مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد

مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد

ایا مهران غفوریان طنز را فراموش می کند؟مهران غفوریان: بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند اما به نظرم این خودش یک‌جور نقص است چون ازدواج شرایط زندگی و حتی فکر تو را نسبت به مسائل عوض می‌کند.

 

Mehran Ghafoorian-rouzegar.com

مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم

مهران غفوریان یک پکیج کامل از چیزهایی است که می‌تواند او را کمدینی خاص و بامزه کند. او فیزیک، چهره، گویش و بازی جذابی دارد که کمک می‌کند برای مخاطب یک اتفاق دیدنی در کارهای مختلف باشد. غفوریان یک بازیگر طنز دلنشین است که به راحتی در دل مخاطب نفوذ می‌کند که به نظر می‌آید کار خاصی برای خنده گرفتن از مخاطب انجام نمی‌دهد و کارهایش ساده است اما او زمانبندی کمدی و ریتم بازی را می‌شناسد.

 

مهران غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات رساند. او که در تبدیل یک موقعیت ساده به یک لحظه ناب کمدی استعداد عجیبی دارد، به راحتی هر صحنه ساده‌ای را کمیک می‌کند. این بازیگر را همیشه در قالبی طنز دیده‌ایم و همیشه به یک میزان مورد علاقه بوده است. حالا می‌خواهیم وجوه تازه‌ای از او را در این مصاحبه بشناسیم.

 20 سال روی موج خوب

کار طنز سختی‌هایی دارد که دیده نمی‌شود. شما در لحظه، موقعیتی را به هر شکلی خلق می‌کنید که عالی است اما یک‌دفعه اتفاقی می‌افتد که کار به تکرار می‌رسد و آن بکر بودن اولش را از دست می‌دهد. تکرار که زیاد می‌شود، هم انرژی شما هم حس آن صحنه از بین می‌رود اما باید با همه این شرایط جوری بازی کنید که مخاطب متوجه نشود و بخندد. خب این کار ساده‌ای نیست. یک جوک هم همان دفعه اول تاثیر جذابش را دارد و به تکرار که برسد از نفس می‌افتد. خود بازی طنز هم در درازمدت خلاقیت زیادی می‌خواهد تا برای مردم جذاب و خواستنی باشد. بیشتر از ۲۰سال در این کار بودن و کار جدید داشتن و تکراری نشدن، ساده نیست.

حال خوب من و مردم

به نظرم هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد و در ژانر خودش درست حرکت کند. من که بازیگر طنزم بهتر است در همین رشته باشم. من دوست دارم یک نقش جدی بازی کنم اما ترجیح می‌دهم طنز خوب بازی کنم. همه چیز بستگی به این دارد که چه کسی تو را انتخاب کند و در چه کاری به خدمت بگیرد. قطعا من می‌توانم جدی و تلخ هم بازی کنم و این تجربه را به صورت محدود داشتم اما طنز چیزی است که واقعا دوست دارم چون هم حال خودم را خوب می‌کند و هم حال مردم را.

خداحافظ رودربایستی

شاید کمی دیر متوجه شدم اما فهمیدم که لزومی ندارد به هر پیشنهادی، جواب مثبت بدهم. خیلی وقت‌ها اواسط کار متوجه می‌شدم از آن پیشنهاد اولیه کلی فاصله دارد و توی ذوقم می‌خورد اما ادامه می‌دادم چون به تعهد کاری معتقد هستم و اینکه کار در هر حال باید به پایان برسد. اما حالا خجالت و رودربایستی را کنار گذاشته‌ام. مهم نیست به کسی بربخورد. مهم این است که دیگر اشتباه قبل را تکرار نکنم. کلا سعی کرده‌ام در سال‌های اخیر نه تنها در کار بلکه در زندگی شخصی هم تغییرات عمده‌ای در خود ایجاد کنم.

یک کار فانتزی آبرومندانه

کار «سیگنال موجود است» یک کار فانتزی اما با سر و شکلی آبرومند است. مهدی مظلومی دنبال این نیست که به زور هر چیزی بخواهد مخاطب را بخنداند. نوع کمدی آن را دوست داشتم و به نظرم نقشم در آن به شکل جالبی درآمده است. همیشه از بازی در نقش آدم‌هایی که کار نکرده‌ام استقبال می‌کنم.

 

کارگردان کاربلد و ماهر

یکی از خوبی‌های کار با مهدی مظلومی این بود که نگاهش به طنز متفاوت از تجربه‌های دیگرم بود. دوست دارم با آدم‌های مختلف در طنز کار کنم؛ البته به شرطی که کارشان را بلد باشند و مظلومی هم به خوبی کارش را بلد است. کارگردانی که نمی‌داند چه می‌خواهد، انرژی آدم را می‌گیرد. او سر کار «سیگنال موجود است»، هم شرایط خوبی فراهم کرد و به من هم اعتماد کافی داشت تا راحت باشم.

 

همکاری متوالی با مدیری

خوشحالم از اینکه در سال‌های اخیر چندین بار با مهران مدیری همکاری کرده‌ام. مهران کارهایی می‌سازد که شما نمی‌توانید آنها را قبول نکنید. جنس بازی هرکدام از ما را می‌شناسد و نقش‌هایی که به افراد می‌دهد، بهترین انتخاب است. شرایط کار با او همیشه عالی است و همه، کارهایش را می‌بینند؛ در این شرایط معلوم است که دوست دارم با او همکاری داشته باشم. فکر خوبی پشت کارهای مدیری است و نظم کارهایش مثال‌زدنی است. کارها و تیمش درجه‌یک هستند و انرژی زیادی به بازیگر می‌دهد. هر بار آنقدر نقش پیشنهادی‌اش جذاب است که آدم ناخودآگاه جذب می‌شود. کارهای آیتمی هم تنوع بازی خوبی به بازیگر می‌دهند و برای همین دوست دارم با مهران باشم.

 

ازدواج یعنی تغییر بزرگ

مهران غفوریان بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند اما به نظرم این خودش یک‌جور نقص است چون ازدواج شرایط زندگی و حتی فکر تو را نسبت به مسائل عوض می‌کند. مگر می‌شود آدم تغییر نکند!؟ شما کارهایی را انجام می‌دهید که فکرش را هم نمی‌کردید و برعکسش هم هست، یعنی کارهایی را که قبلا می‌کردید، دیگر انجام نمی‌دهید. البته درست است که آدم کلا عوض نمی‌شود اما به هر حال تغییراتی رخ می‌دهد؛ البته برای من این تغییرات به سمت خوبی بوده است.

ورزش‌های برادرانه

مدتی همراه برادرم کاراته را دنبال می‌کردم. خیلی هم خوب پیش رفتم اما بعد از مدتی رهایش کردم. بدی کار بازیگری این است که شما نمی‌توانید برنامه منظمی داشته باشید و از خیلی از کارها که دوست‌شان دارید، می‌مانید. روزی دوست داشتم قهرمان هنرهای رزمی بشوم و عاشق لباس‌های این رشته بودم. من ذاتا استعداد چاقی دارم و به همین دلیل خیلی دوست دارم ورزش را در کارهای روزمره خودم قرار دهم ولی معمولا خیلی در این کار موفق نبوده‌ام!

ماجرای بی‌سابقه خندوانه

به نظرم اتفاقی که در خندوانه افتاد یک ماجرای بی‌سابقه بود. رامبد جوان شکل خوبی از کمدی را در کارش خلق کرد که باعث جلب مخاطب شد. این حس صمیمیت فضای برنامه و اینکه ما باید زنده و با توانایی خودمان به تنهایی مردم را بخندانیم یک‌جور محک زدن خودمان هم بود. فکر نمی‌کردم اینقدر مورد استقبال واقع شود. البته من سعی کردم با خود و خانواده‌ام شوخی کنم که به کسی برنخورد. این برنامه‌ها باعث نزدیک‌تر شدن مردم با بازیگران می‌شود. اساسا خنداندن مردم مهم‌ترین مساله بوده؛ وگرنه جنبه مسابقه‌اش بین بچه‌ها اصلا مطرح نبود. خوشحالم که توانستم برای لحظاتی دل مردم را شاد کنم.

رویای گالری هنری

هنوز هم گاهی نقاشی می‌کشم. من اصلا از نقاشی وارد هنر شدم و بعد به بازیگری پرداختم. کارم هم خیلی خوب بود. یک زمانی فکر می‌کردم تابلوهای مختلفی کار کنم و نمایشگاه بگذارم ولی نشد. شاید بعدها این کار را انجام بدهم. (باخنده)

صدای خوب خوانندگی

برادرم، مهدی دنبال موسیقی رفت ولی من دنبال هنر پدرم یعنی نقاشی رفتم. پشیمان نیستم. استعداد موسیقی نداشتم. صدای خوب خوانندگی هم نداشتم اما به‌شدت به موسیقی علاقه دارم و کارهای برادرم را دوست دارم.

صداقت شرط اول رفاقت

مهران غفوریان آدم می‌تواند به راحتی با آدم‌های زیادی آشنا شود اما رفاقت، زیاد اتفاق نمی‌افتد. من از دوستان زیادی ضربه خورده‌ام که فکرش را هم نمی‌کردم. به نظرم شرط اول و آخر رفاقت، وجود صداقت و روراستی است. الان خیلی راحت به هم دروغ می‌گوییم و مهم نیست اعتمادها از بین برود. برای همین خیلی‌ها را می‌شناسم ولی دوستان زیادی ندارم!

 

The post مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد appeared first on روزگار.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد - روزگار rouzegar.com/mode/.../m-ghafourian-loves-humor-works‏ - ذخیره شده مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد ایا مهران غفوریان طنز را فراموش می کند؟مهران غفوریان: بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند ام. مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد - گالری عکس picphoto.blogpart.ir/.../مهران-غفوریان-کارهای-طنر-را-دوست-دارد/‏ - ذخیره شده 3 ساعت قبل ... مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد. ایا مهران غفوریان طنز را فراموش می کند؟مهران غفوریان: بعضی‌ها می‌گویند بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند اما به نظرم ... تصاویر برای مهران غفوریان کارهای طنز را دوست دارد عکس مهران غفوریان و همسرش + گفتگو با مهران غفوریان | پی سی اس www.p30s.ir/57084/عکس-مهران-غفوریان-و-همسرش-گفتگو-با-مهر/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات ... مهران غفوریان از زندگی شخصی و کاری اش می گوید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../مهران-غفوریان-از-زندگی-شخصی-و-کاری-اش-می-گوید‏ - ذخیره شده 22 ساعت قبل ... من دوست دارم یک نقش جدی بازی کنم اما ترجیح می‌دهم طنز خوب بازی کنم. همه چیز بستگی به این دارد که چه کسی تو را انتخاب کند و در چه کاری به خدمت ... ناگفته‌های مهران غفوریان درباره زندگی هنری و ازدواجش - چیدنی www.chidani.com/ناگفته‌های-مهران-غفوریان-زندگی-هنری/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... مهران غفوریان نشان داد که نگاه خوبی به طنز دارد. ... در کار طنز دوست دارم با آدم‌های مختلفی کار کنم و مهدی مظلومی هم یکی از این افراد است که به خوب ... مهران غفوریان ذاتا بانمک است! - صراط www.seratnews.ir/fa/news/276970/مهران-غفوریان-ذاتا-بانمک-است‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان ... دوست دارم با آدم‌های مختلف در طنز کار کنم؛ البته به شرطی که کارشان را بلد ... مهران غفوریان | بیوگرافی و عکس های “مهران غفوریان” و همسرش - نمناک namnak.com/4130-بیوگرافی-مهران-غفوریان-+-عکس.html‏ - ذخیره شده - مشابه مهران غفوریان و بیوگرافی مهران غفوریان به همراه عکس ها و تصاویر مهران غفوریان و سوابق هنری مهران غفوریان را در سایت نمناک مشاهده کنید. ... کمربند مشکی کاراته دارد، بسیار مهربان و با گذشت است و مادرش را خیلی دوست دارد. بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، داریوش کاردان آغاز کرد. از سال 1376 بود که ... کارهای سینمایی مهران غفوریان . مهران مدیری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مهران_مدیری‏ - ذخیره شده آخرین باری که مهران مدیری مجری بود بر می‌گردد به سال ۱۳۸۰ و مجموعه طنز ۸۰. ... وی پرسید که دوست دارد چه کاری بسازد که تا حالا نساخته در پاسخ گفت دوست دارم در آینده ... نزدیکان مهران مدیری درباره او چه می گویند | برترین‌ها vista.ir/page/190751/نزدیکان-مهران-مدیری-درباره-او-چه-می-گویند‏ - ذخیره شده یک مصاحبه هم داشتم با مهران در برنامه طنز 80 که مهران مدیری در آن بحث طنز و مجموعه های سال ... برعکسش هم هست؛ کارهایی بود که ما دوست نداشتیم بنویسیم اما چون مهران گفته انجام دادیم. ... به جز این، او کاریزمای عجیب و غریبی دارد که توضیح‌دادنی نیست. حقایقی از زندگی مهران مدیری+ تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/fun/page/014941.php‏ - ذخیره شده - مشابه دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان ... و من تازه فهمیدم که یک وجه از وجوه مهران چه چیزی دارد که من ندارم؛ پختگی حاصل از جنگ. ... شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین آنها «شب های برره» را به عنوان ... که مهران مدیری برخلاف سریال ها و کارهای طنز تلویزیونی اش همیشه به تولید آثار جدی ... کاری که مهران مدیری نکرد - فرارو fararu.com/fa/news/234344/کاری-که-مهران-مدیری-نکرد‏ - ذخیره شده 24 مه 2015 ... 2) طنزهای مهران مدیری و سایرینی که در حوزه ی طنز کار میکنند به شدت از قدیمی ... ایم که این هنرمندمان در ایران سندروم تحقیر روستایی دارد و آن یکی هنرمندمان .... دوست عزیز نویسنده این مقاله , درست است که مهران مدیری اساسا در فیلم سازی ... فلامک جنیدی: مردم بازیگران طنز را دوست دارند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sima/1919061410716249938‏ - ذخیره شده 26 آوریل 2015 ... اما نقش‌تان در این سریال در مقایسه با دیگر کارهایی که با مهران مدیری داشتید، کمرنگ ... به هر حال هر بازیگری دوست دارد با کارگردان حرفه‌ای کار کند. ایسنا - «کلاه قرمزی» دیگر برای بچه‌ها نیست/مهران مدیری فعلا تمام‌شدنی ... isna.ir/fa/news/.../-کلاه-قرمزی-دیگر-برای-بچه-ها-نیست-مهران‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2015 ... به نظرم مردم باید هر شب از دیدن کارهای طنز در تلویزیون لذت ببرند و ... و یادآور شد: لزوما کار طنز در نوروز ملاک نیست؛ چراکه مخاطب دوست دارد کار نو و ... - مهران غفوریان و تغییر بزرگ زندگی اش بعد از ازدواج! - چه خبر www.chekhabar.ir/.../مهران%20غفوریان%20و%20تغییر%20بزرگ%20زندگی‎اش%20...‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات ... آیا واقعا تلویزیون با کارهای مهران مدیری مشکل دارد ؟ - که www.irannaz.com/tv-mehran-manager-problem.html‏ - ذخیره شده آیا واقعا تلویزیون با کارهای مهران مدیری مشکل دارد ؟ پررنگ ترین شائبه درباره منشوری بودن «شب های برره» و «مرد هزار چهره» حذف این آثار در بخش سریال های طنز دومین ... مصاحبه شخصی با مهران غفوریان :: سرگرمی - یخ در بهشت www.yakhdarbehesht.com/fa/content/4686.html‏ - ذخیره شده مهران غفوریان کمربند مشکی کاراته دارد .ایشان با طنز ... همه راضی بودند و سریال در حاشیه را دوست داشتند. ... من طنز را دوست دارم و از بازی کردن در آثار کمدی لذت می‌برم. این سوال را باید از آقای مدیری بپرسید(گفت و گو با ... - مهران مدیری mehranmodiri46.blogsky.com/.../این-سوال-را-باید-از-آقای-مدیری-بپرسید-گفت-و-گو-با-غفوریان-‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2015 ... به گزارش پایتخت، مهران غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز "جنگ ۳۹" به ... شده که اتفاقاً مجموعه‌های خوبی هم بوده‌اند که مردم از آن استقبال کرده‌اند، اما ایرادی وجود دارد. ... این سؤال را باید از آقای مدیری بپرسید، اما دوست داشتم با او کار کنم. روزنامه آفتاب یزد - نباید طنز را با بی‌ادبی به هجو نزدیک کنیم www.aftabeyazd.ir/21016-نباید-طنز-را-با-بی‌ادبی-به-هجو-نزدیک-کنیم.html‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2015 ... صبا شادور: مهران غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز «جنگ ۳۹» به کارگردانی ... که اتفاقاً مجموعه‌های خوبی هم بوده‌اند که مردم از آن استقبال کرده‌اند، اما ایرادی وجود دارد. ... این سوال را باید از آقای مدیری بپرسید، اما دوست داشتم با او کار کنم. مهران مدیری، از سیر تا پیاز - دکسیر dexxir.persianblog.ir/post/1012/‏ - ذخیره شده - مشابه آنهایی که مهران مدیری را در سال 62 در تئاتر هملت با آن چهره غمگین و دراماتیک ... یکی از بزرگ‌ترین کمدینهای ایران شود و البته قبل این کار هم دو کار تئاتر طنز انجام داده ... البته اگر فرصتی پیش بیاید دوست دارد در مورد کارهایی که فکر می‌‌کند حتی یک ... الف - کلام آخر مهران مدیری با بینندگان درحاشیه alef.ir/vdcgu79xwak93w4.rpra.html?268373‏ - ذخیره شده من کارهای مدیری را دوست دارم شخصیت خاصی دارد کارهای اقای سروش صحت بجز پژمان همگی .... و از همه مردم هم میخوام که ساخت طنز با موضوع خودروسازان را از مهران مدیری وهمه ... بیوگرافی مهران غفوریان - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1393/07/25/بیوگرافی-مهران-غفوریان/‏ - ذخیره شده 17 ا کتبر 2014 ... اعتماد به نفس بالائی دارد. رفیق امین حیائی است. در کار طنز ،کار جواد رضویان را قبول دارد. ساکن اکباتان است. رنگ سبز دوست دارد. از حق الناس ... نزدیکان مهران مدیری درباره او چه می گویند - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../نزدیکان-مهران-مدیری-درباره-او-چه-می-گویند‏ - ذخیره شده - مشابه 21 ژانویه 2013 ... برعکسش هم هست؛ کارهایی بود که ما دوست نداشتیم بنویسیم اما چون مهران .... ژوله: اساسا در بازیگری کارهای طنز دو جور ایفای نقش وجود دارد؛ بعضی ها ... خاطرات و نظرات دیگران - مهران مدیری www.atipic.blogfa.com/cat-8.aspx?p=3‏ - ذخیره شده مدیریٌ عطارانٌ دیگران با یکدیگر دوستٌ هم راه هستند و کارهای هم را دنبال می کنندٌ مثل همه .... آقای مجری کلاه قرمزی را با همه اشتباه ها و ندانم کاری هایش دوست دارد و دعوایش هم می کند. ... این سریال نیز با مجموعه‌ای از بازیگران طنز ساخته شد و بازیگرانی نظیر مهران ... بیوگرافی و مصاحبه از مهران غفوریان | بازیگر، کارگردان، خواننده ... www.forum.98ia.com/t24485.html‏ - ذخیره شده - مشابه هنوز خیلیها او را با مجموعههای طنز زیر آسمان شهر میشناسند. .... شخصاً خیلی دوست دارم با مهران مدیری یک کار مشترک داشته باشم، چون هم کارگردان و بازیگر .... مهران غفوریان که این شبها سریال «خانه اجارهای» را روی آنتن دارد، در گفتوگو با «هفتصبح » از ... مصاحبه با مهران غفوریان بایگانی - یک پاتوق | سایت تفریحی | گالری ... 1patogh.ir/tag/مصاحبه-با-مهران-غفوریان‏ 3 روز پیش ... مهران غفوریان: دوست دارم در کارهای طنز بازی کنم ... غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات ... Lahzehnama.ir | مهران مدیری با سریال جدید 150 قسمتی - لحظه نما lahzehnama.ir/fa/news/.../مهران-مدیری-با-سریال-جدید-150-قسمتی‏ - ذخیره شده - مشابه رضا عطاران: مهران مدیری به عقیده من هوش سرشاری دارد و توانایی جمع کردن آدم هایی ... حمید جبلی: مهران مدیری بهترین کارگردان سریال های طنز است. .... تلویزیون خونه شماست و خیلی از مردم دوست دارن باز کار مهران مدیری رو در قاب تلویزیون ببینند، چه کنیم؟ نگین معتضدی یا هنگامه مهاجر، وکیل درستکار آقای مشکات در سریال ... https://fa-ir.facebook.com/...درستکار.../160631764097533‏ - ذخیره شده هنگامه مهاجر وکیل تازه کاری است ولی آنچه از قسمت های اول سریال برمی آید ایناست که کارش را بلد است و قرار نیست ... این نقش با نقش های قبلی ات خیلی تفاوت دارد. ... زمانی که ساعت خوش پخش می شد بچه بودم و از همان موقع طنز مهران مدیری را دوست داشتم. بیوگرافی مهران مدیری و فیلم های او - برترین ها - برترین های جهان www.otop.ir/بیوگرافی-مهران-مدیری-و-فیلم-های-او-.html‏ - ذخیره شده مهران مدیری (۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران) کارگردان، بازیگر،خواننده،طراح صحنه و لباس و ... آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. ... پور از وی پرسید که دوست دارد چه کاری بسازد که تا حالا نساخته در پاسخ گفت دوست دارم در ... تجمع پزشکان به خاطر سریال جدید مهران مدیری - سایت خبری تحلیلی ... https://www.tabnak.ir/.../تجمع-پزشکان-به-خاطر-سریال-جدید-مهران-مدیری‏ - ذخیره شده 4 آوریل 2015 ... مجموعه تلویزیونی در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری در حالی این روز‌ها از تلویزیون در حال پخش است که جامعه پزشکان کشور نسبت به این سریال اعتراض شدید دارد. ... برای برخی پزشکان متاسفم هر کاری دلشون میخواد میکنند و تحمل یک طنز و انتقاد نصفه نیمه را هم .... طنز ه دوست نداریدنگاه نکنید به کسی هم توهین نشده. تصاویر مهران غفوریان بعد از رقص هندی گریه کردم vapasin.com/fun/details/1620‏ - ذخیره شده مهران غفوریان با اعلام این خبر که در آینده نزدیک کارگردانی یک مجموعه ... کارگردانی این سریال را خودم بر عهده دارم و علی مسعودی نیز قصه آن را می‌نویسد که مضمونی طنز دارد. ... من اصولا در آثارم کار صرفا طنز نمی‌کنم؛ یعنی دوست ندارم یک داستان را فقط ... مهران غفوریان:دوست ندارم در این رابطه حرفی بزنم! - سینما خبر www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=83078‏ - ذخیره شده 4 مه 2015 ... مهران غفوریان:دوست ندارم در این رابطه حرفی بزنم! ... غفوریان همچنین در مقام کارگردانی سبک خاص خود را دارد و بررسی آثار او نشان می‌دهد که با مقوله طنز کاملاً آشناست. ... در این مجموعه ‌آن‌‌قدر همه چیز حالت طنز و لطیفه دارد که به‌راحتی می‌توان ... سرنوشت - بیوگرافی کامل مهران مدیری www.sarnevesht87.blogfa.com/post/171‏ - ذخیره شده - مشابه سرنوشت - بیوگرافی کامل مهران مدیری - به وبلاگ سرنوشت خوش آمدید. ... آدم دم دمی بود. مثلاً دوست داشت زیست شناس شود و هنوز هم دوست. دارد. او از بچگی با کتاب‌های برادرش که ... جدی تا طنز چرا که به کار جدی بیشتر از طنز علاقه دارد و اصلاً اتفاقی هم. شباهت پسر مهران مدیری به خودش - دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال www.doostiha.ir/1393/01/.../شباهت-پسر-مهران-مدیری-به-خودش.html‏ - ذخیره شده - مشابه 6 آوریل 2014 ... در بین فیلمسازهای ایرانی، بیضایی و حاتمی‌کیا را خیلی دوست دارد. ... دختر مهران مدیری، تمام کارهای پدرش را دنبال می کند و جزو مخاطبان اصلی سریال های طنز او است. شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین آن ها «شب های برره» را به ... ماجرای زندگی خصوصی مهران مدیری و همسرش + عکس www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/.../مهران-مدیری-همسر‏ - ذخیره شده 15 فوریه 2015 ... مهران مدیری و همسرش , عکس فرزندان مهمران مدیری , تصاویر پسر و دختر مهران مدیری , زندگی ... او بخاطر خلاقیتی که در ایجاد کارهای طنز دارد ، توانسته به شهرت برسد و انقدر خود و .... جنجال بر سر همسر یا دوست دختر سپهر حیدری + عکس ... افتاب - همه چیز در مورد مهران مدیری www.aftab1363.blogfa.com/post-103.aspx‏ - ذخیره شده مهران مدیری در دوران بیکاری بیشتر به طراحی نوع کار فکر می‌کرد تا کار به شکل .... او همیشه سعی کرده به رغم آنچه در سریال و کارهای طنز ما دیده می‌شود، حضور خانم‌ها و .... * سعید پیر دوست : مدیری ثبات شخصیت بالایی دارد ، دارای گروه بسته ای است که هر ... من و مهران مدیری، بازرس ژاور ... - Golagha Institute www.golagha.ir/news/?ty=1&id=3011‏ - ذخیره شده مهران را دوست داشتم و دلم می‌خواست با او کار کنم. قبل از این ... گل‌آقا طنز خاص خودش را دارد و می‌گفت: خنده رو هر که نیست از ما نیست/اخم در چنته گل‌آقا نیست.کاریکاتورهای ... مهران مدیری mehranmodiri.persianblog.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه 7 آوریل 2009 ... مهران مدیری. ... به کارهای طنز علاقه‌ خاصی دارم؛ چراکه مردم خیلی این نوع کارها را دوست دارند .... ساخت سریال‌های طنز به آزادی فکر و رهایی بیشتر نیاز دارد پشت صحنه‌ سریال مهران مدیری چه خبر است؟ / از ورود زنان بازیگر تا ... www.khabaronline.ir/detail/488428/culture/television‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2015 ... یک روز سرد پاییزی در اواسط هفته راهی لوکیشن گرم مهران مدیری در دور‌ترین ... تولید و پخش کارهای طنز و کمدی به یادماندنی، از دیرباز ذهن ما را به سوی مهران مدیری ... با دغدغه‌ و وسواس زیادی در انتخاب نوع صحنه و دوربین و نور دقیق، قرار دارد. .... و درباره نقش خود می‌گوید که دوست دارم نقش من پس از پایان تدوین و مونتاژ و زمانی ... نزدیکان مهران مدیری درباره او چه می گویند - آکا www.akairan.com/biography/actor1/2014101922610.html‏ - ذخیره شده برعکسش هم هست؛ کارهایی بود که ما دوست نداشتیم بنویسیم اما چون مهران گفته انجام ..... ژوله: اساسا در بازیگری کارهای طنز دو جور ایفای نقش وجود دارد؛ بعضی ها اکشن ... بازیگر معروف سریال‌‌های مهران مدیری: کارهای تلویزیونی تخفیف‌های ... namehnews.ir/.../بازیگر-معروف-سریال‌‌های-مهران-مدیری-کارهای-تلویزیونی-تخفیف‌های-عجیب-و-غریبی-مواجه-دارد-بازی-در-نقش-جدی-را-ترجی...‏ - ذخیره شده 23 ژانویه 2014 ... سحر زکریا که روزگاری با بازی در مجموعه‌های طنز مهران مدیری از ... بازیگر معروف سریال‌‌های مهران مدیری: کارهای تلویزیونی تخفیف‌های عجیب و غریبی مواجه دارد/ بازی ... برخلاف حضورم در آثار طنز، بازی در نقش های جدی را بیشتر دوست دارم. فشار پزشکان کارساز شد!/ پایان زودهنگام «در حاشیه» مهران مدیری www.entekhab.ir/fa/news/199643/‏ - ذخیره شده عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری ... پایان پخش مجموعه طنز «در حاشیه» پنجشنبه - سوم اردیبهشت ماه - خواهد بود. ... من خودم عاشق سریالهای شاد و بیشتر کارهای مهران مدیری هستم. جواد رضویان(زینال) - کلوب www.cloob.com/javad_e_razavian/جواد_رضویان(زینال)‏ - ذخیره شده - مشابه کلوب جواد رضویان یک بازیگر کمدی دوست داشتنی. ... در این مجموعه جواد رضویان، مهران غفوریان، شهرام قائدی، یوسف صیادی، علی ... تعدادی کابل، پروژکتور و وسائل فنی روی زمین قرار دارد، اما به محض نزدیک شدن به آنها با صدای یک نفر که داد می‌زند: "سکوت ! ... رضویان که بارها امتحان خود را در کارهای طنز و کمدی پس داده، در این کار حضور دارند. اطرافیان در مورد استاد مدیری - کلبه هواداران مهران مدیری www.fnmehran.blogfa.com/category/2‏ - ذخیره شده - مشابه پزشکان جسته و گریخته اعتراض‌هایی به رویکرد مهران مدیری در مجموعه طنز جدیدش ..... کار طنز در نوروز ملاک نیست؛ چراکه مخاطب دوست دارد کار نو و جذاب ببیند؛ این در ... مهران مدیری از نگاه سیامک انصاری.سحر زکرییا.امیر ژوله.خشایار الوند ... namavaran.persianblog.ir/post/320/‏ - ذخیره شده 27 ژانویه 2013 ... چرا سیامک انصاری همیشه در کارها همراه مهران مدیری است؟ ... او باید بتواند با آدم هایی که با آنها کار می کند در درجه اول دوست باشد؛ شاید سیامک بهترین بازیگر طنز .... ژوله: اساسا در بازیگری کارهای طنز دو جور ایفای نقش وجود دارد؛ بعضی ها ... نظرسنجی: کدام سریال مهران مدیری را بیشتر دوست دارید؟ - بحث آزاد www.bahseazad.ir/1391/12/02/serial-mehran-modiri/‏ - ذخیره شده 20 فوریه 2013 ... انتخاب بهترین سریال مهران مدیری | ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، ... این سریال همچنان به عنوان یکی از بهترین سریال های طنز تلویزیون و ... و خلاف کار با سابقه است و هدایت نیز سابقه زندان دارد و در جعل مدرک استاد است. سحر زکریا و طنازی مهران مدیری faplas.ir/fa/news/5316/سحر-زکریا-و-طنازی-مهران-مدیری‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2015 ... کارگردانان دوست دارند بازیگران طنز همیشه در آثار طنز باقی بمانند و ... با مهران مدیری کار کنم، چون او شناخت خوبی نسبت به کار طنز دارد و کار‌های وی ... نبرد سریال‌های طنز نوروزی - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/18304‏ - ذخیره شده - مشابه 26 مارس 2007 ... بازیگران: مهران غفوریان، علی صادقی، شهرام‌قائدی، یوسف صیادی، ارژنگ امیرفضلی، ... او وارد یک آپارتمان می‌شود و هر قسمت با ساکنان آن داستان جدیدی دارد. .... دوست داری به عنوان کارگردان هم کار طنز بسازی یا سراغ کار جدی هم می‌روی؟ فرهیختگان - مهران مدیری فاخر می سازد عطاران باورپذیر fdn.ir/content/view/97146/40/‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2014 ... خشایار راد که اغلب در سریال طنز تلویزیونی حضور مستمر دارد، گفت:مهران مدیری و رضا ... عطاران، عام تر است و ما به ازای حسی تری دارد و کارهای طنز مدیری، فاخرتر است. ... باورم این است که مردم انسان خودخواه و خود محور را دوست ندارند. مهران مدیری - هواداران سریال در حاشیه shookhikardam.blogsazan.com/cat4.php‏ - ذخیره شده - مشابه 24 سپتامبر 2015 ... مهران مدیری - سریال در حاشیه - هواداران سریال در حاشیه. ... کسی که سال هاست با نوشته های زییاش در کارهای طنز استاد مدیری میخندیم و این دفعه جلوی ... این روزها فیلم سینمایی «فردا» به کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل را روی پرده دارد در گفتگو با ... من کل این تیم «درحاشیه» را دوست دارم و اغلب آنها از دوستانم هستند.


لینک منبع و پست :http://rouzegar.com/mode/newsfashion/m-ghafourian-loves-humor-works
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.