مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

ثروتمند ترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید + عکس

مروری بر زندگی و نحوه شهادت ثروتمندترین شیعه تاریخ

 

ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه تحصیلاتش در زمینه ادبیات مدرن و فلسفه شرق به دانشگاه پرینستون رفت. پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی، برای مطالعه عرفان و مذاهب شرقی به کشورهای هند و سپس به ایران سفر کرد و در جریان سفرش به کشورمان به تشیع گروید.

 

 

سناتور جیوانی آنیلی، پدر “ادواردو” یکی از پولدارترین و بانفوذترین افراد ایتالیا و مالک کارخانه‌جات اتومبیل‌سازی فیات، فراری، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو و آیوکو، به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکت‌های طراحی مد و لباس، روزنامه‌های پرتیراژ “لاستامپا” و “کوریره دلاسرا”، باشگاه اتومبیل‌رانی فراری و باشگاه فوتبال یوونتوس بود.

 

 

علاوه بر این‌ها، چندین شرکت ساختمان‌سازی، راه‌سازی، تولید لوازم پزشکی و هلیکوپترسازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی جزء سهام‌داران اصلی آن‌ها می‌باشند. میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان خاندان پادشاهی ایتالیا نام می‌برند. کارشناسان اقتصادی درآمد سالانه خانواده آنیلی را بالغ بر ۶۰ میلیارد دلار تخمین می زنند که حدود ۳ برابر درآمد نفتی جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

ادورادو و اسلام

ادواردو دانشجوی فلسفه ادیان در دانشگاه معروف “پرینستون” نیویورک بود. خودش هم متولد نیویورک بود. او انجیل و تورات را خوانده، اما این‎‎ها او را قانع نکرده بود. در 20 سالگی برحسب اتفاق در کتابخانه چشمش به قرآن افتاده و چند آیه از آن را می‎خواند و احساس می‎کند این نمی‎تواند کلام بشر باشد.

 

 

ادواردو شرح مسلمان شدنش را چنین می گوید: در نیویورک که بودم یک روز در کتابخانه قدم می زدم و کتابها را نگاه می کردم چشمم افتاد به قرآن. کنجکاو شدم که ببینم در قرآن چه چیزی آمده است. آن را برداشتم وشروع کردم به ورق زدن و آیاتش ر ا به انگلیسی خواندم، احساس کردم که این کلمات، کلمات نورانی است ونمی تواند گفته بشر باشد. خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم، آن را امانت گرفتم و بیشتر مطالعه کردم و احساس کردم که آن را می فهمم و قبول دارم.

 

 

ادواردو بعد از این قضیه به یک مرکز اسلامی در نیویورک مراجعه می‌کند و درخواستش مبنی بر این‌که می‌خواهد مسلمان شود را مطرح می‌کند. آن‌ها هم نام «هشام عزیز» را برای وی انتخاب می‌کنند. محمد اسحاق عبداللهی که از دوستان مسلمان آنیلی است نیز در مورد او می‌گوید: «ادواردو خیلی شب‌ها بیدار می‌ماند و با نور شمع تا صبح قرآن را مطالعه می‌کرد.» این گفته که ادواردو در اثر معاشرت با مسلمانان به این دین گرویده، یک ادعای بی‌ثبات است، چون با موقعیت مالی و سیاسی که پدر ادواردو داشت، هیچ‌کس به خود اجازه نمی‌داد که چنین مسائلی را با او در میان بگذارد و او را به دین جدید دعوت کند. وی پس از ملاقات و گفتگو با دکتر قدیری ابیانه شیعه شده و نام مهدی را برای خود برگزیده بود.

 

 

ادواردو با اینکه به دلیل موقعیت مالی و سیاسی خانوده اش با بسیاری از رهبران سیاسی و مذهبی جهان ملاقات کرده بود، اما در ملاقات با حضرت امام (ره) به شدت شیفته سادگی، عظمت و معنویت ایشان شده بود. این ارتباط عملاً مسیر زندگی ادواردو را عوض کرد.

 

 

ایگورمن خبرنگار روزنامه لاستامپا ایتالیا می گوید: وقتی ادواردو از ملاقاتش با حضرت امام و تحت تاثیر قرار گرفتنش صحبت می کرد، من احساس کردم که امام او را سحر کرده است.ادواردو همچنین یک ماه قبل از شهادتش قصد داشت به ایران بیاید، ولی والدین او برای ممانعت از این سفر، گذرنامه اش را پنهان کرده بودند.

 

ادواردو در کنار حسین عبداللهی

 

ثروتمند ترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید + عکس

 

فشارهای وارده بر ادواردو

حسین عبداللهی از صمیمی ترین دوستان ایرانی ادواردو، فشارهای وارد شده به ادواردو از سوی خانواده اش را غیرقابل باور توصیف می کند. او می گوید: “ادواردو تحت فشار اقتصادی بسیار زیادی قرار داشت. خانواده آنیلی وی را به صورت کامل از لحاظ اقتصادی تحریم اقتصادی کرده بودند. به گونه ای که وی حتی برای تاکسی سوار شدن پول نداشت.” حسین می گوید: “یک روز با ادواردو به نمایندگی هواپیمایی ایران ایر در ایتالیا رفتیم تا برای ادواردو بلیط سفر به ایران تهیه کنیم. کارگزار ایتالیایی شرکت ایران ایر گفت که من نمی توانم برای ادواردو بلیط بخرم. پس از مشاجره بسیار با وی مشخص شد که منشی پدر ادواردو با آن کارمند تماس گرفته بود و به وی دستور داده بود، حق ندارد برای ادواردو بلیط صادر کند.”

 

 

دکتر قدیری ابیانه ذکر می کند که برای خانواده آنیلی خیلی سخت بود که در کشور ایتالیا که مرکز مسیحیت کاتولیک است، بگویند که پسر سناتور آنیلی به اسلام رو آورده است . بنابر این ادواردو را به شدت تحت فشار قرار دادند تا از اسلام دست بردارد. تحریم و تهدیدش کردند که از ارث محروم خواهد شد و حتی از ارث محرومش کردند، ولی او دست از اسلام بر نداشت و این خود به تنهایی می‌تواند احتمال خودکشی او را منتفی کند، چون او که برای حفظ دینش حاضر به گذشت از میلیارها دلار ثروت شده بود، چگونه ممکن بود با این اعتقاد راسخ به اسلام، دست به خودکشی بزند که در اسلام حرام است؟

 

 

ثروتمند ترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید + عکس

 

خودکشی یا شهادت؟!

ادوارد، جانشین بزرگترین سرمایه‌دار ایتالیا و فرزند آنیلی‌ها، از بسیاری از اسرار کشورش و سازمان‌های مافیایی و صهیونیستی آگاه بود و اکنون با مسلمان شدن و طرفداریش از انقلاب اسلامی بسیار خطرناک می‌نمود؛ به ویژه آنکه علیه سلمان رشدی در ایتالیا فعالیت می‌کرد، جنایت صهیونیست‌ها را در فلسطین اشغالی محکوم می‌نمود و برای این کارها حتی با نخست وزیر و رییس جمهور ایتالیا هم تماس تلفنی می‌گرفت. وی خود نیز نگران سوء‌قصد از سوی صهیونیست‌ها بود و به رایزن مطبوعاتی ایران در ایتالیا گفته بود که «آن‌ها سرانجام او را به خاطر اسلام آوردنش خواهند کشت و آن را به خودکشی، حادثه نابهنگام و یا بیماری نسبت خواهند داد.

 

 

* از موارد مشکوکی که درباره شهادت ادواردو وجود دارد این است که هیچ‌گونه بررسی تکمیلی در مورد نحوه قتل او انجام نشد. جسد وی کالبد شکافی نشد و مرگ وی فوراً خودکشی جلوه داده شد. حتی قبل از آنکه پلیس مرگ وی را به صورت رسمی خودکشی اعلام کند، برخی روزنامه ها خبر خودکشی پسر رئیس کارخانه فیات را چاپ کردند و ذهن مردم را کاملا به سمت گزینه خودکشی سوق دادند. جسد وی نیز تا ظهر فردای روز حادثه به خاک سپرده شد تا فرصت برای هیچ گونه تحقیقی مهیا نباشد.

 

 

* پس از مرگ ادواردو سانسور مطلقی درباره مسلمان بودن، عقاید و حتی سفر وی به ایران انجام شد. اظهارنظرهای روزنامه های ایران به ویژه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان ایتالیا درباره احتمال قتل وی به هیچ وجه بازتاب داده نمی شد. در حالی که خانواده آنیلی یکی از بزرگترین خانواده های ایتالیا است و کوچکترین اظهارنظری درباره این خانواده به سرعت منعکس می شود، به نحوی که نخست وزیر ایتالیا درگذشت ادواردو را به خانواده آنیلی تسلیت گفت و قبل از بازی ایتالیا و انگلستان، ورزشگاه یک دقیقه به احترام ادواردو سکوت کرد. همچنین پس از مرگ ادواردو تمامی اسناد و شواهد مربوط به فعالیت ها و زندگی وی جمع آوری شد و حتی فیلم مستندی که توسط وی ساخته شده بود و در آرشیو کانال 1 ایتالیا بود، از آرشیو این کانال خارج شد.

 

 

* چند سال پس از قتل ادواردو، یکی از دوستان بسیار نزدیک وی به نام لوکا کائتانی لواتلی نیز با همین سناریو به قتل رسید. او دوست ادواردو بود و با وی به ایران آمده و در ایران شیعه شده بود. لوکا نیز یکی از نجیب زادگان ایتالیایی بود. پدر لوکا به “سلطان شراب ایتالیا” معروف بود و خانوده اش از سرشناس ترین خانواده های این کشور به حساب می آمدند. با توجه به سرنوشت مشابه او با ادواردو، به نظر می رسد تاکتیک “خودکشی سازی” یکی از تاکتیک  های اصلی برای از بین بردن چنین جوانانی است که حاضر نبودند در جهالت باقی بمانند.

 

 

* دکتر مارکو باوا یکی از دوستان صمیمی ادواردو بود که به نحوه رسیدگی به پرونده ادواردو اعتراض کرد. وی در سال 2001 نامه ای به شورای عالی قضایی ایتالیا نوشت و در آن ضمن انتقاد از فرآیند رسیدگی به پرونده ادواردو، علت عدم استفاده از آدمک انسانی برای بازسازی صحنه خودکشی را جویا شد. به عقیده وی شواهد موجود درباره لباس ها و کفش ادواردو، خودکشی را تایید نمی کنند. وی همچنین عدم انجام کالبدشکافی را غیرقابل قبول خوانده بود.

 

ثروتمند ترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید + عکس

ادواردو آنیلی در نماز جمعه تهران

 

مطالب مرتبط

 

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)

ثروتمندترین پزشک دنیا (عکس)

ثروتمندترین و مشهورترین ملکه فیس بوک (عکس)

شاراپووا ثروتمند ترین ورزشکار زن دنیا شد + عکس

 

 

The post ثروتمند ترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید + عکس appeared first on نازوب.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - جام نیوز www.jamnews.ir/detail/News/598760‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... به گزارش جام نیوز، ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه تحصیلاتش در زمینه ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/1447733100492355‏ - ذخیره شده جام نیوز : 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ روزگار حذف شد که 60 میلیارد دلار درآمد سالانه را نادیده گرفته بود تا پیرو مکتب اهل بیت (علیهم ... جردن نیوز » چگونه ثروتمند ترین شیعه تاریخ به شهادت رسید؟ / حال و ... jordannews.ir/چگونه-ثروتمند-ترین-شیعه-تاریخ-به-شهادت/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... مهمترین و پربیننده ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته سرویس دینی جام نیـوز به قرار زیر است: ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس ۱۵ ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - باشگاه ... khabarfarsi.com/n/14906260‏ 2 روز پیش ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ + عکس - خودی ها khodiha.ir/others/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-2‏ - ذخیره شده ادواردو آنیلی Edoardo Agnelli در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد Ø. ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - Monitor News monitor.shafaqna.com/FA/IR/2480855‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ روزگار حذف شد که 60 میلیارد دلار درآمد سالانه را ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - آخرین اخبار روز www.bwinnerharbor.com/.../3067501-ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید-عکس.html‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - دانلود www.rahroclip.ir/ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس ۲۶ آبان ۱۳۹۴. 0. 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ روزگار حذف شد ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - راز روز ... razerooz.com/14/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... به گزارش جام نیوز، ادواردو آنیلی در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه تحصیلاتش در زمینه ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ + عکس - خبر روز www.khabareruz.ir/news/32740‏ - ذخیره شده میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان خاندان پادشاهی ایتالیا نام می‌برند. کارشناسان اقتصادی درآمد سالانه خانواده آنیلی را بالغ ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس صبح سه شنبه ... khabarche.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید---عکس‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... دلار شهادت صبح سه شنبه بیست و ششم آبان ماه 1394 خبر ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس | ایراتو irato.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-عکس/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ روزگار حذف شد که 60 میلیارد دلار. ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - بیان www.news.bayan313.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. به گزارش جام نیوز، ادواردو آنیلی در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس www.kopy.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-عکس/‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. - خبر 5 دقیقه پیش. ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج ... ثروتمند ترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید + عکس - همه چی hamehchi.com/the-richest-shi-on-how-to-testify/‏ - ذخیره شده مروری بر زندگی و نحوه شهادت ثروتمندترین شیعه تاریخ. ادواردو آنیلی در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ | یزد آپ yazdup.ir/.../10719_ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. 15سال پیش در چنین روزی ... میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - پرتال اطلاع ... fa.rodexo.com/ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت/‏ 1 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. نوشته شده ... میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس | اخبار جوان akhbarejavan.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-عکس/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ روزگار حذف شد که 60 میلیارد دلار. چگونه ثروتمند ترین شیعه تاریخ به شهادت رسید؟ / حال و هوای خاص بین ... www.chaharah.com/.../چگونه-ثروتمند-ترین-شیعه-تاریخ-به-شهادت-رسید؟--حال-و-هوای-خاص-بین-الحرمین--روابط-قبل-از-ازدواج‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... مهمترین و پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته سرویس دینی جام نیـوز به قرار زیر است: ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. ثروتمند ترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید + عکس www.nazweb.ir/150164-most-wealthy-shiites-on-how-to-testify.html‏ - ذخیره شده مروری بر زندگی و نحوه شهادت ثروتمندترین شیعه تاریخ ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، ب. ثروتمندترین شیعه تاریخ که به شهادت رسید +عکس - پایگاه اطلاع ... www.mwfpress.com/vdcfxedt.w6deeagiiw.html‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ که به شهادت رسید +عکس ... منتفی کند، چون او که برای حفظ دینش حاضر به گذشت از میلیارها دلار ثروت شده بود، چگونه ممکن ... سالگرد شهادت آنیلی؛ ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید ... www.alvadossadegh.com/.../98642-سالگرد-شهادت-آنیلی؛-ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-عکس.html‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... ادواردو آنیلی در کنار پدر ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس miroozh.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-عکس‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. به گزارش جام نیوز، ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - خانواده 87.107.133.10/detail/News/598760‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... به گزارش جام نیوز، ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه تحصیلاتش در زمینه ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس | خبرگردی ... baaztab.com/ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت/‏ - ذخیره شده 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ روزگار حذف شد که 60 میلیارد دلار "درآمد سالانه" را نادیده گرفته بود تا پیرو مکتب اهل بیت (علیهم السلام) ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - چیتوا www.chitva.com/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید-عکس‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. به گزارش جام نیوز، ادواردو آنیلی در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ + عکس - مینوخبر www.minookhabar.ir/.../13187-ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-عکس‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ + عکس. تاریخ خبر : سه شنبه, 26 آبان 1394 21:22. 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - آخرین نیوز ... khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...ثروتمندترین+شیعه+تاریخ+چگونه+به+شهادت+رسید؟%2Bعکس...‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... 15 سال پیش در چنین روزی نیمه نوامبر 2000 م مردی از صحنه روزگار حذف شد که 60 میلیارد دلار درآمد سالانه را نادیده گرفته بود تا پیرو مکتب اهل بیت ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس | فرا پرس farapress.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-عکس/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. ادواردو شرح مسلمان شدنش را چنین می گوید: در نیویورک که بودم یک روز در کتابخانه قدم می زدم ... ورزشی - ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس nashrkhabar.com/.../ثروتمندترین_شیعه_تاریخ_چگونه_به_شهادت_رسید_عکس‏ - ذخیره شده پاریس، پایتختی در خون/ اسلام‌هراسی به قیمت خودزنی · تراکتور مفهومی طراحان فراری ... «عروج از منا» به جشنواره سما اضافه شد · حضور شهرام جزایری در یک برنامه چالشی ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - سرخط www.sarkhat.com/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید-عکس-wulser/‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس خدمت. خدمت - ۶ ساعت قبل. به گزارش خدمت؛ ادواردو آنیلی در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس news.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-رسید؟-+عکس‏ - ذخیره شده سالگرد شهادت آنیلی؛. ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از صحنۀ روزگار حذف شد که 60 ... بلاغ مازندران - ثروتمندترین شیعه چگونه شهید شد؟ +عکس www.bloghnews.com/fa/.../ثروتمندترین-شیعه-چگونه-شهید-عکس‏ - ذخیره شده +عکس. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵ ... ثروتمندترین شیعه چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. ادواردو در کنار حسین عبداللهی. فشارهای وارده بر ادواردو. تاملی بر مرگ سوال برانگیز «ثروتمندترین شیعه تاریخ - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/.../تاملی-بر-مرگ-سوال-برانگیز-ثروتمندترین-شیعه-تاریخ‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ که به شهادت رسید +عکس · سایر عناوین ... تاملی بر مرگ سوال برانگیز «ثروتمندترین شیعه تاریخ» ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - تی نیوز 212.16.76.92/news/11CF52134045.html‏ این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید. ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. زمان دریافت خبر : سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 9:1. 15 سال پیش در چنین روزی (نیمه نوامبر 2000 م)، مردی از ... ثروتمندترین شیعه چگونه شهید شد؟ +عکس - صراط www.seratnews.ir/fa/.../ثروتمندترین-شیعه-چگونه-شهید-شد-عکس‏ - ذخیره شده تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵. فرهنگ » ... ثروتمندترین شیعه چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. صراط: ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از ... ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه حذف شد؟ +تصاویر www.qomefarda.ir/news/174290‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه حذف شد؟ ... میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان ... وی پس از ملاقات و گفتگو با دکتر قدیری ابیانه شیعه شده و نام مهدی را برای خود برگزیده بود. ... خودکشی یا شهادت؟ ... نزدیک وی به نام لوکا کائتانی لواتلی نیز با همین سناریو به قتل رسید. ثروتمندترین شیعه تاریخ که به شهادت رسید +عکس noac.ir/fa/123734‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ که به شهادت رسید +عکس ... میلیارها دلار ثروت شده بود، چگونه ممکن بود با این اعتقاد راسخ به اسلام، دست به خودکشی بزند ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ - خرید vpn https://digicaps.info/ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ + عکس. نوامبر 17 ... تحصیلاتش در زمینه ادبیات مدرن و فلسفه شرق به دانشگاه پرینستون رفت. لینک بعدی www.bir14.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-2/‏ - ذخیره شده لینک قبلی · لینک بعدی. اخبار مرتبط. رزمایش ارتش به روایت تصویر/ از تمرین مقابله با داعش تا رونمایی از تسلیحات تازه · میرکاظمی: سیاسی کردن آمارها حق مردم ... ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه حذف شد؟+تصاویر - پارست www.parset.com/.../3777671_srotmandatrin_shiaۀ_tarikh_chagoneh_hazf_shad؟_tasaoir.html‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... +تصاویر. به گزارش افکارخبر، ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. .... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس جام ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ +عکس - فست نیوز ... fastnews.ir/news/6424756‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... به گزارش جام نیوز، ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه تحصیلاتش در زمینه ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015111711531467010.html‏ 2 روز پیش ... آکاایران: ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ ... ایتالیا است و کوچکترین اظهارنظری درباره این خانواده به سرعت منعکس می شود، به نحوی ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه حذف شد؟ +تصاویر - فریدونشهر ... pounezar.ir/38446/ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-حذف-شد؟-ت‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه حذف شد؟ ... به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از العالم، ادواردو آنیلی در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ ... خودکشی یا شهادت؟ ... بسیار نزدیک وی به نام لوکا کائتانی لواتلی نیز با همین سناریو به قتل رسید. ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه حذف شد؟ +تصاویر - فاش نیوز fashnews.ir/fa/news-details/39330/‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه حذف شد؟ ... میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان خاندان پادشاهی ... وی پس از ملاقات و گفتگو با دکتر قدیری ابیانه شیعه شده و نام مهدی را برای خود برگزیده بود. ... خودکشی یا شهادت؟ ... بسیار نزدیک وی به نام لوکا کائتانی لواتلی نیز با همین سناریو به قتل رسید. ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه حذف شد؟ +تصاویر - مشرق نیوز ... mashreghnews.ir/fa/news/496736‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه حذف شد؟ ... به گزارش مشرق، ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس ... وی پس از ملاقات و گفتگو با دکتر قدیری ابیانه شیعه شده و نام مهدی را برای خود برگزیده بود. ... خودکشی یا شهادت؟ ... بسیار نزدیک وی به نام لوکا کائتانی لواتلی نیز با همین سناریو به قتل رسید. ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ + عکس | اخبار روز atdesign.ir/ثروتمندترین-شیعه-تاریخ-چگونه-به-شهادت-2/‏ - ذخیره شده ثروتمندترین شیعه تاریخ چگونه به شهادت رسید؟ + عکس. ۱۳۹۴-۰۸-۲۶. ادواردو آنیلی Edoardo Agnelli در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در ... ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه "حذف" شد؟ + تصاویر - ایران www.ion.ir/News/25208.html‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... ایران آنلاین-ثروتمندترین شیعۀ تاریخ چگونه "حذف" شد؟ ... میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان خاندان ... وی پس از ملاقات و گفتگو با دکتر قدیری ابیانه شیعه شده و نام مهدی را برای خود برگزیده بود. .... ادعای پایگاه صهیونیستی دبکا: سردار سلیمانی در سوریه به شهادت رسید ... ثروتمندترین شیعه چگونه شهید شد؟ +عکس | پایگاه خبری تحلیلی ... www.safiredena.ir/.../ثروتمندترین-شیعه-چگونه-شهید-شد؟-عکس‏ - ذخیره شده 22 ساعت قبل ... ثروتمندترین شیعه چگونه شهید شد؟ +عکس. 15 سال پیش در چنین روزی ... ثروتمندترین شیعه چگونه به شهادت رسید؟ +عکس. ادواردو در کنار حسین ... ثروتمندترین مرد شیعه تاریخ چگونه حذف شد؟+تصاویر - خطب شکن khatabshekan.ir/.../ثروتمندترین-مرد-شیعه-تاریخ-چگونه-حذف-ش‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... ثروتمندترین مرد شیعه تاریخ چگونه حذف شد؟ ... به گزارش خطب شکن به نقل از العالم، ادواردو آنیلی در ۹ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک متولد شد. ... خودکشی یا شهادت؟ ... نزدیک وی به نام لوکا کائتانی لواتلی نیز با همین سناریو به قتل رسید.


لینک منبع و پست :http://www.nazweb.ir/150164-most-wealthy-shiites-on-how-to-testify.html
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.