مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد

مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد

ایا مهران غفوریان طنز را فراموش می کند؟مهران غفوریان: بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند اما به نظرم این خودش یک‌جور نقص است چون ازدواج شرایط زندگی و حتی فکر تو را نسبت به مسائل عوض می‌کند.

 

Mehran Ghafoorian-rouzegar.com

مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم

مهران غفوریان یک پکیج کامل از چیزهایی است که می‌تواند او را کمدینی خاص و بامزه کند. او فیزیک، چهره، گویش و بازی جذابی دارد که کمک می‌کند برای مخاطب یک اتفاق دیدنی در کارهای مختلف باشد. غفوریان یک بازیگر طنز دلنشین است که به راحتی در دل مخاطب نفوذ می‌کند که به نظر می‌آید کار خاصی برای خنده گرفتن از مخاطب انجام نمی‌دهد و کارهایش ساده است اما او زمانبندی کمدی و ریتم بازی را می‌شناسد.

 

مهران غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات رساند. او که در تبدیل یک موقعیت ساده به یک لحظه ناب کمدی استعداد عجیبی دارد، به راحتی هر صحنه ساده‌ای را کمیک می‌کند. این بازیگر را همیشه در قالبی طنز دیده‌ایم و همیشه به یک میزان مورد علاقه بوده است. حالا می‌خواهیم وجوه تازه‌ای از او را در این مصاحبه بشناسیم.

 20 سال روی موج خوب

کار طنز سختی‌هایی دارد که دیده نمی‌شود. شما در لحظه، موقعیتی را به هر شکلی خلق می‌کنید که عالی است اما یک‌دفعه اتفاقی می‌افتد که کار به تکرار می‌رسد و آن بکر بودن اولش را از دست می‌دهد. تکرار که زیاد می‌شود، هم انرژی شما هم حس آن صحنه از بین می‌رود اما باید با همه این شرایط جوری بازی کنید که مخاطب متوجه نشود و بخندد. خب این کار ساده‌ای نیست. یک جوک هم همان دفعه اول تاثیر جذابش را دارد و به تکرار که برسد از نفس می‌افتد. خود بازی طنز هم در درازمدت خلاقیت زیادی می‌خواهد تا برای مردم جذاب و خواستنی باشد. بیشتر از ۲۰سال در این کار بودن و کار جدید داشتن و تکراری نشدن، ساده نیست.

حال خوب من و مردم

به نظرم هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد و در ژانر خودش درست حرکت کند. من که بازیگر طنزم بهتر است در همین رشته باشم. من دوست دارم یک نقش جدی بازی کنم اما ترجیح می‌دهم طنز خوب بازی کنم. همه چیز بستگی به این دارد که چه کسی تو را انتخاب کند و در چه کاری به خدمت بگیرد. قطعا من می‌توانم جدی و تلخ هم بازی کنم و این تجربه را به صورت محدود داشتم اما طنز چیزی است که واقعا دوست دارم چون هم حال خودم را خوب می‌کند و هم حال مردم را.

خداحافظ رودربایستی

شاید کمی دیر متوجه شدم اما فهمیدم که لزومی ندارد به هر پیشنهادی، جواب مثبت بدهم. خیلی وقت‌ها اواسط کار متوجه می‌شدم از آن پیشنهاد اولیه کلی فاصله دارد و توی ذوقم می‌خورد اما ادامه می‌دادم چون به تعهد کاری معتقد هستم و اینکه کار در هر حال باید به پایان برسد. اما حالا خجالت و رودربایستی را کنار گذاشته‌ام. مهم نیست به کسی بربخورد. مهم این است که دیگر اشتباه قبل را تکرار نکنم. کلا سعی کرده‌ام در سال‌های اخیر نه تنها در کار بلکه در زندگی شخصی هم تغییرات عمده‌ای در خود ایجاد کنم.

یک کار فانتزی آبرومندانه

کار «سیگنال موجود است» یک کار فانتزی اما با سر و شکلی آبرومند است. مهدی مظلومی دنبال این نیست که به زور هر چیزی بخواهد مخاطب را بخنداند. نوع کمدی آن را دوست داشتم و به نظرم نقشم در آن به شکل جالبی درآمده است. همیشه از بازی در نقش آدم‌هایی که کار نکرده‌ام استقبال می‌کنم.

 

کارگردان کاربلد و ماهر

یکی از خوبی‌های کار با مهدی مظلومی این بود که نگاهش به طنز متفاوت از تجربه‌های دیگرم بود. دوست دارم با آدم‌های مختلف در طنز کار کنم؛ البته به شرطی که کارشان را بلد باشند و مظلومی هم به خوبی کارش را بلد است. کارگردانی که نمی‌داند چه می‌خواهد، انرژی آدم را می‌گیرد. او سر کار «سیگنال موجود است»، هم شرایط خوبی فراهم کرد و به من هم اعتماد کافی داشت تا راحت باشم.

 

همکاری متوالی با مدیری

خوشحالم از اینکه در سال‌های اخیر چندین بار با مهران مدیری همکاری کرده‌ام. مهران کارهایی می‌سازد که شما نمی‌توانید آنها را قبول نکنید. جنس بازی هرکدام از ما را می‌شناسد و نقش‌هایی که به افراد می‌دهد، بهترین انتخاب است. شرایط کار با او همیشه عالی است و همه، کارهایش را می‌بینند؛ در این شرایط معلوم است که دوست دارم با او همکاری داشته باشم. فکر خوبی پشت کارهای مدیری است و نظم کارهایش مثال‌زدنی است. کارها و تیمش درجه‌یک هستند و انرژی زیادی به بازیگر می‌دهد. هر بار آنقدر نقش پیشنهادی‌اش جذاب است که آدم ناخودآگاه جذب می‌شود. کارهای آیتمی هم تنوع بازی خوبی به بازیگر می‌دهند و برای همین دوست دارم با مهران باشم.

 

ازدواج یعنی تغییر بزرگ

مهران غفوریان بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند اما به نظرم این خودش یک‌جور نقص است چون ازدواج شرایط زندگی و حتی فکر تو را نسبت به مسائل عوض می‌کند. مگر می‌شود آدم تغییر نکند!؟ شما کارهایی را انجام می‌دهید که فکرش را هم نمی‌کردید و برعکسش هم هست، یعنی کارهایی را که قبلا می‌کردید، دیگر انجام نمی‌دهید. البته درست است که آدم کلا عوض نمی‌شود اما به هر حال تغییراتی رخ می‌دهد؛ البته برای من این تغییرات به سمت خوبی بوده است.

ورزش‌های برادرانه

مدتی همراه برادرم کاراته را دنبال می‌کردم. خیلی هم خوب پیش رفتم اما بعد از مدتی رهایش کردم. بدی کار بازیگری این است که شما نمی‌توانید برنامه منظمی داشته باشید و از خیلی از کارها که دوست‌شان دارید، می‌مانید. روزی دوست داشتم قهرمان هنرهای رزمی بشوم و عاشق لباس‌های این رشته بودم. من ذاتا استعداد چاقی دارم و به همین دلیل خیلی دوست دارم ورزش را در کارهای روزمره خودم قرار دهم ولی معمولا خیلی در این کار موفق نبوده‌ام!

ماجرای بی‌سابقه خندوانه

به نظرم اتفاقی که در خندوانه افتاد یک ماجرای بی‌سابقه بود. رامبد جوان شکل خوبی از کمدی را در کارش خلق کرد که باعث جلب مخاطب شد. این حس صمیمیت فضای برنامه و اینکه ما باید زنده و با توانایی خودمان به تنهایی مردم را بخندانیم یک‌جور محک زدن خودمان هم بود. فکر نمی‌کردم اینقدر مورد استقبال واقع شود. البته من سعی کردم با خود و خانواده‌ام شوخی کنم که به کسی برنخورد. این برنامه‌ها باعث نزدیک‌تر شدن مردم با بازیگران می‌شود. اساسا خنداندن مردم مهم‌ترین مساله بوده؛ وگرنه جنبه مسابقه‌اش بین بچه‌ها اصلا مطرح نبود. خوشحالم که توانستم برای لحظاتی دل مردم را شاد کنم.

رویای گالری هنری

هنوز هم گاهی نقاشی می‌کشم. من اصلا از نقاشی وارد هنر شدم و بعد به بازیگری پرداختم. کارم هم خیلی خوب بود. یک زمانی فکر می‌کردم تابلوهای مختلفی کار کنم و نمایشگاه بگذارم ولی نشد. شاید بعدها این کار را انجام بدهم. (باخنده)

صدای خوب خوانندگی

برادرم، مهدی دنبال موسیقی رفت ولی من دنبال هنر پدرم یعنی نقاشی رفتم. پشیمان نیستم. استعداد موسیقی نداشتم. صدای خوب خوانندگی هم نداشتم اما به‌شدت به موسیقی علاقه دارم و کارهای برادرم را دوست دارم.

صداقت شرط اول رفاقت

مهران غفوریان آدم می‌تواند به راحتی با آدم‌های زیادی آشنا شود اما رفاقت، زیاد اتفاق نمی‌افتد. من از دوستان زیادی ضربه خورده‌ام که فکرش را هم نمی‌کردم. به نظرم شرط اول و آخر رفاقت، وجود صداقت و روراستی است. الان خیلی راحت به هم دروغ می‌گوییم و مهم نیست اعتمادها از بین برود. برای همین خیلی‌ها را می‌شناسم ولی دوستان زیادی ندارم!

 

The post مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد appeared first on روزگار.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد - روزگار rouzegar.com/mode/.../m-ghafourian-loves-humor-works‏ - ذخیره شده مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد ایا مهران غفوریان طنز را فراموش می کند؟مهران غفوریان: بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند ام. تصاویر برای مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد - مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود rk7.ir/1394/10/08/post-4715/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... m-ghafourian-loves-humor-works - ذخیره شده مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد ایا مهران غفوریان طنز را فراموش می کند؟مهران غفوریان: بعضی‌ها ... مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد | پی سی اس www.p30s.ir/60531/مهران-غفوریان-کارهای-طنر-را-دوست-دارد/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... Home / دسته‌بندی نشده / مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد ... مهران غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر ... مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد - مرجع کامل عکس و سرگرمی www.ar6.ir/2015/12/.../مهران-غفوریان-کارهای-طنر-را-دوست-دارد.html‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد. مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم. مهران غفوریان یک پکیج کامل از چیزهایی است که می‌تواند او را ... عکس مهران غفوریان و همسرش + گفتگو با مهران غفوریان www.fastcamp.ir/.../عکس-مهران-غفوریان-و-همسرش-گفتگو-با-مهر.html‏ - ذخیره شده 5 روز پیش ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات ... مهران غفوریان ذاتا بانمک است! - صراط www.seratnews.ir/fa/news/276970/مهران-غفوریان-ذاتا-بانمک-است‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... مهران غفوریان یک پکیج کامل از چیزهایی است که می‌تواند او را کمدینی خاص و بامزه کند. ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان ... دوست دارم با آدم‌های مختلف در طنز کار کنم؛ البته به شرطی که کارشان را بلد ... ناگفته‌های مهران غفوریان درباره زندگی هنری و ازدواجش - چیدنی www.chidani.com/ناگفته‌های-مهران-غفوریان-زندگی-هنری/‏ - ذخیره شده 5 روز پیش ... مهران غفوریان نشان داد که نگاه خوبی به طنز دارد. ... در کار طنز دوست دارم با آدم‌های مختلفی کار کنم و مهدی مظلومی هم یکی از این افراد است که به خوب ... یوز - آخرین مطالب حضور جناب خان خندوانه دانلود موزیک www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&tid...‏ - ذخیره شده مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد ایا مهران غفوریان طنز را فراموش می کند؟ مهران غفوریان : بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند اما به نظرم این خودش یک‌جور ... این سوال را باید از آقای مدیری بپرسید(گفت و گو با ... - مهران مدیری mehranmodiri46.blogsky.com/.../این-سوال-را-باید-از-آقای-مدیری-بپرسید-گفت-و-گو-با-غفوریان-‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2015 ... مهران غفوریان بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها مشغول بازی در مجموعه ... شده که اتفاقاً مجموعه‌های خوبی هم بوده‌اند که مردم از آن استقبال کرده‌اند، اما ایرادی وجود دارد. ... این سؤال را باید از آقای مدیری بپرسید، اما دوست داشتم با او کار کنم. مهران غفوریان و تغییر بزرگ زندگی اش بعد از ازدواج! | بعضی - قطره www.ghatreh.com/.../مهران-غفوریان-تغییر-بزرگ-زندگی‎اش-بعد-ازدواج‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم به گزارش سایت قطره و به نقل ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی ... دمادم | مهران غفوریان از تغییر بزرگ بعد از ازدواجش می گوید+تصویر damadam.ir/تالار-خبر...هنری/.../مهران-غفوریان.../1414669‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات ... مهران غفوریان | بیوگرافی و عکس های “مهران غفوریان” و همسرش - نمناک namnak.com/4130-بیوگرافی-مهران-غفوریان-+-عکس.html‏ - ذخیره شده - مشابه مهران غفوریان و بیوگرافی مهران غفوریان به همراه عکس ها و تصاویر مهران غفوریان و سوابق هنری مهران غفوریان را در سایت نمناک مشاهده ... کمربند مشکی کاراته دارد، بسیار مهربان و با گذشت است و مادرش را خیلی دوست دارد. ... کارهای سینمایی مهران غفوریان. مهران غفوریان: 20 سال است منتظر یک نقش خوب هستم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sima/1930086350815355743‏ - ذخیره شده 5 مه 2015 ... نه، دوست ندارم کار جدی بسازم، دوست دارم یک نقش جدی را برای یک کارگردان حرفه‌ای و خوب ... خب مهران غفوریان در نمودار بازیگری‌اش در کجا قرار دارد؟ تصاویر مهران غفوریان - شمسه salam98.ir/tag/تصاویر-مهران-غفوریان/‏ - ذخیره شده غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر ... کارهای آیتمی هم تنوع بازی خوبی به بازیگر می‌دهند و برای همین دوست دارم با مهران باشم. مهران مدیری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مهران_مدیری‏ - ذخیره شده مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران) کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، .... از وی پرسید که دوست دارد چه کاری بسازد که تا حالا نساخته در پاسخ گفت دوست دارم در ... تصاویر مهران غفوریان بعد از رقص هندی گریه کردم vapasin.com/fun/details/1620‏ - ذخیره شده مهران غفوریان با اعلام این خبر که در آینده نزدیک کارگردانی یک مجموعه ... کارگردانی این سریال را خودم بر عهده دارم و علی مسعودی نیز قصه آن را می‌نویسد که مضمونی طنز دارد. ... من اصولا در آثارم کار صرفا طنز نمی‌کنم؛ یعنی دوست ندارم یک داستان را فقط ... مصاحبه مهران غفوریان درباره اعراب - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا iruni.ir/search/?q=مصاحبه+مهران+غفوریان+درباره+اعراب‏ - ذخیره شده مهران غفوریان که این روزها با مجموعه «در حاشیه» مهران مدیری همکاری دارد و به عنوان یکی از ... مهران غفوریان درباره‌ی لزوم حمایت مدیران تلویزیون از ادامه‌دار بودن کارهای موفق ... خالی است»، یادآور شد که تمام مجموعه‌های طنزی که در آن‌ها بازی کرده‌ است را دوست دارد. مهران مدیری، از سیر تا پیاز - دکسیر dexxir.persianblog.ir/post/1012/‏ - ذخیره شده - مشابه مثلا دوست داشت زیست شناس شود و هنوز هم دوست دارد. او از بچگی با کتاب های برادرش که زیست‌شناسی خوانده بود ور می‌رفت. شاید یکی از طولانی‌ترین آرزوهای او کارهای ... نزدیکان مهران مدیری درباره او چه می گویند | برترین‌ها vista.ir/page/190751/نزدیکان-مهران-مدیری-درباره-او-چه-می-گویند‏ - ذخیره شده برعکسش هم هست؛ کارهایی بود که ما دوست نداشتیم بنویسیم اما چون مهران گفته انجام دادیم. ژوله: در ... به جز این، او کاریزمای عجیب و غریبی دارد که توضیح‌دادنی نیست. داریوش کاردان: مهران مدیری سلطان کمدی نیست/نمی دانم چرا مردم به سریال ... www.entekhab.ir/.../داریوش-کاردان-مهران-مدیری-سلطان-کمدی-نیستنمی-دانم-چرا-مردم-به-سریال-های-او-می-خندند‏ - ذخیره شده 18 مارس 2011 ... الان مهران مدیری شده برنده برای برنامه‌های طنز، پس این یعنی کارهای .... خوبی چون صحت و قاسم خانی بود اما حالا مهران مدیری دوست دارد در سریالش خود را ... مهران غفوریان: بله، خودکشی کردم! - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مهران-غفوریان-بله-خودکشی-کردم‏ - ذخیره شده - مشابه 31 مه 2011 ... «مهران غفوریان»، بازیگر وکارگردانی که می‌گوید از خانواده‌ای کاملا هنرمند به چنین .... این اتفاق افتاد‌ نظرم را می‌گویم اما در کل با مهران مدیری کار کردن، لذت دیگری دارد. ... شخصا خیلی دوست دارم با مهران مدیری یک کار مشترک داشته باشم، چون هم ... روزنامه آفتاب یزد - نباید طنز را با بی‌ادبی به هجو نزدیک کنیم www.aftabeyazd.ir/21016-نباید-طنز-را-با-بی‌ادبی-به-هجو-نزدیک-کنیم.html‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2015 ... صبا شادور: مهران غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز «جنگ ۳۹» به کارگردانی ... که اتفاقاً مجموعه‌های خوبی هم بوده‌اند که مردم از آن استقبال کرده‌اند، اما ایرادی وجود دارد. ... این سوال را باید از آقای مدیری بپرسید، اما دوست داشتم با او کار کنم. کاری که مهران مدیری نکرد - فرارو fararu.com/fa/news/234344/کاری-که-مهران-مدیری-نکرد‏ - ذخیره شده 24 مه 2015 ... 2) طنزهای مهران مدیری و سایرینی که در حوزه ی طنز کار میکنند به شدت از قدیمی ... ایم که این هنرمندمان در ایران سندروم تحقیر روستایی دارد و آن یکی هنرمندمان .... دوست عزیز نویسنده این مقاله , درست است که مهران مدیری اساسا در فیلم سازی ... ایسنا - «کلاه قرمزی» دیگر برای بچه‌ها نیست/مهران مدیری فعلا تمام‌شدنی ... isna.ir/fa/news/.../-کلاه-قرمزی-دیگر-برای-بچه-ها-نیست-مهران‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2015 ... به نظرم مردم باید هر شب از دیدن کارهای طنز در تلویزیون لذت ببرند و ... و یادآور شد: لزوما کار طنز در نوروز ملاک نیست؛ چراکه مخاطب دوست دارد کار نو و ... Lahzehnama.ir | مهران مدیری با سریال جدید 150 قسمتی - لحظه نما lahzehnama.ir/fa/news/.../مهران-مدیری-با-سریال-جدید-150-قسمتی‏ - ذخیره شده - مشابه رضا عطاران: مهران مدیری به عقیده من هوش سرشاری دارد و توانایی جمع کردن آدم هایی که البته .... تلویزیون خونه شماست و خیلی از مردم دوست دارن باز کار مهران مدیری رو در قاب ... مهران غفوریان:دوست ندارم در این رابطه حرفی بزنم! - سینما خبر www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=83078‏ - ذخیره شده 4 مه 2015 ... مهران غفوریان به معرفی نیاز ندارد؛ بازیگری که در همه سال‌های حضورش در ... دارد که به‌راحتی می‌توان متوجه شد همه عوامل سازنده تلاش کرده‌اند کاری ارائه دهند ... الف - کلام آخر مهران مدیری با بینندگان درحاشیه alef.ir/vdcgu79xwak93w4.rpra.html?268373‏ - ذخیره شده مهران مدیری در آخرین قسمت از سریال «درحاشیه» برای لحظاتی با مخاطبانش به ... من کارهای مدیری را دوست دارم شخصیت خاصی دارد کارهای اقای سروش صحت بجز پژمان همگی ... سرنوشت - بیوگرافی کامل مهران مدیری www.sarnevesht87.blogfa.com/post/171‏ - ذخیره شده - مشابه سرنوشت - بیوگرافی کامل مهران مدیری - به وبلاگ سرنوشت خوش آمدید. ... آدم دم دمی بود. مثلاً دوست داشت زیست شناس شود و هنوز هم دوست. دارد. او از بچگی با کتاب‌های برادرش که ... جدی تا طنز چرا که به کار جدی بیشتر از طنز علاقه دارد و اصلاً اتفاقی هم. نگین معتضدی یا هنگامه مهاجر، وکیل درستکار آقای مشکات در سریال ... https://fa-ir.facebook.com/...درستکار.../160631764097533‏ - ذخیره شده هنگامه مهاجر وکیل تازه کاری است ولی آنچه از قسمت های اول سریال برمی آید ایناست که کارش را بلد است و قرار ... این اولین تجربه حضورت در کارهای مهران مدیری است. ... زمانی که ساعت خوش پخش می شد بچه بودم و از همان موقع طنز مهران مدیری را دوست داشتم. ... هنگامه مهاجرشخصیتی است که از قسمت اول در داستان حضور دارد و نقش حساسی است. عکس زن مهران غفوریان بایگانی - یک پاتوق | سایت تفریحی | گالری ... 1patogh.ir/tag/عکس-زن-مهران-غفوریان‏ 8 ساعت قبل ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات ... - مهران غفوریان و تغییر بزرگ زندگی اش بعد از ازدواج! - چه خبر www.chekhabar.ir/.../مهران%20غفوریان%20و%20تغییر%20بزرگ%20زندگی‎اش%20...‏ - ذخیره شده 5 روز پیش ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات ... بیوگرافی مهران مدیری و فیلم های او - برترین ها - برترین های جهان www.otop.ir/بیوگرافی-مهران-مدیری-و-فیلم-های-او-.html‏ - ذخیره شده مهران مدیری (۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران) کارگردان، بازیگر،خواننده،طراح صحنه و ... از وی پرسید که دوست دارد چه کاری بسازد که تا حالا نساخته در پاسخ گفت دوست دارم در ... شباهت پسر مهران مدیری به خودش - دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال www.doostiha.ir/1393/01/.../شباهت-پسر-مهران-مدیری-به-خودش.html‏ - ذخیره شده - مشابه 6 آوریل 2014 ... در بین فیلمسازهای ایرانی، بیضایی و حاتمی‌کیا را خیلی دوست دارد. ... شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین آن ها «شب های برره» را به عنوان ... نزدیکان مهران مدیری درباره او چه می گویند؟ - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/news/.../نزدیکان-مهران-مدیری-درباره-او-چه-می-گویند‏ - ذخیره شده - مشابه 22 ژانویه 2013 ... برعکسش هم هست؛ کارهایی بود که ما دوست نداشتیم بنویسیم اما چون مهران گفته انجام ... به جز این، او کاریزمای عجیب و غریبی دارد که توضیح‌دادنی نیست. نبرد سریال‌های طنز نوروزی - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/18304‏ - ذخیره شده - مشابه 26 مارس 2007 ... بازیگران: مهران غفوریان، علی صادقی، شهرام‌قائدی، یوسف صیادی، ارژنگ امیرفضلی، ... او وارد یک آپارتمان می‌شود و هر قسمت با ساکنان آن داستان جدیدی دارد. .... دوست داری به عنوان کارگردان هم کار طنز بسازی یا سراغ کار جدی هم می‌روی؟ نظرات و خاطرات هنرمندان - پاتوق هواداران مهران مدیری www.4modiri.ir/8404-نظرات-و-خاطرات-هنرمندان‏ - ذخیره شده 18 مه 2012 ... او به قدری شیرین ،جذاب و دوست داشتنی است برای تماشا گر که حتی اگر کار متوسط هم انجام بدهد، مخاطب برای دیدنش میل و رغبت دارد.رضا یک دوست ... افتاب - همه چیز در مورد مهران مدیری www.aftab1363.blogfa.com/post-103.aspx‏ - ذخیره شده مهران مدیری در دوران بیکاری بیشتر به طراحی نوع کار فکر می‌کرد تا کار به شکل ..... *سعید پیر دوست : مدیری ثبات شخصیت بالایی دارد ، دارای گروه بسته ای است که ... بازیگر معروف سریال‌‌های مهران مدیری: کارهای تلویزیونی تخفیف‌های ... namehnews.ir/.../بازیگر-معروف-سریال‌‌های-مهران-مدیری-کارهای-تلویزیونی-تخفیف‌های-عجیب-و-غریبی-مواجه-دارد-بازی-در-نقش-جدی-را-ترجی...‏ - ذخیره شده 23 ژانویه 2014 ... سحر زکریا که روزگاری با بازی در مجموعه‌های طنز مهران مدیری از بازیگران ... برخلاف حضورم در آثار طنز، بازی در نقش های جدی را بیشتر دوست دارم. ... و حضور در یک کار تلویزیونی به اندازه 3 نمایش دستمزد دارد، به همین دلیل ترجیح می دهم ... آیا واقعا تلویزیون با کارهای مهران مدیری مشکل دارد ؟ - که www.irannaz.com/tv-mehran-manager-problem.html‏ - ذخیره شده آیا واقعا تلویزیون با کارهای مهران مدیری مشکل دارد پررنگ ترین شائبه درباره منشوری ... مقایسه جالب و خنده دار سن خانم ها با توپ ... چند شائبه دست به دست هم می دهد تا درباره دو سریال مهران مدیری فرضیه ای شکل .... به اینها میگن دوست خوب (طنز تصویری). گپی با مهران غفوریان؛ از زیر آسمان شهر تا خانه اجاره ای - تبیان www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=934...‏ - ذخیره شده گپی با مهران غفوریان؛ از زیر آسمان شهر تا خانه اجاره ای ... من متن‌های آقای علی مسعودی را دوست دارم چون به نظرم خواص یک کار خوب را دارد، اما من نمی‌توانم به عنوان یک هنرپیشه ... پشت پرده حذف «در حاشیه» از آنتن سیما / شکست مدیری از پزشکان یا ... www.khabaronline.ir/detail/409848‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2015 ... سریال «در حاشیه» مهران مدیری پس از 27 قسمت از آنتن سیما خداحافظی می‌کند ... و به همین خاطر دوست داشتند که سریالشان در زمان دیگری روی آنتن برود. ..... و البته اصولا کارهای آقای مدیری هیچگاه فاخر نبوده و بسیار ارزش هنری پایینی دارد ... بازگشت مهران مدیری «با شب‌های برره ۲» به تلویزیون - سایت خبری ... https://www.tabnak.ir/.../بازگشت-مهران-مدیری-با-شب‌های-برره-۲-به-تلویزیون‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2014 ... کارهای مهران مدیری رو همه دوست دارن خدا حفظشون کنه. محسن ..... عزیزاگه دست از سر کچل این صدا و سیمای افسرده ما بر دارد تلوزیون شاد تری خواهیم داشت. من و مهران مدیری، بازرس ژاور ... - Golagha Institute www.golagha.ir/news/?ty=1&id=3011‏ - ذخیره شده من و مهران مدیری، بازرس ژاور و ژان والژان ... مهران را دوست داشتم و دلم می‌خواست با او کار کنم. ... اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در حال حاضر کارهای موفقش زیاد بوده. رضویان: جای عطاران در تلویزیون خالی است asredena.com/fa/.../رضویان-جای-عطاران-در-تلویزیون-خالی-است‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2015 ... ... خالی است»، یادآور شد که تمام مجموعه‌های طنزی که در آن‌ها بازی کرده‌ است را دوست دارد. جواد رضویان و مهران غفوریان جمعه، 13 آذر ماه به مناسبت بیست و دومین ... در تلویزیون خالی است، ادامه داد: من تمام مجموعه‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام را دوست دارم. ... رضویان در پاسخ به این سوال که تجربه کار در شبکه سه سیما به چه صورت بوده ... بیوگرافی و مصاحبه از مهران غفوریان | بازیگر، کارگردان، خواننده ... www.forum.98ia.com/t24485.html‏ - ذخیره شده - مشابه شخصاً خیلی دوست دارم با مهران مدیری یک کار مشترک داشته باشم، چون هم کارگردان و .... مهران غفوریان که این شبها سریال «خانه اجارهای» را روی آنتن دارد، در گفتوگو با ... هنر نقاشی - مهران مدیری boonak.blogfa.com/post-98.aspx‏ - ذخیره شده مثلا دوست داشت زیست شناس شود و هنوز هم دوست دارد . او از بچگی با کتاب های برادرش که زیست شناسی خوانده بود ور میرفت . شاید یکی از طولانی ترین آرزوهای او کارهای ... Fars News Agency : کوچ حاشیه‌نشین‌ها از بیمارستان به اردوگاه/ پخش ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13940804000012‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2015 ... در این اردوگاه چهره‌هایی چون سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرالله ... من بیشتر دوست دارم با کمک گرفتن از تخیل دکورهای متنوع را طراحی کنم. ... او که سابقه بازی در کارهای جدی و طنز را دارد، این روزها در سریال در حاشیه 2 ... نزدیکان مهران مدیری درباره او چه می گویند - آفتاب www.aftabir.com/.../نزدیکان-مهران-مدیری-درباره-او-چه-می-گویند‏ - ذخیره شده 22 ژانویه 2013 ... چرا سیامک انصاری همیشه در کارها همراه مهران مدیری است؟ الوند: شیوه ..... تا آنجایی که می دانم دوست دارد حرفه اصلی کاری اش موسیقی باشد. شاید هنر در ... جواد رضویان: جای عطاران در تلویزیون خالی است - ایران www.ion.ir/News/48164.html‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2015 ... جواد رضویان و مهران غفوریان شب گذشته، 13 آذر ماه به مناسبت بیست و دومین ... است»، یادآور شد که تمام مجموعه‌های طنزی که در آن‌ها بازی کرده‌ است را دوست دارد. ... رضویان در پاسخ به این سوال که تجربه کار در شبکه سه سیما به چه صورت بوده ...


لینک منبع و پست :http://rouzegar.com/mode/newsfashion/m-ghafourian-loves-humor-works
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.