مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مصاحبه با بازیگر نقش حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله

مصاحبه با بازیگر نقش حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله

در فیلم محمد رسول الله بازیگران متعدد با نقش‌های مختلفی حضور داشتند یکی از این نقش‌ها که می‌توان گفت در جایگاه خودش کلیدی است نقش حضرت محمد (ص) در سن۱۲ سالگی بود و عوامل برای جستجوی آن زحمات زیادی کشیدند.

 

Actor Prophet Muhammad-rouzegar.com

 

مصاحبه با بازیگر نقش حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله

 

فیلم محمد رسول‌ الله توانست نگاه منتقدان و مخاطبان بی‌شماری را به خود جلب کند.این فیلم در کارنامه مجیدی و دیگر بازیگران و عوامل به گفته خودشان جایگاه ویژه‌ای دارد و شاید آرزوی هر سینماگری باشد تا با چنین پروژه‌ای همکاری کند.در این فیلم بازیگران متعدد با نقش‌های مختلفی حضور داشتند یکی از این نقش‌ها که می‌توان گفت در جایگاه خودش کلیدی است نقش حضرت محمد (ص) در سن۱۲ سالگی بود و عوامل برای جستجوی آن زحمات زیادی کشیدند. بالاخره بعد از انجام مراحل انتخاب و تعلیم «امیر حیدری» نوجوانی که در آن زمان حدود ۱۱ سال داشت و امروز ۱۷ ساله است کلید کار و این نقش زده شد و امروز ما با این بازیگر گفتگویی را انجام دادیم که می‌خوانید.

 

شما تجربه بازی در سینما و تلویزیون را نداشتید چطور شد برای بازی در این فیلم بسیار مهم انتخاب شدید؟

 

در ابتدا بگویم که من و همه عوامل ایرانی و خارجی این فیلم انگار از طرف خدا و حضرت محمد (ص) دعوت شدیم، ما در شهرستانی در اردبیل زندگی می‌کردیم و انتقال ما از آنجا به تهران نیز از شگفتی‌ها و برکت فیلم مجیدی بود یعنی پدر من چند سالی بود که قصد مهاجرت به تهران را داشت، اما هر بار بنا به دلایلی زمینه فراهم نمی‌شد اما مثل اینکه قرار بود من برای بازی در فیلم محمد رسول‌الله انتخاب شوم و خانواده من بدون مشکل به تهران بیایند.

ده سالم بود و روز ورود ما به تهران روز اول مدرسه بود که به خاطر خستگی پدرم تمایل نداشت آن روز را به مدرسه بروم اما رفتم، بعد از گذشت یک‌ماه دستیار مجیدی یعنی حسن نجفی به مدرسه ما آمدند و بین بچه‌ها به دنبال چهره‌هایی که شبیه عکس حضرت محمد (ص) بود، می‌گشتند چون با کت و شلوار وارد کلاس شدند فکر کردم از طرف آموزش و پرورش برای بررسی کلاس‌ها آمدند به این جهت زیاد توجه نکردم نجفی به محض ورود به کلاس چشمش به من خورد و من را صدا کرد و پیش بابک نبی‌زاده (عکاس) برد و از من عکس گرفتند و رفتند فقط گفتند که پروژه‌ای است به کارگردانی مجید مجیدی و من پیش خودم گفتم از من بهتر زیاد است و بعید می‌دانم انتخابم کنند.

 

بعد از گذشت یک ماه نبی‌زاده به ما زنگ زد و گفت که برای تست به برج اسکان بروم در آنجا ۳ نفر بودیم و بعد از تست گریم و بازیگری که با فیلمبرداری همراه بود به خانه برگشتم. فیلمم را به مجیدی نشان داده بودند، می‌گویند وقتی فیلم را دیده حالت گریه به او دست داده و گفته که این خودشه و دنبال همین می‌گشتم.

 

از تجربه کار با مجیدی بگویید؟

 

مجیدی در انجام کارهایش بسیار حساس است چنانچه اگر مشکلی در کارش پیش بیاید از ابتدا دوباره شروع به انجامش می‌کند و در سکانس‌ها نیز فیلمبرداری را از سر می‌گیرد به عنون نمونه زمانی که به عسلویه رفتیم و برخی سکانس‌های مربوط به آنجا را گرفتیم زمانی که به تهران برگشتیم مجیدی سکانس‌ها را دیده بود، اما با کمبودی در جاهایی مواجه شد این کمبود باعث شد که گروه مجدداً به عسلویه برگردد و آن سکانس‌ها را فیلمبرداری کند.

 

از اینکه در پروژه عظیمی بازی کردید چه حس و حالی دارید؟

 

حس و حال آن زمان که حدود ۱۱ سال داشتم با الآن فرق می‌کند، آن زمان اول به معروفیت فکر کردم در صورتی که نقشم را نمی‌دانستم فقط عشق بازی و شهرت بعد از پیشنهاد در سرم موج می‌زد، اما جای تعجب و خوشحالی داشت زمانی که به من گفتند قرار است نقش حضرت محمد (ص) را بازی کنم چون بین تمام پیامبران و امامان از همه بیشتر دوستش دارم و در خصوص زندگی این حضرت اطلاعات وسیعی داشتم و دارم، اما الآن اگر بخواهم حس و حالم را توصیف کنم بسیار سخت است و نکته جالب و قابل تأمل انتخاب شدن من بین آن همه بچه خوش‌تیپ، خوش رو و … بود.

 

آیا به نظر شما دلیل انتخاب و نقش‌آفرینی شما در یکی از بزرگترین و محترم ترین بندگان خدا چیست؟

 

به نظرم پدر و مادر من در زندگی کار ثوابی را انجام دادند که مورد پسند درگاه حق قرار گرفته و این ثواب باعث شد جلوی راه من سبز شود و برای این نقش انتخاب شوم.

 

پس تجربه و سابقه بازیگری قبل از پروژه مجیدی نداشتید؟

 

نه نداشتم.

 

آیا قصد ادامه کار در سینما را دارید و آیا پیشنهادی در این خصوص داشتید؟

 

 

باید بگویم بعد از بازی برای این نقش مهم، محدودیت دارد که هر نقشی به خصوص کارکترهای منفی را بازی کنم منظورم از منفی آنهایی است که منفور هستند و مخاطب آنها را پس می‌زند به عنوان نمونه حسن نجفی نقش کاراکتر قاچاقچی را برای من در نظر گرفته بود که بازی نکردم.

 بعد از پروژه محمد رسول‌الله پیشنهاد سینمایی داشتم که هنوز هیچکدام به قطعیت نرسیده و مهمتر از همه بازی در نقش امام حسین (ع) در پروژه «ثارالله» بود که به خاطر بلندتر بودن قد من از آنچه که در نظر کارگردان پروژه بود و مشکل بودجه آنها اتفاق نیفتاد.

 

بعد از اتمام کار و بازی در نقش حضرت محمد (ص) چه بازخوردی را از طرف اقوام و مردم دریافت کردید؟

 

تا به امروز چه غریب و چه اقوام اعتقاد بر این دارند که چهره من شباهت زیادی با عکسی دارد که چهره حضرت محمد (ص) را نشان می‌أهد و اینکه خانواده و اطرافیانم بسیار خوشحال و راضی هستند و همه بازخوردها مثبت بود.

 

بازی در این نقش چه تأثیری در زندگی شخصی شما گذاشته است؟

 

زمانی که شما قرار شد نقش شخصیت به این مهمی را به مردم منتقل کنی، باید زندگی، افکار، روحیات و تمام زندگی حضرت محمد (ص) را در ذهنم تصور و بعد سعی می‌کردم تا جایی که در توان دارم به بهترین شکل ارائه کنم و به آن اخلاقیات نزدیک شوم و همه دنیا می‌دانند تمام اعمال حضرت محمد (ص) مثبت و به نفع مردم و دین اسلام بوده است.

 کار من فقط تمرین کردن در این خصوص بود نه اینکه خدای نکرده بخواهم مثل آن بزرگوار باشم. پس مطالعه، تمرین و آشنایی با زندگی حضرت محمد (ص) در زندگی شخصی‌ام بسیار کمک کننده بود و هست و سعی می‌کنم آنها را در کارهایم پیاده کنم و رو به مثبت زندگی کردن حرکت کنم.

 

چند بار فیلم محمد رسول الله را دیدید؟

 

سه بار، یک بار در اکران خصوصی، بار دوم با دوستان طراحی و نقاشی‌ام و بار سوم با خانواده‌ام.

 

بعد از دیدن فیلم، آیا نقطه ضعفی در بازی خود پیدا کردید؟

 

بله دیدم و این امری عادی است که برای هر بازیگری اتفاق می‌افتد و الآن به طور دقیق به شما می‌گویم کجای فیلم مشکل بیشتری داشتم، در سکانس برده‌فروش‌ها و زمانی که ابولهب در حال فروختن سویبه بود من دیالوگ داشتم و باید آنها را با توجه به شخصیت حضرت محمد (ص) سنگین‌تر و با متانت‌تر می‌گفتم که بعد از دیدن فیلم متوجه شدم آن‌طور که باید دیالوگ‌ها را بیان نکردم و از خودم در آن لحظه راضی نیستم.

 

چه کار‌هایی برای رسیدن به نقش انجام دادید و در این راستا چه کسی بیشترین کمک را به شما کرد؟

 

قبل از بازی در فیلم در کلاس‌های کاظم سیاحی و زیر نظر او شرکت کردم و آموزش‌های لازم را دیدم، اما انگار در راه رفتن بیشتر از بیان دیالوگ‌ها به نتیجه مطلوب رسیدم. آقای مجیدی هم برای رسیدن به نقش و جلوی دوربین به من کمک‌های فراوانی کرد.

 

خاطر‌ای هست که از این پروژه داشته باشید؟

 

خاطرات زیادی دارم، اما از همه جالب‌تر زمان حضور در عسلویه و هتل اقامت ما بود هتلی که در کنار دریا قرار داشت، هر روز بعد از انجام فعالیت‌های طاقت‌فرسا در آن هوای گرم به هتل می‌رسیدیم و بعد از خوردن شام دور هم جمع می‌شدیم و در آنجا آقای مجیدی به بیان خاطرات یک عمر فعالیت‌های هنری و دلچسب می‌پرداخت و همه ما می‌خندیدیم به خصوص زمانی که از همکاری با حسن نجفی تعریف می‌کرد به نحوی این خاطرات خوب بود که انگار ۲ سال جوان‌تر می‌شدیم، جالب اینجاست که فقط مجیدی خاطره تعریف می‌کرد و من بلندبلند می‌خندیدم و او از خنده من قهقهه می‌زد. دیگر خاطره من از شترسواری است که زمین خوردم دستم ضرب دید و چند روزی بازی نداشتم.

خاطره چوپانی کردن من هم جالب است به خصوص زمانی که با بزها این کار را می‌کردم این حیوان در ابتدا اصلاً زبان نمی‌فهمید و فقط شاخ می‌زد و باید چند روز بگذرد تا با شما خو بگیرد در غیر این صورت اذیت می‌شوید.

 

آیا اتفاق افتاد قبل، حین فیلمبرداری یا در انتهای بازی در فیلم خوابی از حضرت محمد (ص) یا یکی از پیامبران و امامان ما ببینید؟

 

یک شب حین فیلمبرداری در اواسط پروژه، شخصی به خوابم آمد که چهره‌اش مشخص نبود اما می‌گفت طوری این نقش را بازی کن که بعداً نتوانی از خودت ایراد بگیری و بگویی چرا در برخی مواقع مرتکب اشتباه شدم، فردای آن شب دقیقاً زمانی بود که شب سکانس برده‌فروشان و آن سکانسی که به شما گفتم در بیانم بیشترین مشکل را داشتم که اگر می‌دانستم چنین خوابی چنین حکمتی دارد بهتر بازی می‌کردم البته شاید به خاطر کم‌تجربگی من بوده است.

 

همکاری با عوامل خارجی چگونه بود؟

 

آنها در کار خود بسیار حرفه‌ای بودند، در مصاحبه قبلی راجع به بازیگران ایرانی گفته بودم که بیشتر با محسن تنابنده گپ و گفت خودمانی داشتم در صورتی که این‌طور نبود بلکه با همه آنها احساس نزدیکی می‌کردم و با آقای عسکری راحت‌تر بودم.

 

آقای استورارو فیلمبردار فیلم چگونه شخصیتی داشت؟

 

او سر صحنه بسیار جدی و کاربلد، اما پشت صحنه بسیار شوخ طبع و خوش برخورد بود و وقتی من را می‌دید پیش سلام بود و بسیار احترام می‌گذاشت.

زمانی عازم عسلویه بودیم در یک لحظه حس خوشحالی به درون هر دوی ما آمد و همدیگر را بغل کردیم اما دست من به عینکش خورد و روی زمین افتاد و شکست، حرف جالب و همیشگی استرارو به من این بود که تو حیفی مراقب خودت باش.

 

در آن زمان اتفاق افتاد که خسته شوید بالاخره شما در سنی بودید که احتمال بروز همچنین اتفاقی است؟

 

زمانی که لوکیشن‌ ما عسلویه بود بسیار خسته می‌شدم چون از هتل تا آنجا ۴ ساعت فاصله بود و من را اذیت می‌کرد، اما یک روز با محسن تنابنده در این مسیر همراه بودیم که راه ۴ ساعته ما ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و در نوع خودش جالب بود.

 

آیا دلت برای خانواده تنگ می‌شد؟

 

اگر سفری مانند عسلویه بود آره، با پدرم تماس می‌گرفتم و از او می‌خواستم به آنجا بیاید.

 

از ابتدای انتخاب تا پایان کار درکل چند سال درگیر این پروژه بودید؟

 

حدود سه سال و نیم درگیر بودم.

 

کدام بازی بازیگران ایرانی این فیلم را بیشتر از همه دوست داشتید؟

 

از بازی آقای عسکری بسیار لذت بردم و بین آن همه ستاره اصلاً‌ انتظار چنین بازی از او نداشتم، به قول خودش (عسکری) او عموی بد منه، اما من بیشتر با عمو بده رابطه خوبی داشتم.

 

اولین بار بعد از شنیدن صدای صدا دوربین حرکت چه احساسی به شما دست داد؟

 

حس بسیار بدی داشتم چون فکر می‌کردم همزمان با فیلمبرداری همه مردم فیلم و بازی من را می‌بینند، اما بعد از چند بار برای من عادی شد.

 البته اولین صحنه من در عسلویه چون سوار شتر بودم سخت نبود، اما از جایی که در همان صحنه دیالوگم شروع شد و آن دیالوگ هم در تدوین حذف شد، ترسیدم به نحوی که زانوهایم سر جایش نمی‌ایستاد.

 

ما سه روز بسیار عزیز همراه با عزاداری را می‌گذرانیم احساس و صحبت شما به عنوان کسی که نقش حضرت محمد (ص) که وفات ایشان نیز در این سه روز است، چیست؟

 

مسئولیت نه تنها من بلکه همه مردم باید این باشد که در همه روزها به خصوص چنین ایامی سنت حضرت محمد (ص) را توسعه دهیم و از آن تبعیت کنیم و امانتداری، پاکدامنی، دستکاری، راستگویی و … را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

 

حرف پایانی؟

 

من در فیلم محمد رسول‌ الله‌ کار بزرگی انجام ندادم اما چون در آن بازی کردم مسئولیت بزرگی را با خودم می‌کشم و انتظارات مردم و نزدیکانم در انجام کارهای مثبت از من بیشتر شده و باید این انتظارات را برآورده سازم.

 

The post مصاحبه با بازیگر نقش حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله appeared first on روزگار.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

تصاویر برای مصاحبه با بازیگر نقش حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله محمد رسول‌الله (فیلم) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/محمد_رسول‌الله_(فیلم)‏ - ذخیره شده محمد رسول الله فیلمی است با ژانر تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که داستان .... وی در مصاحبه با باب فیشر در یک مجله سینمایی آمریکایی (MovieMaker) دربارهٔ ... وی ادامه داد: در نهایت به خود حضرت محمد (ص) توسل کردم و از او کمک خواستم تا مرا یاری کند . .... بدن بازیگر نقش کودکی محمد در معرض دید قرار می‌گیرد و صدای این بازیگر نیز ... مهدی پاکدل| گریم بازیگران فیلم محمد رسول الله - نمناک namnak.com/19366-عکس-جدید-مهدی-پاکدل-.html‏ - ذخیره شده عکسهای مهدی پاکدل با گریمی شگفت انگیز در فیلم سینمایی محمدرسول الله در نقش عموی حضرت محمد (ص) ایفای نقش میکند، در ادامه گریم برخی از بازیگران این فیلم را ... مصاحبه با بازیگر نقش حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله - گالری عکس picphoto.blogpart.ir/.../مصاحبه-با-بازیگر-نقش-حضرت-محمد-در-فیلم-م/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... در فیلم محمد رسول الله بازیگران متعدد با نقش‌های مختلفی حضور داشتند یکی از این نقش‌ها که می‌توان گفت در جایگاه خودش کلیدی است نقش حضرت ... گفتگو ویژه با ساره بیات بازیگر فیلم محمد رسول الله + عکس ها www.amazing.ir/1394/02/16/sareh-bayat-2/‏ - ذخیره شده فیلم محمد رسول الله تصاویر ساره بیات بازیگر , ساره بیات محمد رسول الله گفتگو ... و در مورد این دعوای قدیمی دنیای بازیگری (حل شدن در نقش و درگیر شدن با آن یا فقط ... به حضرت رسول (ص) و روایت دو فصل زندگی حلیمه قبل و بعد از مواجهه با حضرت، ... خبرگزاری فارس - گفت‌وگوی فارس با شمایل‌پوش نقش محمد رسول‌الله(ص ... www.farsnews.com/13940528001015‏ - ذخیره شده 17 ا کتبر 2015 ... سه سال به دنبال بازیگر نقش کودکی حضرت محمد(ص) بودند ... آموزش اسب‌سواری، شترسواری، فن بیان برای فیلم محمد رسول‌الله(ص). چه آموزش‌ها و مراحلی را .... ام ماه ها بود که در انتظار خواندن مصاحبه ای با هنرور نقش کودکی آقا رسول الله بودم. عکس های فیلم محمد(ص) (21) - فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) filmmohammad.simablog.ir/default.aspx?TopicID=764‏ نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) در سینماهای تهران با استقبال مردم مواجه شده است. ... به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم محمد رسول الله آخرین ساخته مجید مجیدی همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج پس از مراسم افتتاحیه ..... و محسن تنابنده در نقش «ساموئل» تاجر یهودی، از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. .... مصاحبه های کارگردان (3) همه سکانس‌های فیلم «محمد رسول‌الله» برایم همچون مناجات بود - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../همه-سکانس-های-فیلم-محمد-رسول-الله-برایم-همچون-مناجات-بود‏ - ذخیره شده 1 سپتامبر 2015 ... مینا ساداتی بازیگر نقش آمنه در فیلم «محمد رسول الله (ص)» حضور در این ... طی فیلمبرداری هم توانستم با بچه‌ای که نقش شش سالگی حضرت محمد(ص) را ... امیر حیدری بازیگر نقش حضرت محمد رسول الله ص iruni.ir/search/?q=امیر...بازیگر+نقش+حضرت+محمد+رسول+الله...‏ - ذخیره شده بازیگر نقش کودکی حضرت محمد محمد رسول الله فیلمی است با ژانر تاریخی به ... ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در ... بازیگر نقش ابرهه در فیلم محمد رسول الله (ص) مجید مجیدی + تصاویر - آکا www.akairan.com/biography/superstar/2015520171346.html‏ - ذخیره شده فیلم محمد رسول الله و بازیگر ابرهه در فیلم محمد رسول الله و عکس های جدید از فیلم ... فلاحت پیشه بازیگر نقش ابرهه در فیلم سینمایی محمد رسول الله گفت: بازی در فیلم حضرت محمد(ص)، ... در ادامه گفتگو با آرش فلاحت پیشه، بازیگر نقش ابرهه را می خوانید. .... مصاحبه با او سخت، لذت بخش و پیچیده است؛ با اینکه سادگی در رفتارش موج می ... خاطرات بازیگر نقش آمنه در فیلم محمد رسول الله (ص) - تدبیر و امید tadbirvaomid.ir/.../خاطرات-بازیگر-نقش-آمنه-در-فیلم-محمد-رسول-الله-ص‏ - ذخیره شده 1 سپتامبر 2015 ... مینا ساداتی بازیگر نقش آمنه در فیلم «محمد رسول الله (ص)» حضور در این ... طی فیلمبرداری هم توانستم با بچه‌ای که نقش شش سالگی حضرت محمد(ص) را ... امیر حیدری بازیگر نوجوانی فیلم محمد رسول الله iruni.ir/search/?q=امیر+حیدری+بازیگر...فیلم+محمد+رسول+الله‏ - ذخیره شده صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. ... بازیگر نقش کودکی حضرت محمد محمد رسول الله فیلمی است با ژانر تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که ... مهدی پاکدل - فیلم محمد رسول الله | صفحه اصلی news.mohammadmovie.com/بازیگران/مهدی-پاکدل-2/‏ - ذخیره شده اکران · بازتاب در رسانه ها · درباره فیلم · گزارش تصویری · گفتگو · مصاحبه · یادداشت ... مهدی پاکدل ، زاده سال ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. ... او در گفتگو با پایگاه خبری فیلم محمد رسول الله (ص) می گوید : از حدود یک سال ... همیشه پیش خودم فکر میکردم آیا میشود من در این فیلم یک نقش کوچک داشته باشم؟ گریم های دیدنی و عجیب بازیگران سریال محمد رسول الله - که www.irannaz.com/makeup-spectacular-and-bizarre-cast-of-local.html‏ - ذخیره شده نگاهی به گریم های فیلم محمد رسول الله ص جیانتو دروسی گریمور ایتالیایی است ... بیوگرافی بازیگران خارجی · بیوگرافی بازیگران ایرانی · مصاحبه و گفتگو .... مهدی پاکدل بازیگر نقش حضرت ابوطالب بود که چهره اش را دروسی ایتالیایی گریم کرده است. ... فیلم با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. حذف بخش‌هایی از فیلم «محمد رسول‌الله ص» www.entekhab.ir/fa/.../حذف-بخش‌هایی-از-فیلم-محمد-رسول‌الله-ص‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. بازیگر نقش کودکی پیامبر اسلام در فیلم محمد رسول الله blog-searcher.rozblog.com/.../بازیگر-نقش-کودکی-پیامبر-اسلام-در-فیلم-محمد-رسول-الله.html‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... محمد رسول الله فیلمی است با ژانر تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که داستان ... عکس بازیگر نقش کودکی حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله(ص). مصاحبه ای با بازیگران فیلم محمد رسول الله مجید مجیدی - آپارات www.aparat.com/.../مصاحبه_ای_با_بازیگران_فیلم_محمد_رسول_الله_مجید_مجیدی‏ - ذخیره شده 14 آگوست 2015 ... احسان (خراسان رضوی) صحبت های دوتا از بازیگران نقش اصلی در فیلم حضرت محمد رسول الله ساخته ی مجید مجیدی به نام مهدی پاکدل در نقش ابوطالب و ... اکران محمد رسول الله (ص)، بهار سینماگران - خبرگزاری صداوسیما | IRIB ... www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=89017‏ - ذخیره شده اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در تابستان ، هوای بهاری برای سینمای ایران به ... دقت و وسواس مجیدی به حدی زیاد بود که حدود سه سال با گروهی که در نظر گرفته بود درباره بازه ای از زندگی حضرت محمد (ص) ... مینا ساداتی بازیگر نقش آمنه گفت: زمانی که مجید مجیدی پیشنهاد بازی در نقش ... شبکه ۳ برای مصاحبه با ظریف درخواستی نداشته است . فیلم حضرت محمد رسول الله | بیا کافه www.biacafe.ir/tag/فیلم-حضرت-محمد-رسول-الله‏ - ذخیره شده اولین مصاحبه با امیر حیدری بازیگر نقش کودکی حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی : بازیگری که اولین حضورش در سینما بازی کردن در نقش ... امیر حیدری / عکس بازیگر نقش کودکی حضرت محمد در فیلم محمد رسول ... libarshad1388.blogsky.com/.../امیر-حیدری-عکس-بازیگر-نقش-کودکی-حضرت-محمد-در-فیلم-محمد-رسول-الله-ص-‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2015 ... تاکنون عکسی از بازیگر نقش کودکی پیامبر در «محمد رسول الله» ... اولین مصاحبه با امیر حیدری بازیگر نقش کودکی حضرت محمد در فیلم محمد رسول ... انتشار اولین عکس از بازیگر نقش کودکی حضرت محمد رسول الله+مصاحبه par30ha.ir/انتشار-اولین-عکس-از-بازیگر-نقش-کودکی-حض/‏ - ذخیره شده اولین مصاحبه با امیر حیدری بازیگر نقش کودکی حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله به ... هنوز در تهران جا نیفتاده‌اند که گروه انتخاب بازیگر فیلم محمد رسول الله(ص) به ... فیلم محمد رسول الله(ص) www.salamcinama.ir/movie/205/محمد-رسول-الله-ص-‏ - ذخیره شده یک ماه بعد از حمله ابرهه، پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) به دنیا می آید و فیلم دوران جاهلیت و ظلم و ..... بعد با استفاده از این بازیگران میخواهیم فیلم را در جهان عرضه کنیم؟ ..... البته نقش کودکی حضرت محمد و مهر مادری آمنه دوست داشتنی وجذاب بود. هدیه .... فیلم محمد رسول الله آقای مجید مجیدی فیلمی ضعیف، بسیار گنگ و در نتیجه بدون پیام است ... نقد و بررسی فیلم محمد رسول الله ( ص ) - مجله مووی مگ، مجله سینما moviemag.ir/.../12333-نقد-و-بررسی-فیلم-محمد-رسول-الله-ص‏ - ذخیره شده مصاحبه با رونی مارا بازیگر فیلم "کارول"; نویسنده The Godfather .... محمد رسول الله ( ص ) » با مجموعه ای از بهترین سینماگران جهانی در پشت صحنه ساخته شده است ... تصویری که مجید مجیدی از زندگی حضرت محمد (ص ) در دوران کودکی ارائه کرده نیز دارای ...... فیلم فاقد انسجام است، بازیگران نقش ها را ضعیف اجرا می کنند؛ نقش حلیمه مقداری ... حذف بخش‌هایی از "محمد رسول الله(ص)" - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../حذف-بخش‌هایی-از-محمد-رسول-اللهص‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. عکس: بازیگر نقش کودکی پیامبر در فیلم «محمد رسول‌الله (ص ... fardanews.rasanetv.ir/page-662649.html‏ - ذخیره شده بازیگر نقش ابرهه در فیلم محمد رسول الله ص مجید مجیدی تصاویر - سرگرمی بازیگر نقش .... نظر انجلینا جولی در رابطه با فیلم موهن و توهین آمیز به حضرت محمد (ص) ... کودکی که نقش «محمد رسول الله» را بازی کرد | عکس + مصاحبه www.iq9.ir/ssearch/.../کودکی-که-نقش-محمد-رسول-الله-را-بازی-کر/‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2015 ... خودمانی با کودکی که نقش «محمد رسول‌الله» را بازی کرد/ قرار بود در نقش ... امیر حیدری بازیگر نقش کودکی حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله به ... پایگاه خبری تحلیلی بقیع » قسمت هایی از فیلم «محمد رسول الله(ص ... baghi.ir/قسمت-هایی-از-فیلم-محمد-رسول-اللهص-در/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. بخش‌هایی از فیلم "محمد رسول‌الله " را حذف کرده ایم khabargozarisaba.ir/.../بخش‌هایی-از-فیلم-محمد-رسول‌الله-را-حذف-کرده-ایم‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. مصاحبه با بازیگر جوان نقش محمد رسول الله + عکس | فیدگاه - آخرین ... feedgah.com/news/مصاحبه-با-بازیگر-جوان-نقش-محمد-رسول-الله/‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2015 ... مصاحبه با بازیگر جوان نقش محمد رسول الله + عکس به گزارش سرویس اخبار ایران ... در حالیکه یک ماه پیش، مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمدرسول الله (ص)» از ... به مناسبت ایام میلاد با سعادت حضرت نبی مکرم اسلام (ص) بهانه خلقت، قرآن ... عکس های بدرقه بازیگران و عوامل فیلم محمد رسول الله به کانادا www.niksalehi.com/oghat/archives/237787.php‏ - ذخیره شده بدرقه عوامل فیلم محمد رسول الله به کانادا. ... عکس های بازیگران فیلم محمد رسول الله در شهرک سینمایی نور ... عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (88) ..... تصاویری که بازیگران و چهره های مشهور به مناسبت کریسمس و تولد حضرت مسیح منتشر ... جنجال مصاحبه سحر قریشی با رشید پور و یک پاسخ جالب به منتقدان نسبت به ... پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس | حذف بخش‌هایی از "محمد رسول الله(ص ... nasimesarakhs.ir/?p=14456‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. برچسب ها - فیلم محمد رسول الله www.bartarinha.ir/fa/tag/1/فیلم%20محمد%20رسول%20الله‏ - ذخیره شده فیلم سینمایی محمد رسول الله ص به کارگردانی مجید مجیدی... کد خبر: ... خبرآنلاین تاکنون عکسی از بازیگر نقش کودکی پیامبر در محمد... رسول الله ... فیلم محمد رسول الله ص با حضور مجید مجیدی برای... فیلم ... اش با... دیگری حضرت آمنه در فیلم محمد رسول الله ص شناخته. .... فیلم مصاحبه بیش از 45 هزار بازدید داشت نکته عجیب... تا الان ... حذف بخش‌هایی از فیلم "محمد رسول الله(ص)" - مفتاح نیوز meftahnews.ir/75191/75191‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... صفحه اصلی فرهنگ و هنر حذف بخش‌هایی از فیلم “محمد رسول الله(ص)” ... خبر شدم برخی رسانه‌ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده‌اند و ... کارگردان محمد رسول الله (ص) به یک بازیگر شهرستانی اعتماد کرد ... www.mizanonline.ir/.../کارگردان-محمد-رسول-الله-ص-به-یک-بازیگر-شهرستانی-اعتماد-کرد-اختلاف-بین-مجید-مجیدی-و-مربی-خارجی-ش...‏ - ذخیره شده 19 ا کتبر 2015 ... خبرگزاری میزان - بازیگر نقش حارث در «محمد رسول الله(ص)» گفت: ... از پس کار برنیایم خیلی با خودم کلنجار می رفتم، از خود حضرت رسول(ص) مدد ... به یقین، تماشای فیلم فاخر «محمد رسول الله(ص)» که لحظه های خاطره انگیزی را با خود ... بازیگر نقش کودکی پیامبر در فیلم محمد رسول‌الله ص عکس www.helpir.ir/بازیگر+نقش+کودکی+پیامبر+در+فیلم+محمد+رسول‌الله++ص++++عکس/‏ - ذخیره شده بازیگر نقش کودکی پیامبر در فیلم محمد رسول‌الله ص عکس ... عکس‌های فیلم «محمد رسول‌الله ص» عکس‌های فیلم «محمد رسول‌الله ص» گفتگو با ایفاگر نقش کودکی ... عکس بازیگر نقش کودکی حضرت محمد در فیلم محمد رسول الله(ص) (بازیگر نقش کودکی ... حذف بخشهایی از فیلم «محمد رسول‌الله» - دنیای اقتصاد www.donya-e-eqtesad.com/news/984618/‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. بازتاب داخلی و جهانی فیلم «محمد رسول الله» | euronews, اخبار persian.euronews.com/.../reax-to-iranian-film-prophet-mohommad/‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2015 ... اخبار - سرانجام فیلم جنجال برانگیز «محمد رسول الله»، ساخته مجید مجیدی، ... که به نظر این سازمان، نمایش تصویر حضرت محمد مغایر با قوانین اسلام است. ... اگرچه هنوز شنیده شدن صدای بازیگری که در نقش کودکی پیامبر حرف می زند، می ... اخبار اکران فیلم محمد رسول الله - تی نیوز tnews.ir/Tags/اکران-فیلم-محمد-رسول-الله‏ - ذخیره شده ماجرای اسکار؛ شاید وقتی دیگر/ عربستان سعودی با دلارهای نفتی اش راه اکران فیلم «محمد رسول الله» را بست ماجرای اسکار؛ شاید وقتی دیگر/ عربستان سعودی با ... دانلود فیلم محمد رسول الله | دانلود فیلم جدید www.mydownloadmovie.com/دانلود-فیلم-محمد-رسول-الله/‏ - ذخیره شده دانلود فیلم مصاحبه با بازیگران فیلم محمد رسول الله ... علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب ... نمایی از شهر مدینه در فیلم حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلم. سکانس تاثیرگذار فیلم «محمد رسول الله (ص)» به روایت بازیگر نقش ... damadam.ir/بانی-فیلم.../اخبار...فیلم-محمد-رسول-الله...بازیگر-نقش-حضرت.../617637‏ - ذخیره شده 6 ساعت قبل ... مینا ساداتی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: وقتی می گوییم مادری ... بازیگر نقش حضرت آمنه فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» افزود: به ... خبرگزاری تسنیم - فیلم «محمد رسول الله» از آغاز تا امروز؛ چشم جهان به ... www.tasnimnews.com/.../فیلم-محمد-رسول-الله-از-آغاز-تا-امروز-چشم-جهان-به-ایران-است‏ - ذخیره شده مراحل مقدماتی و پیش تولید فیلم «محمد رسول الله» که با تمرکز بر تحقیق و ... نگارش داستان با تمرکز بر کودکی حضرت رسول ... یکی از انتقادهای مطرح در این حوزه ، ایرادهایی بود که الازهر به حضور یک بازیگر در نقش کودکی‌های پیامبر(ص) وارد می‌کرد. بازیگران «محمد رسول الله» در دنیا خواهند درخشید / پژوهش از منابع ... www.forum.98ia.com/t1401173.html‏ - ذخیره شده بازیگران «محمد رسول الله» در دنیا خواهند درخشید / پژوهش از منابع شیعه و سنی به گزارش. ... این فیلم شد با توجه به شرایط تدارکاتی برای آن دیده شد و برای حضرت آمنه مادر پیامبر ... کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسولالله» افزود: با بیان اینکه این فیلم سختیها و .... برای من باعث افتخار است که خط من بر پیشانی این فیلم نقش می بندد. درک یک مسیحی از حضرت محمد (ص) به واسطه فیلم معجره است/ اتفاق ... dana.ir/News/518881.html‏ - ذخیره شده 2 نوامبر 2015 ... بازیگر نقش حمزه در فیلم محمد رسول الله : درک یک مسیحی از حضرت محمد (ص) به واسطه فیلم معجره است/ اتفاق بزرگ سینمای ایران؛ مردم با فیلم محمد رسول الله ... بازیگر نقش حمزه در فیلم محمد رسول الله است که در ذیل شرح مصاحبه با ... تاریک و روشنای فیلم محمد رسول الله از زبان بازیگر نقش ابولهب www.rasanews.ir/NSite/FullStory/?Id=284079‏ - ذخیره شده 29 آگوست 2015 ... تاریک و روشنای فیلم محمد رسول الله از زبان بازیگر نقش ابولهب خبرگزاری ... و دقیق تر از شخصیت والای حضرت رسول اکرم صلی الله علیه در کناری قرار دهیم، ... مصاحبه اختصاصی خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز با این هنرمند ... دانلود تیزر فیلم حضرت محمد(ص) مجید مجیدی | دانلود قدیم ghadimdownload.ir/دانلود-تیزر-فیلم-حضرت-محمدص-مجید-مجیدی/‏ - ذخیره شده تیزر رسمی فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) مجید مجیدی, بخش های از فیلم محمد ص مجیدی, ... در نقش ۱۹ آگوست ۲۰۱۵ تیزر تازه فیلم محمد رسول‌الله ۸.۰۵ MB آخرین ساخته مجید ... مجیدی مصاحبه ای با بازیگران فیلم حضرت محمد رسول الله لحظاتی از فیلم محمد ... گفتگوی تصویرالبرز با دوبلور فیلم محمد رسول الله(ص) tasviralborz.ir/گفتگوی-تصویرالبرز-با-دوبلور-فیلم-محمد-2/‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2015 ... در فیلم محمدرسول الله تازه ترین اثر مجید مجیدی تنها بر روی دو بازیگر اصلی ... -کار رادیو رو از کی شروع کردی چون در طول مصاحبه حرفی از رادیو نزدی؟ ... اگر قرار بشه برای دوبله نقش های فیلم محمد رسول الله صدایی را انتخاب کنی با اشاره ... بدهد و در آخر چند روز بعد تماس گرفتن و گفتن برای دوبله نقش حضرت حمزه بیا ... گفتگو با مینا ساداتی به بهانه بازی در نقش مادر حضرت محمد (ص ... bourse24.ir/.../گفتگو%20با%20مینا%20ساداتی%20به%20بهانه%20بازی%20...‏ - ذخیره شده 30 آگوست 2015 ... به عنوان مادر پیامبر در پروژه «محمد رسول الله» مسئولیت سنگینی بر عهده ... فیلم به مدت یک سال در پی پیدا کردن بازیگری برای این نقش بودند و من ... مینا ساداتی: با بازی در "محمد رسول الله (ص)"به یکی از آرزوهایم رسیدم www.ghatreh.com/.../مینا-ساداتی-بازی-محمد-رسول-الله-یکی-آرزوهایم-رسیدم‏ - ذخیره شده 5 سپتامبر 2015 ... شرط عجیب علی دایی برای مصاحبه کردن ... مجید مجیدی و بازیگر نقش عبدالمطلب در پشت صحنه «محمد رسول الله (ص)» ... در فیلم "محمد رسول الله (ص)" به نسیم گفت: بازی در فیلم حضرت محمد (ص) مسئولیت سنگینی بود که ... بازیگر نقش آمنه در فیلم محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: بعد از انجام تست های گریم، دوربین و ... یادداشت خانم مینا ساداتی بازیگر نقش حضرت آمنه - کلوب www.cloob.com/.../یادداشت_خانم_مینا_ساداتی_بازیگر_نقش_حضرت_آمنه‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2015 ... یادداشت خانم مینا ساداتی بازیگر نقش حضرت آمنه. ... کلوبرسانه تیم مدیریت. ورود. فیلم محمد رسول الله(ص) , muhammadmovie ... وظیفه دشوار نوشتن یادداشتی درباره فیلم بزرگ محمد(ص) را به سادگی میسپارم. ... پرواز می دهم جانم را به زمانی که آمنه در دوران بارداری، با هدیه ای که خداوند به امانت به او سپرده، درد دل می کند. "یاهو" درباره فیلم «محمد رسول الله» مجیدی چه‌ نوشت؟ - فرارو fararu.com/fa/.../یاهو-درباره-فیلم-محمد-رسول-الله-مجیدی-چه‌-نوشت‏ - ذخیره شده 28 آگوست 2015 ... یاهو نیوز نوشت، مجیدی می‌گوید می خواهد با فیلم «محمد رسول الله» تصویر خشنی ... کارگردان ۵۶ ساله ایرانی در این مصاحبه افزود: در جهان غرب نیز تفسیری نادرست از ... در حالی که ایران انتشار کاریکاتورهایی درباره حضرت محمد (ص) و از جمله آنچه در ... در این بیانیه آمده است: بازیگری که این نقش را ایفا کرده ممکن است بعدها ...


لینک منبع و پست :http://rouzegar.com/news/cultural-news/muhammad-the-prophet-mohammad-film
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.