مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت

بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت

بیوگرافی برد پیت

بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت

بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت

در این قسمت از جزقل بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت را برای شما عزیزا قرار داده ایم.

بیوگرافی برد پیت

ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به انگلیسی: William Bradley "Brad" Pitt) ‏ (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی وی در فیلم‌های بعدی‌اش چون رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد (۱۹۹۲)، مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) و افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) اتفاق افتاد. دو فیلم هفت و ۱۲ میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم ۱۲ میمون، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. حدود ۴ سال بعد، فیلم باشگاه مبارزه با بازی برد پیت به نمایش درآمد و سپس نقش‌آفرینی وی در سه فیلم یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن توجه مخاطبان را به سویش جلب کرد. با این وجود اما از نظر درآمد، پروفروش‌ترین فیلم‌هایش، تروآ، آقا و خانم اسمیت و جنگ جهانی زد هستند. دومین و سومین نامزدی دریافت جایزه اسکار برد پیت برای فیلم‌های دیگرش، مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) و مانیبال (۲۰۱۱) بود. پیت مالک یک شرکت تهیه فیلم به نام پلن بی اینترتینمنت است که چند فیلم وی مانند جدا افتاده و مانیبال محصول این شرکت هستند. هردوی این فیلم‌ها نیز موفق بودند، بطوری که فیلم جداافتاده برنده جایزه اسکار بهترین فیلم، و فیلم مانیبال نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شدند.

برد پیت بعد از مدتی ارتباط با بازیگر زن سینمای هالیوود، گوئینت پالترو، تصمیم به ازدواج با جنیفر آنیستون می‌گیرد که ازدواجشان ۵ سال عمر می‌کند. سپس وارد رابطه‌ای با آنجلینا جولی می‌شود و تا این لحظه با وی زندگی می‌کند. زندگی این دو به شکل جهانی مورد توجه همگان قرار گرفته و آنها دارای ۶ فرزند می‌باشند: مادوکس، پکس، زهرا، شیلو، ناکس و ویوین. این دو تاکنون در فعالیت‌های بشردوستانه بسیاری شرکت کرده‌اند.
کودکی

پیت در شهر شنی در ایالت اوکلاهاما به دنیا آمد. پدر او ویلیام الوین پیت، در یک شرکت حمل‌ونقل مشغول به کار بوده و مادرش جین اتا، در مدرسه‌ای به عنوان مشاور کار می‌کرد. به زودی و به همراه خانواده‌اش به اسپرینگفیلد، میزوری می‌روند، جایی که او به همراه برادرش داگلاس و خواهر جولی زندگی کردند. وی یک مسیحی بپتیست است.

در دوران دبیرستان در ورزش‌های تفریحی‌ای چون گلف، شنا و تنیس فعالیت‌هایی داشت. بعد از فارغ‌التحصیلی‌اش از دبیرستان، به دانشگاه میزوری وارد شد و در رشته خبرنگاری، با تأکید بر تبلیغات شروع به تحصیل کرد. هم‌زمان که در حال نزدیک‌شدن به روز فارغ‌التحصیل شدن بود، پیت به این باور رسید که علاقه زیادی به بازیگری در سینما دارد. از آنجا که در میزوری فیلمی ساخته نمی‌شد، وی تصمیمی می‌گیرد به جایی برود که در آنجا فیلم‌سازی انجام می‌شود و در نهایت دو هفته پیش از دریافت مدرکش، دانشگاه را ترک کرده و به شهر لس‌آنجلس می‌رود.
حرفه

در سال ۱۹۹۱ در فیلم Thelma & louise نقش کوچکی به مدت ۱۴ دقیقه بازی کرد. بخاطر همین فیلم از او درخواست بازی در فیلم دیگری شد. براد پیت با بازی‌های تأثیر گزار در نقش‌های اصلی، طی سال‌های ۹۲ تا ۹۵ خود را به یک فوق ستاره تبدیل کرد. در سال ۱۹۹۵ در فیلم هفت بازی کرد. فیلم بسیار مورد توجه منتقدان و تماشاگران سینما قرارگرفت تا آنجا که از این فیلم به عنوان یکی از شاهکارهای دهه ۹۰ نامبرده می‌شود. بازی براد پیت و مورگان فریمن در این فیلم خیره کننده بود. این فیلم اولین همکاری برد پیت با دیوید فینچر کارگردان صاحب سبک و بنام هالیوود بود. در سال ۱۹۹۷ برد پیت در نقش یک بیمار روانی در تریلر روانشناختی تریگیلیام یعنی فیلم دوازده میمون ظاهر شد و جایزه گلدن گلوپ را برای بهترین بازیگر نقش دوم را از آن خود کرد. سپس در فیلم خوابگردها در کنار بازیگرانی چون رابرت دنیرو و داستین هافمن ظاهر شد و بعد از آن در فیلم متعلق به شیطان در کنار هریسون فورد بازی کرد.

برد پیت در سال ۱۹۹۷ به آرژانتین رفت تا در پروژه بلند مدت هفت سال در تبت ظاهر شود که بعداً این فیلم با نقدها و اظهارنظرهای عجیبی همراه شد. فیلم بعدی او با جو بلک آشنا شوید با زمانی بیش از ۳ ساعت ساخته شد و برد پیت در کنار آنتونی هاپکینز بار دیگر بازی عالی از خود نمایش داد. برد پیت در سال ۱۹۹۹ پس از یک غیبت کوتاه بار دیگر با دیوید فینچر برای بازی در فیلم باشگاه مشت زنی همراه شد. این فیلم با بازی برد و همچنین ادوارد نورتون محبوبیتی دیگر برای برد پیت رقم زد.

وی در سال ۲۰۰۱ در یک کمدی جنایی به نام قاپ‌زنی ساخت کشور انگلستان و به کارگردانی ریچی ظاهر شد و بنیسیو دل توره در این فیلم با برد همراه بود. در همین سال برد پیت در یک کمدی رمانتیک در کنار جولیا رابرتز ظاهر شد. وی با رابرت ردفورد در فیلم جاسوس بازی هم‌بازی بود. پیت در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۰۱، در مقام بازیگر میهمان در فصل هشتم از مجموعه تلویزیونی دوستان ظاهر شد؛ و برای این عملکرد او برای جایزه امی در رده بازیگر برجسته مهمان در سری کمدی نامزد شد. در دسامبر سال ۲۰۰۱ پیت در فیلم استیون سودربرگ به نام یازده یار اوشن که بازسازی فیلمی در دهه شصت بود در نقش راستی رایان با جرج کلونی، مت دیمون، اندی گارسیا، و جولیا رابرتز همبازی شد.

سال ۲۰۰۳ پیت کار دوبلوری را با دوبله شخصیت سندباد در انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا و همچنین یک قسمت از انیمیشن پادشاه جهنم امتحان کرد. در سال ۲۰۰۴ پیت در فیلم‌های تروا در نقش آشیل و در ادامهٔ فیلم یازده یار اوشن نیز در نقش راستی رایان ایفای نقش کرد. وی برای بازی در فیلم تروا شش ماه دوره آموزش شمشیرزنی را پشت سر گذاشت. پیت در حین فیلمبرداری این فیلم دچار آسیب در ناحیه تاندون پا شد و فیلمبرداری تروا چند هفته به تعویق افتاد. فیلم تروا با ۴۹۷ میلیون دلار سود ناخالص که ۳۶۴ میلیون دلار آن در داخل ایالات متحده و ۱۳۳ میلیون دلار در خارج از ایالات متحده بود موفق‌ترین فیلم پیت از نظر فروش تا کنون می‌باشد.

سال ۲۰۰۵ پیت به همراه آنجلینا جولی در فیلم کمدی-حادثه‌ای آقا و خانم اسمیت در نقش دو قاتل خونسرد و حرفه‌ای ظاهر شدند که در استفاده از انواع اسلحه‌ها متبحرند و هر کدام علیه دیگری دست به اقداماتی می‌زند. آنجلینا جولی بخاطر بازی در نقش شخصیت همسر جان اسمیت مورد تحسین قرار گرفت. آقا و خانم اسمیت با فروش ۴۷۸ میلیون دلار در سراسر جهان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۰۵ بود.

پیت از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ به ترتیب در هفت فیلم سیزده یار اوشن، ترور جسی جیمز به وسیله رابرت فورد بزدل، پس از خواندن بسوزان، سرگذشت غریب بنجامین باتن، حرامزاده‌های لعنتی به ایفای نقش پرداخت که سرگذشت غریب بنجامین باتن سومین همکاری او را با دیوید فینچر پس از فیلم‌های هفت و باشگاه مشت زنی رقم زد. او سال ۲۰۱۰ شخصیت مترومن را در انیمیشن کله‌کدو دوبله کرد. در سال ۲۰۱۱ در نقش بازیگر و تهیه کننده در درام درخت زندگی به کارگردانی ترنس مالیک ظاهر گشت که این فیلم توانست نخل طلای فستیوال فیلم کن را به دست آورد.

هم‌چنین در سال ۲۰۱۱ برای بازی و تهیه کنندگی فیلم مانیبال نامزد دریافت دو جایزه اسکار در بخشهای جایزه اسکار بهترین فیلم و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. علاقه وی به تهیه کنندگی باعث شده از سال ۲۰۰۶ تاکنون در بیش از ۱۰ فیلم به عنوان تهیه کننده نقش داشته باشد. برد پیت در نوامبر سال ۲۰۱۱ در گفتگو با برنامه '۶۰ دقیقه' استرالیا گفت که قصد دارد تنها ۳ سال دیگر در حرفه بازیگری فعالیت کند و در سن ۵۰ سالگی از دنیای بازیگری خداحافظی خواهد کرد.
فعالیت‌های بشردوستانه و سیاسی

برد پیت تقریباً از حامیان حزب دموکرات آمریکا است. او برای حمایت از نامزدی جان کری در سال ۲۰۰۴، به دانشگاه میزوری رفت و سخنرانی کرد. در انتخابات سال ۲۰۱۲ نیز از حامیان ریاست جمهوری باراک اوباما بود.

در زمینه فعالیت‌های بشردوستانه نیز پیت فعالیت بسیاری دارد. وی از اعضای کمپینی است که علیه بیماری ایدز مبارزه می‌کند. پیت همچنین در سال ۲۰۰۵ مستندی دربارهٔ وضعیت سلامت بشریت، صداگذاری کرد، در همین سال بود که به همراه جولی به هایتی سفری بشردوستانه می‌کند. در ماه می سال ۲۰۰۷، پیت مبلغ یک میلیون دلار به ۳ سازمان خیریه در چاد و سودان اهدا می‌کند تا صرف مردمی شود که در معرض خشونت‌های ان منطقه دچار خسارت شدند شود.

برد پیت علاقه خاصی به معماری دارد. فارغ از فعالیت‌های فرهنگی‌اش در زمینه ساخت و سازهای سازگار با محیط زیست، وی مالک شرکتی در حوزه معماری و فعال در زمینه سازه‌های سازگار با محیط زیست دارد. در مارس ۲۰۰۹ طی دیداری با اوباما و نانسی پلوسی نیز در این زمینه با هم گفتگوهایی انجام دادند.

در ماه سپتامبر ۲۰۰۶، پیت به همراه جولی سازمانی خیریه به نام بنیاد پیت-جولی را راه‌اندازی می‌کنند. این بنیاد در همان سال تأسیس، مبلغ یک میلیون دلار را به پزشکان بدون مرز و سازمانی دیگر حامی حقوق کودکان اهدا می‌کند، چند ماه بعد و در ماه اکتبر نیز مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ دلار دیگر به مؤسسه خیریه دیگر اهدا می‌شود. بر طبق اسناد رسمی، برد پیت و آنجلینا جولی تنها در سال ۲۰۰۶ مبلغی حدود ۸٫۵ میلیون دلار را در این مؤسسه خیریه متعلق به خود سرمایه‌گذاری کردند که ۳٫۴ میلیون دلار دیگر در سال ۲۰۰۷ را نیز باید به آن افزود.
در ماه جون سال ۲۰۰۹ مبلغ یک میلیون دلار به بخش حمایت از پناهجویان سازمان ملل اهدا می‌کنند تا صرف آوارگان پاکستانی آواره بر اثر جنگ نظامیان و طالبان شود. در سال ۲۰۱۰ نیز مبلغ یک میلیون دلار به پزشکان بدون مرز اهدا شد تا صرف هزینه‌های کمک‌های پزشکی فوری به بیماران در زلزله هایتی شود.
در رسانه‌ها

مجله امپایر پیت را به عنوان یکی از ۲۵ ستاره جذاب تاریخ سینما در سال ۱۹۹۵ معرفی کرد. همچنین طی سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ مجله فوربز وی را در لیست قدرتمندترین افراد مشهور جهان قرار داد.
پیت در سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۰۰، عنوان جذاب‌ترین مرد را توسط مجله پیپل دریافت کرد.

از سال ۲۰۰۵ و با شروع رابطه وی با جولی توجه رسانه‌ها به آنها بسیار بیشتر از قبل شد. پس از تأیید خبر بارداری جولی، شدت فشار رسانه‌ها به قدری بالا گرفت که این زوج تصمیم گرفتند برای تولد دخترشان به نامیبیا بروند. همین ماجرا بار دیگر دوسال بعد و در زمان بارداری مجدد جولی تکرار شد. اینبار جولی به مدت دو هفته در بیمارستانی در نیس بستری بود و خبرنگارانی که در انتظار تولد فرزند آنها بودند در بیرون از بیمارستان منتظر بودند تا خبر تولد را مخابره کنند.

طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، تاکنون برد پیت و آنجلینا جولی از محبوب‌ترین زوج‌های هالیوودی محسوب می‌شوند.
زندگی شخصی
رابطه‌ها

برد پیت و آنجلینا جولی در فستیوال فیلم کن فرانسه.

پیت در اواخبر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ با ستارگان زیادی رابطه داشته استک از جمله این ستارگان می‌توان به روبین گیونز، جیل شولن و جولیت لوئیس اشاره کرد. اما یکی از رابطه‌های وی که بسیار حالت عمومی به خود گرفت، رابطه پیت با گوئینت پالترو بود که در بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ رخ داد.

وی در سال ۱۹۹۸ با جنیفر آنیستون آشنا شده و دو سال بعد در ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۰۰ با وی در یک مراسم خصوصی در ملیبو ازدواج می‌کند. برای چندین سال، ازدواج این دو و قدمت آن را از اتفاقات نادر هالیوود می‌دانستند تا اینکه در سال ۲۰۰۵ اعلام شد که قرار است این دو از یکدیگر طلاق بگیرند. طلاق آنها در ۲ اکتبر ۲۰۰۵ در دادگاه عالی کالیفرنیا تأیید شد و رسماً از یکدیگر جدا شدند.

در زمانی که درخواست طلاق پیت و آنیستون در دادگاه در حال بررسی بود، پیت جذب بازیگر فیلم آقا و خانم اسمیت، آنجلینا جولی می‌شود که در نهایت نیز به شکل رسمی اعلام می‌کند که عاشق آنجلینا جولی شده است. چندی بعد نیز تصاویری از وی و آنجلینا جولی در حالی که با همراه فرزند جولی، مادوکس در سواحل کنیا بودند توسط چند پاپاراتزی منتشر می‌شود. رسانه‌ها از این تصاویر به عنوان اسنادی شروع رابطه وی با جولی یاد می‌کنند. این دو در سال ۲۰۰۵ به مرور بیشتر با هم دیده شده که در نهایت در ۱۱ ژانویه ۲۰۰۶ موضوع بارداری جولی طی مصاحبه خودش با مجله پیپل تأیید می‌شود؛ که بر همین اساس نیز رابطه آنها به شکل رسمی تأیید شد. در سال ۲۰۱۲ نیز بعد ۷ سال در کنار هم بودن، پیت و جولی، نامزدی رسمی خود را اعلام کردند.

برد پیت و آنجلینا جولی، بعد از نزدیک به ۹ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۴ ازدواج کرده‌اند،این دو بازیگر از ده سال پیش با یک‌دیگر آشنا شده بودند و از سال ۲۰۰۸ کاخی قدیمی به نام میراوال را نیز، در جنوب فرانسه خریده‌اند، و در نهایت در سال ۲۰۱۴ در همین کاخ‌ِییلاقی ازدواج کردند.
فرزندان

آنجلینا جولی تا پیش از آشنایی با برد پیت، یک فرزند داشت. این دو بعد از آشنایی با یکدیگر و در سفری به آدیس آبابا، پایتخت کشور اتیوپی، دختربچهٔ شش‌ماهه‌ای را به فرزندخواندگی خود قبول می‌کنند. نام این دختر بچه زهرا است.

سومین فرزند پیت و جولی، حاصل رابطه این دو است و در نامیبیا متولد شده. نام فرزندشان را شیلو نهادند. بعد از تولد این کودک، پیت تأیید کرد که پاسپورت صادر شده برای وی متعلق به کشور نامیبیا خواهد بود. پیت و جولی تصمیم گرفتند که اولین عکس از این نوزاد خود را به فروش برسانند. حقوق این تصویر در آمریکای شمالی به مبلغ ۴٫۱ میلیون دلار به شرکتی به فروش رسید و همین تصویر برای کشور بریتانیا با مبلغ ۳٫۵ میلیون دلار، توسط یک مجله انگلیسی خریداری شد. پول‌های بدست آمده نیز به سازمان‌های خیریه‌ای که برای کودکان آفریقایی فعال بودند اهدا شد.

در ۱۵ مارس ۲۰۰۷، جولی پسر ۳ ساله‌ای را که اهل کشور ویتنام است به فرزندخواندگی قبول می‌کند.

جولی در ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۸ و زمانی که در فرانسه حضور داشت، یک فرزند پسر (به نام ناکس) و یک دختر (به نام ویوین) را به دنیا می‌آورد. البته او در جشنواره فیلم کن همان سال اظهار کرده بود که انتظار یک دوقلو را داشته‌است. اولین تصویر از این دو کودک نیز به مبلغ ۱۴ میلیون دلار به فروش رفت و تمامی این مبلغ به بنیاد خیریه پیت و جولی اهدا شد تا صرف نیازمندان شود.

**** **** ****

جدیدترین عکس های برد پیت

 

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

جدیدترین عکس های برد پیت

بیوگرافی برد پیت

نوشته بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت اولین بار در جزقل پدیدار شد.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

تصاویر برای بیوگرافی برد پیت عکس های جدید برد پیت خیانت برد پیت به آنجلینا جولی + تصاویر - نمناک namnak.com/8075-خیانت-برد-پیت.html‏ - ذخیره شده - مشابه برد پیت و آنجلینا جولی چهره های پرطرفدار هالیوودی با داشتن 6 فرزند زندگی را به ... بارد گفت: برت پیت 50 ساله هنوز به همسر اولش یعنی جنیفر آنیستون 45 ساله علاقه مند ... جولی و بردپیت با هواداران + تصاویر · آنجلینا جولی با چهره ای جدید + تصاویر ... آلبوم عکسهای خانوادگی “آنجلینا جولی و برد پیت” - نمناک namnak.com/19534-عکسهای-آنجلینا-جولی-و-برد-پیت.html‏ - ذخیره شده آنجلینا جولی و برد پیت و عکس فرزندان آنجلینا جولی و عکس های خصوصی انجلینا جولی و ... عکس کودکی بردپیت ، ازدواج آنجلینا و براد پیت ، عکس فرزندان آنجلینا جولی .... سری جدید عکسهای بازیگران و چهره های مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر ... جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی و براد پیت بازیگران معروف هالیوود www.parsnaz.ir/news_detail_2148.html‏ - ذخیره شده - مشابه جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی و براد پیت بازیگران معروف هالیوود عکس های جدید دانیال عبادی 1390 تصاویر جالب از کودکی بهرام رادان تصاویر د. خبرهای جدید از ازدواج انجلینا جولی و براد پیت (عکس) www.parsnaz.ir/news_detail_27792.html‏ - ذخیره شده - مشابه شایعاتی درباره ازدواج براد پیت و آنجلینا جولی + عکس · آنجلینا جولی ... عکس های جدید از آنجلینا جولی و براد پیت در ویتنام ... بیوگرافی برد پیت شوهر آنجلینا جولی. زندگینامه براد پیت - آکاایران www.akairan.com/biography/actor1/26965.html‏ - ذخیره شده بیوگرافی - زندگینامه بازیگران - زندگینامه براد پیت ..... آکاایران عکس های جدید نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ، نرگس محمدی این روزها حسابی با پریناز ... بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت - جزقل jezghel.com/biography/biography-brad-pitt‏ - ذخیره شده بیوگرافی برد پیت, برد پیت, تصاویر برد پیت, تصاویر جدید برد پیت, جدید ترین عکس های برد پیت, جدیدترین عکس برد پیت, عکس برد پیت, عکس ... برد پیت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/برد_پیت‏ - ذخیره شده دومین و سومین نامزدی دریافت جایزه اسکار برد پیت برای فیلم‌های دیگرش، مورد عجیب ... آنجلینا جولی بخاطر بازی در نقش شخصیت همسر جان اسمیت مورد تحسین قرار گرفت. ... رسانه‌ها از این تصاویر به عنوان اسنادی شروع رابطه وی با جولی یاد می‌کنند. بیوگرافی براد پیت + عکسهای براد پیت - پورتال خبری و سبک زندگی www.qommusic.com/بیوگرافی-براد-پیت-عکسهای-براد-پیت/‏ - ذخیره شده 22 ساعت قبل ... زندگینامه برد پیت همسر برد پیت عکسهای جدید برد پیت,تصاویر جدید برد پیت, جدیدترین تصاویر برد پیت,برد پیت,بیوگرافی برد پیت ... بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت - گالری عکس picphoto.blogpart.ir/.../بیوگرافی-برد-پیت-عکس-های-جدید-برد-پیت/‏ - ذخیره شده 7 ساعت قبل ... بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت. در این قسمت از جزقل بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت را برای شما عزیزا قرار داده ایم. ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی و جزئیات مراسمشان +عکس - پرشین وی www.persianv.com/ekhtesasi/archives/008077.php‏ - ذخیره شده - مشابه 29 آگوست 2014 ... آنجلینا و برد پیت در افتتاحیه فیلم جدید دیزنی +عکس · وقتی برد پیت و آنجلینا ... عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (87) ... جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی و براد پیت - که www.irannaz.com/news_detail_6008.html‏ - ذخیره شده - مشابه جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی و براد پیت لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید پا جدیدترین عکسهای آنجلینا ... جدید ترین مطالب گالری عکس های دیدنی و جالب. عکس برد پیت,تصاویر جدید برد پیت بیوگرافی براد پیت mybia2news.rozblog.com/news/.../-عکس-برد-پیتتصاویر-جدید-برد-پیت-بیوگرافی-براد-پیت.html‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... تصاویر برای برد پیت تصاویر جدید برد پیت بیوگرافی براد پیتگزارش تصاویر 1 روز پیش 1 روز پیش تصاویر بیشتر برای برد پیت ... بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت www.fastcamp.ir/.../بیوگرافی-برد-پیت-عکس-های-جدید-برد-پیت.html‏ - ذخیره شده 8 ساعت قبل ... برد پیت بیوگرافی برد پیت تصاویر برد پیت تصاویر جدید برد پیت جدید ترین عکس های برد پیت جدیدترین عکس برد پیت عکس برد پیت ... جدیدترین عکس های آنجلینا جولی و برد پیت با فرزاندان‌شان - com-c.ir www.com-c.ir/latest-photos-angelina-jolie-brad-pitt-children/‏ - ذخیره شده - مشابه جدیدترین عکس های آنجلینا جولی و برد پیت با فرزاندان‌شان, عکس های آنجلینا جولی و فرزندانش , آنجلینا ... عکس های جدید, آنجلینا جولی ,برد پیت ... بیوگرافی هنرمندان. عکسهای جدید برد پیت - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/tag/عکسهای-جدید-برد-پیت/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... جدیدترین تصاویر برد پیت ,بیوگرافی برد پیت ,زندگینامه برد پیت ,همسر برد پیت ,برد پیت ,تصاویر برد پیت ,تصاویر جدید برد پیت ,عکس ... بیوگرافی براد پیت + تصاویر (قسمت دوم) - بیتوته www.beytoote.com/fun/actor-news/biography4-brad-pitt.html‏ - ذخیره شده زندگینامه برد پیت همسر برد پیت عکسهای جدید برد پیت,تصاویر جدید برد پیت, جدیدترین تصاویر برد پیت,برد پیت,بیوگرافی برد پیت,تصاویر برد پیت, عکس ... کادوی تولد عاشقانه آنجلینا جولی به برد پیت +عکس - پرشین وی www.persianv.com/ekhtesasi/archives/007273.php‏ - ذخیره شده - مشابه 27 نوامبر 2013 ... برد پیت و همه فرزندانشان در تولد آنجلینا جولی+ عکس · اولین حضور آنجلینا بعد از جراحی ... عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (87) ... خانه برد پیت و آنجلینا جولی + عکس ها | نمکستان namakstan.ir/brad-pitt-and-angelina-jolie-house-photos.html‏ - ذخیره شده سایت تفریحی » مطالب و عکس های جالب » خانه برد پیت و آنجلینا جولی + عکس ها. تبلیغات ... پرفروش ترین و جدید ترین ساعت های مچی. برای سفارش و مشاهده سایر مدل ... عکس های جدید برد پیت در سال ۲۰۱۶ + بیوگرافی brad pitt sibfun.ir/عکس-های-جدید-برد-پیت-در-سال-2016-بیوگرافی-brad-pitt.html‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2015 ... عکس های جدید برد پیت در سال ۲۰۱۶ + بیوگرافی brad pitt بیوگرافی هنرمندان سینما عکس · بیوگرافی برد پیت : ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به ... بیوگرافی برد پیت و عکس های جذاب برد پیت از 1995 تا 2013 www.delgarm.com/.../biography1/38496-برد-پیت-و-بیوگرافی-برد-پیت-و-عکس-برد-پیت‏ - ذخیره شده - مشابه 23 ژانویه 2014 ... برد پیت و بیوگرافی برد پیت و عکس برد پیت-برد ... جذاب برد پیت-عکس جدید برد پیت-برد پیت و آنجلینا جولی-برد پیت و جنیفر آنیستون. عکسهای جدید برد پیت 00060.ir/+عکسهای+جدید+برد+پیت‏ - ذخیره شده عکسهای جدید براد پیت در فیلم جدیدش نگرانی برد پیت از ارتباط آنجلینا با جذاب‌ترین مرد … عکسهای جدید آنجلینا جولی پس از عمل جراحی سینه جدیدترین عکسهای ... عکسهای لو رفته از آنجلینا جولی و همسرش در ویلای شخصیشان www.sefidak.com/.../photos.../عکسهای-لو-رفته-از-آنجلینا-جولی-و-همسرش-در-ویلای-شخصیشان‏ - ذخیره شده - مشابه دعوای آنجلینا جولی و همسرش , عکس شخصی آنجلینا و براد پیت عکسهای ... اما ظاهرا این موضوع چندی نپایید و عکسهای این دو همسر به ظاهر خوشبخت در حالت دعوا دیده می شود . برد پیت: آنجلینا جولی را دیگر دوست ندارم از او جدا خواهم شد + عکس ... saten.ir/33761/برد-پیت-آنجلینا-جولی-را-دیگر-دوست-ندار/‏ - ذخیره شده - مشابه 23 آگوست 2014 ... مجله معتبر هالیوود ریپورتر ساعتی پیش گزارش داد که برد پیت، ستاره ... برچسب : بیوگرافی آنجلینا جولی بیوگرافی برد پیت شوهر آنجلینا جولی ... عروسی آنجلینا جولی و برد پیت+عکس - فان پاتوق www.funpatogh.com/عروسی-آنجلینا-جولی-و-برد-پیتعکس.html‏ - ذخیره شده - مشابه انتشار تصاویری از این زوج هنری دنیای هالیوود یعنی برد پیت و آنجلینا جولی ... گفته میشود مجلات برای تصاویر واقعی این ازدواج حاضرند تا 10 میلیون دلار بپردازند. عکس های برد پیت - شمسه salam98.ir/tag/عکس-های-برد-پیت/‏ - ذخیره شده اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر برد پیت ... اما برای به تماشا گذاشتن گوشه‌ای از این زندگی، عکس‌های یکی از خانه‌های این زوج به ... نوع جدید تمرینات برای پرسپولیسی‌ها. عکسهای جدید برد پیت - شاهو نیوز www.shahonews.com/tag/عکسهای-جدید-برد-پیت‏ عکس براد پیت عکس براد پیت و همسرش عکس براد پیت و آنجلینا جولی عکس براد پیت با همسرش عکس براد پیت در فیلم تروی عکس جدید برد پیت عکسهای براد ... عکس جدید برد پیت twr.ir/+عکس+جدید+برد+پیت‏ - ذخیره شده + عکس عروسی آنجلینا جولی و برد پیت+عکس نگرانی برد پیت از ارتباط آنجلینا با جذاب‌ترین مرد … عکس جدید برد پیت + والپیپر | گالری عکس عکسهای جدید براد ... عکسهای آنجلینا جولی و براد پیت در فرش سیاه فیلم زد www.topnaz.com/photos-of-angelina-jolie-and-brad-pitt-in-the-movie-called-black-carpet/‏ - ذخیره شده - مشابه عکس آنجلینا جولی و براد پیت بر فرش قرمز, اولین حضور آنجلینا جولی پس از عمل جراحی ماستکتومی (پستان‌برداری) بر فرش قرمز فیلم «جنگ جهانی زد» با بازی براد ... عکس های جدید آنجلینا جولی و برد پیت با فرزاندان‌شان - مجله ابرتازه ها www.abartazeha.ir/news/.../new-photos-angelina-jolie-and-brad-pitt-their-children/‏ - ذخیره شده عکس های جدید آنجلینا جولی و برد پیت با فرزاندان‌شان, عکس های فرزندان آنجلینا جولی و براد پیت, عکس های آنجلینا جولی 2014 ... بیوگرافی و عکس های اولیویا وایلد . بیوگرافی براد پیت + تصاویر | کافه مشهدی ها cafemashhadyha.ir/بیوگرافی-براد-پیت-تصاویر/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... عکس برد پیت,تصاویر جدید برد پیت. ویلیام برادلی -براد- پیت متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ بازیگر آمریکایی است. نام اصلی: ویلیام برادلی پیت عکسهای خانوادگی آنجلینا جولی و برد پیت - عکس خنده دار سایت سرگرمی www.200shesh.ir/.../عکسهای-خانوادگی-آنجلینا-جولی-و-برد-پیت.html‏ - ذخیره شده بیوگرافی کوتاه آنجلینا جولیاو در تاریخ 4 ژانویه 1975 و در ساعت 9:09 در لس آنجلس متولد و در همانجا بزرگ شد. نام پدرش "جان ویت" ... پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه شدند. ... عکس های جدید زیبای حنانه احدی ... عکسهای جدید و جذاب برد پیت در فیلم سینمایی تروی | مجازی majazi.net/41083-عکسهای-جدید-برد-پیت-تروی.html‏ - ذخیره شده - مشابه عکس برد پیت , برد پیت , عکس جدید برد پیت , گالری عکس برد پیت , عکسهای جدید برد پیت , زندگینامه برد پیت , بیوگرافی برد پیت , تصاویر جدید برد پیت ... عکس های جدید بازیگر مشهور هالیوودی برد پیت - بوزینه boozine.com/عکس-های-جدید-بازیگر-مشهور-هالیوودی-برد/‏ - ذخیره شده 1 سپتامبر 2015 ... بیوگرافی برد پیت : نام کامل بِرَد پیت « ویلیام بردلی پیت » (به انگلیسی: William Bradley “Brad” Pitt) او در تاریخ ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ در شاونی ... عکسهای جدید برد پیت nasim.xyz/+عکسهای+جدید+برد+پیت/‏ - ذخیره شده عکسهای جدید براد پیت در فیلم جدیدش عکسهای جدید آنجلینا جولی پس از عمل جراحی سینه نگرانی برد پیت از ارتباط آنجلینا با جذاب‌ترین مرد … جدیدترین عکسهای ... بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت - سایت تفریحی مهرسل www.livetop.ir/بیوگرافی-برد-پیت-عکس-های-جدید-برد-پیت/‏ - ذخیره شده بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت. در این قسمت از جزقل بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت را برای شما عزیزا قرار داده ایم. عکس های دختر بیولوژیک و زیبای آنجلینا جولی و برد پیت که علاقه به ... funnos.com/22934/عکس-های-دختر-بیولوژیک-و-زیبای-آنجلینا-ج‏ - ذخیره شده 27 ژانویه 2015 ... عکس های دختر بیولوژیک و زیبای آنجلینا جولی و برد پیت که علاقه به تیپ پسرانه دارد! ... عکس جدید دختر آنجلینا جولی بر فرش قرمز فیلم جدید مادرش ... دلیل مرگ نیما وارسته نوازنده مشهور کشورمان مشخص می شود + بیوگرافی کامل و ... عکس های خفن مایکل پیت - زندگینامه و بیوگرافی مایکل جکسونعکس ... www.fastersearch.ir/mxdsnymcyrnmnsvdmnvcvndnsdcacyrctdsmj.html‏ زندگینامه و بیوگرافی مایکل جکسون - عکس های خفنزندگینامه و بیوگرافی براد پیت - عکس های خفنعکس هایی کمیاب و دیده نشده از مایکل جکسون. ... مد جدید دختران ... کی هستی؟هیسس - عکس و بیوگرافی برد پیت 2015 www.kiss-hasti-kiss.blogfa.com/post/50‏ - ذخیره شده عکس و بیوگرافی برد پیت 2015. برد پیت,عکس های برد پیت,بیوگرافی جدید برد پیت. بیوگرافی جدید برد پیت. برد پیت متولد 18 دسامبر 1963 در اوکلاهاما می ... عکس های جدید آنجلینا جولی و برد پیت در فرش قرمز litemode.ir/.../New-photos-of-Angelina-Jolie-and-Brad-Pitt-on-the-red-carpet.html‏ - ذخیره شده آنجلینا جولی,جدیدترین عکس‌ های آنجلینا جولی,زیباترین عکسهای آنجلینا جولی, عکس های آنجلینا جولی و همسرش,زندگینامه آنجلینا جولی,بیوگرافی بازیگران, عکسهای ... بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت - لواشـــــــــــک lavashak.net/.../بیوگرافی+برد+پیت+%5C++عکس+های+جدید+برد+پیت.html‏ - ذخیره شده بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت. در این قسمت از جزقل بیوگرافی برد پیت + عکس های جدید برد پیت را برای شما عزیزا قرار داده ایم. عکس های خفن برد پیت - زندگینامه و بیوگرافی براد پیتعکس های خفن www.goodsearching.ir/rcnsnymctrnjdsdsncvndnsdcacyctdqnjrctdnmj.html‏ قد : 183سانتیمتر. با نام ویلیام بردلی ...عکس جدید و خفن برد پیت و آنجلیناجولی | مجله بانوان | تالار گفتمان ...16 ژوئن 2014 ... عکس های جالبی که برد پیت از ... عکس های متفاوت برد پیت به همراه بیوگرافی - ایران مادام iranmadam.com/post/brad-pitt-biography-different-picture.html‏ - ذخیره شده در این مطلب از ایران مادام عکس های متفاوت و بیوگرافی برد پیت بازیگر معروف و ... بیوگرافی و عکس های جدید و متفاوت نائومی واتس · بیوگرافی محسن تنابنده به همراه مجموعه ... برد پیت بازیگر مشهور و محبوب هالیوود و همسر آنجلینا جولی دیگر بازیگر ... عکس های برد پیت - هنر و هنرمندان actor.tazoma.ir/c80_men/c85.../p261_عکس-های-برد-پیت.html‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2015 ... عکس های جدید انجلینا جولی و برد پیت بیوگرافی برد پیت brad pitt. عکس های برد پیت براد پیت عکس های آنجلینا جولی عکس های برد پیت. عکس ... بیوگرافی براد پیت – parsilog www.parsilog.com/biography/foreign.../بیوگرافی-براد-پیت.html‏ - ذخیره شده ... بیوگرافی براد پیت برد پیت ۵۰ ساله یکی‌ از معروفترین بازیگران هالیوود است. ... وی آموزش بازیگری را نزد روی لندندیده‌است. brad pitt بیوگرافی براد پیت. فعالیت هنری .... بیوگرافی براد پیت دو عکس جدید فیلم «خشم» با بازی براد پیت . عکسهای جدید برد پیت | مجله خانوادگی تفرش نیوز tafreshnews.ir/بایگانی/tag/عکسهای-جدید-برد-پیت‏ - ذخیره شده شمااینجا هستید: صفحه اصلی » Posts tagged "عکسهای جدید برد پیت" ... عروسی برد پیت با جنیفر آنیستون حدوداً ۱ میلیون دلار برایش آب خورد برد پیت در ... برد پیت بیوگرافی - خانه linkgardi.ir/news/برد-پیت-بیوگرافی‏ - ذخیره شده عکس های برد پیت + بیوگرافی نت فیکس نت فیکس خانه تبلیغات در سایت تماس .... خوشتون بیاد عکس های جدید برت پیت عکس های برد پیت 2015 عکس برد پیت. بیوگرافی و عکس های براد پیت هنرپیشه هالیوود - anaface anaface.ir/بیوگرافی-و-عکس-های-براد-پیت-هنرپیشه-هال/‏ - ذخیره شده 24 آوریل 2015 ... بیوگرافی و عکس های براد پیت هنرپیشه هالیوود ،براد پیت،عکس براد پیت،زندگی نامه براد پیت،تصاویر زیبا از براد پیت،براد پیت بازیگر ... نقاشی های دیجیتال از برد پیت - عکس بازیگران , مدل لباس و آرایش ... www.pixilix.com/نقاشی-های-دیجیتال-از-برد-پیت-1774.html‏ - ذخیره شده برد پیت بعد از مدتی ارتباط با بازیگر زن سینمای هالیوود، گوئینت پالترو، تصمیم به ... بر چسب ها : بیوگرافی برد پیت عکس های جدید برد پیت فیلم های برد پیت ... عکس های خفن مایکل پیت - پست های خفن فیسبوکی!! www.fastresault.ir/rcjsnymcyrnmnsvdmdcnvdnscsdydrmctdnmj.html‏ پست های خفن فیسبوکی!!زندگینامه و بیوگرافی براد پیت - عکس های خفنعکس هایی کمیاب و دیده نشده از مایکل جکسون. ... مد جدید دختران چینی برای دوستی با


لینک منبع و پست :http://jezghel.com/biography/biography-brad-pitt
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.