مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم بازیکنان خوب را همه می خواهند

اخبار,اخبارورزشی,محسن قهرمانی

 مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای محسن قهرمانی آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او دلخوری از ما دارد از او عذرخواهی می‌کنم.

سعید آذری در گفت وگو با  فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل سیاه جامگان گفت: بازی سختی را با این تیم داشتیم. بازی در مشهد همیشه دشوار است بخصوص اینکه مقابل مربی خوبی مثل فرهاد کاظمی بازی می کردیم. کاظمی در گذشته برای مدتی هم هدایت ذوب آهن را برعهده داشت و باید از او بخاطر زحماتش در آن دوران تشکر کنم.  او تیم ما را خوب آنالیز کرده بود با این حال بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و تیم ما سه امتیاز را در یک بازی دشوار گرفت تا همچنان شانه به شانه تیم های بالای جدول باشیم.وی در مورد اینکه گفته می شود تراکتورسازی و استقلال خواهان مسعود حسن زاده شده اند،گفت: اینکه بازیکنان شایسته را سایر تیم ها می خواهند برای ما جای خوشحالی داردو نشانگر این موضوع است که ما بهترین ها را در تیم ذوب آهن جمع کرده ایم از بازیکن تا کادرفنی، حسن زاده در ۵ بازی اخیر ۴ گل برای ما زده است. نه این بازیکن بلکه هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی شوند تا ان‌شالله بتوانیم قهرمان آسیا شویم. مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه باشگاهی رسما به ذوب آهن پیشنهاد جذب حسن زاده یا بازیکن دیگری راداده یا نه،گفت: خیر هیچ باشگاهی رسمی به ما پیشنهاد نداده و فعلا فقط در رسانه ها این مسایل مطرح است که غیر طبیعی هم نیست.آذری در مورد دیدار با استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ گفت: بازی بسیار دشواری با این تیم داریم.هر دو تیم بازیکنان جوان و شایسته ای دارند و فوتبال تاکتیکی بازی می کنند. استقلال خوزستان هم به عنوان صدرنشین لیگ به اصفهان می آید. تمام تمرکز ما بر روی این مسابقه است.آذری در مورد خداحافظی محسن قهرمانی از داوری فوتبال گفت: از قهرمانی به نوبه خودم تشکر می کنم. او برای داوری فوتبال کشورمان زحمت کشید و با وجود حساسیت هایی که در داوری اش پیش آمده بود اما برای او آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او دلخوری از ما دارد از او عذرخواهی می‌کنم. به هر در فوتبال گاهی اوقات پیش می آید که روزهای خوب یک نفر نباشد. من به عنوان یک عضو جامعه فوتبال از او تشکر می کنم.

 

 اخبار  ورزشی  –  فارس



اخبار ورزشی مرتبط

صفحه نخست روزنامه های ورزشی ۹۴٫۰۹٫۲۴ / جهش پرسپولیس و لو رفتن لیست استقلال

برانکو: بازی خوب گسترش‌فولاد ما را دفاعی کرد/ همیشه نمی‌توان خوب بازی کرد

پرسپولیس با شکست گسترش به رده ششم صعود کرد/ بُرد اقتصادی سرخپوشان

استقلال خوزستان آبی‌های تهران را از صدر پائین کشید/ شکست پدیده در هوای بارانی

جشن تولد بهترین گلزن جهان در کلینیک + عکس

The post آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند appeared first on مجله ی اینترنتی اچ فان.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند :: ورزش 3 www.varzesh3.com/news/.../آذری-بازیکنان-خوب-را-همه-می-خواهند‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم. آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند ... او تیم ما را خوب آنالیز کرده بود با این حال بازیکنان ما خیلی خوب ... آذری:قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم - بازیکنان خوب را همه می خواهند sporttv.ir/.../آذری:قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می-کنم-بازیکنان-خوب-را-همه-می-خواهند‏ - ذخیره شده 3 ساعت قبل ... آذری:قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم - بازیکنان خوب را همه می خواهند ... آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او دلخوری از ما دارد از او عذرخواهی می‌کنم. اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم - فارس www.farsnews.com/13940923001585‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای محسن قهرمانی آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می ... varzeshinews.ir/آذری-اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخوا/‏ - ذخیره شده 2 ساعت قبل ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. نشرشده توسط:sajjadezadi 4 ساعت پیش درروی خط خبر... نظری بدهید. اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می ... sport.shafaqna.com/FA/044714‏ - ذخیره شده اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند. ... هافبکی که برانکو او را نخواست اینگونه به شایعه پیوستنش به استقلال جواب داد. اخبار پارسیک - آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم ... news.parseek.com/Url/?id=11591334‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می ... khabarche.ir/.../آذری--اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می-کنم--بازیکنان-خوب-را-همه-می-خواهند‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... اصفهان بازیکنان آهن صبح سه شنبه بیست و چهارم آذر ماه 1394 خبر آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می ... irscc.ir/31047/اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می/‏ - ذخیره شده اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند. در آخرین اخبار ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ ۰. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای محسن قهرمانی ... اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می ... jordannews.ir/اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می/‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند. انتشار: سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ساعت ۰۸:۱۸:۵۷ |. کد خبر: 50639 |. اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می ... feed.tpanel.ir/.../آذری-اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می-کنم-بازیکنان-خوب-را-همه-می-خواهند/‏ - ذخیره شده اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> ورزشی >> آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند - تی‌پنل: جعبه ابزار وب. آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می ... www.sarkhat.com/.../آذری-اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می-کنم-بازیکنان-خوب-را-همه-می-fkdpzo/‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند ... برای محسن قهرمانی آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او دلخوری از ما دارد از او عذرخواهی می‌کنم. آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم - خبرخوان ساعت صفر saatsefr.com/.../آذری-اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می-کنم-بازیکنان-خو/‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند ... مشهد همیشه دشوار است بخصوص اینکه مقابل مربی خوبی مثل فرهاد کاظمی بازی می کردیم. حذفی کاپ - آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان ... www.hazfi-cup.com/news?...آذری:_اگر_قهرمانی_دلخور_است_از_او_عذرخواهی_می_کنم/_بازیکنان_خوب_را_همه_می_خواهند‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم - تیتر24 - Titr24 www.titr24.com/News.aspx?NewsID...‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم. ... او تیم ما را خوب آنالیز کرده بود با این حال بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و تیم ما سه ... اند،گفت: "اینکه بازیکنان شایسته را سایر تیم ها می خواهند برای ما جای خوشحالی ... عسگری: بهتر بود قهرمانی منظورش را شفاف‌ می‌گفت و همه را زیر سؤال نمی‌برد. آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم - طرفداری - پارسی جو khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...آذری%3A+اگر+قهرمانی+دلخور+است...او+عذرخواهی+می+کنم...‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم ... او تیم ما را خوب آنالیز کرده بود با این حال بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و تیم ما سه ... شده اند،گفت: "اینکه بازیکنان شایسته را سایر تیم ها می خواهند برای ما جای خوشحالی ... عسگری: بهتر بود قهرمانی منظورش را شفاف‌ می‌گفت و همه را زیر سؤال نمی‌برد. آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم | تمام خبرگزاری های ... seeisee.ir/fa/.../آذری-اگر-قهرمانی-دلخور-است-از-او-عذرخواهی-می-کنم/‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم ... حال بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و تیم ما سه امتیاز ... مسعود حسن زاده شده اند،گفت: "اینکه بازیکنان شایسته را سایر تیم ها می خواهند برای ما جای ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم | طرفداری vista.ir/news/25911595‏ - ذخیره شده آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم ... او تیم ما را خوب آنالیز کرده بود با این حال بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و تیم ما سه ... شده اند،گفت: "اینکه بازیکنان شایسته را سایر تیم ها می خواهند برای ما جای خوشحالی ... عسگری: بهتر بود قهرمانی منظورش را شفاف‌ می‌گفت و همه را زیر سؤال نمی‌برد. آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم - راه فردا www.rahefarda.com/sporty/794913‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم ... او تیم ما را خوب آنالیز کرده بود با این حال بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و تیم ... اند،گفت: "اینکه بازیکنان شایسته را سایر تیم ها می خواهند برای ما جای ... عسگری: بهتر بود قهرمانی منظورش را شفاف‌ می‌گفت و همه را زیر سؤال نمی‌برد. نوبخت: بودجه ۹۵ انقباضی نیست - خانه sibouyeh.ir/1394/09/698445.html‏ - ذخیره شده 4 ساعت قبل ... گفت: قیمت نفت و دلار هنوز در لایجه بودجه ۹۵ مشخص نشده است. ... چرا بخواهند برنامه پنجم را تمدید کنند در حالی که لایحه برنامه ششم به‌زودی نهایی خواهد شد؟ ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. قتل داماد با شلیک عروس - خانه sibouyeh.ir/1394/09/698454.html‏ - ذخیره شده 4 ساعت قبل ... تازه عروس وقتی متوجه شد شوهر معتادش حاضر به طلاق وی نیست، او را با ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می ... محرابی: هدف ما فقط قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان نیست/ برای کمک به ... allpress.ir/محرابی-هدف-ما-فقط-قهرمانی-در-جام-باشگاه/‏ - ذخیره شده 6 ساعت قبل ... محرابی: هدف ما فقط قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان نیست/ برای کمک به ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. سفرهایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد (+عکس) | فیدگاه - آخرین ... feedgah.com/item/.../سفرهایی-که-زندگی-شما-را-تغییر-خواهند-داد/‏ - ذخیره شده اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای محسن قهرمانی آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او ... آذری: اگر قهرمانی از ما دلخور است عذر می‌خواهم - دبلیو خبر wwwkhabar.ir/5153249‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... ... محسن قهرمانی آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او دلخوری از ما دارد از او عذرخواهی می‌کنم. ... بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و تیم ... تیم ها می خواهند برای ما جای خوشحالی داردو نشانگر این موضوع است که ما ... جوان ترین شاعر انگلیس انتخاب شد-پارس نیوز|خبرپو khabarpu.com/n.php?u=جوان-ترین-شاعر-انگلیس...شد...‏ - ذخیره شده اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند .... او امسال جایزه ۵ هزار دلاری جوان ترین شاعر انگلیس را در شرایطی از آن خود کرد که نامش ... آذری: اگر قهرمانی از ما دلخور است عذر می خواهم - آکا - آکاایران www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201512151130753107.html‏ 5 ساعت قبل ... ... قهرمانی آرزوی موفقیت می کنم و اگر هم او دلخوری از ما دارد از او عذرخواهی می ... بازی کنان ما خیلی خوب جنگیدند و باید از کادرفنی تیم هم تشکر کنم و ... سایر تیم ها می خواهند برای ما جای خوشحالی داردو نشانگر این موضوع است ... میز همه کاره تیبل میت .... چلسی انگلیس گفت: بازیکنان با قبول این شکست به من خیانت کردند ... مسلمان: در پرسپولیس خوب باشی تیم ملی هم خودش می‌آید/بهترین تیم ... ifnam.com/fa/news/97096/newsSport.html‏ - ذخیره شده 6 ساعت قبل ... بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم مقابل گسترش ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند. واکنش رسانه های هندوراسی به اقدام مهاجم پرسپولیس | فرا پرس farapress.ir/.../واکنش-رسانه-های-هندوراسی-به-اقدام-مهاجم-پرسپولیس/‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند · محرابی: هدف ما فقط قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان نیست/ برای کمک به ... صفحه نخست روزنامه های ورزشی 94.09.24 / جهش پرسپولیس و لو رفتن ... stop4fun.ir/صفحه-نخست-روزنامه-های-ورزشی-940924-جهش-پرسپولیس-و-لو-رفتن-لیست-استقلال-11469‏ - ذخیره شده 2 ساعت قبل ... ... نقل و انتقالاتی در صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز خودنمایی می کند. ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می ... استقلال از نوع خوزستانی بهترین تیم، شهریار مربی هفته/ ۱۴ گل در ... www.lilipot.ir/.../استقلال+از+نوع+خوزستانی+بهترین+تیم+شهریار+مربی+هفته+۱۴+گل+در+هفته+چهاردهم/‏ - ذخیره شده همچنین استقلال خوزستان با تداوم روند خوب خود سرانجام به صدر جدول رسید و در صدر ... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند ... سیلوا: چلسی‌زخمی‌خطرناک‌تر‌از همیشه‌است - بهترین های روز www.bestofday.ir/news_text/201512150926237623‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ آذری: بازیکنان خوب را همه می خواهند ... فوق‌العاده روبرو چلسی سرنویس کرد که نمی‌داند که کسی می‌تواند او را متوقف کند یا .. » ... امروز در ورزشگاه آلیانز آره‌نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند . بن‌سون: مهارتم در سرزنی بیشتر از بازی با پا است/ دوست دارم 30 گل ... footballfever.ir/.../بن‌سون-مهارتم-در-سرزنی-بیشتر-از-بازی-ب.html‏ - ذخیره شده 4 ساعت قبل ... از محسن مسلمان و بقیه بازیکنان تیم تشکر می کنم که توانستم زحمت آنها ..... آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می ... محسن ترکی:هم قسم شدیم همه با هم بکشیم کنار/4 تا هدست نمی توانند ... www.khabaronline.ir/detail/462013‏ - ذخیره شده 28 سپتامبر 2015 ... او که به شدت از تصمیم زرگر برای جدایی از فوتبال دلخور است گفت:« من به ... به نظرم این تصمیمش احساسی است و باید بیشتر به کاری که می خواهد انجام بدهد فکر کند. ..... تو جیب کنه جای بازی کن خوب خرج یه کارایی کنه چه بسا الان پرسپولیس ... قهرمان بشه و از همون ابتدا دنبال جوسازی و حاشیه باشه اگه همه داوری ها هم به ... افزایش بهای برق چالش بزرگ دولت افغانستان؛ 70 درصد وسائل ... www.azarnewsonline.com/post/1687475.html‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... خبرگزاری فارس » آذری: اگر قهرمانی دلخور است از او عذرخواهی می کنم/ بازیکنان خوب را همه می خواهند · خبرگزاری فارس » محرابی: هدف ما فقط قهرمانی در جام ... دختران پرسپولیسی - بازی های پرسپولیس perspolisgirls.blogfa.com/cat-6.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه همین اسطوره سرخ شما پس از هر گلی که تیمش به پرسپولیس می زد ، چند صد ... چیزی شبیه به پرش های افشین قطبی در سالی که پرسپولیس در مسیر قهرمانی بود! ... است! حس ِ مستولیتتان را در قبال نتیجه های نامطلوب پرسپولیس درک نمی کنم! ..... دلخور از اینکه اگر الان او در پرسپولیس بود نوک تیز پیکان انتقادات به سمت او بود. آن هم به ... Football.ir - اخبار فوتبال : «حسین کعبی» - صفحه ۳ football.ir/news/list/person/hossein-kaebi-1297.html?page=3‏ - ذخیره شده حسین کعبی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: شرایط تیم خوب است ما در سه هفته ... همه ما هم قسم شدیم که فقط به فوتبال فکر کنیم و با هماهنگی که به دست می آوریم با توجه ... تیم استقلال خوزستان در فصل آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت. ... حتی اگر بگویید او آن بازیکن درخشان گذشته نیست اما اسم کعبی هنوز کار ... هر آنچه در برنامه 90 امشب گذشت؛ از صحبت های مهم گل محمدی و رویانیان تا ... jamnews.ir/TextVersionDetail/178081‏ 7 مه 2013 ... رحمتی: از مردم عذرخواهی می کنم از کی روش نه ؛ چرا کی روش با داوری این ... از هیات مدیره باشگاه تا فتح الله زاده و کادر فنی در این قهرمانی سهیم بودند. ... من هم دوسال شاگرد کی روش بوده ام و در این مدت چیزهای زیادی از او یاد .... ارزیابی همه مربوط به بازی آخر است اما برایتان مثال می زنم اگر در فینال لیگ .... از هیچ کدام دلخوری ندارم. همه چیز در پرسپولیس به روز پایانی کشید | بویر نیوز - خبر boyernews.com/.../همه-چیز-در-پرسپولیس-به-روز-پایانی-کشید/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2014 ... بازیکنان جدیدی هم که می خواهند اضافه شوند دنبال کارهای قراردادی هستند و ... اگر بازیکنانی که مدنظرمان است را جذب کنیم راه برگشتی برای این ها وجود ندارد. ... به پرسپولیس می آید یا نه اظهار داشت:ما صحبت های زیادی با آذری و گل محمدی کردیم. ... سخت است باشگاهها بازیکن خوب خود را در اختیار باشگاههای دیگر قرار دهند. گفت و گو - روزنامه مردم سالاری - سرفصل mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=13791‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2010 ... علی اکبرپور، ستار همدانی و چند تا بازیکن خوب داشتیم. دایی علیرضا آمد و گفت من می خواهم یک تیم درست کنم و ما همه رفتیم در تیم ایشان. ... چیزی را که من مخصوصا از پدرم یاد گرفتم این است که زیاد به اینگونه .... بازی برای تیم ملی انگیزه می خواهد. .... اگر جایی کسی از شما دلخور شده باشد و خودتان مقصر باشید، از او ... میترا - Blogfa mitraiec.blogfa.com/1394/09‏ - ذخیره شده برای برر سی بیشتر معضل بزرگ این روزهای فوتبال ایران نگاهی می اندازیم به میانه ... که برای شهباززاده موقعیت گلزنی فراهم کند، او در ایجاد موقعیت دچار مشکل خواهد شد. ... شاید اگر بازیکنان با تجربه ای مثل آندو تیموریان و یا مهدی کیانی در تراکتور حفظ .... دروازه بان پرسپولیس را با نظر کمک داورم گرفتم اما از هواداران عذرخواهی می کنم. [PDF] کی‌روش‌و‌اسدی‌شمشیر‌را‌از‌رو‌بستند!‌ - شماره khorasanvarzeshi.khorasannews.com/Newspaper/PagePDF/117‏ - ذخیره شده می کنم تا آن را به گل تبدیل کنم. این ش یوه بازی. من است. ت و یک ضربه ... خواهند کرد. اقدام جالب استقاللی ها قبل. از داربی. مسئوالن استقالل برای دور کردن ... عذرخواهی حنیف از طرفداران استقالل ... قرمز پوش اس تقالل بود که این بازیکن مش هدی فصل گذشته ... در کن ار محوطه جریمه پرس پولیس وقت را بکش د، همه تصور. میترا | خبرخوان mitraiec.budy.ir/‏ - ذخیره شده به نظر می رسد اتفاقات ناخوشایند برای بانوان قهرمان آسیا تمامی ندارد. ... جهانبازی و کمکش شروع شد و تقریبا همه کارشناسان داوری بر اشتباه محرز او صحه گذاشته ... اگر کمیته داوران جهانبازی را محروم کند، این داور یاسوجی برای دومین بار در فصل جاری به ... اخراج دروازه بان پرسپولیس را با نظر کمک داورم گرفتم اما از هواداران عذرخواهی می کنم. پاداش قهرمانی بانوان در آسیا - یودی mitraiec.yudi.ir/‏ - ذخیره شده از پاداش سکه گرفته تا اعزام به جام جهانی کوچک، اما پای عمل که رسید همه پا پس کشیدند ... آیا محرومیت او می تواند ذهنیت منفی ای که اشتباهات سریالی داوری برای ... اگر کمیته داوران جهانبازی را محروم کند، این داور یاسوجی برای دومین بار در فصل جاری به خاطر ... دروازه بان پرسپولیس را با نظر کمک داورم گرفتم اما از هواداران عذرخواهی می کنم. کاپ | سکوت داور مغضوب شکست/جهانبازی:من مقصر نبودم، 100 دقیقه ... cup.ir/u/81857‏ - ذخیره شده 6 نوامبر 2015 ... جهانبازی پیش از هر صحبتی می گوید: من آن خطا را نگرفتم و کمک داور بازی پرچم ... من دو بار از او این سئوال را پرسیدم و او گفت که بله من دیدم و من هم که کارت را ... می افتم ولی اگر بخواهم غرق در این مسایل شوم یعنی این حالت را تقویت می کنم و ... اتفاق رخ بدهد و میرزابیگی هم که از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرده است. [PDF] مهدوی کیا: نباید به برکناری برانکو حتی فکر کنند - روزنامه امتیاز www.emtiazdaily.ir/Newspaper/PagePDF/619‏ - ذخیره شده خودم آخر فصل به جای داوران عذرخواهی می کنم ؛ ... به این تیم خواهد شد. ... واقعیت این است که فو تبا ل پایه در ایران با فو تبا ل ... دهیم تا بازیکنان مان از تجربیات خوبی بهره مند شوند. ... او باید. بماند و با همه این مشکالت بجنگدد. با رفتن برانکو از. تیم پر سپولیس نه ..... داوری حضور دارم و پوستم کلفت شده است ولی اگر داور جوانی قضاوت. میترا | تودی mitraiec.tudi.ir/‏ - ذخیره شده برای برر سی بیشتر معضل بزرگ این روزهای فوتبال ایران نگاهی می اندازیم به میانه میدان ... سجاد که هوش و شم گلزنی بالایی دارد بازیکن داخل محوطه جریمه است، در حالی که در این ... در واقع اگر هافبکی نباشد که برای شهباززاده موقعیت گلزنی فراهم کند، او در .... دروازه بان پرسپولیس را با نظر کمک داورم گرفتم اما از هواداران عذرخواهی می کنم. [PDF] کی​روش:​رحمتی؟​شاید​بعد​از​جام​جهانی karoondaily.ir/1393/02/20/Files/PDF/13930220-3125-9-10.pdf‏ - ذخیره شده 10 مه 2014 ... هیچ تیم اروپایی نتوانسته است در آنجا به قهرمانی برسد. ... می ش ود ک ه با توجه ب ه بازیکنان خوب زیادی ک ه در اختیار دارد ... حضور خواهند داش ت که فقط ش امل تیم ملی ایتالیا نمی شود. ... او درباره لژیونرها هم صحبت کرد و افزود: فکر می کنم که ... اگ ر با نامه ای به خاطر رفتارش عذرخواهی کند می تواند. نامه محسن ترکی برای خداحافظی از داوری [بایگانی] - نودهشتیا www.forum.98ia.com/archive/index.php/t-822733.html‏ - ذخیره شده ما نامه ترکی را روز گذشته مورد بررسی قرار دادیم، او در این نامه آورده است که اگر این ... نشان کرد: داوران همه برای این فوتبال زحمت کشیدهاند، یک داور 10،12 سال زحمت می کشد تا ... حالا کی استقلال رو قهرمان کنه و بازی رو به نفعشون در بیاره کی پیدا میشه به .... فدراسیون می خواهد ترتیبی در پیش بگیرند که اینگونه داوران خوب ایران یک به ... چهارتا نیوزبای دو asas2012.baido.ir/‏ او بازیکن سایپا است و با این تیم قرارداد دارد و ما حتی اگر او را هم بخواهیم، نمی‌توانیم بدون ..... چه کسی بهتر از امیر قلعه‌نویی که این همه موفقیت دارد. .... من برای استقلال تلاش می‌کنم و می‌خواهم به این تیم برای قهرمانی کمک کنم، چرا باید محروم شوم؟ ..... سرمربی استقلال گفت:داور به جای عذرخواهی از راه آهنی ها، باید از ما هم عذرخواهی می کرد. سرزمین ستارگان والیبال - مصاحبه 4and6.blogfa.com/tag/مصاحبه‏ - ذخیره شده - مشابه فکر می‌کنم بازیکنان ملی‌پوش شرایطی مشابه لیگ جهانی را تجربه کرده‌اند. به نظرم ... قهرمانی در این لیگ برای همه لذتبخش است و امیدوارم که تیم ما امسال طعم قهرمانی را بچشد. ... او بعد از باخت‌های متوالی ایران در جام جهانی صادقانه از مردم ایران عذرخواهی کرد و از تلاش .... موسوی البته کمی هم از شایعاتی که مردم در فضای مجازی می سازند دلخور است. [PDF] در دربی قلبم بنفش می شود old.shahrvand-newspaper.ir/default/pdfs/9205245.pdf‏ - ذخیره شده سیاه استقالل می دانند و آبی پوشان تهرانی هم می خواهند انتقام 2 شکست فصل. گذشته را ... خصوص گفت: می خواهم دوباره برای هر آنچه رخ داده است، عذرخواهی کنم. آدم نکشتم ...


لینک منبع و پست :http://hfun.ir/%d8%a2%d8%b0%d8%b1%db%8c-%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%82%d9%87%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d9%84%d8%ae%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%88-%d8%b9%d8%b0%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.