مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! +تصاویر

سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! 

سحر قریشی بازیگر زن سینما میگوید  لیدی گاگا نیستم ولی متفاوتم! رضا رشید پور در جدیدترین قسمت برنامه دید در شب با سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون گفتگوی جنجالی را انجام داد که در آن از عکس های جنجالی سحر قریشی و همسر سابق وی و همچنین علت جدایی اش نیز سوالاتی کرد و سحر قریشی نیز به تمام آن ها پاسخ داد :

سحر قریشی و رضا رشیدپور در برنامه دید در شب

سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد

سحر قریشی با حضور در برنامه دید در شب، با رضا رشیدپور گفتگو کرد.این بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دید در شب پیرامون شخصیت های زیر اظهارنظر کرد.

* احمدی نژاد: من آقای احمدی نژاد را از نزدیک و بر سر سفره افطاری دیدم. خیلی جالب است! من هیچ احساسی به سیاست ندارم. بسیار خنثی هستم. چون سواد آن را ندارم و نمی فهمم، کوچکترین صحبتی درباره سیاست نمی کنم. جالب این است که من فکر می کردم اگر ایشان را ببینم، ایشان برای من با بقیه افراد که سر صحنه ی فیلم برداری می آیند فرقی نخواهد کرد.

سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! +تصاویر

iranstyle (4)

سحر قریشی: در احمدی نژاد کاریزما دیدم

وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. در حالی که هیچ حسی نسبت به سیاست ندارم، در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم و از لبخند ایشان لبخند زدم و از وجود ایشان انرژی خوبی گرفتم.

* ظریف: نظر خاصی ندارم.

* روحانی: من یک کلیدی دست ایشان دارم که اگر آن را بدهند درب خیلی از گاوصندوق ها را باز می کنم و دیگر با کسی کار ندارم. اینستاگرامم را هم میبندم که کسی را اذیت نکنم. (با خنده) البته خیلی خوشحالم از اینکه رییس جمهورمان وقتی جایی می روند مترجم ندارند و به زبان مسلط هستند.

افشاگری سحر قریشی از علت طلاق گرفتنش و واکنش وی نسبت به حرف های جنجالی همسر سابقش

***

مصاحبه دیگری با سحر قریشی و پاسخ وی به شایعات

سحر قریشی صحبت‌های جالبی درباره حواشی کارش و همچنین شایعاتی که در این مدت درباره او منتشر شده کرده. سحر قریشی، خودش نمی‌داند چرا در تلویزیون ممنوع‌الفعالیت شده، نمی‌داند چرا نقش او در فیلم نار به طور  کامل سانسور شد و چرا انقدر تحت فشار قرار دارد. نمی‌داند چرا نامه‌ای منتسب به شوهر او به رسانه‌ها فکس می‌شود و چرا در جواب دلیل ممنوع‌الفعالیت شدن به او فقط می‌گویند نپرس! سحر قریشی درباره این ندانستن‌ها و حاشیه‌های به وجود آمده صحبت کرد و ذهنیت خود نسبت به روند حاکم بر سینما و تلویزیون ایران را توضیح داد.

iranstyle (5)

اعتراض شما به جشنواره فیلم کودک ونوجوان به چه دلیل بود؟

در فیلم نار من نقش عروس را ایفا می‌کردم که آنجا آقای رستمی هم نقش داماد را داشتند. آنجا کارگردان به ما گفته بود این کار برای گروه سنی الف و کودک است و ما می‌خواهیم کار را کاملا کودکانه کار کنیم. برای همین طراحی لباس من مانند طراحی لباس سیندرلا بود که برای کودکان رویایی باشد، تست گریمی انجام دادند که می‌گفتند مجوز داریم. در آن تست یک کلاه سر من بود که در عکس‌ها هم موجود است.

مشکل پوشش شما بود؟

بله و تا اینجا پیش رفت که نقش اصلی فیلم نار حذف شود و فقط اسم آن حضور داشته باشد. حذف شدن نقش من در این فیلم فقط به این دلیل بود. هر پروژه‌ای یک ناظر کیفی دارد که اینجا تا دقیقه نود حاضر بود و بعد اعلام انصراف کرد. این حرکت یعنی کارش را بلد نیست. نسبت به شناسنامه کاری که از این آدم دیده بودیم

بعید بود چنین حرکتی را انجام دهد. در کل تنها کسی که در این پروژه از نظر حجاب دارای مشکل بود من بودم و تمام پلان‌های من را حذف کردند. جالب اینجاست که حجاب فقط مخصوص سحر قریشی است. در این فیلم خیلی‌ها بودند که شرایط من و حتی بدتر از من داشتند ولی هیچ سانسوری و روتوشی روی صورت آنها صورت نگرفته و حتی نگفتند چرا موی شما بیرون است. این در حالی بود که موهای من کمتر از همه بیرون بوده و نمی‌دانم علت حذف من چه بوده است.

دفاعی از خودتان داشتید؟

خانم رضایی خیلی پیگیر بودند. نه فقط بخاطر سحر قریشی، ایشان باید از فیلم‌شان دفاع می‌کردند. متاسفانه اینطور که شنیدم خصومت شخصی بوده و گفته‌اند چون بازیگر این نقش سحر قریشی است ما این پلان‌ها را در می‌آوریم. برای من خیلی عجیب و زجرآور بود که گفتند قریشی تحریک‌آمیز بازی کرده و نوع بازی سحر قریشی تحریک‌آمیز است.

خیلی برایم عجیب بود آدمی که سمت رسمی دارد چنین حرفی بزند. بالاخره هر پروژه‌ای یک ناظر کیفی دارد و این آدم هر روز سر صحنه با من بود. جالب اینجا بود بازی باقی دوستان که فکر می‌کردیم سانسور می‌شود حتی در حد یک دیالوگ هم سانسور نشد. به نظر من این تبعیض بین بازیگران‌شان است. اگر چیزی را بد می‌دانند، چرا فقط برای من بد است و برای دیگران خوب می‌شود؟ فیلم نار با حذف بازیگر اصلی دیگر تعریف و معنایی نداشت و اصلا دیده نشد.

شما شخصا اعتراضی به این رویه نکردید؟

اعتراض کردم ولی کسی جوابگو نبود. وقتی نار بیرون آمد و برادرم آن را خرید، در عکسی که از من روی جلد انداخته بودند خودم خودم را نشناختم. از بس سانسور شد بود. عکسی انداخته بودند که برای تست بوده و من از عکاس هم شکایت دارم. عکس بقیه را نگاه کنید موهای‌شان کاملا بیرون است.

iranstyle (3)

تصور نمی‌کنید این احتیاط‌ها وسختگیری‌ها نسبت به شما به خاطر اتفاقات پس از مجموعه دلنوازان وانتشار نامه منتسب به شوهر شما باشد؟

به اکثر مجلات و خبرگزاری‌های معروف این نامه فکس شده بود. هر کسی می‌تواند این کار را دهد، خصوصا که این فرد از حرفه‌ای‌ترین نفرات سینما باشد. تمام این حاشیه‌سازی‌هایی که کردند و باز هم می‌کنند فقط به این دلیل بود که آدم‌هایی از حضور من در این حرفه وحشت داشتند. حتی کسانی که در مجموعه دلنوازان با من کار کرده بودند برای‌شان عجیب بود چرا آن‌ها با ۴ سال سابقه نتوانستند به اندازه من در اولین نقش دوران حرفه‌ای رشد کنند. این کار را کرده‌اند که من را آزار بدهند. اتفاقی نیفتاده بود، ولی مطمئن باشید اگر چنین اتفاقی می‌افتاد هم انقدر زرنگ بودم و حراست سازمان پشت من می‌ایستاد که بتوانم جلوگیری کنم.

من بخاطر بی‌اهمیت بودن قضیه آن‌ را تکذیب نکردم، ولی حالا که صحبتش شد تکذیب می‌کنم. بروید داخل فیس‌بوک و نام سحر قریشی را جستجو کنید ببینید چقدر سحر قریشی می‌آورد. گاهی خودم از آن‌ها سئوال می‌کنم و جواب می‌دهند بله سر فلان فیلم هستم. برای من و افرادی که من را از نزدیک می‌شناسند اصل موضوع خنده‌دار است. می‌ماند شنونده عام، که در این بین هم شنونده‌ای برای من مهم است که عاقل باشد و صرفا به یک شنیده اهمیت ندهد.

اما یک شنونده هم وقتی متوجه می‌شود متهم اصلی هیچ واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهد ناخودآگاه به سمت باور آن می‌رود.

شما درست می‌گویید، ولی اگر من اعتراضی را بپذیرم اجازه دارم از خودم دفاع کنم. وقتی این حاشیه‌هایی که برای من ساخته شده را قبول ندارم چه اعتراضی به آن انجام دهم؟ من هیچوقت نمی‌گویم آی مردم حالا که این حاشیه را شنیده‌اید بدانید غلط است. من هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنم. مثلا به من می‌گویند که چرا کار تلویزیونی نمی‌کنی. وقتی من ۶ فیلم سینمایی دارم دلیلی وجود دارد سر کاری بروم که ۶ ماه زمان می‌گیرد؟ ۶ روز پیش با همکار خودم تماس گرفته‌ام، می‌گوید شنیده‌ام تو را گرفته‌اند و ممنوع‌التصویر شدی. وقتی پشت سر شاه این مملکت حرف بوده انتظار دارید پشت سر سحر قریشی نباشد؟

همسر شما بخاطر این همه حاشیه اعتراضی نکرد؟

چرا. هم من و هم ایشان بعضی اوقات می‌گفتیم یعنی ما اینقدر زیر نظریم که این همه حرف پشت سر ماست؟

اگر این شهرت و استار بودن بر عکس می‌شد و همسرتان وضعیت شما را داشت، ناراحت می‌شدید؟

این دیگر یک بحث شخصی است. باید دید یک زن و شوهر چقدر زندگی‌شان برایشان مهم بوده و چقدر جنبه دارند.

جلوی ادامه کار او را می‌گرفتید یا نه؟

هیچوقت مانع پیشرفت او نمی‌شدم. جزو اعتقاداتم هست که جلوی پیشرفت هیچ کس را نمی‌گیرم، البته تا جایی که ببینم طرز تفکر آن آدم چیست. اگر زندگی شخصی برایش اهمیت داشته باشد خودش مراعات می‌کند و اگر ببینم تمام فکر ذهنش شده کار پس به یک تذکر احتیاج دارد. اگر قبول کند باعث آرامش خودش و زندگیش می‌شود وگر نه که هیچ. من نمی‌دانم که چرا زندگی را اینقدر سخت می‌گیرند. دو نفر با هم ازدواج می‌کنند و هیچ کدام نباید جلوی پیشرفت آن یکی را بگیرد.

به نظر من آرامش دو طرفه است. یعنی زندگی و خوشبختی برای فرزندی که قرار است بعدا از این رابطه به وجود بیاید از دل همین آرامش متولد می‌شود. اگرآرامش نباشد هیچ زندگی هیچ سودی نخواهد داشت.

iranstyle (1)

پس چرا اینقدر روی زندگی استارها فوکوس می‌شود؟

ببینید زندگی شخصی هر کس به خودش مربوط است. ممکن است شما سوالی کنید که من نخواهم به شما جواب دهم. می‌گویم جواب نمی‌دهم. جواب دادن سئوالات مربوط به زندگی شخصی به خود شخص بستگی دارد، اما متاسفانه بعضی‌ها وقتی از زندگی خصوصی من سئوال می‌کنند و جواب‌شان را نمی‌دهم، در مجلات خودشان و یا به قول شما مجلات زرد برای آدم حاشیه‌سازی می‌کنند. واقعا نمی‌دانم چرا درباره ما فقط باید دروغ و حاشیه باشد؟

فکر نمی‌کنید مقصر این همه حاشیه‌سازی را تا حدودی خودتان باشید؟ می‌گویند اگر خوراک ندهید خودشان برای‌تان خوراک درست می‌کنند. شما آن‌ها را سیرنکردید پس آنها خودشان به فکر خوراک و سیر کردن خودشان افتاده‌اند. اگر برای خودتان وبلاگ یا وب‌سایتی درست کنید که آنجا حرف‌های خود را بزنید کمی از حاشیه‌های‌تان کم می‌شود.

وقتی آدم می‌بیند این همه حاشیه و دروغ درست می‌کنند دیگر اصلا دلش نمی‌خواهد برای این مردم کاری کند.

برای دل خودتان چطور؟

چرا، ولی باز هم وقتی می‌بینم سازمان پشت آدم نیست، وقتی عکسی از آدم در کنسرتی که خودشان دعوت‌مان کرده‌اند بیرون می‌آید و اعتراض می‌کنند، انسان زده می‌شود.اگر روزی ببینم در محیط کار خودم از من حمایت نمی‌شود و این همه فشار روی من است احتمال دارد دیگر کار نکنم. حتی شده در همان اوج محبوبیت و مقبولیت خداحافظی کنم.

شما موافق آموزش‌های بیرون کار برای استارهای سینمایی هستید؟

بله، چون این موضوع به خود من خیلی کمک کرده است. به ما سر دلنوازان گفتند شما باید بروید حراست و یک فرمی را پر کنید. ما رفتیم، البته بیان قشنگ نبود وآدم این آموزش را یک نوع توهین می‌دانست، چون به شکلی با آدم حرف می‌زدند که فکر می‌کردی باعث ننگ هستی. فکر می‌کردم اگر آمدم بیرون باید مواظب باشم کسی مرا نبیند یا کاری نکنم.

مثلا به ما می‌گفتند مهمانی نروید یا این کار را نکنید. روی ما زوم می‌شود، من بین دوستانی که با هم رفته بودیم این اتفاق را به چشم دیدم و از آن موقع تا به حال هیچ مهمانی نرفتم. حتی در جشن تولد برادرم هم شرکت نکردم و به دروغ گفتم آفیش هستم.

شما تا به حال بابت این رفتارها به حراست پاسخی نداده‌اید؟

چرا، بابت ممنوع‌الکاریم رفته‌ام و پاسخ هم داده‌ام.

حراست از پاسخ شما استقبال کرد؟

نمی‌دانم. شاید اگر خوش‌شان می‌آمد من را شش ماه ممنوع‌الفعالیت نمی‌ کردند. تازه می‌گفتند این فیلم را بازی نکن، تا دو سه ماه آینده از ممنوع‌الفعالیتی در می‌آیی.چرا؟ من پروژه‌ای که دوستش دارم، نقشی که بر اساس شخصیت من نوشته شده و کاری که می‌خواستم آخرین کارم برای تلویزیون باشد را از دست بدهم به چه دلیل؟ جالب اینجاست که حتی نگفتند چرا حق کار کردن نداری. می‌‌پرسیدم مگر‌می شود شما که پشت این میز نشسته‌ای ندانی چرا من ممنوع‌الفعالیت هستم؟ یادم هست تنها جمله‌ای که می‌گفتند این بود که از بالا دستور رسیده شما حق کار کردن نداری. حتی به من نمی‌گفتند این بالا کی و کجا هست که من پیگیری کنم.

پیش آقای ضرغامی هم رفتید؟

خیر. پیش پیشکسوت‌تر از ایشان رفتم و پرسیدم چرا؟ به من گفتند خانم قریشی خیلی حاشیه دارید و بیش از حد اسم‌تان روی زبان‌هاست. وقتی من بیشتر پافشاری می‌کردم می‌گفتند اصرار نکن و نپرس چرا! این نپرس چرا هنوز که هنوزه برای من یک علامت سئوال شده است. من در جواب این حرف گفتم به جدم قسم حلال نمی‌کنم، چون در حق من نهایت نامردی بود. چون مطمئنم این ممنوع‌الفعالیتی فقط به دلیل این بود که من با آقای سهیلی‌زاده کار نکنم. بلافاصله ۴ سریال به من پیشنهاد شد و همه آن تهیه‌کنندگان به من گفتند ما شما را از ممنوع‌الفعالیتی در می‌آوریم. اینجا فهمیدم نمی‌خواستند با آقای سهیلی‌زاده کار کنم. حالا علت چه بود نمی‌دانم، برای معروف نشدن بیشتر من بود یا …

فکر می‌کردم با این کار آمدم و دیده شدم، می‌خواهم با همین کارگردان تمام کنم چون دیگر احتیاجی نداشتم سریالی بازی کنم. در این سریال نویسنده شخصیت را بر اساس من نوشته بود و خود کارگردان ۶، ۷ ماه قبل به من گفته بود سر کاری نرو. من به خاطر همین مسئله ۵، ۶ پیشنهاد سینمایی را رد کردم، چون با این سریال تداخل داشت ولی یک روز مانده به عقد قرار داد گفتند ممنوع‌الفعالیت هستی.

شاید از شما می‌خواهند فقط در برخی نقش‌ها بازی کنید.

من از بازی کردن در هیچ نقشی فرار نمی‌کنم، همانطور که تا الان بازی کرده‌ام. در یک نقش مناسبتی آشغال جمع کردم و خیلی از بازیگران قبل از من اون نقش را رد کردند. گفتند ما آشغال جمع کنیم؟ آن بازیگر ذهنیتش چیز دیگری است، اما من این سبک کار را دوست دارم.

برخی بازیگران برای اعتراض به اشتباه راه دیگری را انتخاب کردند و به دامن شبکه‌های ماهواره‌ای رفتند. در این باره چه نظری دارید؟

بحث حضور پیدا کردن در چنین شبکه‌هایی و اعتراض کردن یک نوع بچگی و کینه است. من هیچ کدام از اینها را ندارم. فردی که جواب مرا نمی‌دهد در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند پاسخگوی من نباشد و نگذارد من کار نکنم. جایگاهم فعلا به من می‌گوید سکوت کن، ولی امکان ندارد زمانی که چند کار من اکران شود و سطح من بالاتر بیاد فرد مذکور به من بگوید شما را ممنوع‌الفعالیت می‌کنیم. آن زمان ممنوع‌الکار کردن من برای خودشان خطرناک است.

گرداوری:ایران استایل

The post سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! +تصاویر appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال خبری و سبک زندگی.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

تصاویر برای سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! تصاویر حرفهای جنجالی سحر قریشی در مورد احمدی نژاد و علت طلاقش +عکس www.parsnaz.ir/sahar-qureshi-ahmadinejad-divorce.html‏ - ذخیره شده حرفهای جنجالی سحر قریشی در مورد احمدی نژاد و علت طلاقش +عکس. سحر قریشی و رضا رشیدپور در برنامه دید در شب. سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد. سحر قریشی ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! +تصاویر www.bwinnerharbor.com/.../3200999-سنگ-تمام-سحر-قریشی-برای-احمدی-نژاد-و-علت-طلاقش.html‏ - ذخیره شده سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! +تصاویر. سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد/عکس | سحر قریشی با حضور - قطره www.ghatreh.com/.../سنگ-تمام-سحر-قریشی-برای-احمدی-نژاد-عکس‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... سحر قریشی با حضور در برنامه دید در شب، با رضا رشیدپور گفتگو کرد. - به گزارش بانکداران 24 ( وقتی آقای احمدی نژاد. سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد! - آخرین نیوز www.akharinnews.com/.../89123-سنگ-تمام-سحر-قریشی-برای-احمدی-نژاد.html‏ - ذخیره شده 22 ساعت قبل ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد! سحر قریشی با حضور در برنامه دید در شب، با رضا رشیدپور گفتگو کرد. کافه سینما: :سحر قریشی با حضور ... ضعف‌های امنیتی در موتورهای شبکه‌های اجتماعی آبان 94 - پارسی ها par30ha.ir/ضعف‌های-امنیتی-در-موتورهای-شبکه‌های-2/‏ - ذخیره شده 15 ساعت قبل ... تصویر ضعف‌های امنیتی در موتورهای شبکه‌های اجتماعی ... موتورهای شبکه‌ اجتماعی بسته‌های نرم‌افزاری هستند که برای ایجاد یک شبکه اجتماعی ... (ع) در مسأله ولایت و حاکمیت پاییز ۹۴ · سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! اتحادیه اروپایی بنز را به دادگاه کشاند آبان 94 - پارسی ها par30ha.ir/اتحادیه-اروپایی-بنز-را-به-دادگاه-کشاند/‏ - ذخیره شده 13 ساعت قبل ... +تصاویر - 1,712 views; سرگذشت جالب علی مشهدی کمدین استندآپ ... ولایت و حاکمیت پاییز ۹۴ · سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! هشدار بانک مرکزی روسیه نسبت به تحریم‌ ترکیه پاییز 94 - پارسی ها par30ha.ir/هشدار-بانک-مرکزی-روسیه-نسبت-به-تحریم‌/‏ - ذخیره شده ... آورد خروج سرمایه از این کشور را برای سال ۲۰۱۶ میلادی ۵۳ میلیارد دلار اعلام کردند. ... ولایت و حاکمیت پاییز ۹۴ · سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! ایرفرانس پروازهای مستقیم خود را به تهران از سر می‌گیرد پاییز 94 ... par30ha.ir/ایرفرانس-پروازهای-مستقیم-خود-را-به-تهر/‏ - ذخیره شده پرواز‌ مستقیم ایرفرانس از پاریس به تهران به علت مشکلات مالی از سال ۲۰۰۸ متوقف شده بود. ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! +تصاویر · آیا غرب ... ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی www.amazing.ir/.../inspired-by-the-story-spinning-divorce-from-her-husband-farshid-nawabi/‏ - ذخیره شده - مشابه مصاحبه متفاوت سحر قریشی در برنامه دید در شب + فیلم ..... نکنه فک کردی آقای دکتر احمدی نژاد او پژو قدیمی دربو داغونش الماس توش جاساز شده .... و قرار بود پولی برای کمک جمع بشه ، خود خانم چرخنده هم هی قسم میخورد که والله به خدا سنگ این انگشتر اصله ! ... تشیع را باید به تمام و کمال پذیرفت، نه اینکه هرچه دوست داریم سوا کنیم و جدا ... زندگی ۱۰ ساله در غار به دلیل طلاق(تصاویر) - تی نیوز tnews.ir/news/A1F043119638.html‏ - ذخیره شده «زو وینی» کشاورز ۵۷ ساله چینی است که پس از طلاقش سر به بیابان گذاشت و به تپه‌ای در اطراف شهر پناه برد. زندگی سخت ... این خانه بسیاز تمیز و مرتب، با اتاق نشیمنی ۲۵ متری و آشپزخانه‌ای سنگی است. زو گرچه از آدم‌ها ... (عکس)احمدی نژاد،عابدزاده و علی کریمی در مراسم ختم هادی نوروری . .... تصاویر سحر قریشی برای مزون لباس آزالیا. آزاده نامداری صفحه شخصی اش را بست - نت شهر www.netshahr.com/.../29471-آزاده-نامداری-صفحه-شخصی-اش-را-بست‏ - ذخیره شده آزاده نامداری در تازه ترین واکنشش به اتفاقات اخیر و افشاگریش از کتک خوردن فرزاد حسنی و علت طلاقش از فرزاد حسنی، از فضای مجازی خداحافظی کرد اما تاکید ... تصویر امنیتی جدید ... تابش پاسخ رسایی را داد · سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد. گوناگون » شهادت 2 رزمنده ایرانی دیگر در سوریه +عکس www.khabar.pichak.net/.../شهادت_2_رزمنده_ایرانی_دیگر_در_سوریه_عکس‏ - ذخیره شده ود که اسناد طلاقش کجا است، و او هم پاسخ داده بود : "من را طلاق نداد، بلکه برادرش مرا تبعید کرد." حرب ماجرای ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد · پوشش عجیب یک زن ... همسر شهاب حسینی: در 15 سالگی با شهاب ازدواج کردم! - Bartarinha.IR ... www.bartarinha.ir/fa/.../همسر-شهاب-حسینی-در-15-سالگی-با-شهاب-ازدواج-کردم‏ - مشابه 14 ژوئن 2012 ... اما حقیقت برای من چیز دیگری است. ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد ...... نظر هست رو بخون بعدشم اینایی که نام بردی همشون جزو طلاقی ها ، ممنوع التصویر شده ..... اینجا برای آقای شهاب حسینی فقط داره انتقاد یا نظری ارسال میشه. واکنش زهرا عاملی به حواشی شعرش برای فرزاد حسنی+عکس همسرش www.niksalehi.com/newspaper/view/068954.php‏ - ذخیره شده - مشابه 5 دسامبر 2014 ... زهرا عاملی نوشت:من ترانه ی عاشقانه برای کسی نگفتم صرفا یه ترانه ی ساده بود که به دلیل لطفی که آقای حسنی به شعر بنده داشتن و برای تشکر از تمام ... ناگفته‌های‌ آزاده‌ نامداری‌ درباره‌ طلاقش از فرزاد حسنی ... افشاگری سحر قریشی از علت طلاق گرفتنش و واکنش وی نسبت به حرف ..... احمدی نژاد بچه بغل در خیابانها + عکس. احمدی نژاد : نرخ سکه را پایین می‌آوریم - اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز www.momtaznews.com/احمدی-نژاد-نرخ-سکه-را-پایین-می‌آوریم/‏ لذت بردن از زندگی به سبک سحر قریشی و دوستش + عکس ... آزاده نامداری با انتشار تصویر خصوصی اش علت طلاقش را فاش کرد ... احمدی‌نژاد پاسخ داد: باید بدانند دولت چیز تمام نشدنی نیست. ... تصاویر طواف احمدی‌نژاد به دور خانه خدا احمدی نژاد به همراه گروهی از وزرا برای شرکت در مراسم اجلاس در مکه به همراه نزدیکان خود به طواف مکه پرداخت در ... رمزگشایی از توطئه قتل همسر با تلفن یک ناشناس در المشیر قائمشهر ... ghaemkhabar.ir/رمزگشایی-از-توطئه-قتل-همسر-با-تلفن-یک-نا/‏ - ذخیره شده - مشابه 15 نوامبر 2014 ... ... برخورد کامیون و پیکان در قائمشهر/تصاویر · تولد بهداد سلیمی در جمع ستاره های ... از سوی مأموران روبه‌رو شد اسرار توطئه هولناکش برای قتل شوهرش را فاش ساخت. ... بود و دیگر توان ادامه زندگی مشترک با او را نداشتم اما او حاضر به طلاقم نبود. ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد · خواستگاری تاجر ایرانی از مجری زن ... خودکشی پسر 16 ساله در مدرسه شبانه روزی-سیمرغ|خبرپو khabarpu.com/n.php?u=خودکشی-پسر-16-ساله-در...‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2015 ... علت اختلاف بین انسان ها چیست؟ یک انفجار شدید ... تصاویر دیدنی آتشفشانی که پس از ۴۰ سال دوباره فوران کرد · بازدید روحانی از یک ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد .... همسرم مادرم را مسخره میکند ، میخواهم طلاقش بدهم · نمک بخورید اما. ... کری‌خوانی علی انصاریان با فریبا نادری و سحر قریشی + عکس · حامد زمانی ... تالار خبر | متن گفتگوی جالب سحر قریشی در برنامه دید در شب talarekhabar.com/متن-گفتگوی-جالب-سحر-قریشی-در-برنامه-دید/‏ - ذخیره شده سحر قریشی با حضور در برنامه دید در شب به سوالات رضا رشید پور در زندگی شخصی خود و ... ۸۴ عقد کردم و اولین درخواست طلاقم سال ۸۵ بود پدر و مادرم در ایران زندگی نمی کردند و همسرم با ... احمدی نژاد: در یک افطاری ایشان را دیدم یک کاریزمایی در وجودشان داشت که آن کاریزما را .... حالا علت چه بود نمی‌دانم، برای معروف نشدن بیشتر من بود یا … برچسب ها - سر به زیر - پارسینه www.parsine.com/fa/tag/57/سر%20به%20زیر‏ که پس از طلاقش سر به بیابان گذاشت و به. ... شهر تمام شده بود چند ساعت مانده به اجرای کنسرت... در سر ... ارث های بی پایان آقای احمدی نژاد برای دولت یازدهم ... سر این خانم در اثر اصابت به سنگ های داخل. ... کردند که قرص برنجی را که به علت عدم آگاهی. ... حمله وحشیانه ۱۴ پلیس به یک معلول+تصاویر ... سحر قریشی، عروس مهاجم پرسپولیس شد! جدیدترین عکس های سحر قریشی و همسرش ۹۴ بیوگرافی مصاحبه www.fastersearch.ir/dfcdnmqtfqrnmnsvdmnvcvndnsdcacyrctdymy.html‏ ادرس ایمیل فیلم کلیپ گفتگو مصاحبه سحر قریشی و همسرش 94, ... والپیپر پس زمینه سحر قریشی, دانلود فیلم و کلیپ های سحر قریشی ۲۰۱۵, ... ... سحر قریشی و طلاقش فیلم سحر قریشی و پولاد کیمیایی سحر قریشی در . ... Cymera برای موتورولا download 9 Innings 2013 Pro Baseball for android تک تیرانداز درگیری در شهر برای ... وقتی من در اینستاگرام عکس می گذارم خون آشام ها حمل می کنند/هشت سال ... shafaf.ir/.../وقتی-من-در-اینستاگرام-عکس-می-گذارم-خون-آشام-ها-حمل-می-کنندهشت-سال-است-در-تلویزیون-ممنوع-الکارمدیپلمه-هستم-و-تح...‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در مجموعه دلنوازان به شهرت ... شرایط فراهم باشد برای پوشش در کارهای طنز پوشش مناسبی است شغل من ایجاب ... بیفتد من درخواست طلاق داده بودم، سال ۸۴ عقد کردم و اولین درخواست طلاقم سال ۸۵ ... احمدی نژاد: در یک افطاری ایشان را دیدم یک کاریزمایی در وجودشان داشت که آن ... حیدرامیرپور - تنگ رتیل hamirpour.mihanblog.com/post/5600‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... برای دسترسی به تنگ رتیل که در ۱۳۰ کیلومتری شهداد واقع شده است باید ... البته جاده قدیم شتر رو شهداد بیرجند در شمال خشک رود با این رودخانه طلاقی می نماید که این نقطه در نقشه های قدیمی بنام منزل ..... جشن یک سالگی کاوشگر ژاپنی با تصاویر دیدنی از زمین - ایسنا ... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد - نه صبح سحر قریشی از ممنوع التصویر شدن من تلویزیون ضرر میکند | داورنیوز beytolreza-rzb.web.davernews.in/.../سحر%20قریشی%20%20از%20ممنوع%20التصویر%20شدن%20من%20تل...‏ عکس های سحر قریشی 94 - عکس 94|تصاویر 94|2015|نگا مدلعکس های سحر قریشی 94. ... استفاده از اینترنت ممنوع است مگر اینکه از تمام وزارت های کشور مجوز بگیری. .... در این شرایط، ما با مجری های انگشت شماری مواجه بودیم که علت محرومیت شان را می .... شوخی با احمدی نژاد و زیر سوال بردن عملکردش آن زمان جزو خط قرمزهای تلویزیون ... سلفی مهدی ماهانی و سحر قریشی در حاشیه یک مراسم | نیک صالحی vista.ir/news/.../سلفی-مهدی-ماهانی-و-سحر-قریشی-در-حاشیه-یک-مراسم‏ 17 ا کتبر 2014 ... مهدی ماهانی و سحر قریشی. ... در آلمان · افزایش حقوق سربازان در سال آینده · سنگ تمام یار نزدیک مشایی برای احمدی نژاد: او حزب خود را در قلب مردم… فریاد این پدر دل سنگ را آب می کند + عکس - سیمرغ seemorgh.com/news/magnification/203731-203731/‏ - ذخیره شده 27 جولای 2014 ... کری‌خوانی علی انصاریان با فریبا نادری و سحر قریشی + عکس · خوش تیپ ... فریاد این پدر دل سنگ را آب می کند + عکس. فریاد این ... تصاویر برهنه زنان،انگیزه توحش سربازان + تصاویر ... مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار ... همسرم مادرم را مسخره میکند ، میخواهم طلاقش بدهم .... روزگاری احمدی نژاد این شکلی بود+ عکس. عکسهای بازیگران افغانی - گالری عکس 4aks.ir/عکسهای-بازیگران-افغانی/‏ - ذخیره شده 22 ا کتبر 2015 ... برای دیدن عکس های با موضوع ” عکسهای بازیگران افغانی ” می توانید از لینک های زیر استفاده نمائید . .... سحر قریشی و طلاقش افغانی بودن سحر قریشی سحر قریشی کشته شد .... بازیگر تکواندوکار سریال آمین در آغوش احمدی نژاد! ... عکسی از گلشیفته فراهانی و عتیق رحیمی کارگردان افغانی فیلم سنگ صبور به … امید علومی با بازیگر زن معروف نامزد شد / آفتاب - خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/15168247‏ - ذخیره شده 14 ساعت قبل ... سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در مجموعه دلنوازان به ... اگر شرایط فراهم باشد برای پوشش در کارهای طنز پوشش مناسبی است شغل من ایجاب .... این خودروها در اروپا 25 میلیون تومان می ارزند/تصاویر ... عکس/ سنگ قبر دیدنی یک میلیاردر .... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژادبرترین ها:سنگ تمام سحر ... امیر تتلو پاسپورتش را گرفت و قصد دارد از ایران برود + عکس www.fastcamp.ir/.../امیر-تتلو-پاسپورتش-را-گرفت-و-قصد-دارد-از.html‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... تا مطمئن شویم که آیا واقعاً تتلو قرار است برای تیم هنرمندان ایران به زمین برود یا خیر؟ ... معبد آناهیتا، دومین بنای بزرگ سنگی ایران +تصاویر · معبد آناهیتا، دومین ... Nov 11, 2015 – خاطره احمدی نژاد و امیر تتلو از سفر به مریخ و کمپین نه به ... Mar 19 , 2015 – علت خروج گوگوش از ایران,هویت قاتل فریدون فرخزاد,اکبر ... داستان طلاق نگار عابدی و همسرش هدایت هاشمی عکس - فان پاتوق www.funpatogh.com/داستان-طلاق-نگار-عابدی-و-همسرش-هدایت-ها.html‏ - ذخیره شده عکس جدید از سنگ قبر هادی نوروزی ... نگار عابدی از طلاقش با هدایت هاشمی کابوس نساخت ... یادم است وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه‌های شکسپیر را خوانده بودم. ... و برایم به قدری این هنر جدی شد که تا مدت‌ها وسوسه‌ای برای ورود به کار تصویر نداشتم. ... عکس احمدی نژاد روی لباس سربازان زن اسرائیل ... چهره کتک خورده سحر قریشی + عکس. جزئیات پخش فیلم جنجالی مبتذل در ایران +عکس | تمام خبرگزاری های ... seeisee.ir/fa/news/.../جزئیات-پخش-فیلم-جنجالی-مبتذل-در-ایران-عکس/‏ 27 ژانویه 2015 ... در زمان احمدی نژاد هیچ مذاکره ای با ایران نداشتیم .... لذت بردن از زندگی به سبک سحر قریشی و دوستش + عکس ... آزاده نامداری با انتشار تصویر خصوصی اش علت طلاقش را فاش کرد .... با این تصاویر دختران را فریب می‌ دهد · مجازات ۱۰ سال زندان برای پرتاب سنگ ... تمام حقوق برای سایت خبری تحلیلی ممتازنیوز محفوظ است. تصویر:محبوب ترین چهره تلویزیونی این روزها | نایس استار nicestar.ir/.../تصویرمحبوب-ترین-چهره-تلویزیونی-این-رو.html‏ - ذخیره شده برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید … روش خرید: .... این ستاره برنامه های تلویزیونی، به خاطر درام طلاقش از کریس هامفریز، رابطه اش با کانیه … شد، ولی .... سحر قریشی چهره محبوب این روزها +تصاویر – فان دونی .... اما این روزها نشانه های زیادی برای محدودیت پخش تصویر احمدی نژاد پیدا می شود؛ در … کاریکاتور موهن ماهنامه بنفش از دکتر احمدی نژاد - دولت بهار www.dolatebahar.com/.../کاریکاتور-موهن-ماهنامه-بنفش-از-دکتر-احمدی-نژاد‏ - ذخیره شده - مشابه 3 ا کتبر 2014 ... راز حیات یک نشریه‌ی طنز دوری از روزمرگی است و : کاریکاتور برای مطبوعات است. ... اما کاریکاتوریست تصویر احمدی نژاد را به روی جلد نشریه توفیق .... منتشر کند، اما به دفتر روزنامه حمله شد و تمام نشریه جمع شد که مبادا انتقادی از اوشان! ..... باشد، شاهد طلاقش هم معتبر است که عادل باشد، امام جماعتش هم معتبر است که ... طلاق زیرزمینی، موجب خشونت می‌شود vous.ir/news/shafaf/item/.../طلاق-زیرزمینی-موجب-خشونت-می‌شود‏ - ذخیره شده 15 ساعت قبل ... پس این نقش حمایتی خانواده را داریم، نه این که طرف فقط برای اجرای طلاق آمده باشد، شاید برای اجرای مهریه اش .... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد. تصاویر: خنده های فرزاد حسنی بعد ... - کلیپ kleep.ir/p/583438_20/تصاویر-خنده-های-فرزاد-حسنی-بعد.html‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2015 ... اکنون،تصاویر فرزاد حسنی در جدیدترین کنسرت علی لهراسبی را مشاهده می کنید: ... ناگفته‌های‌ آزاده‌ نامداری‌ درباره‌ طلاقش از فرزاد حسنی ... صالحی 94/09/05; پیام افتخار آفرین دختر رکن آبادی به پدرش +عکس; زخم وحشتناک روی صورت سحر قریشی ! ... سنگ تمام علی دایی برای کی‌روش .... احمدی نژاد بچه بغل در خیابانها. ایران برنده انتخابات کاناداست؟..::وب نگین::.. webnegin.ir/1394/07/29/canada_election_winner_trudeau/‏ 21 ا کتبر 2015 ... همه چیز برای استفان هارپر تمام شد و او با تحمل شکستی تمام عیار، هم رهبری حزب ... طلاقی که جاستین علتش را ۳۰ سال اختلاف سنی پدر و مادرش می‌داند. .... احمدرضا احمدی; احمدرضا درویش; احمدرضا عابدزاده; احمدی نژاد; احمدی نژاد در مجلس; احمدی ..... تصاویر تاریخ ساز; تصاویر جدید سحر قریشی; تصاویر حادثه منا در عربستان ... آزاده نامداری صفحه شخصی اش را بست! + عکس | مجله اینترنتی چیدا chida.ir/2015/03/29/آزاده-نامداری-صفحه-شخصی-اش-را-بست-عکس/‏ - ذخیره شده 29 مارس 2015 ... ... از کتک خوردن فرزاد حسنی و علت طلاقش از فرزاد حسنی ، از فضای مجازی خداحافظی کرد اما تاکید کرد. ... سحر قریشی عروس یک پرسپولیسی +عکس · مسابقه «من و جنازه » الان، یهویی! ... کلی برنامه برای سال جدیدم دارم. ... ۷ نکته کاربردی در طراحی داخلی یک اتاق خواب تمام عیار · مدل لباس شب دنی .... سنگ قبر هادی نوروزی. جزئیات عکس و فیلم انتشار تصاویر خصوصی الهام عرب مهمان برنامه ماه ... patogh.rozblog.com/post/466‏ - ذخیره شده 30 ژوئن 2015 ... تصاویر برای جزئیات عکس و فیلم انتشار تصاویر خصوصی الهام عرب مهمان ... بازیگران در اکران خصوصی فیلم عصر یخبندان از سحر دولتشاهی تا آنا نعمتی + تصاویر . .... آزاده نامداری با انتشار تصویر خصوصی اش علت طلاقش را فاش کرد . .... الهام عرب · عکس های زیبا از سرنوشت یک مبارز · اخرین خبرها از احمدی نژاد . مدل های جدید آرایش چشم و ابرو www.okhtapoos.ir/banavan/akmamtat/29.html‏ - ذخیره شده زیباترین مدل های آرایش و میکاپ چشم و ابرو در سایت پاتوق ۹۰ برای شما بازدید کننده های . ... امضای مجوز ورود زنان به سالن‌های ورزشی والیبال در زمان احمدی نژاد هیچ مذاکره ای با ایران نداشتیم عربستان: در برابر ... لذت بردن از زندگی به سبک سحر قریشی و دوستش + عکس ... آزاده نامداری با انتشار تصویر خصوصی اش علت طلاقش را فاش کرد. عکس لو رفته سحر قریشی - عکس های بازیگران www.topsearching.ir/zcdsmvdfrdmdsdfvndnsdcacyctdqnjrctcmnq.html‏ To connect with عکس های لورفته , sign up for Facebook today. Sign UpLog In ... سحر قریشی facebook سمانه پاکدل قبل از عمل زیبایی سحر قریشی و طلاقش افغانی مجریان غایب|مجریان ممنوع التصویر - آکا www.akairan.com/biography/superstar/201552018031.html‏ - ذخیره شده گاه اتفاق می افتد که بعضی از افراد از سمت خود برای مدتی یا همیشه کنار ... بعضی ها این مسئله را علت ممنوع التصویری اش می دانند ولی خودش می گوید که این اتفاق با .... شوخی با احمدی نژاد و زیر سوال بردن عملکردش آن زمان جزو خط قرمزهای تلویزیون ..... آکایران :سحر قریشی و سمانه پاکدل دو بازیگر 28 ساله کشورمان, با انتشار عکس های ... دلیل علاقه اصلاح طلبان به محمود احمدی نژاد - فارسی - Shafaqna monitor.shafaqna.com/FA/IR/262156‏ حرکتی که ورزشگاه را منفجر کرد / هواداران عصبانی با سنگ منتظر میلاد ... یک سفر استانی دیگر برای احمدی نژاد به بهانه مراسم میلاد حضرت علی(ع) ..... سحر خانم قریشی هستند، یکی از برجسته ترین مدل های صورت و لوازم آرایش در چند هفته اخیر ... علیرضا زاکانی گفت: دوم خردادی ها علاقه‌مند هستند که احمدی نژاد به انتخابات ورود پیدا کند، ... اطلاعات تازه از تخلفات دولت احمدی نژاد / تبانی بر سر گروه هتل‌های هما monitor.shafaqna.com/FA/IR/282802‏ 28 آوریل 2015 ... اطلاعات تازه از تخلفات دولت احمدی نژاد / تبانی بر سر گروه هتل‌های هما. ... تصاویر/ نماز العبادی درحرم سیدالشهداء(ع) ..... ضرب‌الاجل 10 روزه فعالان آفریقای جنوبی به دولت برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی ... ناگفته های آزاده نامداری از ازدواج و طلاقش ... برانکو:فهرست سال آینده در پایان فصل مشخص می شود/اکنون تمام ... جریمه به خاطر رفتارهای خارج از قاب تلویزیون 7 مجری ممنوع‌التصویر ... matlabestaan-rzb.web.lasernews.in/.../جریمه%20به%20خاطر%20رفتارهای%20خارج%20از%20قاب%20ت...‏ - ذخیره شده سحر قریشی : از ممنوع التصویر شدن من تلویزیون ضرر میکند ! ... ممنوع الفعالیت شدن 9هنرپیشه زن به علت بدحجابی+ تصاویر ... دربی 81 و گل دقایق پایانی پرسپولیس برای علی ضیا و دوستانش دردسرساز شد. ... بعد از بالا گرفتن ماجراهای طلاقش و آمدن فرزاد حسنی به برنامه زنده پخش مستند «خانومی که شما .... از جام جم تا محله احمدی نژاد سحر قریشی: ممنوع التصویر کردن من به ضرر تلویزیون است - مجله ... www.morahem.com/majale/tv-prohibited-alchhrh-up/‏ - ذخیره شده 6 آوریل 2015 ... مجله مراحم: سحر قریشی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران که چند سالی می شود ... برای منِ بازیگر تفاوتی ندارد؛ من بازیگرم و فارغ از سینما بیزینس ... نمایش مونس ( تصاویر) · » تست گریم بازیگر نقش جوانی احمدی‌ نژاد +عکس ... به همین زودیها خبر ممنوع کاری و طلاقش هم میاد بعدش خروج از کشور و .... تمام حرف هام جدی بود. جدیدترین اخبار و مطالب روز نت: لینک وبسایت akhbar90.linkwebsite.ir/‏ از سحر قریشی و بهنوش بختیاری روی جلد مجله بهنام صفوی و . ...... حجت السلام زائری طی یادداشتی در مورد حضور احمدی نژاد در مراسم تشیع شهدا نوشت: این عکس ها را ندیده ... ناگفته های هولناک از پشت پرده تاتو | هفیان | پایگاه تخصصی زنان و ... hefyan.com/banovan/.../ناگفته-های-هولناک-از-پشت-پرده-تاتو/‏ - ذخیره شده 4 نوامبر 2015 ... ... بوک + عکس …. پشت‌ پرده داستان زندگی نیوشا ضیغمی و شوهرش+تصاویر. ... عکس های جدید و دیدنی از پشت صحنه سریال آقا و خانم سنگی · عکس های … ... ناگفته‌های‌ آزاده‌ نامداری‌ درباره‌ طلاقش از فرزاد حسنی. .... پشت صحنه فساد بزرگ دولت احمدی نژاد … ... سحر قریشی و نرگس محمدی در پشت صحنه فیلم جدیدشان + عکس. قسمت آخر سریال حریم سلطان فیلم - درباره ی ما srchfa.ir/news/ca6f11201ff5d53f3074485f985446b2_5/‏ - ذخیره شده برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید . ... جهان + تصاویر امضای مجوز ورود زنان به سالن‌های ورزشی والیبال در زمان احمدی نژاد هیچ مذاکره ... در مکانهای عمومی لذت بردن از زندگی به سبک سحر قریشی و دوستش + عکس عکس ... آزاده نامداری با انتشار تصویر خصوصی اش علت طلاقش را فاش کرد جواب فرزاد حسنی ... ابداع روشی جدید برای مقابله با گلسنگ‌ های تخت جمشید - روز از نو roozazno.com/news/34068‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2015 ... بازیگران علاقه مند به مدلینگ و طراحی لباس +تصاویر ... روش‌های نوین گلسنگ زدایی برای از بین بردن گلسنگ‌ها در این مجموعه ... عکس جدید سحر قریشی در کنار رفیق ترین رفیق دنیا ... سفر نیمه تمام روحانی برای تشییع حجاج +عکس ... از عکس یادگاری با یقه بسته با احمدی نژاد تا عکس بالاتنه برهنه با برج ایفل! چرا خیانت؟ - کلوب www.cloob.com/c/portal_university/36174535‏ - ذخیره شده 7 ژوئن 2012 ... و انواع این پرسش‌ها که تا به حال نتوانسته‌اید برای آن پاسخی پیدا کنید. حتی شاید هم نگران ..... سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد ! امیر تتلو از ...


لینک منبع و پست :http://www.iranstyle.ir/%d8%b3%d9%86%da%af-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%ad%d8%b1-%d9%82%d8%b1%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c-%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af-%d9%88-%d8%b9%d9%84%d8%aa/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.