مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زن و شوهر های بازیگر بعد از انقلاب

خسرو شکیبایی و بیتا فرهی

 

bita-farahi

 

خاطرات خسرو شکیبایی از زبان بیتا فرحی

خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. این زوج آنقدر در فیلم سینمایی «هامون» یکدیگر را کامل کردند که بازی شان مورد استقبال بسیاری از مردم و سینماگران قرار گرفت. به این صورت در سه فیلم سینمایی دیگر نیز از جمله «بانو»، «کیمیا» و «زندگی» بار دیگر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و باز هم موفقیت خود را تکرار کردند. فیلم هامون برای بیتا فرهی و خسرو شکیبایی یک آغاز بی نظیر به شمار می آید.
khosro-shakibae

بیتا فرهی اولین تجربه بازیگری خود را در این فیلم داشت، با این فیلم توانست شروعی تازه را تجربه کند و تبدیل به اولین گزینه انتخابی برای نقش اول فیلم های بهترین کارگردانان سینما شود. بیتا فرهی به عنوان اولین زوج سینمایی شکیبایی شاهد به اوج رسیدن این بازیگر بود، بنابراین بهترین بازیگری است که می تواند از شکیبایی بگوید، با بیتا فرهی درباره شخصیت، بازی و خاطرات ۲۰ ساله ای که از زوج هنری خود، خسرو شکیبایی، دارد به گفت و گو نشستیم.

هامون اولین فیلم سینمایی شما بود و از آنجا که همه اولین ها سخت هستند طبیعتا وقتی چنین بازی بی نقصی از خود در این فیلم ارائه دادید، به نظر می رسد همبازی بودن تان با خسرو شکیبایی در اجرای این نقش بی تاثیر نبوده است.

قبل از هر چیز باید بگویم با اینکه چندین سال از مرگش می گذرد، اما هنوز هم زبانم نمی چرخد بگویم «مرحوم» خسرو شکیبایی. او بسیار نازنین و همکار فوق العاده و بسیار دلسوزی بود. در چهار تا کاری که با او هم بازی بودم مرا بسیار همراهی می کرد. هیچ وقت خاطرات همراهی اش را در فیلم هامون فراموش نمی کنم.

تعاملش با شما به عنوان پارتنر بازی اش چطور بود؟

ما برای فیلم هامون تمرینات زیادی داشتیم. خسرو شکیبایی می دانست من بازیگر باتجربه ای نیستم و تکنیک نمی دانم. او فهمیده بود که من خیلی غریزی و حسی کار می کنم و برای آنکه بازی ام در سکانس های خاص خوب دربیاید باید حسم برانگیخته شود. در طول زمان تمرین هایی که داشتیم کاملا قلق های بازی من دستش آمد و از طریق داد و ستد حسی با من ارتباط برقرار می کرد.

در فیلم هامون، این حس چگونه برانگیخته می شد؟

با تمرین ها و هدایت کارگردان، در کنار هم باعث شد که انسجام خوبی از کار درآید. شکیبایی در این فیلم من را مجاب کرد که احساس تنفر به هامون در من شکل بگیرد.

 

شکیبایی در جلوی دوربین و پشت دوربین چه تفاوتی با هم داشت؟

همه وجود خسرو حس و حال بود. این را خیلی خوب از او به یاد دارم که در جلوی دوربین و پشت دوربین، تمام حالاتش و وجودش پر از احساس بود و بی نهایت دوست داشتنی و همراه. خاطره ایشان برای من همیشه دوست داشتنی و عزیز است.

عده ای معتقدند شکیبایی نقش هامون را با خود تا مدتی می کشید، اما شوریدگی که در هامون داشت به شخصیت خودش برمی گردد؛ یعنی این شوریدگی در وجود خسرو بود و مهرجویی از آن استفاده کرد. او همین شوریدگی را پسندید و آن را با خسرو شکیبایی به سینما آورد.

شما در چهار فیلم با خسرو شکیبایی هم بازی بودید که همه آنها در بازه زمانی ۱۰ ساله بود. می توان گفت در طول این سال ها شاهد پله پله به اوج رسیدن او بودید. شکیبایی چطور به خسروی سینمایی ایران تبدیل شد؟

خسرو شکیبایی خیلی مهربان بود. یادم است اگر سیاهی لشکر قرار بود چند ثانیه جلوی فیلم برود و بازی داشته باشد، تا می توانست برایش وقت می گذاشت، کمکش می کرد و از معاشرت با او لذت می برد، چه برسد به بازیگر مقابلش. مهربانی هایش در کارهایی که با او داشتم، همیشه در خاطر من باقی می ماند. آقای مهرجویی هم در فیلم برای راهنمایی من و اینکه چطور رو به روی هم بایستیم و کار کنیم، از ایشان مدد می گرفتند.
هامون فیلمی است که سرآغاز درخشش خسرو شکیبایی در سینما شد. شکیبایی در ماندگاری این فیلم چه تاثیر داشت؟ تصور خودتان از تاثیری که او به طور کلی در سینما و بازیگری گذاشت، چیست؟

وقتی او را سر تمرین های هامون دیدم شناخت زیادی از ایشان نداشتم. جوان بودم و از سینمای ایران هم چیزهای زیادی نمی دانستم. من خیلی تصادفی وارد سینمای ایران شدم و این را بارها در مصاحبه ها عنوان کرده ام. به واسطه آقای چشم آذر به آقای مهرجویی معرفی شدم و نقش منفی فیلم هامون را گرفتم. طبیعتا می دانستم آقای مهرجویی به کارشان مسلط هستند. با ایان حال می توانستم حدس بزنم که فیلم هامون قابلیت تبدیل شدن به یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران را دارد.

در کتاب «مهرجویی؛ کارنامه ۴۰ ساله» خاطره ای از همکاری شما با خسرو شکیبایی در هامون نقل شده که بازنشر زیادی به همراه داشت. تعریف این خاطره از زبان شما باید جالب باشد.

بله در این کتاب آقای مهرجویی از صحنه ای گفته اند که قرار بود من از خسرو سیلی بخورم. طبق قراری که با هم گذاشتند برای اینکه ری اکشن طبیعی از من بگیرند تصمیم گرفته بودند من را در جریان این ماجرا قرار ندهند بعد از اینکه این پلان را گرفتیم من از اتفاقی که افتاده بود شوکه بودم. جالب است که خودش خیلی از دست خودش ناراحت بود و مدام عذرخواهی می کرد که این ضربه را غیرمترقبه توی صورت من زده است.

خاطرات زیادی از ایشان یادم است. یک سکانس پشت بام در فیلم هامون هست که در آن هامون با مهشید زد و خوردی دارد. اصلا فکر نمی کردم آن زد و خورد تا این حد جدی باشد؛ اما خیلی جدی صورت گرفت. از حس و حال سنگین صحنه گریه ام گرفت. نمی توانستم گریه ام را تمام کنم، هیج اراده ای از این واکنش احساسی خودم نداشتم.

همه چیز در ناخودآگاهم اتفاق افتاده بود. ناگهان متوجه شدم گروه ساکت شده، سرم را بلند کردم و دیدم بوم بالای سرم است و دارند از گریه هایم فیلم می گیرند. فیلم که ساخته شد، دیدم از این صحنه ها در آن سکانس استفاده شده بود. خسرو شکیبایی هنرپیشه بی نظیری بود و فکر نمی کنم کسی شبیه او باشد.

نکته قابل توجه در مورد خسرو شکیبایی این است که او ظاهر ستاره های امروز سینما را نداشت ولی با توانایی خود و معیارهای دیگر توانست یکی از محبوب ترین بازیگران شود. شما با شناختی که از او دارید دلیل این موفقیت را چه می دانید؟

شاید چهره خسرو مانند سوپراستارهای امروزی نبود ولی چهره ای فوق العاده ویژه و ظاهری آرتیستی داشت. ژست های او خیلی خاص بود. بازی فوق العاده ای هم داشت و همه این مجموعه ویژگی ها باعث شد در کارش یکه تاز و موفق باشد.

شکیبایی در سن ۴۰ سالگی دوران شکوفایی خود را در سینما تجربه کرد. فکر می کنید چرا به این توفیق رسید؟

خسرو هنرپیشه تئاتر بود. در آخرین تئاتری که با خانم هایده حائری کار می کرده، آقای مهرجویی او را می بینند و برای نقش هامون انتخاب می شود. آن سال ها سینما خیلی پررونق بود. تمام بزرگان سینما از جمله آقای مهرجویی، کیمیایی، تقوایی، کیارستمی، بیضایی و… هنوز پرکار بودند و فیلم می ساختند. درست است که خسرو شکیبایی دیر در سینما شکوفا شد اما در دوره ای این اتفاق افتاد که به سرعت اوج گرفت.
بنابراین با توجه به تفاوتی که سینمای امروز نسبت به گذشته پیدا کرده، کار برای بازیگران سخت تر بوده است.

متاسفانه الان سینما آن رونقی را که باید داشته باشد، ندارد. فیلمنامه ها، همه جای دنیا به سنین مختلف می پردازند، اما در سینمای ایران وقتی سن بالا می رود فقط رل مادر یا پدر نوشته می شود. الان کار برای جوان ها هم نیست چه برسد به بازیگرانی که سن بالاتری دارند.

به نظرتان توانایی خسرو شکیبایی در بازیگری ذاتی بود یا اکتسابی؟

ذاتی و البته مقدار زیادی هم اکتسابی بود.

می دانم در طول سال هایی که همکاری متمادی با خسرو شکیبایی داشتید با خانواده شان هم در ارتباط بودید. هنوز هم از آنها باخبر هستید؟

خسرو عاشق پروین بود. اسم او از دهانش نمی افتاد. با شناختی که از همسر او دارم، وجودش، درایتش، خانمی هایش در زندگی خسرو خیلی موثر بود. به خاطر همین بود که خسرو شکیبایی همیشه حالش خوب بود و می توانست این حال خوب را در کارش هم بسط دهد.

The post خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زن و شوهر های بازیگر بعد از انقلاب appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

«بیتا فرهی» از خسرو شکیبایی و خاطراتش می گوید - Bartarinha.IR ... www.bartarinha.ir/.../بیتا-فرهی-از-خسرو-شکیبایی-و-خاطراتش-می-گوید‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... بیتا فرهی اولین تجربه بازیگری خود را در این فیلم داشت، با این فیلم توانست شروعی تازه را ... در طول زمان تمرین هایی که داشتیم کاملا قلق های بازی من دستش آمد و از طریق داد و ستد حسی با من ارتباط برقرار می کرد. .... زن های معتاد سینمای ایران! تصاویر برای خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زن و شوهر های بازیگر بعد از انقلاب عکسهای نوه های فردین در کنار بازیگر زن ایرانی | پی سی اس www.p30s.ir/14187/عکسهای-نوه-های-فردین-در-کنار-بازیگر-زن-ا/‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... عکسهای نوه های فردین در کنار بازیگر زن ایرانی در یک مراسم خصوصی ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زن و شوهر های بازیگر بعد از انقلاب ... بیتا فرحی و خسرو شکیبایی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب ... news.sargarmii.in/psarg2020621_بیتا-فرحی-و-خسرو-شکیبایی-اولین-زوج-سینمایی-بعد-از-انقلاب‏ - ذخیره شده بیتا فرهی از خسرو شکیبایی و اولین زوج سینمایی شکیبایی قبل و بعد از. بیوگرافی. ... سلام نیمروز و اسا فیلم بازیگری که فراتر از و کافی نت ماکسیم تبریز ... زن و شوهرهای سینمای بعد از انقلاب خسرو شکیبایی و بیتا و ملموس تر از دیگر زوج. - بیتا فرحی و خسرو شکیبایی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب! www.chekhabar.ir/.../بیتا%20فرحی%20و%20خسرو%20شکیبایی%20اولین%20زوج...‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... بیتا فرهی اولین تجربه بازیگری خود را در این فیلم داشت، با این فیلم توانست شروعی تازه را ... وقتی او را سر تمرین های هامون دیدم شناخت زیادی از ایشان نداشتم. سایت تفریحی|دانلود اهنگ و فیلم|عکس جدید - Part 34 publiciteledroit.com/page/34/‏ - ذخیره شده 6 نوامبر 2015 ... ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زن و شوهر های بازیگر بعد از انقلاب · فال روز ۲۸ آبان ۹۴ · وضعیت پرونده علی ضیا در تلویزیون به کجا رسید! هامون (فیلم) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/هامون_(فیلم)‏ - ذخیره شده از بازیگران معروف این فیلم می‌توان از خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، عزت‌الله ... همچنین، این فیلم به دغدغه‌های جوانان روشنفکر بعد از انقلاب می‌پردازد؛ میان دنیاخواهی و آرمان‌خواهی. ... فیلم هامون اولین فیلم بیتا فرهی بود، و هنگام بازی در آن ۳۱ ساله بود. بازداشت پسر دروغگوی جنجالی در تلگرام با دختر خاله های تقلبی اش www.fastcamp.ir/.../بازداشت-پسر-دروغگوی-جنجالی-در-تلگرام-ب.html‏ - ذخیره شده 49 دقیقه قبل ... بازداشت پسر دروغگوی جنجالی در تلگرام با دختر خاله های تقلبی اش … خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زن و شوهر های بازیگر بعد از انقلاب … درباره بیتا فرهی و فیلم هایش به بهانه اکران فیلم «بشارت به یک ... www.banifilm.ir/modules/News/PrintVer.aspx?News_Id=20197‏ - ذخیره شده بیتا فرهی شاید بدین لحاظ یکی از خوش شانس ترین بازیگران زن ایران باشد که توانست در ... «هامون»، یکی از متفاوت ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران بود و کاراکتر «مهشید»، با ... برخی از آثار بهرام بیضایی) جز اولین تجربیات سینمایی « زن محور» پس از انقلاب بودند که ... در «زندگی»، او بار دیگر با خسرو شکیبایی همبازی شد. ده زن و مرد به یادماندنی سینمای ایران - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و ... www.mashreghnews.ir/fa/.../ده-زن-و-مرد-به-یادماندنی-سینمای-ایران‏ - ذخیره شده - مشابه 16 دسامبر 2012 ... این زوج، نخستین زوج سینمای ایران پس از انقلاب بودند که به مردم معرفی شدند. ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با یکدیگر همبازی شدند. ... دومین همکاری، یک سال بعد و با فیلم «شوخی» اتفاق افتاد؛ «شوخی» هم .... ایران است و لیلا حاتمی هم جزو یکی از بهترین بازیگران زن سینمای ما. صحبت های جنجالی ساناز سماواتی درباره سینما jensi.vistablog.ir/post/7040‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... ساناز سماواتی از بازیگران سینما و تلویزیون که چندسالی است کم کار شده در گفت و گویی به برخی حواشی سینما ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... صحبت های تلخ و دردناک همسر هادی نوروزی با بازیکنان پرسپولیس . ... اقدام جنجالی زن مسلمان برای مقابله با تنفر مجازی عکس . خسرو شکیبایی | بیوگرافی و عکسهای “خسرو شکیبایی” - نمناک namnak.com/12356-بیوگرافی-خسرو-شکیبایی.html‏ - ذخیره شده در ۱۹ سالگی برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت و بعد از مدتی به عباس ... خسرو شکیبایی در فیلم کاغذ بی خط ، بیوگرافی بازیگران ، فیلم های بازیگران ایرانی. «بیتا فرهی» از «خسرو شکیبایی» و خاطراتش می گوید khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2271092‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... فیلم هامون برای بیتا فرهی و خسرو شکیبایی یک آغاز بی نظیر به شمار می آید. بیتا فرهی اولین تجربه بازیگری خود را در این فیلم داشت، با این فیلم توانست ... وقتی او را سر تمرین های هامون دیدم شناخت زیادی از ایشان نداشتم. ... این ماجرا قرار ندهند بعد از اینکه این پلان را گرفتیم من از اتفاقی که افتاده بود شوکه بودم. بیتا فرهی بعد از سالها از خاطراتش با خسرو شکیبایی گفت ! + تصاویر ln.sayekhis.ir/?p=144190‏ - ذخیره شده 10 ساعت قبل ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. این زوج آنقدر در فیلم سینمایی «هامون» یکدیگر را کامل .... عکس های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار پدر و مادرهایشان (29) · بازیگران زن مشهور در اکران مردمی فیلم چهارشنبه خون به پا میشود + تصاویر .... شوهر و مادر شوهر بهاره رهنما ! + تصاویر ... بیتا فرهی ، خسرو شکیبایی ، هامون - مطالب خواندنی و جالب www.321pekh.ir/tag/بیتا+فرهی+،+خسرو+شکیبایی+،+هامون‏ - ذخیره شده ... بربادرفته,ستارگان هالیوود ، هالیوود ، هالیوودی ها,بیتا فرهی ، خسرو شکیبایی ... عکس هایی دیده نشده از بازیگران زن ایرانی. ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... شاید تنها چیزی که از دوران نوجوانی خود به یاد دارید، شیطنت ها و جوش های صورت ...... رابطه جنسی زن و شوهر کنار دستگاه خود پرداز ( عکس). زوج‌های موفق سینما - راسخون rasekhoon.net/article/show/157028/زوج‌های%20موفق%20سینما/‏ - ذخیره شده اولین نفوذی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ... اگرچه پرداختن به زوج‌های موفقی که نقش زن و شوهرهای فیلم‌های سینمایی ما را ایفا کرده‌اند، کاری ... در واقع برآیند نقش‌شناسی بازیگران کهنه‌کار فیلم، وضعیتی را برای تماشاگر این ... فیلم، قلابی‌ترین) زن و شوهرهای سینمای بعد از انقلاب، همین حاجی‌ عنایت (حاج‌رضا ... خسرو شکیبایی و بی‌تا فرهی. بیست فان - بیتا فرهی از زندگی شخصی ، خاطراتش خسرو شکیبایی ... 20fun.ir/.../بیتا+فرهی+از+زندگی+شخصی+،+خاطراتش+و+خسرو+شکیبایی+می+گوید.html‏ - ذخیره شده خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... دانلود آلبوم جدید خسرو شکیبایی به نام 12 حکایت از گلستان سعدی دانلود آلبوم بصورت آهنگ های تک .... نوشته الناز شاکردوست بهترین بازیگر زن اولین بار در میهن فال | مرجع سرگرمی و ..... نوشته جدایی، پایان زندگی زن ثروتمند با شوهر بی‌پول اولین بار در تاپک ... به یاد سال‌های درخشش خسرو سینمای ایران/ مردی که هامون روی شانه‌های ... www.khabaronline.ir/detail/365701‏ - ذخیره شده - مشابه 17 جولای 2014 ... چه کسی است که با وجود گذشت شش سال از خاموشی خسرو شکیبایی، یاد او را به ... منتقدان سینمای ایران جایزه یکی از بهترین بازیگران مرد بعد از انقلاب را به این ... یا هنگامی که با مسعود کیمیایی اولین بار بازی مقابل دوربین را تجربه کرد؟ ... او چنان در قالب حمید هامون فرو می‌رفت که سیلی ناگهانی او به بیتا فرهی در ... IranWire | ستارگان در آسمان سینمای ایران؛ بخش پنجم: ظهور سوپر استارها iranwire.com/features/6445/‏ - ذخیره شده - مشابه 26 آگوست 2014 ... بیتا فرهی در اولین نقش سینمایی اش در فیلم هامون مهرجویی، برای ... تهرانی، روند بازتولید و ظهور ستاره های زن در سینمای ایران را که با ... شوکران همچنین اولین فیلم در سینمای بعد از انقلاب بود که در آن بازیگر زن بر روی پرده سیگار می کشید. ... اما آنچه خسرو شکیبایی را به ستاره ای محبوب در سینمای ایران تبدیل کرد، ... بیوگرافی بازیگران و پشت صحنه www.tafrihbazar.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه بفرمایید عشق وخیلی دیگه وبازی در مجموعه تلوزیونی خنده بازار وسریال های ... ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۷۰ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﯼ ﺣﺮﻓﻪ‌ﺍﯼ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻓﯿﻠﻢ ﺩﻣﺮﻝ به کارگردانی یدالله صمدی ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ. .... زوج هنری فروتن و هدیه تهرانی در فیلم قرمز پس از زوج خسرو شکیبایی و بیتا فرهی در ... تاریخ سینمای ایران بوده اند که برنده سیمرغ بلورین نقش اول مرد و زن سال شده اند . «بیتا فرهی» از خسرو شکیبایی و خاطراتش می گوید www.khabarnab.com/بیتا-فرهی-از-خسرو-شکیبایی-و-خاطراتش-م/‏ - ذخیره شده خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... شام غریبان ستاره های سینما در اینستاگرام + تصاویر · کشف حجاب صدف طاهریان بازیگر زن ... زوج های به یاد مادندنی سینمای ایران « سینما و تلویزیون - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-10709.htm‏ - ذخیره شده - مشابه 18 دسامبر 2012 ... در سینمای ما بازیگران پرکار بسیاری وجود دارند که طبیعتاً در کارنامه خود، با ... این زوج، نخستین زوج سینمای ایران پس از انقلاب بودند که به مردم معرفی شدند. ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با ... گلزار در سال های نخست فعالیتش توانست با همبازی شدن با ستاره زن آن زمان یعنی ... زوج های به یاد مادندنی سینمای ایران | بـیـسـت 20ist.com/archives/16143‏ - ذخیره شده - مشابه 17 دسامبر 2012 ... این زوج، نخستین زوج سینمای ایران پس از انقلاب بودند که به مردم معرفی شدند. ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با یکدیگر همبازی شدند. ... دومین همکاری، یک سال بعد و با فیلم «شوخی» اتفاق افتاد؛ «شوخی» هم .... ایران است و لیلا حاتمی هم جزو یکی از بهترین بازیگران زن سینمای ما. بیتا فرهی بعد از سالها از خاطراتش با خسرو شکیبایی گفت ! + تصاویر khabarontime.ir/.../بیتا-فرهی-بعد-از-سالها-از-خاطراتش-با-خسرو-شکیبایی-گفت-تصاویر‏ - ذخیره شده 11 ساعت قبل ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. این زوج آنقدر .... عکس های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار پدر و مادرهایشان (29) · بازیگران زن مشهور در اکران مردمی فیلم چهارشنبه خون به پا میشود + تصاویر ... ایسنا - 10 زن و مرد؛ 10 زوج سینمایی isna.ir/fa/print/91092615045/10-زن-و-مرد-10-زوج-سینمایی‏ - ذخیره شده - مشابه 16 دسامبر 2012 ... سرویس : رسانه های دیگر - رسانه دیگر ... در سینمای ما بازیگران پرکار بسیاری وجود دارند که طبیعتاً در کارنامه خود، با بازیگران بسیاری ... این زوج، نخستین زوج سینمای ایران پس از انقلاب بودند که به مردم معرفی شدند. ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با یکدیگر همبازی شدند. بیتا فرحی و خسرو شکیبایی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب! - دانلود www.rahroclip.ir/بیتا-فرحی-و-خسرو-شکیبایی-اولین-زوج-سینم/‏ - ذخیره شده 15 ساعت قبل ... بیتا فرحی و خسرو شکیبایی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب! ۲۷ آبان ۱۳۹۴. 0. بیتا فرهی اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم "هامون" داشت، با این فیلم توانست شروعی تازه را تجربه… ... GoldWave 6.16 + Portable ویرایش فایل های صوتی .... زن مظنون حملات تروریستی پاریس خودش را منفجر کرد + تصاویر هفته چهارم اردیبهشت ۱۳۸۷ - محمدرضا فروتن عاشق عصیانگر forootanlovers.blogfa.com/87024.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه مسعود کیمیایی درباره او میگوید فروتن آتشفشانی از استعداد هست که بعد از نسل ... های مختلف و در عین حال معتبر ایرانی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد ایران .... که تنها قبلتر زوج خسرو شکیبایی و بیتا فرهی برای بازی در فیلم هامون موفق به ... فروتن به همراه میترا حجار از اولین کسانی بودند که به صورت جدی بعد از انقلاب ... دریافت فایل مطلب - بهار نیوز www.baharnews.ir/getao6ni.49ny615kk4.html‏ - ذخیره شده 23 دسامبر 2014 ... دو چشم بی سو» در سال 1362 از اولین آثار سینمای پس از انقلاب است که به این ... محمد کاسبی و مجید مجیدی بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی محسن مخملباف هستند. ... در این فیلم که خسرو شکیبایی، بیتا فرهی و رضا کیانیان نقش های اصلی این ... محمود پس از چند روز، جنازه زنی با مشخصات پری را می یابد و او را در ... بیوگرافی خسرو شکیبایی + عکس - شاهو نیوز www.shahonews.com/بیوگرافی-خسرو-شکیبایی-عکس.html‏ - ذخیره شده خسرو شکیبایی (زاده ۷ فروردین ۱۳۲۳ تهران – درگذشته ۲۸ تیر ۱۳۸۷ ) بازیگر معروف ... تا پیش از انقلاب فقط در عرصه تئاتر فعالیت داشت و فعالیت حرفه‌ای در سینما را با ... در ۱۹ سالگی برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت و بعد از مدتی به عباس ... از جمله در فیلمهای دزد و نویسنده، ترن و رابطه خوب ظاهر شد. .... عکس زیباترین زنان جهان. بیتا فرهی از خسرو شکیبایی و خاطراتش می گوید - Shafaqna life.shafaqna.com/FA/IR/217522‏ - ذخیره شده بیتا فرهی از خسرو شکیبایی و خاطراتش می گوید. خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. این زوج آنقدر در فیلم سینمایی ... پیدا شدن جسد یک زن در 2 نقطه تهران! ... اجرای برنامه های ستاد مبارزه با موادمخدر در گرو تامین اعتبار است (2) ... نفیسه روشن بازیگری را در سینما دنبال می‌کند/تلویزیون؛ وقتی دیگر ... 7فاز: بهترین بازیگران مرد تاریخ سینمای ایران - بخش اول: خسرو ... 7faz.com/Subject.aspx?Id=476&T=1‏ - ذخیره شده - مشابه 29 نوامبر 2014 ... بهترین بازیگران مرد تاریخ سینمای ایران - بخش اول: خسرو شکیبایی ... بهترین بازیگر سینمای بعد از انقلاب 57؟ ... آن نگاه‌های خسته‌ی مات و کندی حرکات البته که در نسبت با بقیه بازیگران فیلم – بیتا فرهی و رضا کیانیان – او را ... صحنه صبحانه خوردن زن و شوهر در اواخر کاغذ بی‌خط، جایی که کارد از روی میز به زمین ... ستاره مُرد سپیده‌دم.../ خسرو شکیبایی/ بیست‌وهشتم تیر ۸۷ - پرده سینما www.cinscreen.com/?c=8&id=6093‏ - ذخیره شده 19 جولای 2015 ... خسرو شکیبایی، اسطوره‌ تکرارنشدنی بازیگری سینما و تئا‌تر ایران، هفتم ... خسرو شکیبایی در «هامون» چنین می‌نویسد: «شاید در سینمای بعد از انقلاب ایران، فیلم‌های ... کلیدی شریک کنم که مهشید (بیتا فرهی) دارد در مطب دکتر سماواتی (مرحوم جلال مقدم) ... از دوران آشنایی حمید و مهشید و مسیر منتهی به ازدواج و اولین جدل‌ها. اخبار و مطالب جالب عکس های جدید www.bnazir.com/music.php‏ - ذخیره شده - مشابه مردی افغان که زن و کودک خود را به دلیل سوءظن سوزانده و کشته بود، با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار… ... بیتا فرحی و خسرو شکیبایی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب! بیتا فرهی اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم "هامون" داشت، با این فیلم توانست ... چهره ها - سایت خبرنو .خبر نــو - آخرین اخبار ایران و جهان www.zamoone.com/article/CVzR9is/چهره-ها-سایت-خبرنو-خبر-نــو‏ - ذخیره شده ساناز سماواتی: اگر می توانی مهمانی های شبانه ای برگزار کنی یا بروی در مهمانی ها؛ ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... "جولیا رابرتز" هنرپیشه هالیوودی واکنش جنیفر لارنس به اختلاف دستمزد میان بازیگران زن و مرد ... اخبار سینما - سینما خبر - بهترین نتایج جستجو www.topsearching.ir/dtcdndftnjrdmdsdfvndnsdcacyctdqnjrctdndq.html‏ سینماپرس: اخبار سینمای ایران و جهاناخبار سینما,اخبار بازیگران,زنان زیبای هالیوود, خبرهای روز سینما .... اکران سینمای ایران; اکران سینمای جهان; اجرای تئاتر; برنامه های تلویزیون .... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. 10 زوج به یاد ماندنی سینمای ایران: : سینما و تلویزیون : : شخصیت های ... tebyan-zn.ir/News-Article/tv_cinema/2012/12/22/88261.html‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2012 ... این زوج، نخستین زوج سینمای ایران پس از انقلاب بودند که به مردم معرفی شدند. ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با یکدیگر همبازی شدند. ... دومین همکاری، یک سال بعد و با فیلم «شوخی» اتفاق افتاد؛ «شوخی» هم .... ایران است و لیلا حاتمی هم جزو یکی از بهترین بازیگران زن سینمای ما. معیارهای انتخاب همسر دکتر هلاکویی - مجله اینترنتی پادشاهان چهره facekings.ir/tag/معیارهای-انتخاب-همسر-دکتر-هلاکویی-9437‏ - ذخیره شده - مشابه خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... بیتا فرهی اولین تجربه بازیگری خود را در این فیلم داشت، با این فیلم توانست شروعی تازه را تجربه کند ... پلک پف کرده, حلقه سیاه دور چشم و جوش های ریز روی چانه نشانه چیست؟ بازیگر | سایت تفریحی مهر سل - Part 5 www.livetop.ir/tag/بازیگر/page/5/‏ - ذخیره شده + عکس; سایت تفریحی مهر سل : بیتا فرهی در پاریس+عکس; سایت تفریحی مهر سل .... بهروز وثوقی تاثیرگذار ترین بازیگر سینمای قبل از انقلاب با ایفای نقش در ... خسرو شکیبایی بازیگر معروف سینمای ایران و متولد ۷ فروردین ۱۳۲۳ تهران در ۲۸ تیر ... نوشته عکس های باورنکردنی بازیگران زن کره ای بعد از عمل زیبایی اولین بار در ... فان و سرگرمی - پی سی سل pccell.ir/p/84b752bd6587121459e4faf1018c16d910‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... بازیگران : Ryan Kelley, Alyssa Diaz, Nathan Keyes .... ستارگان هالیوود ، هالیوود ، هالیوودی ها , بیتا فرهی ، خسرو شکیبایی ، هامون , ویدئو ، نیکی ... خبرگزاری آریا - بیتا فرهی از دلیل رفتنش به پاریس گفت! + تصاویر aryanews.com/News.aspx?code=20150315153050366&svc...‏ - ذخیره شده بیش از بیست و پنج سال از آن روزهایی می‌گذرد که زن جوان به طور اتفاقی وارد سینما شد ... بیتا فرهی با به یاد آوردن اولین و درخشان‌ترین تجربه‌اش در سینما می‌گوید: « بعد از ... بیتا فرهی که در اولین تجربه سینمایی‌اش با خسرو شکیبایی همبازی بوده است، ... او نیز مانند بسیاری از بازیگران حرفه‌ای و شناخته شده ، از همکاری با کارگردان‌های ... فهرست بازیگران به یاد ماندنی سینمای ایران www.takfars.ir/فهرست-بازیگران-به-یاد-ماندنی-سینمای-ای/‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2013 ... این زوج، نخستین زوج سینمای ایران پس از انقلاب بودند که به مردم معرفی شدند. ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با یکدیگر همبازی شدند. ... دومین همکاری، یک سال بعد و با فیلم «شوخی» اتفاق افتاد؛ «شوخی» هم .... ایران است و لیلا حاتمی هم جزو یکی از بهترین بازیگران زن سینمای ما. نمونه های جدید گلهای کریستال - مدل های جدید گل کریستالسایتalldl.ir www.justincome.ir/nvtqsqtfyrcqcsvdmctdqadsdtndrctdtcq.html‏ مدل های جدید گل کریستال - سایت | alldl.irمدل های جدید گل کریستال مدل‌های جدید گل سر . .... مهراوه شریفی‌نیا بازیگر مطرحی است اما یک پرسپولیسی دو آتیشه هم به حساب می‌‌آید. ... انجام شده محققان دریافته اند که بیشتر پزشکانی که استرحات مطلق برای زن حامله تجویز ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. عاشقان بازیگران قدیمی saeedtan.blogfa.com/‏ - ذخیره شده وی که فوق دیپلم کامپیوتر است در دو سریال مهم «رضا عطاران» با نام های «متهم ... «اگه می تونی منو بگیر»، «تیغ زن»، سریال های «قرارگاه مسکونی»، «کوچه اقاقیا»، «خانه .... مشایخی همین مسیر را در سالهای بعد از انقلاب هم بدون حزم و احتیاط پیمود که نتیجه اش .... قرمز پس از زوج خسرو شکیبایی و بیتا فرهی در هامون دومین زوج سینمایی تاریخ ... گزارش تماشا از 10 همکاری برجسته کارگردان و بازیگر در سینمای پس ... honaretamasha.blogfa.com/post-151.aspx‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2012 ... همکاری این دو پیش از انقلاب شروع شد و بعد از انقلاب هم ادامه پیدا کرد. ... داریوش مهرجویی و عزت الله انتظامی از نام های به حق بزرگ سینمای ایران هستند. ... همکاری با بازیگرانی مانند بیتا فرهی، نیکی کریمی، علی مصفا، گلشیفته ... اما در این میان اغراق نیست اگر ماندگارترین آنها را همکاری او و خسرو شکیبایی بدانیم. خدمات فرهنگی ، هنری و اجنماعی www.ejoo.ir/Services/cultural‏ - ذخیره شده - مشابه به تازگی دختر جوانی که مدعی شده بود بازیگر سینما است اما حتی یک کار سینمایی هم در کارنامه اش ... آزاده نامداری عکس های متعددی از خودش منتشر کرده است که در این عکس ها حلقه ازدواجش جلب توجه میکند! ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. .... بازیگران مشهور زن در نمایشنامه خوانی آناکارنینا + تصاویر زیارت در سینما - تبیان www.tebyan.net/newmobile.aspx/newindex.aspx?pid=257841‏ - ذخیره شده دو چشم بی‌سو» در سال 1362 از اولین آثار سینمای پس از انقلاب است که به این ... محمد کاسبی و مجید مجیدی بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی محسن مخملباف هستند. ... در این فیلم که خسرو شکیبایی، بیتا فرهی و رضا کیانیان نقش‌های اصلی این فیلم ... محمود پس از چند روز، جنازه زنی با مشخصات پری را می‌یابد و او را در مراسمی به خاک ... سنتی ها|مرجع دانلود فیلم جدید.فیلم های سنتی www.sonatiha.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه سنتی ها : مرجع دانلود فیلم های سنتی و قدیمی دهه 60-70 با لینک مستفیم و کیفیت بالا . ... بازیگران : آلتینای قلیچ تقانی ، پیمان میرعلی اکبری ، زهرا […] ... سینمایی زن بدلی از سایت سنتی ها خلاصه داستان : آدما تو زندگی به دو راهی های زیادی برمی ... اصرار همسر رزمنده اش فرهاد، به مناسبت انتشار اولین کتابش «تب توت فرنگی» از […] ... اسکار - Rssing.com conchylium11.rssing.com/chan-6707915/all_p1.html‏ - ذخیره شده 11/20/12--00:28: معرفی دختر بازیگر ایرانی فیلم های ماموریت غیر ممکن و اره ... اولین بازی بهار در سن ۲۷ سالگی در شوی تلویزیونی «Without a Trace» در قالب ... سینمای ایران در طول 34 سال حیاتش در بعد از انقلاب اسلامی تنها در فیلم «روز ..... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با یکدیگر همبازی شدند. بیتا فرهی از خسرو شکیبایی و خاطراتش می گوید - بهترین های روز www.bestofday.ir/text-201511170630093285‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... خسرو شکیبایی و بیتا فرهی اولین زوج سینمایی بعد از انقلاب بودند. ... مدیر تیم ملی به شایعه جدایی کروش از تیم ملی بعد از بازی گوام واکنش ... به گزارش خبرگزاری فارس،بیتا فرهی یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «برادرم خسرو» است که ... کشف معمای تازه‌ترین تصویر منتشر شده از جسد یک زن در شبکه‌های ... TheBankers - خاطرات خوش «هامون» thebankers.blogfa.com/post-2308.aspx‏ - ذخیره شده با یادداشت هایی از ؛ فریدون جیرانی شمس لنگرودی سید علی صالحی بیتا فرهی، علی مصفا ... پیش از انقلاب عمده فعالیت های بازیگری خسرو شکیبایی معطوف به تئاتر و ... بازیگران زن این فیلم گرفته شد، نه بازی شکیبایی در آن دیده شد و نه خود فیلم. ..... 2- اولین شنبه بعد از تعطیلات فروردین برای افتتاح همین ستون نوشتم؛ «امسال ...


لینک منبع و پست :http://www.funpatogh.com/%d8%ae%d8%b3%d8%b1%d9%88-%d8%b4%da%a9%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%a8%db%8c%d8%aa%d8%a7-%d9%81%d8%b1%d9%87%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%b2%d9%86-%d9%88-%d8%b4%d9%88%d9%87%d8%b1.html
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.