مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

سرد مزاجی|دلیل سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی

سردمزاجی زنان در رابطه جنسی

http://irangoft.ir/wp-content/uploads/2015/12/7376_448.jpg

سرد مزاجی خانم ها، علت سرد مزاجی خانم ها جیست،اختلالات جنسی،رابطه جنسی،زناشویی

اختلالات رابطه جنسی در زنان مشکلی شایع است. طبق آمار در آمریکا 40 درصد زنان مشکلات خفیف و درجاتی از نگرانی در حین رابطه جنسی دارند و 12 درصد مشکلات جدی مقاربتی را بیان می کنند.

دکتر لادن سیفی، جراح و متخصص زنان: اختلالات رابطه جنسی در زنان مشکلی شایع است. طبق آمار در آمریکا 40 درصد زنان مشکلات خفیف و درجاتی از نگرانی در حین رابطه جنسی دارند و 12 درصد مشکلات جدی مقاربتی را بیان می کنند.

اختلال مقاربتی در زنان به اشکال مختلفی ظاهر می شود شامل: کمبود اشتیاق جنسی، اختلال در تحریک شدن، نرسیدن به اوج لذت جنسی، درد موقع مقاربت. مشکلات مقاربتی ممکن است در تمام مدت عمر جنسی زن وجود داشته باشد و یا قبلا نرمال بوده ولی بعدا یا در مقطعی به این حالت دچار شده باشد که این نوع را اکتسابی می گوییم.

سردمزاجی و اختلالات رابطه جنسی در زنان

پاسخ جنسی زن 4 مرحله دارد:

1- مرحله تمایل جنسی و خواستن رابطه جنسی که شامل افکار جنسی، تصور جنسی، آرزوی جنسی است.

2- مرحله تحریک: حس لذت جنسی همراه با تغییراتی در بدن است شامل احتقان عروقی (پرخونی عروقی)، افزایش ضربان قلب، افزایش فشار خون، افزایش تعداد تنفس.

3- اوج لذت جنسی و پایان هیجان جنسی که با انقباض ریتمیک عضلات پرینه و اعضای تناسلی پایان می یابد.

4- مرحله پایانی که عضلات شل شده و حس آرامش پس از مقاربت به وجود می آید.

چهار مرحله پاسخگویی جنسی زن مراحل کلی است ولی در افراد مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشد، مثلا اول، فرد تمایل نداشته باشد ولی در پاسخ به فعالیت های جنسی خوشایند این تمایل به وجود بیاید یعنی اول مرحله 2 را لازم داشته باشد.

اگرچه تمایل به مقاربت ممکن است اولین عامل شروع روابط جنسی در زن باشد ولی در اغلب خانم ها انگیزه جنسی به دلایل دیگری به وجود می آید، مثل 1- ارتباط عاطفی و 2- اطمینان به دوام این وابستگی عاطفی و تقویت رابطه و 3- رضایت ذهنی و درونی از این رابطه. حتی بدون داشتن چهار مرحله هم ممکن است زن به رضایت برسد.

سرد مزاجی مشکلات جنسی زنان سلامت زنان بی میلی جنسی در زنان

نقش هورمون ها

1- استروژن در خانم های حوالی سن یائسگی یا در خانم های یائسه بر روابط جنسی اثر دارد به این صورت که در اثر کمبود استروژن احتقان عروقی و رطوبت واژن حین نزدیکی کم می شود و در مراحل پیشرفته تر درد حین مقاربت می دهد.
کاهش سطح استرادیول تمایل جنسی (مرحله 1) و تحریک (مرحله 2) را کم می کند.

2- 98 درصد آندروژن زن و مرد در خون متصل به پروتئین است که گلبولین و یا آلبومین است و 2درصد آندروژن آزاد و فعال است. لذا عواملی که این پروتئین ها را بالا ببرند مثل قرص ضدحاملگی، هورمون استروژن خوراکی (نه جلدی)، باعث پایین آوردن میزان آزاد و فعال تستوسترون می شود.

اگرچه میزان تولید آندروژن از تخمدان و آدرنال در طی زندگی زن کم می شود ولی تستوسترون تخمدانی تقریبا تا یائسگی طبعی ثابت است. اگر یائسگی با جراحی ایجاد شده باشد تستوسترون 50 درصد افت می کند.

 

سردمزاجی و اختلالات رابطه جنسی در زنان

اگرچه آندروژن که روی فونکسیون جنسی زن اثر دارند ولی این میزان اثر معلوم نیست طوری که اگر میزان خیلی زیاد آندروژن به زن بدهیم روی بعضی از جنبه های جنسی اش اثر دارد. در زنانی که آندروژن بالا دارند مثل کسانی که تخمدان پلی کیستیک دارند، اثر خوبی بر روی فعالیت جنسی دیده نشده است.

حتی در خانم های PCOD به دلیل چاقی آکنه و پرمویی تغییر می کند و روابط جنسی شان کمی مختل می شود. در زنانی که نارسایی آدرنال دارند با تجویز دهیدروایی اندروستن دیون وضعیت جنسی شان بهتر می شود کلا در مورد اثر آندروژن ها نیاز به مطالعات بیشتر وجود دارد.

اپیدمیولوژی: شایع ترین مشکل در روابط جنسی او کم بودن تمایل است و دوم نرسیدن به اوج لذت جنسی.

 

علت اختلال جنسی

مسائل روانی مثل افسردگی، اضطراب، مشکلات در روابط زناشویی، خستگی، نبود محیط امن برای نزدیکی (کوچک بودن منزل یا شلوغ بودن منزل)، سابقه مورد سوءاستفاده جنسی یا فیزیکی قرار گرفتن، مصرف داروها، بیماری های جسمی، بیماری های زنان مثل آندومتریوز، سن و یائسگی، واژنیت آتروفیک، حاملگی و شیردهی.

 

نقش بیماری های طبی

مثل دیابت است در بعضی از این افراد حس ناحیه تناسلی کم می شود. در هیپرپرولاکتینمی میل جنسی کم شده تحریک پذیری ارگاسم کم می شود و رطوبت واژن در اثر کاهش استروژن کم می شود و کلا رضایت جنسی کاهش می یابد.

فشار خون بالا چه کنترل شده و چه درمان نشده می تواند اختلال مقاربتی بدهد به طوری که درد حین مقاربت در فشار خونی ها دو برابر افراد عادی است.

درمان فشار خون با بتابلوک که به ویژه در مردها بر فونکسیون جنسی اثر دارد. اختلالات کلیوی و دیالیز در زن و مرد بر فونکسیون جنسی اثر دارد در زنان همراه با اختلال تخمک گذاری هم هست. زنانی که MS پیشرفته یا پارکینسون دارند به دلیل اختلال حسی، ناحیه تناسلی ممکن است مشکلات در مقاربت داشته باشند.

زنانی که کانسر دارند حین یا بعد از درمان ممکن است اختلال جنسی داشته باشند. به دلیل شیمی درمان یا رادیوتراپی دچار یائسگی زودرس (POF) شوند. در کسانی که کانسر پستان یا لگن دارند شایع تر است. در کسانی که داروهای کمکی شیمی درمان می گیرند مثل تاموکسیفن هیپواستروزنمی حاصل از دارو خشکی واژن داده و کلا خستگی درمان، افسردگی و اضطراب بیماری، تغییر تصور از بدن خود، باعث اختلال روابط جنسی می شود.

 

نقش اختلال کف لگن و مثانه در مشکلات مقاربت

یک چهارم زنانی که بی اختیاری ادرار دارند دچار اختلال در مقاربت اند. نیمی از این افراد حین مقاربت دچار بی اختیاری ادرار می شوند که معمولا موقع دخول یا ارگاسم است و این باعث ناراحتی شان می شود. پرولاپس احشای لگنی معمولا با اشکال مقاربتی همراه است به ویژه وقتی که با بی اختیاری ادرار همراه باشند. به دنبال جراحی ترمیم کف لگن در بعضی خانم ها این اختلال مقاربتی اضافه می شود و گروهی هم اختلال مقاربتی شان بهتر می شود.

خانم هایی که سیستیت دارند نیز دچار درد موقع نزدیکی می شوند. زنانی که آندومتریوز دارند درد موقع دخول دارند که به ویژه در عمق لگن احساس می شود و ممکن است این حالت در فیبروم رحمی هم دیده شود. خونریزی زیاد و نامرتب در فیبروم رحمی روی روابط جنسی اثر بد دارد.

 

سردمزاجی و اختلالات رابطه جنسی در زنان

سن و یائسگی و اثر تولد نوزاد

کلیه مشکلات جنسی با افزایش سن بیشتر می شود. این موضوع در یائسگی به دلیل اختلال خواب، افسردگی، عرق شبانه هم می باشد. معمولا 93 درصد خانم ها تا 3 ماه پس از زایمان روابط زناشویی برقرار می کنند. در این دوران میل جنسی کم و درد حین مقاربت دارند که معمولا تا 6 ماه پس از زایمان وجود دارد.در این مورد تفاوتی بین زنانی که زایمان طبیعی داشته اند با زنانی که سزارین شده اند و نیز پاریته (اول زابودن یا حاملگی های بعدی) وجود ندارد.

 

بررسی های تشخیصی

لازم است شرح حال جسمی- جنسی گرفته شود. حتما باید در نظر داشته باشیم آیا فرد در موقعیت یائسگی یا شیردهی است یا خیر. معاینه لگن ضروری است. سونوگرافی لگنی در مورد میوم و اندومتریوما کمک کننده است. پیگیری از نظر بیماری های مقاربتی عفونی در صورت نیاز انجام شود.

اگر در شرح حال این موارد را پیدا کردیم، یعنی مشکل جنسی وجود دارد: 1- مشکل باید تکرار شونده باشد در سه چهارم موارد نزدیکی وجود داشته باشد. 2- باعث ناراحتی فرد یا مشکل بین دو شریک جنسی شود. 3- در یکی از 4 مرحله مشکل وجود داشته باشد. آزمایشات هورمون های جنسی لازم نیست. به طور کلی فونکسیون جنسی قویا در ارتباط با روابط بین دو فرد، عوامل اجتماعی فرهنگی، و شرایط جسمی روانی است و سابقه سوءاستفاده جنسی نیز اثر مهمی دارد. با تشخیص اشکال در هر مرحله و سعی در کم کردن حالات پاتولوژیک می شود به فرد کمک کرد.

نوشته سرد مزاجی|دلیل سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی اولین بار در ایران گفت | اخبار داغ روز پدیدار شد.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

سرد مزاجی خانمها در روابط جنسی - پارسی طب fa.parsiteb.com/سرد-مزاجی-خانمها-در-روابط-جنسی/‏ - ذخیره شده بر اساس اظهارات بانوان معلوم شده که سبب سرد مزاجی نیمی از آنان همین عامل کامروا نشدن از همبستری است . آنها به موجب نا آشنایی همسرانشان با اصول زن داری و برقراری ... راه درمان سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی - نمناک namnak.com/9546-زنان-در-رابطه-جنسی.html‏ - ذخیره شده - مشابه رابطه جنسی زنان عموما با سرد مزاجی بیشتری نسبت به مردان همراه است در همین زمینه محققان ایتالیایی بعد از انجام تحقیقات به نتیجه ی جالبی در تحریک و تشدید علاقه ... درمانی ساده برای سرد مزاجی خانم ها - نمناک namnak.com/5798-درمانی-ساده-برای-سرد-مزاجی-خانم-ها-.html‏ - ذخیره شده - مشابه چون سرد مزاجی جنسی در خانم ها معمولا به یک سری از روش ها و شیوه های غلط در زندگی ... بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی ... آموزش کامل مسائل جنسی و روابط زناشویی - درمان سرد مزاجی زنان masaelejensie2010.blogfa.com/tag/درمان-سرد-مزاجی-زنان‏ - ذخیره شده - مشابه آموزش کامل مسائل جنسی و روابط زناشویی - درمان سرد مزاجی زنان - مطالب این وب قطعا خواندنی و جذاب است فقط کافی است آرشیو را بخوانید.. - آموزش کامل مسائل جنسی و ... راه درمان سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی - آکا www.akairan.com/marriage/zanashooi/201552513838.html‏ - ذخیره شده رابطه جنسی زنان عموما با سرد مزاجی بیشتری نسبت به مردان همراه است در همین زمینه محققان ایتالیایی بعد از انجام تحقیقات به نتیجه ی جالبی در تحریک و تشدید علاقه ... علت سرد مزاجی در زنان چیست - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../2028-علت-سرد-مزاجی-در-زنان-چیست‏ - ذخیره شده سرد مزاجی و بی میلی جنسی در زنان،علت سرد مزاجی در زنان چیست. ... زناشویی، خشکی واژن و حتی نداشتن رابطه عاطفی با همسر باعث اختلال در سرد مزاجی زن شود. ... بعد از یائسگی هستند که بیماران را به دلیل کاهش سرد مزاجی به مطب پزشک می‌کشانند.‌ خانمها چگونه بدون نیاز به پزشک سرد مزاجی را درمان کنند www.hidoctor.ir/14636_خانمها-چگونه-بدون-نیاز-به-پزشک-سرد-مزاج.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 4 فوریه 2014 ... خانمها چگونه بدون نیاز به پزشک سرد مزاجی را درمان کنند,:زنان زیادی در جهان در هر سن ... درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه ... زن‌های جوان زیادی وجود دارند که بعد از ازدواج به دلیل تجربه درد حین ... سرد مزاجی جنسی زنان - بیتوته www.beytoote.com/psychology/zanashoe/cold-quirk-women.html‏ - ذخیره شده - مشابه معمولا یکی از زوج ها، نقش اسکل را در رابطه به خود می گیرد و دیگری شنقل می شود اگر کمی به روابط… ... چون سرد مزاجی جنسی در خانم‌ ها معمولا به یک سری از روش‌ ها و شیوه‌ های غلط در زندگی روزمره ..... نگرانی‌های بی دلیل,رفع نگرانی‌های بی دلیل,دلشوره عجیب ... علت سرد مزاجی زنان چیست؟ 2 - دکتر کیهان نیا - مشاوره ازدواج|مشاوره خانواده besooiekamal.com/علت-سرد-مزاجی-زنان-چیست؟2/‏ - ذخیره شده در مقاله قبلی در مورد علت سرد مزاجی زنان در روابط زناشویی صحبت کردیم و گفتیم یکی از علت های آن گناه آلوده شمردن رابطه جنسی است در این مقاله به ادامه علل سرد مزاجی ... خانمها؛ بدون نیاز به پزشک سرد مزاجی را اینگونه درمان کنید! - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/archives/210325.php‏ - ذخیره شده - مشابه 10 فوریه 2014 ... اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه کنند تا حدی است که تحقیقات زیادی در این ... بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟ namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور-درمان-می‌شود‏ - ذخیره شده - مشابه 27 ا کتبر 2013 ... اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که معمولا سرد مزاجی خانم‌ها .... زمانی که برای یک رابطه زناشویی، تحریکات جنسی زن شروع می‌شود، همه ... افزایش میل جنسی و درمان سرد مزاجی خانم ها با قرص پرووسترا Provestra ... www.farazteb22.com/index.php?productID=42‏ - ذخیره شده قرص پرووسترا Provestra افزایش میل جنسی خانم ها اشتیاق رابطه جنسی درمان سرد مزاجی خانم ارگارسم قوی عمیق کامل تحریک جنسی تناسلی قاعدگی. سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی (24 آذر 94) - گالری عکس picphoto.blogpart.ir/.../سرد-مزاجی-زنان-در-رابطه-جنسی-24-آذر-94/‏ - ذخیره شده ... ترانه علیدوستی در کنسرت گروه چارتار · خانه / عکس / سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی (۲۴ آذر ۹۴) .... آموزش کامل مسائل جنسی و روابط زناشویی – درمان سرد مزاجی زنان. سرد مزاجی دلیل سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی koohe-barfi.rozblog.com/post/5‏ - ذخیره شده 15 ساعت قبل ... سردمزاجی زنان در رابطه جنسی سرد مزاجی خانم ها، علت سرد مزاجی خانم ها جیست،اختلالات ... آموزش کامل مسائل جنسی و روابط زناشویی - درمان سرد مزاجی زنان راه حل سرد مزاحی خانمها - ایران سلامت forum.iransalamat.com/...میل-جنسی.../راه-حل-سرد-مزاحی-خانمها-41/‏ - ذخیره شده - مشابه 4 آگوست 2004 ... در باره سرد مزاجی زنان مطلب جالبی در اختیار من هست که توسط یکی از وبلاگ نویسان تهیه شده و من .... چگونه رابطه جنسی را آغاز کنیم و چگونه ادامه دهیم؟ علت سرد مزاجی خانمها در روابط جنسی چیست؟ - جدید 94 -گهر gahar.ir/علت-سرد-مزاجی-خانمها-در-روابط-جنسی-چیست/‏ - ذخیره شده 1 فوریه 2015 ... سرد مزاجی خانمها , دلیلی سرد مزاجی خانمها , علت سرد مزاجی خانمها در روابط جنسی , مشکلات جنسی خانمها , مشکلات روابط زناشویی , روابط زناشویی. اختلالات ارضاء جنسی و سرد مزاجی www.pezeshksonati.com/ShowContent.aspx?PageID=508...256‏ - ذخیره شده - مشابه سرد مزاجی عبارت است از ناتوانی زن در رسیدن به اوج لذت جنسی ، سرد مزاجیدر زن معادل .... 2- درباره مسئله سرد مزاجی ، به خصوص اگردر رابطه با خود آن را مشاهده میکنید، ... کاهش میل جنسی در خانم ها (سرد مزاجی) | هفت سیب www.7sib.ir/fa/مقاله/کاهش-میل-جنسی-در-خانم-ها-سرد-مزاجی‏ - ذخیره شده - مشابه 25 آگوست 2012 ... تمایلات جنسی در خانمها ریشه در عوامل بیولوژیک، روانی و مفهومی دارد و تحت تاثیر عوامل مداخله گر دیگر مثل رابطه با همسر، خانواده و مسائل فرهنگی ... شبهه - س: علت سرد مزاجی ما [مردان] در آمیزش جنسی با همسران‌مان چیست و چه ... www.x-shobhe.com/shobhe/3103.html‏ - ذخیره شده - مشابه 25 ژانویه 2013 ... اما، دلایل سرد مزاجی [کم میلی] برخی مردان در آمیزش جنسی با همسران‌شان، یکی، دو ... باید دقت داشت که هر چند «شهوت جنسی» در مرد و زن غریزی است، اما چگونگی .... سلام خسته نباشید من در رابطه جنسی با همسرم حیا دارم و شوهرم از من می خواهد ... رازی که مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../رازی-که-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دانند‏ - ذخیره شده - مشابه 29 ا کتبر 2013 ... اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که معمولاً سرد مزاجی خانم ها .... وقتی زن و شوهر بدانند که نیازهای جنسی شان متفاوت است، نحوه ارضای ... داروی سرد مزاجی در زنان 00060.ir/+داروی+سرد+مزاجی+در+زنان‏ - ذخیره شده درمان خانگی برای سرد مزاجی همسر سرد مزاجی در خانمها (Orgasm Dysfunction) چیست و درمان ... آموزش کامل مسائل جنسی و روابط زناشویی - درمان سرد مزاجی زنان درمان سرد مزاجی زنان - seemorgh.com (داروی سرد مزاجی در زنان) ... راه درمان سرد مزاجی زنان در رابطه . کارهایی که باعث سرد مزاجی زن میشود - بزرگترین وبلاگ همسـرداری www.hamsardari71.blogfa.com/post/14‏ - ذخیره شده کارهایی که باعث سرد مزاجی زن میشود - ღღღ(به نام خدا)برای موفقیت در زندگی مشترک ... مردهایی که بیش از حد با زن خودشان در رابطه جنسی خشن رفتار می کنند. ... نحوه عادات و رفتارهایتان بکنید زیرا ادامه این وضعیت موجب سرد مزاجی جنسی خانمتان میشود و ... شناخت عشق واقعی - سرد مزاجی زنان shenakhteeshgh.blogfa.com/cat-5.aspx‏ - ذخیره شده شناخت عشق واقعی - سرد مزاجی زنان - عشق زیباترین نعمت خداست. ... حتی رابطه جنسی سالم در زناشویی زمانی امکان پذیر است که فرد به هویتی مطلوب دست یافته باشد . .... وجـود دلـهـره (به هر دلیل که باشد) میل جنسی را در زنان بشدت کاهش می دهد و چه بسا این ... دلیل سرد مزاجی بعضی از زنان چیست؟ www.wikinaz.ir/post/.../دلیل-سرد-مزاجی-بعضی-از-زنان-چیست؟.html‏ - ذخیره شده - مشابه دلیل سرد مزاجی بعضی از زنان چیست؟ ... شایع‌ترین شکایت جنسی زنانی که با پزشک تماس می‌گیرند، با این جمله شروع می‌شود: «دیگر ... سردمزاجی,علت سرد مزاجی مردان ... یقینا زنان از رابطه‌ زناشویی فقط رسیدن به اوج‌ لذت یا ارگاسم را نمی‌خواهند اما بدون ... مقابله با سرد مزاجی ، از تشخیص تا افزایش میل جنسی - دوترکه 2tarke.com/3880/مقابله-سرد-مزاجی-تشخیص-افزایش-میل-جنسی/‏ - ذخیره شده - مشابه 2 دسامبر 2014 ... مقابله با سرد مزاجی ، از تشخیص تا افزایش میل جنسی بهترین راه های درمان ... به یک رابطه زناشویی لذت بخش باقی نماند اما این بی تفاوتی جنسی نهایتا ... اصولا داشتن فعالیت جنسی چه در زنان و چه در مردان امری چند بعدی است و عوامل ... لیش - درمان سرد مزاجی زنان قسمت اول arialish.blogfa.com/post-36.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه لیش - درمان سرد مزاجی زنان قسمت اول - طب سنتی، پزشکی، سخنان بزرگان، تم برای ... آن‌ها به موجب نا آشنایی همسرانشان با اصول زن داری و برقراری روابط جنسی، چـه ... دیگر آنـکـه پـیـش از بـرقراری رابطه به چه شیوه‌ای همسرش را آماده سازد؟ ... انزال زودرس، زود انزالی، سرد مزاجی زن، درمان سردمزاجی، بی میلی در زنان، رفع سرد مزاجی زنان، سرد مزاجی، ... سرد مزاجی آقایان - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی moshavereshoma.persianblog.ir/tag/سرد_مزاجی_آقایان‏ - ذخیره شده - مشابه ظ روز ۱۳٩٢/۱٠/۱٥ کلمات کلیدی: ضعف جنسی آقایان ،سرد مزاجی آقایان ،بی میلی جنسی آقایان ... ناهماهنگی در مسایل جنسی زن و شوهر از جمله مواردی است که باید با مشاوره به موقع ... فردی که دچار یک چنین اختلالی باشد، به برقراری رابطه جنسی تمایل دارد، اما ... علل بی میلی جنسی وسرد مزاجی زنان و راه های درمان آن - پرشین وی www.persianv.com/zanashooee/262261.php‏ - ذخیره شده - مشابه 2 ا کتبر 2014 ... سرد مزاجی زنان و عدم تمایل و هوس جنسی ممکن است بر اثر نوع عدم آموزش مناسب، تجربه ناخوشایند و یا عدم جذابیت شریک جنسی‌اش باشد اما علاوه بر این ها ... سرد مزاجی ناتوانی خانمها در رسیدن به ارگاسم ... رابطه استرس و چاقی را می دانید؟ طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - زنم رابطه جنسی برقرار نمیکند!!! t-pasokhgoo.ir/...جنسی...زناشویی/252-زنم-رابطه-جنسی-برقرار-نمیکند.html‏ - ذخیره شده بر اساس اظهارات بانوان معلوم شده که سبب سرد مزاجی نیمی از آنان همین عامل کامروا نشدن ... جنسی : وجـود دلـهـره (به هر دلیل که باشد) میل جنسی را در زنان بشدت کاهش می دهد و چه ... افزایش میل جنسی و درمان سرد مزاجی خانم ها با قرص پرووسترا ... atr.blogroom.ir/post/468‏ - ذخیره شده قطره خوراکی گلدن فلای - بسیاری از مردان از این که همسرشان نسبت به برقراری رابطه جنـ.ـسی با آنها سرد مزاج است ناراحت هستند و چه بسا بسیاری از زندگی ها به این دلیل ... روان - سرد مزاجی خانمم و عدم مبادرت به رابطه جنسی www.ravvan.com/.../سرد-مزاجی-خانمم-و-عدم-مبادرت-به-رابطه-جنسی‏ - ذخیره شده - مشابه 6 آوریل 2013 ... عنوان سرد مزاجی غالباً برای زنان به کار برده می شود. سرد بودن یعنی عدم تمایل جنسی زن به اندازه ای زیاد شده که قابل تصور نیست و این امر لطمه بزرگی ... سرد مزاجی و درمان سرد مزاجی - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/marriage/wedlock.../27573-درمان-سرد-مزاجی‏ - ذخیره شده - مشابه 26 ا کتبر 2013 ... اگر در یک رابطه دو طرفه آگاهی داشته باشند و ضریب هوشی جنسی ... این مطلب زمانی روشن می شود که زنان در هر سنی ممکن است دچار سرد مزاجی شوند (حتی ... گرم مزاجی و سرد مزاجی :: خواستگاران khastegaran.blog.ir/1393/04/02/گرم-مزاجی-و-سرد-مزاجی‏ - ذخیره شده - مشابه 23 ژوئن 2014 ... داماد وحشتناک سرد مزاج بوده و کوچکترین تمایلی به این جور مسائل نداشته! ... گرم باشه زن سرد مطمئنن مرد به بیرون کشیده میشه مرد هر زمان آماده و تمایل جنسی داره .... هر دو طبع گرمی داریم و در حال حاضر سکس رو یک نیاز میدونیم که با لذت ... رابطه بین سرد مزاجی جنسی و تعارض زناشویی در زنان ساکن شهر یزد fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=221706‏ - ذخیره شده - مشابه پیش زمینه و هدف: اختلالات جنسی، زوجین و به خصوص زنان خانواده را با مشکلات متعددی از جمله تعارض زناشویی و ناسازگاری مواجه می سازد، از این رو پژوهش حاضر با هدف ... محرک میل جنسی زنان , درمان سرد مزاجی , تحریک کننده , محرک جنسی bzm.makeblog.ir/post/118‏ - ذخیره شده محرک میل جنسی زنان , درمان سرد مزاجی , تحریک کننده , محرک جنسی - ... رابطه جنـ.ـسی نیز قسمتی از زندگی زناشویی می باشد که در طی آن علاوه بر ارضا شدن طرفین عشق و ... عوامل سرد مزاجی مردان و وظیفه زنان - گفتگوی دینی www.askdin.com/thread15934.html‏ - ذخیره شده - مشابه مثلا پرهیز از وقت گذرانی چه ربطی به علل ژنتیکی سرد مزاجی داره؟ .... خودش را دارد و هر گونه تأخیر در رابطه جنسی را نمی توان برچسب سرد مزاجی زد. راه مقابله با سرد مزاجی خانمها چیه؟ تمایل دیر به دیر - کلوب www.cloob.com/timeline/answer_183077_1174947‏ - ذخیره شده - مشابه 14 آوریل 2012 ... لغت سردی که در اصطلاح فرانسوی به آن فریژید گفته میشود یه زنانی اطلاق میشود که تمایل و هوس جنسی نداشته و از آن بهرمند نمیگردند.حدود 10% از این زنان دچار ... واقعاً برای زن مهمه که ببینه در این رابطه چیزی دریافت میکنه.شما باید خیلی ... دلیل فروکش کردن حس جنسی زوج ها چیست؟؟؟ - مشاوره خانواده zendegiirani.persianblog.ir/post/2350/‏ - ذخیره شده - مشابه 18 جولای 2012 ... کدام اشتباه‌ها رابطه را سرد می‌کنند؟ چطور می‌شود آن احساسات را بین همسران گرم و زنده نگه داشت؟ تقریبا همه مردان و زنان، قبل از ازدواج تصوری از روابط ... پرتال سلامت باغ دارو - ۷ راه برای بهبود رابطه جنسی بعد از بارداری baghdaroo.com/۷-راه-برای-بهبود-رابطه-جنسی-بعد-از-باردا/‏ - ذخیره شده مادران سرد، پدران فراری چگونه بعد از زایمان، رابطه ی جنسی شورانگیزی را تجربه ... ادامه ی این روند، منجر به سرد مزاجی مرد و قطع شدن کامل ارتباط روحی و عاطفی زن و مرد ... نسبت به مسائل جنسی هیچ حسی ندارم | پرسمان دانشجویی - تربیتی و ... www.moshavereh.porsemani.ir/.../نسبت-به-مسائل-جنسی-هیچ-حسی-ندارم‏ - ذخیره شده - مشابه گفتنی است سرد مزاجی و بی‌میلی نسبت به رابطه جنسی به ویژه در دوران جوانی که این ... ۲ - کم خونی زنان به علت از دست دادن آهن در هنگام عادات ماهانه و یا زایمان (شایع). آیا سرد مزاجی خانمها درمان داره ؟برای افزایش میل جنسی چه تجربیاتی ... www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=100324‏ - ذخیره شده - مشابه ولی خیلی سرد مزاجم ..با اینکه شوهرم هر کاری از دستش برمیاد می کنه تا منو راضی کنه بازم من زیاد میل به این رابطه ندارم... تجربه ای تو این زمینه دارید؟ آیا شما و نامزدتان تناسب جنسی دارید؟ - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=252560‏ - ذخیره شده - مشابه 23 جولای 2013 ... اما چطور می شود قبل از ازدواج فهمید که با همسر آینده تان تناسب جنسی دارید؟ ... در مقابل، زنانی که از این نظر گرم هستند روحیات زنانه پررنگ تری دارند. ... افراد گرم مزاج اغلب لاغر، سبزه، علاقمند به خوردن ترشی ها و کم میل به ... و تبادل احساسات بپردازید، بدون اینکه خودش متوجه بشه عطش برای رابطه در ایشون ایجاد میشه. درمان سردمزاجی زنان - راسخون rasekhoon.net/article/show/156137/درمان%20سردمزاجی%20زنان/‏ - ذخیره شده - مشابه چون سردمزاجی جنسی در خانم‌ها معمولا به یک سری از روش‌ها و شیوه‌های غلط در زندگی ... به همین دلیل برای درمان این عارضه در خانم‌ها باید به صورت همه‌جانبه تمام موارد از جمله ... هم ما رابطه داشتیم و کامل ارضا می شدم اما از یه مدت بعد عروسیمون احساس می کنم سرد شدم و ... دکتر رهام صادقی - سرد مزاج یا گرم مزاج؟ www.roham.ws/web/ftopict-15695.html‏ - ذخیره شده - مشابه آقای دکتر از کجا میشه تشخیص داد یک نفر در روابط جنسی سرد مزاج یا گرم مزاج است؟ ... از اندازه با زنان و گفتگوی گرم و نزدیک به محتوای جنسی، بیشتر در این زمینه بپردازند. ... پس سردمزاجی یا گرم مزاجی افراد به تمایلشون برای بروز این جور ... بنابراین این خانمها هستند که باید تو رابطه جنسی گرم و باذوق باشند و ... دلیل سرد مزاجی بانوان در رابطه زناشویی چیست؟ - مجله اینترنتی تاپ ناز www.topnaz.com/دلیل-سر-مزاجی-بانوان-در-رابطه-زناشویی-چ/‏ - ذخیره شده - مشابه 5 جولای 2012 ... در چنین صورتی عمل مقاربت می‌تواند برای زن دردناک باشد و تجربه بد از رابطه جنسی در ذهن او باقی بماند. کامروا نشدن از همبستری: اکثر مردان متاهل، ... فعلآ هیچی! - سرد مزاجی در زنان معنا ندارد !! nazionegar.blogfa.com/post-156.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه سلامت و بهداشت جنسی که به روابط درست زناشویی پس از ازدواج باز می‌گردد، آنچه ... به همین دلیل گفته می‌شود که درمان سردمزاجی در زنان در بسیاری از موارد وابسته به درمان دارویی ... سرد مزاجی در زنان به مشکلات عاطفی میان زن و مرد بازمی‌گردد، می‌افزاید: رابطه ... سرد‌ مزاجی‌ در ‌‌زنان‌ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../سرد‌-مزاجی‌-در-‌‌زنان‌‏ - ذخیره شده یکی از دلایل دیگر سرد مزاجی در زنان می‌تواند دلهره و استرس ناشی از محیط باشد. زنان معمولا برای ایجاد یک رابطه جنسی موفق نیاز به محیطی گرم و صمیمی و راحت دارند. بهترین روش درمان سرد مزاجی جنسی زنان|راه های قوی تحریک کردن جنسی زنان sese.khatweb.ir/post/403‏ - ذخیره شده بهترین روش درمان سرد مزاجی جنسی زنان|راه های قوی تحریک کردن جنسی زنان - ... رابطه جنـ.ـسی نیز قسمتی از زندگی زناشویی می باشد که در طی آن علاوه بر ارضا شدن ... کم خونی علت سرد مزاجی در زنان | تریبون آزاد tribuneazad.ir/کم-خونی-علت-سرد-مزاجی-در-زنان/‏ - ذخیره شده - مشابه مزاج سرد یکی از مشکلات شایع عصر حاضر است که بیشتر در جامعه زنان شایع است. از نگاه طب سنتی زنان مستعد کم خونی هستند به دلیل اینکه غالبا دارای کم‌خونی هستند. کم خونی گاهی عارضی و گاهی ژنتیکی است. ... تفاوت خود ارضایی با رابطه جنسی ... سرد مزاجی خانمها پس از زایمان - طب روان tebberavan.ir/index.php/generic-/1337-sexual-dysfunction.html‏ - ذخیره شده - مشابه یکی از موارد شایع در مشکلات جنسی و زناشویی سرد مزاجی زن پس دوران حاملگی و زایمان می باشد. این سرد مزاجی می تواند دلایل فیزیولوژیک و یا روانشناختی داشته باشد. ... همچنین تنظیم مجدد فضای خانه و نقش جدیدی که هر یک از افراد در رابطه با مادر پیدا ...


لینک منبع و پست :http://www.irangoft.ir/%d8%b3%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%ac%db%8c%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%b3%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%ac%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%ac/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.