مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

تلگرام telegram و تاثیر آن بر زندگی مشترک !!

مراقب باشید، تلگرام ممکن است همسرتان را از شما بگیرد!!

تلگرام telegram و تاثیر آن بر زندگی مشترک !!

تلگرام یکی از تکنولوژی های جدیدی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد و روی تلفن همراه همه نصب شده است. اگر شما هم از طرفداران تلگرام هستید بهتر است مواضب باشید که تلگرام همسرتان را از شما دور نکند.

پنج، شش سال پیش را به یاد بیاورید؛ زمانی که هنوز استفاده از تلفن‌های هوشمند فراگیر نشده بود. آن روزها چقدر با همسرتان وقت می‌گذراندید؟ چقدر با فرزندتان بازی می‌کردید و ساعات خانه بودن‌تان را چطور سپری می‌کردید؟ تلفن‌های هوشمند به‌خاطر جذابیت‌های فراوان‌شان و البته خدماتی که در اختیارمان گذاشته‌اند، این روزها به جزیی حذف نشدنی از زندگی‌مان تبدیل شده‌اند؛ جزیی که حتی اگر دل‌مان هم بخواهد، نمی‌توانیم از خانه‌مان بیرونش کنیم و با خیال راحت، مثل سال‌های قبل زندگی‌مان را بگذرانیم.

نصب کردن تلگرام روی گوشی تلفن همراه، می‌تواند مثل شمشیر دو لبه عمل کند. از یک طرف می‌تواند شما را با یک دنیای تازه روبه‌رو کند و رابطه‌های فراموش شده را به زندگی‌تان وارد کند و از طرف دیگر می‌تواند مثل دیوار میان شما و همسرتان قرار بگیرد و با هم بودن را از یادتان ببرد اما نگران نباشید. ما به شما می‌گوییم که با رعایت ریزه‌کاری‌هایی می‌توانید این دیوار را از میان ‌بردارید و نگذارید تلگرام بازی هر روزه رابطه شما و همسرتان را تهدید کند.

 

درتمام گروه های تلگرامی نباشید

نگاهی به فهرست گروه‌هایی که در تلگرام عضو‌شان شده‌اید، بیندازید. گروه همکلاسی‌های مدرسه، بچه‌های دانشگاه، کارمندان اداره، خانواده، دخترخاله‌ها، بچه‌های محله و… . شاید به خودتان بگویید هر روز باخبر شدن از  حال همه این آدم‌های دور، لطفی است که تلگرام در حق‌تان کرده اما بهتر است از خودتان بپرسید برای باخبر شدن از آدم‌هایی که شاید هفته‌ای یک‌بار و سالی یکبار از آنها خبر می‌گرفتید، هر روز چند ساعت وقت صرف می‌کنید؟

چه اندازه از وقت شما صرف خواندن پیام‌هایی می‌شود که به شما ربطی ندارد و چقدر برای پیام‌هایی که از این گروه به آن گروه دست به دست می‌چرخد، وقت صرف می‌کنید. درحالی که ممکن است ده‌ها دقیقه از وقت‌تان را صرف صحبت کردن در مورد عکسی که می‌گوید یک عروس در شیراز لباس یک میلیاردی پوشیده صرف کنید، چند بار به فرزندتان که برای حرف زدن با شما کنارتان می‌نشیند بی محلی می‌کنید و فراری‌اش می‌دهید؟

شاید اولین قدم برای اینکه به تلگرام اجازه ندهید خوشبختی را از خانواده شما دور کند، این باشد که با یک عذرخواهی ساده گروه‌هایی را که فکر می‌کنید حضور در آنها چیزی به شما اضافه نمی‌کند یا احساس بهتری به شما نمی‌دهد ترک کنید. دلیلی ندارد از گروه خرید اجناس از ترکیه تا گروه آخرین اخبار سینمایی، در همه عضو باشید. پس برای شروع تلگرام‌تان را کمی پاکسازی کنید.

 

از صدا خفه‌کن استفاده کنید!

حالا شما مانده‌اید و گروه‌هایی که دل‌تان نیامده از آنها دل بکنید. بهتر است این گروه‌ها را هم در ذهن‌تان اولویت‌بندی کنید. مثلا به خودتان بگویید دوست دارم در همان لحظه که در گروه خواهر‌هایم پیامی به من می‌رسد، جواب پیام آمده را بدهم اما از دخترخاله‌ها اگر هفته‌ای یک‌بار هم با خبر شوم، ایرادی ندارد. پس می‌توانید بر اساس این دسته‌بندی ذهنی، صدا یا نوتیفیکیشن برخی گروه‌هایی را که در آنها عضو شده‌اید، قطع کنید و به جای اینکه برای دیدن پیام‌شان هر لحظه سراغ تلفن هوشمندتان بروید، هر چند روز یکبار وقت خالی‌تان را با خواندن پیام‌های‌شان پر کنید.

اگر با وارد شدن به گروه، در قسمت بالای تلگرام‌تان روی  «notification and sounds » کلیک کنید، می‌توانید این تنظیمات را انجام دهید. حتی اگر هر لحظه گوشی تلفن همراه‌تان را چک نکنید، صداهای بی‌وقفه پیام‌هایی که به شما می‌رسند، ممکن است همسرتان را کلافه کنند. پس با بستن صدای گروه‌های فعال یا گروه‌هایی که می‌توانید بعدها به پیام‌های‌شان رسیدگی کنید، تنش‌ها را کم کنید.

 

در استفاده از تلگرام قانون مدار باشید

حالا شما مانده‌اید و گروه‌هایی که نه از آنها دل کنده‌اید و نه حاضر شده‌اید صدای رسیدن پیام‌های‌شان را قطع کنید. برای اینکه حضور در این گروه‌ها یا پیغام‌هایی که لحظه لحظه از آدم‌های مختلف به شما می‌رسد، آرامش‌تان را از بین نبرد و میان شما و همسرتان فاصله نیندازد، بهتر است قانون‌هایی را برای استفاده از تلفن هوشمند‌تان وضع کنید.

_ یکی از این قانون‌ها می‌تواند مربوط به مکان‌ها و موقعیت‌هایی شود که در آنها حق استفاده از تلفن هوشمند یا اینترنت تلفن همراه را ندارید

برای مثال وقتی سر میز غذا هستید، وقتی به ‌مهمانی رفته‌اید یا ‌مهمان دارید، وقتی با هم روی نیمکت پارک نشسته‌اید و خلاصه وقتی که شما و همسرتان برای داشتن یک تجربه آرامش‌بخش و گذراندن وقت دونفره یا خانوادگی برنامه‌ریزی کرده‌اید، نباید حتی خیال بیرون آوردن تلفن همراه از کیف‌تان هم به سرتان بزند.

 

_ به جای اینکه هر پنج دقیقه یک‌بار سراغ گوشی‌تان بروید و به پیام‌هایی که دریافت کرده‌اید، پاسخ دهید، زمان مشخصی را به تلگرام و اینستاگرام‌بازی‌تان اختصاص دهید

شما می‌توانید سه وعده که هر کدام‌شان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشند را موبایل بازی کنید و اجازه ندهید که دیگران به‌خاطر مدام گوشی به دست بودن‌تان به شما اخطار دهند. گذشته از این اگر یک موبایل‌باز تمام وقت نباشید، دیگر به اضطراب تلفن همراه که باعث می‌شود همیشه نگران پیام‌هایی که به شما رسیده و ندیده‌اید و لایک‌هایی که دریافت کرده‌اید و نمی‌دانید، دچار نشوید.

 

_ شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید که تلگرام‌بازی، اینستاگرام بازی یا سرگرم شدن با بازی‌هایی که روی گوشی‌تان نصب کرده‌اید، چقدر زمان شما را برای پیشرفت کردن محدود کرده ‌است

ممکن است اینکه شما به جای انجام کارهای مفیدی که قبلا انجام‌ می‌دادید، تنها پیام‌بازی می‌کنید، همسرتان را هم آزرده کرده باشد. شما در شبکه‌های مجازی مختلف اطلاعات دم‌دستی را پیدا می‌کنید و تصور می‌کنید این شبکه‌ها به شما چیز یاد می‌دهند اما یادتان می‌رود که حساب کنید به جای تلگرام‌بازی هر روزه چند صفحه کتاب می‌توانید بخوانید یا چطور می‌توانید برای ادامه تحصیل برنامه‌ریزی کنید؛ پس بهتر است در ساعاتی که برای مطالعه کردن، درس خواندن و. . . در نظر گرفته‌اید، صدای تلفن همراه‌تان یا اینترنتش را قطع کنید تا ناخواسته مورد حمله پیام‌ها قرار نگیرید. اصلا می‌توانید برای روز‌تان هدفی تعیین کنید و به خود بگویید تا به آن هدف نرسیده‌ام، دست به گوشی نمی‌شوم.

 

در گروه های تلگرامی با همسرتان همراه شوید

می‌توانید برای کم کردن حساسیت‌ها و سوءتفاهم‌ها همسرتان را هم در برخی گروه‌ها که فکر می‌کنید محتوای‌شان برای او هم مفید است، عضو کنید. حضور مشترک شما در گروه‌هایی که اعضایش به مرزها احترام می‌گذارند، می‌تواند شروع خوبی برای از بین بردن نگاه منفی همسرتان به تلگرام‌بازی‌های شما باشد. البته حتی حضور او هم نباید مجوزی باشد برای بیش از اندازه گوشی به دست بودن شما؛  پس حتی در این صورت هم به اصولی که پیش از این گفتیم، احترام بگذارید.

 

به همسرتان ردیاب وصل نکنید

از همسرتان انتظار نداشته باشید که مدام دست به گوشی نشسته باشد تا به پیام‌های شما پاسخ دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام روز مشغول پیام فرستادن به همسرشان هستند و جواب ندادن‌های او را پای بی‌مهری‌اش می‌گذارند، باید بدانیدکه این عادت‌تان به زیان رابطه شما تمام می‌شود. به همسرتان اجازه دهید برخی ساعات روز از شما فاصله بگیرد و به مدد تکنولوژی که گوشی تلفن همراه‌تان به آن مجهز شده، مدام کنترلش نکنید و چشم انتظار محبت‌هایی که قرار است برای شما تلگرام کند. نباشید.

 

سوءتفاهم نسازید

شاید ندانید اشتباهاتی که ناخواسته انجام می‌دهید، می‌توانند به یک دردسر جدی برای‌تان تبدیل شوند. اگر به قانون‌های ناگفته زیر پایبند باشید، دیگر تلگرام‌بازی نمی‌تواند رابطه شما و همسرتان را شکرآب کند.

_ تصور نکنید ارتباط‌های بافاصله می‌توانند رسمیت کمتری داشته باشند

آقای رئیس شما حتی پشت پیام‌های تلگرام هم همان آقای رئیس است؛ پس اگر وقتی روبه‌رویش نشسته‌اید، او را «شما» خطاب می‌کنید و محدوده‌های خاصی را رعایت می‌کنید، پشت گوشی تلفن هم باید به همان مرزبندی‌ها وفادار باشید. شکستن این مرزها می‌تواند سوءتفاهم‌هایی را ایجاد کند و این سوء‌برداشت‌ها گاهی می‌تواند به زندگی مشترک‌تان هم حمله کند.

 

_ ممکن است پیام‌هایی که درست در زمان شام خوردن یا بعد از به تختخواب رفت‌تان می‌رسند، همسرتان را از کوره بدر ببرند

به همین دلیل سعی کنید خودتان در ساعات آرامش خانواده گوشی به دست نشوید و از اعضای گروه‌هایی که در آنها عضو شده‌اید هم بخواهید زمانبندی مشخصی را برای پیام دادن در نظر بگیرند.

 

_ مراقب گالری عکس‌های‌تان باشید

شما همه اعضای گروه‌ها را نمی‌توانید مدیریت کنید و گاهی ناخواسته پیام‌ها و عکس‌هایی را دریافت می‌کنید که می‌توانند سوءتفاهم‌ساز شوند. بهتر است در تنظیمات تلفن همراه‌تان پیش فرض وارد شدن همه عکس‌ها با گالری تلفن‌تان را حذف کنید تا وقتی در حال نشان دادن عکس به یکی از اعضای خانواده‌تان هستید، ندانسته با تصویری که در گوشی‌تان بدون خواست شما ضبط شده، روبه‌رو نشوید.

 

_ از همسرتان بخواهید که به حریم خصوصی شما احترام بگذارد

و پیام‌هایی که دریافت می‌کنید را بدون خواست شما نخواند. البته پیش‌نیاز دیدن چنین احترامی، این است که با رفتارهای خود سوءتفاهم ایجاد نکنید و با اشتباهات‌تان کنجکاوی او را بیش از اندازه تحریک نکنید.
منبع : مجله سیب سبز

FacebookTwitterGoogle+WhatsAppLineBalatarinاشتراک گذاری

نوشته تلگرام telegram و تاثیر آن بر زندگی مشترک !! اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی نگین جنوب پدیدار شد.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

تاثیر تلگرام بر زندگی مشترک - یک مدیر mo24.ir/list/list/تاثیر+تلگرام+بر+زندگی+مشترک.html‏ - ذخیره شده این بار قصد معرفی یکی از بهترین و امن ترین مسنجرهای اندروید که Telegram نام دارد را داریم.مسنجر تلگرام را برای اندروید دانلود کنید. تلگرام یکی از برترین و ... تلگرام telegram و تاثیر آن بر زندگی مشترک !! - نگین جنوب www.neginjonoub.ir/تلگرام-telegram-و-تاثیر-آن-بر-زندگی-مشترک/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... تلگرام telegram و تاثیر آن بر زندگی مشترک !! تلگرام یکی از تکنولوژی های جدیدی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد و روی تلفن همراه همه نصب ... تاثیر تلگرام بر زندگی مشترک - سایت تفریحی و سرگرمی نگین جنوب www.neginjonoub.ir/tag/تاثیر-تلگرام-بر-زندگی-مشترک/‏ - ذخیره شده ... قالب فروشگاهی وردپس · خانه / بایگانی برچسب: تاثیر تلگرام بر زندگی مشترک ... تلگرام telegram و تاثیر آن بر زندگی مشترک !! 4 ساعت ago ۰. این شمشیر ... کانال تلگرام آکاایران www.akairan.com/maghalat-persia/social/telegram-channel.html‏ - ذخیره شده به کانال آکاایران در تلگرام با بیش از 85000 عضو بپیوندید تا هر روزه ... https:// play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger ..... سلام نظر من در مورد این سایت خوبه فقط اینکه اگر اطلاعاتی نوشته میشه هم اثر خوبش گفته .... یک گپ دو دقیقه ای به روی صحنه دعوت می کند، در این گفتگوی کوتاه یک سوال مشترک ا. زندگی | کانال تلگرام | Page 2 telegram-channels.ir/کانال-تلگرام/زندگی/page/2‏ - ذخیره شده کانال اجتماعی و روانشناسی سبک زندگی https://telegram.me/Sabkeh_zendegi ... اخلاق و همسرداری در زندگی مشترک مخصوص بانوان https://telegram.me/Hamsardary ... 4 جمله مهم و تاثیرگذار در زندگی زناشویی - سیمرغ seemorgh.com/.../221100-4-جمله-مهم-و-تاثیرگذار-در-زندگی-زناشویی/‏ - ذخیره شده 1 فوریه 2015 ... این اسرار زندگی مشترک تان را به هیچ کسی نگویید. 10 ویژگی همسر ... news- telegram. خبرنامه سیمرغ. newsletter. کانال تلگرام سیمرغ. telegram ... کانال تلگرام درباره زندگی زناشویی - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا iruni.ir/search/?q=کانال+تلگرام+درباره+زندگی+زناشویی‏ - ذخیره شده تلگرام داعش ، کانال تلگرام داعش به زبان فارسی : گروهک تروریستی داعش که از رسانه ... آخرین خبر در تلگرام بر روی لینک telegram.me/akharinkhabar کلیک کنید. ..... برنامه‌ای بتواند تاثیر بسزایی را در بالابردن آگاهی زوجین و تحکیم زندگی آن‌ها. گروهی در تلگرام که شما را عاشق همسرتان می کند(تکمیل شده) | با حجاب bahejab.com/24118/24118/‏ - ذخیره شده 14 ا کتبر 2015 ... یکی از شبکه های اجتماعی که با استقبال مردم نیز مواجه شده تلگرام است. ... به نظر کارشناس گروه، سرکار خانم مظاهری، نقش معنویت در زندگی های مشترک بسیار کمرنگ شده و این مسأله ... که تعیین می کنیم این شبکه ها چه تأثیر روی ما و زندگی مان بگذارند. ... https://telegram.me/joinchat/AwzyKzvrKon_pJnhFXDJRA. کانال روابط زناشویی تلگرام - تماس با ما - چهار وبلاگ aghajavad-hajirezaf.weblug.ir/.../کانال+روابط+زناشویی+تلگرام.html‏ - ذخیره شده آموزش حذف حساب کاربری تلگرام – حذف اکانت Telegram ! .... فایل صوتی نکات بسیار ارزشمندی در خصوص باید ها و نباید های روابط زناشویی و تاثیر آن بر زندگی فرد ... کانال رابطه زناشویی - خبر روز www.khabareruz.ir/search/?q=کانال+رابطه+زناشویی‏ - ذخیره شده رابطه جنسی یکی از پایه های مهم در هر زندگی زناشویی است که نباید تاثیر آن را نادیده بگیرید. در این بین همسرانی وجود ... آموزش ساخت کانال تلگرام Channel Telegram. آدرس بهترین کانال های تلگرام + معرفی رایگان کانال شما | سایت ... dezfun.com/address-best-channels-telegram/‏ 23 ا کتبر 2015 ... با توجه به محبوبیت برنامه تلگرام و افزایش کانال های تلگرام سایت تفریحی دز فان ... سریال های روز را با لینک مستقیم دانلود کنید. https://telegram.me/film_series14 ..... این همان نقطه مشترک زیبای شما با یادگیری برای زندگی بهتر است! ...... مولفان، کلیه آثار ارائه شده در سایت با مجوز از صاحب امتیاز اثر می باشد. 24 کانال تلگرام محبوب ایرانی - بهترین کانال های تلگرام - طلوع حق toluehagh.ir/24-کانال-تلگرام-محبوب-ایرانی-بهترین-کان/‏ - ذخیره شده 27 سپتامبر 2015 ... ... انقلاب می پردازند. کانال تلگرام جک، کانال تلگرام آوینی، کانال خمینی. ... دوره های مشترک · اساتید · اخبار ... https://telegram.me/rahimpourazghadi ... 23- کانال تلگرام سبک زندگی اسلامی ایرانی: ..... با مالبی تاثیر گذار و عالی… تاثیر مواد مخدر بر رابطه زناشویی - وبلاگ اطلاع رسانی علی نقاشی ... alinaghash.persianblog.ir/post/120/‏ - ذخیره شده 10 ا کتبر 2015 ... کانال تلگرامی : telegram.me/ititit. تاثیر مواد مخدر بر رابطه زناشویی ... روی سخن ما با کسانی است که زندگی مشترک دارند وگرنه ارضای غریزه جنیسی ... الیکا عبدالرزاقی: ما برای زندگی مشترک وقت می‌گذاریم | تلگرام telegram.rapfar30.com/.../الیکا-عبدالرزاقی-ما-برای-زندگی-مشترک-و/‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2015 ... با او درباره شادی و زندگی مشترک گپ زدیم: به عنوان بازیگری که بیشتر در آثار طنز بازی می‌کنید، شادی و شاد زیستن در موفقیت چه تاثیری دارد. مهارت‌های زندگی مشترک را یاد بگیرید www.kuyeyar.ir/مهارتهای-زندگی-مشترک-را-یاد-بگیرید-5468‏ - ذخیره شده زندگی مشترک,مهارت‌های زندگی مشترک , قبل از ازدواج .... در ارتباط بین زن و شوهر، نوع ادراک یا تفکر هر یک، بر رفتار و درک متقابل تأثیرگذار است. ... آموزش حذف کردن اکانت تلگرام Telegram · نحوه ساخت کانال در تلگرام Telegram و ویژگی های کانال ... آخرین و جدیدترین اخبار را در تلگرام شفقنا بخوانید! - شفقنا زندگی life.shafaqna.com/FA/30043‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2015 ... فوت 22 نفر بر اثر آنفولانزا در کرمان و سیستان و بلوچستان ... شفقنا- با آپدیت جدید نرم افزار پیام رسان تلگرام به سادگی می‌توانید آخرین و ... https://telegram.me/ shafaqna و یا کپی کردن این آدرس در تلگرام خود و کلیک ... ( ارائه مطالب پیرامون ازدواج،خانواده، زندگی مشترک، همسرداری، تربیت فرزند و مسائل زناشویی) ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان bayanmanavi.ir/post/16‏ - ذخیره شده - مشابه مباحث خانواده خوب و انتخاب آسمانی و کلید طلایی زندگی مشترک را ببینید. ... تربیت بعد از ۳۶سال تاثیری نداره, دنیا هم قرار نیست جای بهتری بشه تا قبل از ظهور . .... https://telegram.me/panahian_com ... سلام در تلگرام ک کانال صوتی برای استاد پناهیان زده شده لطف کنید متن این سخنرانی هارو برای استفاده بزاریدتا در منابر استفاده ... دل و خدا... + نکات همسرداری - همسر delbakhoda.blogfa.com/tag/همسر‏ - ذخیره شده برچسب‌ها: نکات همسرداری, همسر, بنیان خانواده, زندگی مشترک, بندگی خدا · ادامه مطلب ... ابتدا باید تلگرام اپدیت شود و سپس لینک زیر را زده و join کلیک شود. https:// telegram.me/nokate_hamsardari این پیام را منتشر بفرمایید. برچسب‌ها: نکات .... با شروع انجام مطالب کاربردی جزوه، توقع اثر فوری، غیر منطقی هستش. چون اولا: حداقل حدود ... اثرات مخرب ماهواره بر خانواده ،‌کودکان و جامعه !!! :: اتاق فکر جهاد فرهنگی و ... https://mobaco.blog.ir/.../اثرات-مخرب-ماهواره-بر-خانواده-،-کودکان-و-جامعه‏ - ذخیره شده 7 فوریه 2015 ... کلیپ بیدار کننده و تاثیر گذار: تاثیرات وحشتناک ماهواره! ... کانال ارتباطی ما در تلگرام Telegram.me/jahadfekeri ..... همه مهم‌تر، پایبند نبودن به اصول زندگی مشترک و طلاق‌های بی‌شمار بر اثر آشنایی با جنس مخالفِ دیگر و اعتنا نکردن ... ازدواج و زندگی - دوسبو dosaboo.com/zanashoyi/‏ - ذخیره شده آیا رابطه جنسی بر بهبود میگرن تاثیر دارد؟ آیا رابطه جنسی بر بهبود ... از زوج‌ها با آن روبه‌رو می‌شوند. این مشکل می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را در زندگی مشترک بر. اعتیاد به پورنوگرافی در زندگی زناشویی و تاثیر آن بر روابط جنسی ... www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid...67...‏ - ذخیره شده - مشابه 8 مارس 2013 ... اعتیاد به پورنوگرافی در زندگی زناشویی و تاثیر آن بر روابط جنسی,اعتیاد به پورنوگرافی ... اشتباهات نوجوانی همسر شما می‌تواند زندگی مشترک امروزتان را از هم بپاشد. ... کاربران گرامی,کانال رسمی پرشین پرشیا در تلگرام راه اندازی شده,با کلیک بر روی لینک زیر به ما بپیوندید. https://telegram.me/persianpersia. چطــ ور همسرم تو مشـ ـتم باشه؟:-) manokhoshbakhti.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه آی دی تلگرام. Telegram.me/shiva7008 .... ۱۷سال از زندگی مشترک مان می گذشت و نیما، رئیس قسمت فروش محل کارش شده بود و مدام به سفرهای داخلی و خارجی می .... یک اختلال روانی- جنسی که بر توانایی جنسی زنان در رابطه زناشویی تاثیر منفی می گذارد. اضافه کردن استیکرهای آماده به تلگرام (telegram) - سرگرمی|تفریحی puzzlesite.ir/اضافه-کردن-استیکرهای-آماده-به-تلگرام-telegra‏ 3 آگوست 2015 ... ورود ناطق به عرصه انتخابات، چه تاثیری بر رفتار تندروها دارد؟ ... تاثیر قصه بر زندگی و آینده ی کودک · تزیین گیره سر با پارچه نمدی · نحوه پاک .... دلایل صداقت و عواقب بی صداقتی در زندگی مشترک · باغ ایرانی یکی از مکان های ... تاثیر روابط زناشویی موفق در زندگی خانوادگی - مشاوره خانواده مشاورموفق.com/.../بهترین-مشاور-و-روانشناس-روابط-زناشویی/ - ذخیره شده 19 نوامبر 2015 ... مشاور موفق | تاثیر روابط زناشویی موفق در زندگی خانوادگی مشاوره و روانشناسی اگر در زندگی زناشویی این18 ... telegram.me/ravanshenasiiii معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام | شاهوار دات نت www.shahvar.net/persian-telegram-bot/‏ - ذخیره شده 27 ژوئن 2015 ... یکی از این اقدامات ، پیاده سازی ربات های تلگرامی (Telegram Bot) ..... اگر قصد دارید تا روزانه جملاتی از بزرگان را به زبان فارسی دریافت کنید تنها کافی است مشترک این ربات در تلگرام ...... اینم یک روبات که مشاوره رایگان میدهد در مورد بیمه زندگی و سرمایه ...... کانال ((ما همه یک نفریم)) شامل مطالب زیبا و تاثیر گذار نگاهی به زندگی و آثار جین آستین - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../نگاهی-به-زندگی-و-آثار-جین-آستین‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... نگاهی به زندگی و آثار جین آستین جین آستن،درگذشت. ... جهانی اول، جنگ جهانی دوم و 11 سپتامبر را بگذاریم کنار، تقریبا بقیة «تاریخ» در دوره‌ای اتفاق افتاد که جین آستین زندگی می‌کرد. .... هیاهوی فیلم پسر برهنه 13 ساله در تلگرام. درس زندگی www.darsezendegi.net/‏ - ذخیره شده - مشابه 1; 2; 3. به کانال درس زندگی در تلگرام بپیوندید: telegram.me/darsezendegii ... برای شروع یک زندگی مشترک، چه آموزش هایی مورد نیاز است؟ -از سالهای گذشته‌ی زندگی ... چه میزان در زندگی خود تأثیر گذار هستید و مسؤلیت زندگیتان را به عهده می‌گیرید؟ زندگی مشترک @_love_fa Instagram photos | Websta (Webstagram) https://websta.me/n/_love_fa‏ 6 سپتامبر 2015 ... زندگی مشترک(@_love_fa) Instagram photos | Use Instagram online! ... عضویت در واتس آپ، وایبر، لاین و تلگرام 09190240158 ... مردها دوست دارند بدانند که شغل و فعالیت روزانه آنها تاثیر مثبتی بر جای می گذارد و از طریق رضایت کاری است که آنها انرژی و اعتماد به نفس .... http://telegram.me/FatemiyehBot 1mon. فرهیختگان آنلاین» در تلگرام عضو شوید و پیامک خبری دریافت کنید fdn.ir/content/view/132579/71/‏ - ذخیره شده 29 سپتامبر 2015 ... اگر نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی های تلفن همراه خود دارید می توانید ... https:// play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger همسر شما باید « نفر اول » زندگی شما باشد - دکتر هلاکویی - YouTube ► 3:16https://www.youtube.com/watch?v=p_jq0bvig14 25 ا کتبر 2014 - 3 دقیقه - بارگذاری توسطروانشناسی برای زندگی لطفا در صفحه یوتیوب ما مشترک شوید. پول و نقش آن در زندگی زناشویی https:// youtu.be/zJAspYOoVbA چرا خانم ها اینقدر نسبت به سن شان حساس ... بررسی جامعه شناختی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی ... qelam-ba.crawlblog.ir/ogle/...تاثیر...های...زندگی.../150‏ - ذخیره شده ... ahmad.mhi تلگرام: telegram/me.ahmad.mehri منبع: http://a-mehri.blogfa.com/ ... ۷۵ درصد کاربران تلگرام ایرانی‌اند ... تاثیرشبکه‌های اجتماعی در زندگی مشترک. آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام Telegram | وبلاگ ایران آی تی itiran.kajblog.ir/?p=49‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2015 ... آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام Telegram. ... ترجمه مقاله زندگی مشترک بدون ازدواج و ازدواج در اتریش · ترجمه مقاله حق بیمه بازبینی شده ... کانال های خوشکلا تو تلگرام samira-1394.1230000.ir/list/کانال+های+خوشکلا+تو+تلگرام.html‏ - ذخیره شده آموزش ساخت کانال در تلگرام و ویژگی های کانال در مسنجر تلگرام Telegram ... مورد نظر خود را با آنها به اشتراک بگذارند و اعضای تلگرام در کانال ایجاد شده مشترک شوند. ..... یک فلسفه تازه: اصلی ترین اثر فلسفی یک روزگار · زندگی اگر چه ورق خورد اما. کانال های خوشکلا تو تلگرام - صفحه اصلی ashkaneha.1230000.ir/list/کانال+های+خوشکلا+تو+تلگرام.html‏ - ذخیره شده آموزش ساخت کانال در تلگرام و ویژگی های کانال در مسنجر تلگرام Telegram ... مورد نظر خود را با آنها به اشتراک بگذارند و اعضای تلگرام در کانال ایجاد شده مشترک شوند. ..... یک فلسفه تازه: اصلی ترین اثر فلسفی یک روزگار · زندگی اگر چه ورق خورد اما. لینک تلگرام داستان س - مدیایاب didany.net/note/view/2740-لینک+تلگرام+داستان+س‏ 12 دسامبر 2015 ... تلگرام دادن جدید, کانال فیلم سکسی تلگرام, سکس دکتر, داستان,سکسی ... تلگرام استیکرهای جدید تلگرام،استیکر های ترکی Telegram - تلگــرام یک .... رکود بازار کتاب کاغذی نخواهد شد حیا ، از خواستگاری تا آغاز زندگی مشترک; شرم .... معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که چند اثر نمایشی نیز از طرف جشنواره ... اثبات عسر و حرج زوجه با استناد به عرف | حقوق |حقوق گستر | وکالت ... lawgostar.com/اثبات-عسر-و-حرج-زوجه-با-استناد-به-عرف/‏ - ذخیره شده کانال رسمی در تلگرام telegram.me/lawgostar (( در این کانال مطالب حقوقی از جمله ... به طوری که در این پرونده به صرف غیر قابل تحمل بودن زندگی مشترک برای زوجه، به ... زوج، اختلاف سن و عدم دوام زندگی مشترک میان این دو، عسر و حرج به اثبات رسیده و رای .... اثر ضرب و شتم توسط همسرش و از سوء معاشرت وی طی ۴ ماه زندگی مشترک، چندین ... ویژگی های شغلی همسر اینده - مجله اینترنتی ردز www.radz.ir/1392/05/ویژگی-های-شغلی-همسر-اینده/‏ - ذخیره شده عضویت در کانال تلگرام مجله ردز ... https://telegram.me/radzweb ... نوع کار یک مرد بر زندگی مشترک تاثیر زیادی دارد و به همین دلیل، هنگام خواستگاری شغل و میزان ... پلی برای قفل زدن زندگی مشترک +تصاویر - انقلاب نیوز enghelab-news.ir/shownews.php?idnews=33636‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2014 ... پلی برای قفل زدن زندگی مشترک +تصاویر ... آدرس انقلاب نیوز در تلگرام:telegram. me/enghelabnews. Share ... روانشناسی darbandi-moshaver.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه به کانال تلگرام ما بپیوندید و از مطالب دانستنیهای روانشناسی استفاده کنید . https: //telegram.me/darbandimoshaver ... آب و هوای محیط نیز میتواند در این فرایند تاثیر گذار باشد، پس آندسته از افراد که تصور می کنند میل_جنسی آنها ... تصور دخالت های نابجای خانواده همسر در زندگی مشترک، موضوعی کلافه کننده است؛ به ویژه اگر احساس ... کانال رسمی وب نگین در تلگرام..::وب نگین::.. webnegin.ir/telegram/‏ فرارو در کانال تلگرام خود قصد ارسال جدیدترین مطالب سایت، تحلیل‌ و گزارش و تصاویر ... https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt =8 ... آسیب شناسی زندگی مشترک; آسیبهای اجتماعی; آسیبهای اجتماعی در امریکا; آسیبهای ..... تبلیغات تاثیرگذار; تبلیغات خلاق; تبلیغات در اینستاگرام; تبلیغات در ... آموزش استفاده از تلگرام تحت وب فیلم www.rahta.com/id/.../آموزش_استفاده_از_تلگرام_تحت_وب_+فیلم‏ - ذخیره شده 22 جولای 2015 ... آموزش استفاده از تلگرام تحت وب +فیلم ... Telegram.org ... این کشور شد نتیجه تحقیقات در مورد تاثیر قد شوهر بر زندگی مشترک عکس رادیولوژی از ... مذهبی اجتماعی tooba13.picyabi.ir/‏ - ذخیره شده (معین، 1363) در اصطلاح، خانواده عبارت است از زندگی مشترک زن و مردی که با پیمان شرعی آغاز ... زیرا این اصالت خانوادگی در زندگی جدید و نسل بعد تأثیر خواهد گذاشت. از تاثیرات کاهش فعالیت جنسی بر روی مردان باخبرید تاثیر آن بر ... ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=44640‏ - ذخیره شده - مشابه 24 ژوئن 2012 ... تاثیر رابطه جنسی و زناشویی سالم در سلامت زوجین .... تواند، زندگی مشترک زوجین را از فروپاشی کامل، نجات دهد روابط جنسی خوب و مستمر میان زوجین ... کانال تلگرامی ازدواج زناشویی | بروزترین - صفحه اصلی roozebidari1.hostgem.ir/list/کانال+تلگرامی+ازدواج+زناشویی.html‏ - ذخیره شده دعوا بر سر انتخاب کانال تلویزیون زوجی را پس از 8 سال زندگی مشترک به دادگاه خانواده کشاند ... به گفته کارشناسان، همسران جوان که اغلب از 2 فرهنگ و چندین خرده فرهنگ متفاوت تأثیر پذیرفته اند، بهتراست بر .... http://Telegram.me/ iranshahrsaz_ch بولور | تاثیر شبکه های اجتماعی بر گرمای زندگی، تکنولوژیهای مخرب ... www.booloor.com/know/narrative/تاثیر-شبکه-های-اجتماعی.html‏ - ذخیره شده - مشابه تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی سرمای وایبر، قاتل گرمای خانواده/فروپاشی کانون گرم ... telegram booloor ,کانال بولور , کانال تلگرام ,کانال ,تلگرام , بولور .... اما یکی از جنبه‌های مشترک در همه این تعاریف، پنهانی بودن یا مخفیانه بودن چنین روابطی ... اصول تصمیم‌گیری در زندگی مشترک - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../اصول-تصمیم‌گیری-در-زندگی-مشترک‏ - ذخیره شده - مشابه تصمیم گیری در زندگی مشترک باید به گونه ای باشد که سود و زیان هر دو نفر در نظر گرفته شود. بنابراین باید با ... موضوعی که زندگی شما، همسرتان و فرزندان تان را تحت تاثیر قرار می دهد. تا چه حد از ... X Share. telegram Whats App +Google ... در پی مسدود شدن واتس اپ در برزیل، طی تنها 24 ساعت یک میلیون نفر به تلگرام روی آوردند ... زندگی شخصی «دکتر محسن رضایی» - دکتر رضایی rezaee.ir/fa/news/2132/زندگی-شخصی-دکتر-محسن-رضایی‏ - ذخیره شده 4 آگوست 2015 ... یک فرد گمنام بیشترین تاثیر را در زندگی بنده داشت. ... می‌گویند، پارامترهای مشترکی وجود دارد که هر زندگی باید داشته باشد. .... "لینک صفحه دکتر رضایی در اینستاگرام" telegram "کانال تلگرام دکتر رضایی را دنبال کنید.". GemNews - کانال کودک ما در تلگرام... با ما همراه باشید kavehpix.finderpost.ir/.../کانال%20کودک%20ما%20در%20تلگرام...%20با%20ما%20همراه%20باشید.html‏ - ذخیره شده آموزش ساخت کانال در تلگرام و ویژگی های کانال در مسنجر تلگرام Telegram ..... چرا مطالعات و اطلاعاتمون که برای دیگران مفیدند روی خودمون اثر نداره خصوصا اوایل ازدواج ... Ok Jung Live In Love - جانگ اوک جونگ زندگی در عشق با لینک مستقیم + زیرنویس ... مقدمه | شروع زندگی مشترک | از خواستن بچه تا بارداری(مرداد-شهریور-مهر) | سه ماهه اول ... اهمیت پذیرش اشتباهات در زندگی زناشویی | دانلود قدیم ghadimdownload.ir/اهمیت-پذیرش-اشتباهات-در-زندگی-زناشویی/‏ - ذخیره شده اهمیت پذیرش اشتباهات در زندگی زناشویی, ۷ اشتباه مهلک در زندگی مشترک, ۹۱/۰۲/۰۱, اشتباهات ... تاثیر روی از اشتباه کردن نترسید. .... Hack Telegram | هـک تـلگرام. مراسم جشن عروسی و تاثیر مادی گرایی بر کیفیت زناشویی | فایندز www.finds.ir/iran-news/knowledge-married-life/...iran/2062‏ - ذخیره شده 25 سپتامبر 2014 ... 12 - تلگرام telegram چیست و تاریخچه تولید تلگرام ... پاپ افرادی را که بدون ازدواج زندگی مشترک داشتند به عقد هم درآورد با اینکه این کار در مذهب ...


لینک منبع و پست :http://www.neginjonoub.ir/%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-telegram-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d9%86-%d8%a8%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%da%a9/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.