مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی!

اخبار,اخبارفرهنگی,ژیلا صادقی‌

ژیلا صادقی‌نیارکی: خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی هستم.

اوقات فراغت ژیلا صادقی با سوارکاری می گذردژیلا صادقی‌نیارکی مجری تلویزیون متولد بیست‌و‌دوم شهریور ۱۳۵۲ در تهران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ شروع کرد. او اجرای برنامه‌های «خانه فیروزه‌ای»، «خانه مهر»، «خوبی از خودتونه» را بر عهده داشته است. گفتگوی صمیمانه ما را با این مجری تلویزیون می‌خوانید:سین: یک بیوگرافی مختصر از خودتان بگویید؟جیم: ژیلا صادقی‌نیارکی متولد بیست‌و‌دوم شهریور ۱۳۵۲ در تهران هستم. فرزند دوم خانواده‌ام، حدود نوزده سال است که در تلویزیون کار می‌کنم، چهارده سال است که به طور حرفه‌ای اجرا می‌کنم. تخصصم در اجرای زنده و تاک‌شو است.سین: چند تا خواهر و برادر دارید؟ آیا آن‌ها مثل شما به فعالیت هنری مشغول‌اند؟جیم: سه خواهر و یک برادر دارم. خیر، صدا در خانواده ما ارثی است. تنها بچه‌ای که از صدایش استفاده می‌کند، من هستم.سین: به یاد ماندنی‌ترین خاطره دوران کودکی شما؟جیم: در سن چهارسالگی دوست داشتم، می‌خواندم. بزرگ‌تر شدم خانواده‌ام یک ضبط صوت در اختیار من قرار داده بودند، خواهر و برادرم را وادار می‌کردم، مهمان برنامه من شوند و باهاشون مصاحبه کنم. بعضی اوقات به آن‌ها سخت می‌گرفتم و آن‌ها گریه می‌کردند و به مادرم می‌گفتند. مادرم آرشیو صدا‌های ضبط شده مرا دارد.سین: شما به مدت ۱۰ سال معلم بودید، چرا حرفه معلمی را ادامه ندادید؟جیم: سال ۱۳۷۰ همزمان که دیپلم را گرفتم، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس می‌کردم. سال‌های بعد از آن که دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمی تدریس می‌کردم. اتفاقاً ستاره‌ پسیانی، بیتا معیریان (دختر آرش معیریان) در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان من بودند. همزمان با تدریس در سال ۱۳۷۱ در آزمون گویندگی پذیرفته شدم؛ چون خودم علاقه‌ به کار گویندگی داشتم و احساس کردم خیلی نمی‌توانم تدریس را به طور جدی دنبال کنم؛ به همین خاطر تدریس را ترک کردم.سین: کار اجرا را از چه زمانی شروع کردید؟جیم: در سال ۱۳۷۱ تست صدا دادم و قبول شدم. کار‌های کوتاه نریشن انجام می‌دادم؛ ولی به طور جدی در سال ۱۳۷۷ کار اجرا و گویندگی را شروع کردم، کارم با گروه سیاسی شبکه چهار سیما شروع شد. بعد از آن در شبکه‌های خبر، اول و در شبکه دو گروه تاریخ و معارف کار کردم. در نهایت در سال ۱۳۸۳ برنامه «بیدار شو آفتاب شد» سبک اجرایم را تغییر دادم، وزنه اجرا را به نفع خانم‌ها سنگین کردم.سین: ویژگی و شاخصه مجری موفق؟جیم: شناخت خود واقعی، مطالعات بسیار دقیق در رابطه با حرفه خود، شناخت مخاطب، صدای خوب، پوشش شیک از ویژگی‌های مجری موفق است. منظور از شیک‌پوشی احترام به مخاطب است. من معتقدم همه مجریان باید مجری –مؤلف باشند، اگر من به جایگاه رسیدم خودم مجری-مؤلف هستم و نویسنده‌ای ندارم.سین: ویژگی و شاخصه برنامه موفق؟جیم: تهیه‌کننده باسواد، گروه حرفه‌ای از شاخصه برنامه موفق است.سین: بهترین خاطره از دوران کاریتان؟جیم: همیشه من را ژاله صادقیان اشتباه می‌گیرند، این برای من افتخار است.سین: اولین بار که مقابل دوربین رفتید چه احساسی داشتید؟جیم: ذوق داشتم برای این که به آرزویم رسیدم. ترسی برای احساس مسئولیت بیشتر، نگرانی و جاده‌ای پرتلاطم را می‌دیدم. تمامی دغدغه‌ام این بود که آیا مردم مرا می‌پذیرند یا نه؟سین: در کار اجرا، کار کدام همکارتان را قبول دارید؟جیم: از آقایان فرزاد حسنی، احسان علیخانی و در نسل سومی‌ها تلاش و صدای علی ضیاء و از خانم‌ها مژده لواسانی. به لواسانی خیلی تذکر می‌دهم و خدا را شکر گوش می‌کند.سین: از کارتان راضی هستید؟جیم: در خصوص شغل و حرفه‌ای که دارم باید بگویم که بسیار راضی و عاشق کارم هستم. اما از فضا و شرایط کارم راضی نیستم. احساس می‌کنم باید نظارت بیشتری باشد و مسئولان باید قدر کسانی که در این فضا و شرایط کار می‌کنند را بیشتر بدانند. امروزه دغدغه مجریان بالا بردن اطلاعات شخصی‌شان در فضای مجازی است. کمتر می‌بینیم که مجریان به دنبال بالا بردن اطلاعاتشون باشند.سین: دوست دارید تصویر‌تان از کدام شبکه پخش شود؟جیم: برایم فرقی نمی‌کند، اجرای خوب برایم از همه چیز مهمتر است.سین: دوست دارید چه برنامه‌ای اجرا کنید؟جیم: من همه برنامه‌های دفاع مقدس، تاریخ، معارف، کودک و نوجوان، سیاسی و اجتماعی کار کردم. اجرای برنامه کودک و نوجوان را دوست دارم، چون در آن کودکی خودم را پیدا کردم.سین: بدترین گاف شما در برنامه؟جیم: خداراشکر تا به حال سوتی ندادم.سین: عکس‌العمل شما در مقابل خوشحالی و ناراحتی؟جیم: اطرافیانم از برق جشمانم متوجه می‌شوند که من خوشحالم؛ اما ناراحتی من مشمول زمان نمی‌شود، برخلاف برنامه‌هایم که بسیار پرشور اجرا می‌کنم، آدم ساکتی هستم، در ناراحتی سکوتم بیشتر می‌شود.سین: بدترین شایعه‌ای که درباره خودتان شنیده‌اید؟جیم: شایعه نشنیده‌ام؛ اما خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی هستم.سین: اوقات فراغت چه کار می‌کنید؟جیم: برنامه مشخص و مدونی برای پر کردن اوقات فراغت ندارم؛ اما اگر حالم خوب باشد سوارکاری می‌کنم، دوستانم را می‌بینم، خرید کردن و حتی رانندگی کردن در خیابان‌های شلوغ تهران اوقات فراغت من را پر می‌کند.سین: کارتون مورد علاقه شما؟جیم: پینوکیو و سندباد از کارتون‌های مورد علاقه‌ من بود. وقتی سندباد پرنده شیلا را صدا می‌کرد، احساس غرور به من دست می‌داد. فکر می‌کردم مرا صدا می‌کند.سین: مهمترین دوست شما؟جیم: تک تک اعضای خانواده‌ام.سین: فعالیتی غیر از اجرا دارید؟جیم: شرکتی داریم که کار صادرات و واردات انجام می‌دهیم.سین: در شبکه‌های اجتماعی حضور دارید؟جیم: نه. من فضای مجازی را برای بالا بردن میزان شهرت لازم نمی‌دانم. فقط یک سایت شخصی دارم.سین: اگر به گذشته بر گردید، همین مسیر را ادامه می‌دهید؟جیم: حتماًسین: اگر وارد حرفه هنر نمی‌شدید، دوست داشتید چه کاره شوید؟جیم: وکیلسین: در حال حاضر دغدغه شما؟جیم: یکی از دغدغه‌هایی که دو، سه سال است ذهنم را مشغول کرده‌، نابسامانی روابط‌ اجتماعی در جامعه است و خیلی دوست دارم تریبونی باشد و به مردم کشورم بگویم ماهواره چه بلایی بر سر خانواده‌ها می‌آورد. این دغدغه بسیاری از همکاران من است؛ چون ما به واسطه شغلمان بیشتر با مردم در ارتباط هستیم و می‌بینیم که چقدر ماهواره به زندگی افراد جامعه آسیب می‌زند.سین: چه سبکی از موسیقی را گوش می‌کنید؟جیم: سنتی، پاپ. آهنگ‌های احسان خواجه‌امیری، محمد علیزاده، پویا بیاتی را دوست دارم.سین: حالتان را چه چیز خوب می‌کند؟جیم: برنامه‌های «خانه فیروزه‌ای»، «خانه مهر» تیتراژ‌های خوبی داشت، من همیشه از صدابردار خواهش می‌کردم صدای تیتراژ را بشنوم، شنیدن تیتراژ‌های برنامه‌هایم حالم را خوب می‌کرد.سین: آشپز خوبی هستید؟جیم: آشپز خوبی نیستم و آشپزی را دوست ندارم. من عاشق شست و شو و تمیز کردن هستم و خیلی در این کار سرعت عمل و تخصص دارم.سین: حرف پایانی؟جیم: من عاشق مردم کشورم هستم، بودن با آن‌ها به بودن من معنی می‌دهد و بودن در قاب رسانه‌ را به هر قیمتی نمی‌خواهم.

 

اخبار فرهنگی – باشگاه خبرنگاران

 



مرتبط با فرهنگ و هنر

بازیگری که سرطان را شکست داد

پاسخ نویسنده مجموعه “عطسه” به منتقدانش: فکر می کنید آیتم کورش را براساس سفارش عربستان نوشتم؟

واکنش سیما تیرانداز به انتقادات به لهجه کاشانی اش:حالا مگر چه شده؟با لهجه من در کاشان زلزله آمده؟

«مدل» مرد ایرانی از زندان آزاد شد/تصاویر

سریال”معمای شاه” چقدر برای صداوسیما هزینه داشته؟

امیر تتلو یا بازیکن استقلال می‌شود یا لژیونر!

مجری «به خانه برمی‌گردیم» به آنفلوانزا مبتلا شد (+عکس)

«شهرزاد»، قصه عاشقیت در کودتا

عکس خانم بازیگر با چادر درحال زیارت شاه چراغ!!

The post شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! appeared first on مجله ی اینترنتی اچ فان.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! - سیمرغ seemorgh.com/.../273666-شایعه-ازدواج-خانم-مجری-با-بازیگر-مشهور-از-زبان-ژیلا-صادقی/‏ - ذخیره شده 16 ساعت قبل ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی!, ژیلا صادقی‌نیارکی: خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! - گالری عکس picphoto.blogpart.ir/.../شایعه-ازدواج-خانم-مجری-با-بازیگر-مشهور/‏ - ذخیره شده 11 ساعت قبل ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! ... ژیلا صادقی‌نیارکی: خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! - آکا www.akairan.com/biography/actor1/201512100744.html‏ - ذخیره شده 16 ساعت قبل ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی!,ژیلا صادقی نیارکی: خنده دارترین شایعه ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی ... - شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! - چه خبر www.chekhabar.ir/.../شایعه%20ازدواج%20خانم%20مجری%20با%20بازیگر%20مشهور%...‏ - ذخیره شده 14 ساعت قبل ... اوقات فراغت ژیلا صادقی با سوارکاری می گذرد. ژیلا صادقی‌نیارکی مجری تلویزیون متولد بیست‌و‌دوم شهریور 1352 در تهران است. وی فعالیت حرفه‌ای ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! ondownload.ir/.../شایعه-ازدواج-خانم-مجری-با-بازیگر-مشهور-از-زبان-ژیلا-صادقی!.html‏ - ذخیره شده شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! ژیلا صادقی‌نیارکی: خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی هستم. شایعه ازدواج ژیلا صادقی با بازیگر مشهور از زبان خودش pixnaab.rzb.ir/.../شایعه-ازدواج-ژیلا-صادقی-با-بازیگر-مشهور-از-زبان-خودش‏ - ذخیره شده + عکس ژیلا…,شایعه ازدواج ژیلا صادقی با بازیگر مشهور از زبان خودش,پیکس ناب | pixnaab. ... \"عکس جنجالی پیام صادقیان در مطب خانم دکتر\", 0, 73, pixnaab ... ژیلا صادقی نیارکی مجری تلویزیون متولد بیست و دوم شهریور 1352 در تهران است. شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! | وطن vatann.com/?p=344337‏ - ذخیره شده شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! ارسال شده ... ژیلا صادقی‌نیارکی: خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی هستم. شایعه و داستان ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس - اخبار ... newsdaily-music-downlaod.blogsky.com/.../شایعه-و-داستان-ازدواج-کاوه-سماک-باشی-با-ژیلا-صادقی-عکس‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... شایعه ازدواج ژیلا صادقی با بازیگر مشهور از زبان خودش. ازدواج ژیلا ..... از شایعه ازدواج با کاوه سماک باشی تا فعالیت خانم مجری ... از شایعه ازدواج با ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! – www.motenave.com/jaleb-va-khandani/213679‏ - ذخیره شده شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! شایعه و داستان ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس :: پیکس ... https://pixlove.blog.ir/.../شایعه-و-داستان-ازدواج-کاوه-سماک-باشی-با-ژیلا-صادقی-عکس‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... شایعه ازدواج ژیلا صادقی با بازیگر مشهور از زبان خودش ازدواج ژیلا ... گفتگوی خودمانی با ژیلا صادقی مجری برنامه خانه فیروزه ای درباره ... جیم: از آقایان فرزاد حسنی، احسان علیخانی و در نسل سومی ها تلاش و صدای علی ضیاء و از خانم ها مژده ... دکوراسیون خاص با دکوراتور مشهور ایتالیایی - آخرین اخبار ایران و جهان feedgah.ir/item/.../دکوراسیون-خاص-با-دکوراتور-مشهور-ایتالیای/‏ - ذخیره شده دکوراسیون خاص با دکوراتور مشهور ایتالیایی جان سالادینو، یکی از طراحان مشهور جهان است که حالا یک ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! - آکا. جردن نیوز » شایعه ازدواج ژیلا صادقی با بازیگر مشهور از زبان خودش - خانه jordannews.ir/شایعه-ازدواج-ژیلا-صادقی-با-بازیگر-مشهو/‏ - ذخیره شده 4 ساعت قبل ... گفتگوی خواندنی با ژیلا صادقی ژیلا صادقی مجری برنامه های تلویزیونی و گوینده رادیو از خاطرات دوران کودکی و شایعه ازدواجش با کاوه سماک باشی ... تکذیب ازدواج بازیگر مشهور با مجری زن معروف +عکس www.ayenejam.ir/.../5776-تکذیب-ازدواج-بازیگر-مشهور-با-مجری-زن-معروف-عکس‏ - ذخیره شده 14 جولای 2015 ... آینه جم؛ خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد. به گزارش آینه جم؛ کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها افتاده است، با انتشار عکس زیر نوشته است: دوستان عزیزم؛. خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد! + ... - پرشین وی www.persianv.com/sargarm/297665.php‏ - ذخیره شده 13 جولای 2015 ... خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد! ... کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت ... عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (83) ... دیگر لازم نیست به کلاس زبان بروید ! یوز - آخرین مطالب فرزاد حسنی www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&tid...‏ - ذخیره شده ازدواج ژیلا صادقی و کاوه سماک باشی + عکس شایعه ازدواج ژیلا صادقی با بازیگر مشهور از زبان خودش از شایعه ازدواج با کاوه سماک باشی تا فعالیت خانم مجری ازدواج ژیلا ... شایعه ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس | داورنیوز patogh-rzb.web.lasernews.in/page-1117806.html‏ - ذخیره شده شایعه ازدواج ژیلا صادقی با بازیگر مشهور از زبان خودش. از شایعه ازدواج با کاوه سماک باشی تا فعالیت خانم مجری. ازدواج ژیلا صادقی و کاوه سماک باشی با عکس. با نظارت بر عملکرد بدن به تناسب اندام برسید - نیوزکده newskadeh.com/?p=4004‏ - ذخیره شده با استفاده از برخی روش ها می توانید در تناسب اندام خود نقش بسزایی ایفا کنید خودنظارتی یکی از این .... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! بازی همسر پیمان ابدی در «تنهایی لیلا» +عکس - بیتوته www.beytoote.com/news/cultural.../eternal-covenant-wife.html‏ - ذخیره شده 29 جولای 2015 ... مجموعه تنهایی لیلا بازیگران سینما و تلویزیون اخبار بازیگران , محمدحسین لطیفی ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! بازیگر زن ایرانی سفیر شد + عکس - خبر روز www.khabareruz.ir/news/8676‏ - ذخیره شده 19 ا کتبر 2015 ... به گزارش پارس ناز ، سحر دولتشاهی بازیگر ارزنده کشور با ارسال این عکس در تازه ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! پاسخ به شایعه ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس www.niksalehi.com/newspaper/view/079055.php‏ - ذخیره شده 13 جولای 2015 ... مجری به خانه بر می گردیم در حال مبارزه با آنفلوآنزا+عکس ... آموزش زبان انگلیسی در کمتر از یکماه تضمینی! ... پاسخ به شایعه ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس ... عکس‌های فوق العاده نایاب قدیمی از بازیگران و چهره‌های مشهور (54) ... پست اینستاگرامی خانم مجری از پایان سفر عشق+عکس · سکانس مزاحمت برای ... تروریستی که 12 بار ازدواج کرد! feedgah.com/item/14/312278/تروریستی-که-12-بار-ازدواج-کرد/‏ - ذخیره شده شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! ژیلا صادقی‌نیارکی: خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی هستم. طباطباییان در فدراسیون بود/شایعه بازداشت مدیر مالی فدراسیون ... feedgah.com/item/.../طباطباییان-در-فدراسیون-بود-شایعه-بازداشت/‏ - ذخیره شده شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! ژیلا صادقی‌نیارکی: خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی هستم. ژیلا صادقی عکس - لینک گردی linkgardi.ir/news/ژیلا-صادقی-عکس‏ - ذخیره شده آموزش زبان انگلیسی در کمتر از یکماه تضمینی! ... این روزها بیکار شدند + عکس ژیلا صادقی ، مجری مشهور به همراه مادرش+عکس برجسپ ها : بیوگرافی ژیلا صادقی ژیلا صادقی < ... پاسخ به شایعه ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس ... بازیگران زن , عکس داغ ژیلا صادقی، با لباس محلی ژیلا خانم صادقی، با لباس محلی صفحه ... شاهرخ استخری عزادار شد-سیمرغ|خبرپو khabarpu.com/n.php?u=شاهرخ-استخری-عزادار-شد...‏ - ذخیره شده 4 ا کتبر 2015 ... چاق می شوید! شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! ... کری‌خوانی علی انصاریان با فریبا نادری و سحر قریشی + عکس · بازیگر ... بیوگرافی کامل ژیلا صادقی ، مجری تلویزیون + عکس قواصی | ساتین saten.ir/61765/بیوگرافی-کامل-ژیلا-صادقی-،-مجری-تلویزی/‏ - ذخیره شده 22 مارس 2015 ... ژیلا صادقی Zhila Sadeghi در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. ... تا الان هیچ خبری از ازدواج و یا عکسی از همسرش در سایت یا وبلاگی متشر نشده است . ... نمی‌دانستیم مجریان مشهور و پرکار رسانه ملی ایران با چه سختی‌هایی روبه‌رو هستند. ... صادقانه باید بگویم با پیش‌زمینه و علاقه زیاد به‌ بازیگری وارد رسانه شدم، در واقع ... علت جنجالی ممنوع التصویری مجریان معروف تلویزیون + عکس - سفیدک www.sefidak.com/pic-model/...actors/.../ممنوع-التصویر-مجریان‏ - ذخیره شده - مشابه 6 دسامبر 2014 ... اما بسیاری از اطرافیانش علت ممنوع التصویری ژیلا صادقی را چند مورد میدانند : 1 ... آقای شهیدی فر با اینکه ممنوع التصویر شدنش را قبول ندارد . اخبار و مطالب جالب عکس های جدید www.bnazir.com/‏ - ذخیره شده - مشابه شوره سر یکی از مشکلاتی است که ممن است خانم ها و آقایان بسیاری با آن درگیر باشند . به جای استفاده از ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! مجریان ممنوع تصویر تلویزیون را بیشتر بشناسید – جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/مجریان-ممنوع-تصویر-تلویزیون-را-بیشتر-ب/‏ - ذخیره شده - مشابه برای خیلی ها این سوال پیش آمد که وقتی جمله تند و تیز از زبان علیخانی خارج شده؛ ... ژیلا صادقی جزو مجریان قدیمی تلویزیون محسوب می شود که کارش را از سال ۷۷ آغاز کرد . ... مکث را می پرسد که خانم مجری با لبخند از آقای مجری می پرسد شما جیگر دوست داری ؟ ... زنی که مدام درباره وعده ازدواج آقای مجری و رفتن شان به جزیره کیش صحبت می کرد ... اخبار بازیگران - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر www.takmehr.ir/category/cinema-news/akhbare-actors‏ - ذخیره شده - مشابه در مطلب زیر گزارش جنجالی از دستگیری مشهورترین بازیگران ایرانی براتون گذاشتم ... برگزار شد که سر و صدای زیاد آن موجب شد تا همسایگان با پلیس تماس بگیرند. تکذیب ازدواج بازیگر معروف بامجری زن - تی نیوز tnews.ir/news/E67F44599571.html‏ 13 جولای 2015 ... تکذیب ازدواج کاوه سماک باشی با مجری زن معروف کارگرآنلاین: کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها ... فهرست شگفت انگیز ممنوع التصویر‌ها! - شفاف shafaf.ir/fa/news/.../فهرست-شگفت-انگیز-ممنوع-التصویر‌ها‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2012 ... حالا که مدت‌ها از آن روزگار می‌گذرد، راحت‌تر می‌شود درباره آن همه شایعه نوشت و از دور به‌شان نگاه انداخت. ... البته از داخل تلویزیون خبر می‌رسد که او در جلسه مجریان با مدیران ... که با گفتارهای اخلاق محورش در برنامه محبوب اخلاق در خانواده حسابی مشهور شد ، ..... چند مجری دیگر: افرادی چون ژیلا صادقی، نیلوفر امینی فر، زهرا عاملی و. عکس سلفی از چهره بدون آرایش بازیگر زن سینما با زبان دراز ؟! www.naghola.com/fun-25222.html‏ - ذخیره شده - مشابه 2 مارس 2015 ... برادر خواننده مشهور لس آنجلسی در تمرین استقلال / عکس پارک چیتگر و تجاوز ۲ مرد به دختر ۲۰ ساله ! ... ازدواج ژیلا صادقی و کاوه سماک باشی ... جدیدترین سلفی علی صادقی، خیلی هم عادی! جدید ... خانم مجری از شایعه ازدواج تا فعالیت در شرکت تجاری!+ عکس ... عکس سلفی از چهره بدون آرایش بازیگر زن سینما با زبان دراز ؟ خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد! +عکس ln.sayekhis.ir/?p=52415‏ - ذخیره شده 13 جولای 2015 ... ماجرای دست دادن ظریف با اوباما از زبان مشاور روحانی ... خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد! ... کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها افتاده است، با انتشار عکس زیر نوشته .... تصاویر مراسم تشییع جانباختگان‌ منا در تهران با حضور چهره های مشهور + فیلم. titreno.ir | تیترنو - عکس:تکذیب ازدواج بازیگر مرد با مجری زن(+عکس) www.titreno.ir/.../عکستکذیب-ازدواج-بازیگر-مرد-با-مجری-زنعکس‏ - ذخیره شده 14 جولای 2015 ... عکس:تکذیب ازدواج بازیگر مرد با مجری زن(+عکس). کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها افتاده است، ... خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب www.zamoone.com/.../خبر-ازدواج-آقای-بازیگر-با-مجری-زن-سرشناس-تکذیب-%25E2%2580%25A6‏ - ذخیره شده ... بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد , ازدواج کاوه سماک باشی و ژیلا صادقی تکذیب ... کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها افتاده ... مراسم چهلم علی طباطبایی با حضور هنرمندان مشهور + تصاویر و فیلم ... عکس:تکذیب ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس | روزنو vista.ir/news/.../عکس-تکذیب-ازدواج-آقای-بازیگر-با-مجری-زن-سرشناس‏ 13 جولای 2015 ... روز نو : کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها افتاده است، نوشته است:دوستان عزیزم؛همچنان در سایت ها ... خانم بازیگر کنار پلنگ و عکس یادگاری ! www.sogandnews.com/.../خانم-بازیگر-کنار-پلنگ-و-عکس-یادگاری‏ - ذخیره شده خانم بازیگر کنار پلنگ و عکس یادگاری ! 5 روز قبـل مطالب ... استخدام منشی خانم با سابقه بصورت. شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! عکسهای لو رفته از بازیگران زن ایرانی - سایت خبری تفریحی و ... www.je30ca.ir/عکسهای-لو-رفته-از-بازیگران-زن-ایرانی/‏ - ذخیره شده نوشته عکسهای لو رفته از بازیگران زن ایرانی اولین بار در جوک اس ام اس پیامک طنز خنده دار خاطرات پ ن پ ... شایعه ازدواج خانم مجری با بازیگر مشهور از زبان ژیلا صادقی! بیوگرافی رضا - آخرین اخبار ایران و جهان khabarduni.ir/search/?q=بیوگرافی+رضا‏ - ذخیره شده قدیمی‌ترین بیوگرافی قرن هفدهم به زبان انگلیسی منتشر شد ... علیرضا جلالی‌تبار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از دوران کودکی خود گفت. حوزه رادیو تلویزیون .... ژیلا صادقی مجری تلویزیون از خنده‌دارترین شایعه زندگی و دوران کودکی خود گفت. حوزه رادیو ... از شایعه ازدواج با کاوه سماک باشی تا فعالیت خانم مجری در شرکت تجاری . خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد! +عکس | یسان www.ysan.ir/166349/166349.html‏ - ذخیره شده عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (61) .... خبر ازدواج آقای بازیگر با مجری زن سرشناس تکذیب شد! ... کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها افتاده است، با انتشار عکس زیر نوشته است: ... عزیزان من چهار سال پیش با همکار محترم و عزیزم،بانو ژیلا صادقی یک برنامه به نام ( گل ... شایعه ازدواج شاهرخ استخری با دختر پولدار! | دانلود روز blog.downloadroz.ir/شایعه-ازدواج-شاهرخ-استخری-با-دختر-پولد.html‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... Jun 16, 2014 – خانم مجری از شایعه ازدواج تا فعالیت در شرکت تجاری! ... اعلام خبر بارداری یکی دیگر از بازیگران مشهور زن با انتشار عکس بارداری اش + … .... پاسخ به شایعه ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس. ..... ابتدا یک بیوگرافی از زبان خود شاهرخ استخری برایتان گذاشتیم تا بیشتر با این بازیگر ... یاداشت احسان کرمی درباره ازدواج آزاده نامداری + عکس : مجله بی قرار turbo.biqarar.com/1394/07/.../یاداشت-احسان-کرمی-درباره-ازدواج-آزاده/‏ - ذخیره شده 9 ا کتبر 2015 ... رابطه احسان علیخانی و آزاده نامداری/ شایعه یا حقیقت ؟ ... یادداشت ژیلا صادقی درباره حواشی کشمکش فرزاد حسنی و آزاده نامداری … ... در پشت صحنه این نمایش با بازیگران عکس یادگاری گرفت و نوشت: «تبریک به احسان کرمی … ... حاشیه های ازدواج مجدد خانم مجری گلایه های همسر اول سجاد عبادی از او/ آزاده نامداری به ادعاهای … اخبارجهانی | شایعه ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی + عکس www.newsglobal.ir/news/persianv/217453‏ - ذخیره شده 12 جولای 2015 ... شایعه ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی. ... تذکر یک شهروند به مجری معروف در اتوبوس + تصاویر ... مجری معروف زن با کدو تنبل + عکس ... سماک باشی نوشت - موزیکس blog.musicss.in/tmusi590905_سماک-باشی-نوشت‏ - ذخیره شده ازدواج کاوه سماک باشی با ژیلا صادقی کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا. ... اینستاخبر کری خوانی و و تصاویر متفاوت از چهره های مشهور ... گذری بر اینستاگرام بازیگران و و خبر ازدواج اقای بازیگر با مجری و بیوگرافی بازیگران و ... کاوه سماک باشی درباره شایعه ازدواجش با ژیلا صادقی که مدتی است به شدت سر زبان ها افتاده. علت دلیل ممنوع التصویر شدن مجریان مشهور تلویزیونی در ایران/عکس ... 3pide.ir/علت-دلیل-ممنوع-التصویر-شدن-مجریان-مشهو/‏ - ذخیره شده تصاویر مجریان ایرانی زن و مرد که ممنوع التصویر شدند, چرا مجریان تلویزیونی ایرانی ممنوع ... جنجالی و خفن مجریان زن و مرد ایرانی, عکس های جدید ژیلا صادقی مجری زن ایرانی بیوگرافی, ... و گلایه ای که داشت : خیلی بد است که ممنوع الکاری خود را از زبان مردم و رسانه ها بشنوی ... آقای شهیدی فر با اینکه ممنوع التصویر شدنش را قبول ندارد . مجری و بازیگر زن مشهور ایرانی در حال غواصی + تصاویر www.topsearching.ir/fmxafnfnrdmdsdfvndnsdcacyctdqnjrctdqnq.html‏ ژیلا صادقی در حال غواصی کردن ، غواص کردن بازیگر مشهور ایرانی ، غواصی کردن مجری زن ایرانی ... روز عروسی با زنی دیگر ازدواج کرد . ... مراسم فارغ التحصیلی حسن روحانی حامی حاج آقا شبکه دو کنترل زبان Morteza Najafi ویدیو اینجای ... عکس/ خلیفه داعش در حال هوس بازی با یک زن فاحشه - مجله انلاین دوستانشنا کردن زن و مرد ایرانی, ... دلیل حذف مجری های پشت خط قرمز تلویزیون چیست؟ + عکس - جام نیوز www.jamnews.ir/detail/News/211141‏ - ذخیره شده 18 جولای 2013 ... ژیلا صادقی دلیل حذف مجری های پشت خط قرمز تلویزیون چیست؟ ... البته با گذشت 6 شب از ماه رمضان، هنوز خبری از این مجری نیست و بعید به ... مدتی در کیش مشغول فعالیت تجاری بود و این روزها بازیگری را دنبال می‌کند. ... زبان سرخ و سر سبز ... به تلویزیون باز نشده بود به برنامه‌اش آورد و به واسطه حضور آنان مشهور شد. سایت تخصصی بانوان : عکس:خانم مجری مشهور صدا وسیما درآگهی محصول ... banoo1.com/عکسخانم-مجری-مشهور-صدا-وسیما-درآگهی-مح.html‏ - ذخیره شده 26 ژوئن 2011 ... عکس:خانم مجری مشهور صدا وسیما درآگهی محصول خارجی · ژیلا صادقی، مجری زن سیما در حال تبلیغ برای شرکت «کن وود». گردآوری و تنظیم توسط: سایت ... مشهورترین چهره هایی که ممنوع التصویر شدند + عکس / از جیگر گلاه ... www.iranvij.ir/.../مشهورترین-چهره-هایی-که-ممنوع-التصویر-ش‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2012 ... حالا که مدت ها از آن روزگار میگذرد ، راحت تر می شود درباره آن همه شایعه نوشت و از ... این مجری خوش خنده و پرسپولیسی بعضی وقت ها کنترل زبان سرخش را از دست می دهد ... البته از داخل تلویزیون خبر می رسد که او در جلسه مجریان با مدیران ..... افرادی چون ژیلا صادقی ، نیلوفر امینی فر ، زهرا عاملی و … ... ولی حیف خانم نامداری… مجریان ممنوع التصویر+ تصاویر | مسیرآنلاین masironline.com/1394/09/11/39666/‏ - ذخیره شده 2 دسامبر 2015 ... دست کم ۱۰ مجری مشهور سیمای جمهوری اسلامی طی ۱۰ سال اخیر به دلایلی از سوی مدیریت ... که گفته است: خیلی بد است که ممنوع کاری خود را از زبان مردم و رسانه ها بشنوی. ... از علل عمده ممنوعیت کاری این بازیگر و مجری سابق سیما،اختلاف با مدیریت ... ژیلا صادقی به علل مختلفی ممنوع التصویر شده است: ۱- اولین خانمی که در ...


لینک منبع و پست :http://hfun.ir/%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d9%87-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d9%87%d9%88%d8%b1/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.