مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

سوتی های بزرگ سریال کیمیا + عکس

سوتی های خفن سریال کیمیا،تمام سوتی های عجیب سریال کیمیا،سوتی سریال کیمیا

http://irangoft.ir/wp-content/uploads/2015/12/onlinenewsimage.aspxsae-530x330.jpg

 جدا از ماجرای سوتی های موجود در سریال، ریزبینی مخاطبان و واکنش آنی و لحظه ای آنها هم مقوله جالب و قابل بحثی است. در مدتی که از شروع پخش سریال می گذرد

ایرادهای محتوایی و ساختاری جالبی از سریال گرفته شده که شاید خیلی ها با چندین بار تماشا هم نتوانند به آنها برسند؛ نکته سنجی هایی در حد اینکه زمان قبل از انقلاب، میوه ها را در کیسه نمی فروختند یا چرا پدر کیمیا وسط تابستان نارنگی می خورد و کیمیا در آن سن و سال، ابروهایش را برداشته! خلاصه اینکه به نظر می رسد این نکات، حتی از خود سریال هم جذاب تر باشند.
سوتی های سریال کیمیا خفن ترین سوتی های سریال کیمیا سریال کیمیا بزرگ ترین سوتی های سریال کیمیا

سینه های کیمیا در سریال کیمیا و نبستن کرست سوتین دیده شده سینه های کیمیا عکس سینه های کیمیا سکسی کیمیا عکس لخت عکس لخت از مهراوه شریفی نیا درسریال کیمیا  عکس های لو رفته مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا عکس های لو رفته نیمه لخت از مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اول سریال کیمیا

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

سوتی همراه اول در سریال کیمیا

موقعی که آرم همراه اول را روی در مغازه بازار دیدیم، برق از سرمان پرید. دهه 50، خرمشهر، همراه اول!!! این یکی را هیچ جوره نمی شود لاپوشانی  کرد. کامنت ها نشان می دهد که چشم های زیادی این سوتی را دیده:

• عوامل اصلی سریال با تشکر از زحماتتون، اما سوتی دادن در چنین سریالی با چنین عوامل کارکشته ای واقعا جای تعجب داره. در سکانس خرید مادر کیمیا با زن داییش، اون تبلیغ همراه اول پشت سر بازیگرا چی بود؟ واقعا ندیده بودینش؟

• از شما بعید بود در قسمتی که خانم آزیتا حاجیان با خانم دیگه ای در حال خرید بودن، تبلیغ همراه اول سوتی بود.

• همراه اول با ماشین زمان رفته به دهه 50

صندوق پست روی در

یکی از همین نکته سنجی ها درباره صندوق پست روی در است که بعضی ها واکنش های جالبی نسبت به آن نشان داده اند.

• روی در آبی خونه خانم طاهری یک صندوق پست وجود داره! در حالی که هنوز چند سال بیشتر از نصب این صندوق ها نمی گذرد و سی و اندی سال قبل هیچ اثری از آنها نبود.

• صندوق پست روی در خونه خانوم طاهری دیگه اوج سوتیه

• از این صندوق پست ها مگه بوده اون زمان روی در؟

• صندوق پستی روی در حیاط خانم طاهری… قبل انقلاب روی در خونه ها از اینا بوده؟؟؟

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

خیابان های دهه 50

بعضی ها هم به بازنمایی خیابان ها و جاده ها و حتی ماشین های دهه 50 ایراد گرفته اند و گفته اند که از گاف های اساسی سریال است.

• متاسفانه نتونستن فضای اون سال رو در بیارن. توی سریال طراحی صحنه ای شکل نگرفته و خیابان های خرمشهر رو بازسازی نکردن. برای همین فضای اون سال ها در نیومده.

• لباس ها و خیابون ها شبیه دوران قبل از انقلاب نیست. کلا انگار واسه بچه ها فیلم ساختن.

• ماشین آمریکایی مشکی که امشب توی سریال نشون داد، مال سال 1990 بود این ماشین سال 1357 اصلا نبوده.

• تابلو جاده ها از 50 سال پیش تا الان همین طوری باقی مونده؟

چادر عبایی آستین دار

همان لحظه ای که برای اولین بار خانم طاهری، چادر عبایی را با آن آستین های توردوزی شده سرش کرد، می شد حدس زد که این کار چه واکنش هایی به همراه داشته باشد. خب دیگر این را همه می دانند که چادرهای آستین دار تازه به بازار آمده اند و طبیعتا قبل از انقلاب نبوده اند:

• اون موقع ها چادر عبایی این شکلی نبود. عبا یا همون چادر عربی ها توی جنوب هم آستین دار نبوده.

• اون موقع خانوم ها عبای این مدلی نمی پوشیدن. من خودم خوزستانی ام.

• حداقل تحقیق می کردین که اون موقع ها عبا چه شکلی بوده.

• واقعا کارگردان یادش نیست که چادر آستین دار چند سال پیش اومد تو بازار؟ حداقل تورهای لب آستینش رو برمی داشت.

قطار سریع السیر

بعد از اینکه قرار می شود پدر کیمیا دست اهل و عیال را بگیرد و به سمت تهران حرکت کنند، یک اتفاق هیجان انگیز ما را به وجد آورد. خانواده استوار پارسا به وسیله قطار عازم پایتخت می شوند، قطاری که تصاویر داخلی آن به هیچ وجه شبیه به قطارهای 40 سال پیش نیست!

• آقا به جان خودم من پریروز با همین قطاری که کیمیا و خانواده اش اومدن تهران رفتم اهواز!

• می گم این صنعت حمل و نقل ریلی ما تو این سال ها خیلی پیشرفت نداشته ها. قطارهای امروز شبیه به قطارهای دهه 50 هستن!

• خوش به حال کیمیا اینا. ما دهه 60 با اتوبوس سفر می کردیم، اینا 10 سال قبل از ما با قطار اکسپرس!

تیربرق های مدرن!

یکی از نکاتی که سازندگان کیمیا از همان قسمت های اول سریال درگیر آن بودند تیربرقها، دکل های مخابراتی و تابلوبرق های ساختمان های مختلف بود. البته کیمیاسازان فقط درگیر آن مسائل شدند و خیلی دنبال رفع و رجوع آن نبودند. اتفاقی که از چشم تیزبین مخاطبان این سریال پرهزینه دور نماند:

• من دیپلم شبکه هوایی دارم، این مدل تیربرق هایی که تو سریال نشون می دن حدود 10-15 سال است که در تهران استفاده می شه. قبل از اینها تیربرق های سیمانی سوراخ بوده و پیش از اونها هم تیرهای چوبی. مسلما در دهه 50 از تیرهای چوبی استفاده می شده.

• تیربرق های محله استوار پارسا 40 سال پیش از تیربرق های محل ما تو دهه 90 سالم تر و سرپاتر بود!

این همه سوتی در سریال «کیمیا»
سوتی های سکسی در سریال کیمیا +18 کسی وارد نشه خفنه کیمیا

سوتی گریم ها در سریال کیمیا

یکی از پرحاشیه ترین اتفاق ها، گریم های استفاده شده برای زنان این سریال است. خیلی معتقدند که کارگردان حتی یکبار هم گذرش به خرمشهر نیفتاده و رنگ پوست آدم ها را ندیده:

• خودتون تاحالا آبادان و خرمشهر بودید؟ رنگ پوست افراد جنوبی که نشون دادین، اصلا شبیه رنگ پوست آبادانی ها نیست.

• جهت اطلاع کارگردان پوست بیشتر آبادانی ها گندمی است تا سیاه سوخته.

• کی گفته خانم های آبادانی و خرمشهر سیاه پوست هستند آخه؟ دختر دبیرستانی که دوست کیمیاست با کمک گریم پوستش رو تیره کردین که بگین جنوبیه؟

دیگر سوتی ها

جدا از این گاف های آشکار و مهم، بخشی از مخاطبان هم سوتی های جالبی از کار گرفته اند:

• اینم از سوتی توی قسمت پنجم. فرخ روی پشت بامی نشسته که ایزوگام شده. اونم 30-40 سال قبل. مگه می شه؟!

• اون موقع ها خونه ها آیفون داشتن؟ ما امروز یکیشو توی کیمیا دیدیم.

• آخه کدوم جنوبی چادر عروسش مشکیه؟

• ظاهرا اون موقع هاشور ابرو هم مد بوده. به ابروهای کیمیا دقت کنید.

• میوه ها رو هم معمولا تو کیسه پلاستیکی نمی ذاشتن. تو پاکت می ذاشتن.

• اهواز آن سال ها این قدر پیشرفت کرده بود که لوله کشی گاز داشته؟ بچه های همه اتاق جداگانه داشتن و همه به مدرسه می رفتن؟ پس کجا بی سوادی بوده؟

• اگر تابستان بوده و زمان امتحانات در خرداد، پس پرتقال دست پدر خانواده چه کار می کنه؟

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

آیا جلوه های ویژه بصری می توانست کیمیا را نجات دهد. هادی اسلامی که تجربه موفقی در فیلم «چ» دارد، این مساله را بررسی می کند.

حذف گاف با یه کم پول و کمی خلاقیت

سریال مختارنامه، فیلم «چ» و سایر آثار فاخر، بار بخش مهمی از دکورسازی را به دوش جلوه های بصری می اندازند. شاید در کل، دکورها آن اندازه ای که ما در کل کار می بینیم، نباشند، اما نهایتا طوری تنظیم می شوند که شهر همان طور که باید باشد، به نظر برسد. قطعا درباره «کیمیا» هم این امکان وجود داشته که برای بازسازی خرمشهر از چنین تکنیکی استفاده شود. سید هادی اسلامی که در ویژوال افکت هر دو اثر مختارنامه و «چ» دست داشته، درباره چگونگی بازنمایی ها با این روش توضیح می دهد.

یکی از انتقادهایی که از اول پخش سریال «کیمیا» وجود داشته، این است که سریال، بازنمایی درستی از حال و هوای خرمشهر دهه 50 انجام نداده. شما زمان ساخت فیلم «چ» حاتمی کیا شهر پاوه را به شیوه ویژوال افکت بازسازی کردید. قطعا اینجا هم چنین امکانی وجود داشته که با جلوه های بصری خیابان های خرمشهر مطابق الگوی دهه 50 ساخته شود.

درباره بازسازی فضاها باید بگویم که سال هاست این خدمات توسط کسانی که طراح جلوه های بصری هستند، در حال انجام است. مسوولان جلوه های بصری خیلی تلاش کردند که فیلمنامه ها را قبل از اینکه کار شروع شود و در همان پیش تولید بخوانند و مشاوره های اجرایی بدهند تا به جای اینکه عوامل بروند و دکورسازی کنند، با این تکنیک به نتیجه برسند. اینکه این فرهنگ چقدر جا افتاده و چقدر فیلمسازها به سمتش می روند، یک بحث دیگر است.

پس یعنی چنین امکانی برای همه کارها وجود دارد؟

بله، اما مساله دیگر، بحث فرهنگی این کار است. به نظرم خیلی ها به لحاظ تکنیکی با این کار آشنا هستند، اما هنوز ترجیح می دهند که بعضی اتفاقات در صحنه بیفتد؛ یعنی آن چیزی که در تولید اتفاق می افتد، برایشان ملموس تر است. برای همین کمتر می آیند سراغ این قضیه یا آن را جدی نمی گیرند. مساله مهم دیگر این است که هنوز نه در سینما و نه در ارشاد ردیف بودجه نداریم. این مساله هم به دوستان لطمه می زند و هم به فیلم ها.

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

سوتی های سریال های ایرانی سوتی های عجیب سریال کیمیا سوتی کیمیا خفن ترین سوتی کیمیا
اما با استفاده از دکور و صحنه هم آن طور که باید، موفق نمی شوند.

دوستانی که می خواهند از این تکنیک استفاده کنند باید بدانند چه می خواهند؛ یعنی از اول باید بدانند خیابان جلو خانه شخص چه شکلی است؟ در حالی که هیچ کس نمی داند. می گویند باید برویم سر صحنه ببینیم چه پیش می آید. در این صورت، ما کاری نمی توانیم بکنیم. چون وقتی بدانیم قرار است فقط دو متر جلو خانه برای ما اهمیت داشته باشد، بقیه خیابان را با ویژوال افکت می گیریم، ولی وقتی نمی دانیم کجاست و نمی دانیم چه نمایی قرار است داشته باشد، اصلا امکان پذیر نیست. ما یک پروسه پیش تولید با صحنه و کارگردانی داریم و آنجا همه چیز را مشخص می کنیم.

یعنی بعضی کارگردان ها با این فن آشنایی ندارند؟

نمی توانم بگویم نمی دانند، چون قطعا می دانند. مساله این است که نمی دانند چقدر راحتی می توانند به آن اطمینان کنند و دوم اینکه از ابتدا برنامه ریزی دقیقی روی کار ندارند؛ یعنی نمی دانند هر نما قرار است به چه صورت گرفته شود، بنابراین نمی شود برنامه ریزی کرد.

برای سریال های طولانی هم که خب اصلا نمی شود چنین کاری کرد.

حقیقت این است که چنین کاری بسیار بسیار برایشان به صرفه است، اما متاسفانه خلاقیتی در این زمینه وجود ندارد. هیچ برنامه ریزی قبلی برای این کارها نیست.

نوشته سوتی های بزرگ سریال کیمیا + عکس اولین بار در ایران گفت | اخبار داغ روز پدیدار شد.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

تصاویر برای سوتی های بزرگ سریال کیمیا عکس سوتی تاریخی بزرگ در سریال کیمیا - کاملترین مرجع عکس ، سرگرمی ... www.fastcamp.ir/.../سوتی-تاریخی-بزرگ-در-سریال-کیمیا.html‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2015 ... سوتی تاریخی بزرگ در سریال کیمیا عکس های سوتی تاریخی بزرگ در سریال کیمیا سریال کیمیا ادامه مطلبجهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع ... سوتی بزرگ سریال معمای شاه شبکه یک + عکس | سایت تفریحی دز فان ... dezfun.com/goofs-mystery-serial-shah-photo/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2015 ... برچسب ها : سریال معمای شاه , سوتی بزرگ سریال معمای شاه شبکه یک + عکس , سوتی ... عکس های جدید نیوشا مدبر بازیگر سریال کیمیا ۵ آذر ۱۳۹۴. سوتی تاریخی و گاف بزرگ در سریال کیمیا | سایت تفریحی دز فان ... dezfun.com/historical-goofs-gap-series-kimia/‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2015 ... سوتی های تاریخی و گاف بزرگ در سریال کیمیا شبکه دو از اردیبهشت 57 ... بهنوش بختیاری : مرد های امروز غیرت ندارند + عکس بهنوش بختیاری : مرد ... عکس های سوتی بزرگ سریال معمای شاه :: دانلود کلیپ های جدید https://newclip.blog.ir/.../عکس%20های%20سوتی%20بزرگ%20سریال%20معمای%20شاه‏ - ذخیره شده 1 hour ago - سوتی بسیار عجیب سریال معمای شاه در تلویزیون +عکس .... سریال کیمیا شبکه دو .... داستان و عکس های بازیگران سریال معمای شاه شبکه یک · بیوگرافی ... این همه سوتی در سریال «کیمیا» - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-همه-سوتی-در-سریال-کیمیا‏ - ذخیره شده 17 ا کتبر 2015 ... این همه سوتی در سریال «کیمیا» کیمیا،سریال کیمیا،سوتی. ... یک اتفاق بزرگ در تلویزیون · سایه روشن ... اولین سریال 110 قسمتی ایرانی +عکس. عکس و کلیپ سوتی و گاف سریال معمای شاه شبکه یک | دانلود آهنگ ... tir94.ir/2015/.../عکس-و-کلیپ-سوتی-و-گاف-سریال-معمای-شاه-شب/‏ - ذخیره شده 17 نوامبر 2015 ... کلیپ و عکس های سوتی بزرگ سریال معمای شاه :: دانلود کلیپ … .... سوتی های جالب و گاف های عجیب در سریال کیمیا جدا از ماجرای سوتی های موجود در … یک سوتی بزرگ و تاریخی در پایتخت 4 ! + عکس - پرشین وی www.persianv.com/pic/view/010005.php‏ - ذخیره شده 22 ژوئن 2015 ... بازیگران نقش های اصلی سریال کیمیا در کنار هم + عکس ... سریال "پایتخت4" که این شب ها از شبکه یک سیما در حال پخش است با یک سوتی تاریخی ... عکس های جدید سریال کیمیا + داستان قسمت آخر سریال کیمیا - روزگار rouzegar.com/fun/films-and-series-photos/photo-serial-kimia‏ - ذخیره شده برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین عکس های سریال کیمیا کلیک کنید .... منم از بازی مهراوه خوشم نمیاد زیادی لوسه و پر رو کلی هم سوتی دارن مثلا اون قابلمه ای که ..... قدیم هم دختر بدون اجازه پدر حق نداشت تصیم های بزرگ بگیره مثل درس خوندن و رفت به ... سوتی بزرگ سریال آوای باران + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/fun/page/016106.php‏ - ذخیره شده - مشابه سوتی در سریال , آوای باران , سیندرلا , شبکه سه .,سوتی بزرگ سریال آوای باران + عکس. ... عکس های جدید مهراوه شریفی نیا و دیگر بازیگران سریال کیمیا · عکس های ... این همه سوتی و گاف در سریال «کیمیا» ! tabnakbato.ir/fa/news/.../این-همه-سوتی-و-گاف-در-سریال-کیمیا-‏ - ذخیره شده 17 ا کتبر 2015 ... جدا از ماجرای سوتی های موجود در سریال، ریزبینی مخاطبان و واکنش آنی و لحظه ای آنها ... عزیزم بزرگ شدی عاقل شدی وگرنه سریالهای چند سال پیش هم تحفه ای نبودند ..... به نظرم طراح صحنه و لباس با دیدن عکس های قدیمی خانواده خودش بهتر می ... واکنش مهراوه شریفی نیا به سوتی و گاف های سریال کیمیا با انتشار ... www.beytoote.com/news/cultural-news/mnews35336.html‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... بازیگر نقش کیمیا اخبار, سوتی های سریال کیمیا,اخبار فرهنگی,مهراوه شریفی نیا, عکس های مهراوه شریفی نیا,فیلم مهراوه شریفی نیا,کیمیا,سریال کیمیا, ... جراحی سینه,جراحی کوچک کردن سینه ها,بزرگ کردن سینه ها,پروتز سینه ... سوتی بزرگ سریال معمای شاه شبکه یک + عکس ariyagame.com/fun/سریال-معمای-شاه/‏ - ذخیره شده در قسمت دوم سریال معمای شاه شبکه یک ساخته محمدرضا ورزی شاهد یک سوتی و گاف ... عکس های گونش امیر بازیگر سولماز سریال گوزل ... کیمیا و آرش در فرانسه+عکس. خلاصه داستان و عکس های جدید بازیگران سریال کیمیا + زمان پخش ariyagame.com/fun/خلاصه-داستان-و-عکس-های-جدید-بازیگران-سر/‏ - ذخیره شده خلاصه داستان و عکس های جدید بازیگران سریال کیمیا + زمان پخش. مجموعه : چهره های شاخص. 0 0 .... سوتی بزرگ سریال معمای شاه شبکه یک + عکس. ariyafun امیلیا کلارک ... سوتی های بزرگ سینمای جهان + تصاویر - نمناک namnak.com/22321-سینمای-جهان.html‏ - ذخیره شده سینمای جهان و گاف های سینمای جهان و سوتی های سینمای جهان و سوتی های بزرگ سینمای جهان را در نمناک ... گفتگو با سودابه بیضایی بازیگر سریال کیمیا + تصاویر سوتی های سریال کیمیا - دانلود رایگان با لینک مستقیم axahang.rozblog.com/post/4450/سوتی-های-سریال-کیمیا/‏ - ذخیره شده 20 ا کتبر 2015 ... سوتی های جالبی از سریال کیمیا + عکس - آخرین اخبار روز .... آقای خیابانی در تمام گزارشات فوتبالی از سوتی‌های کوچک و بزرگ دریغ نمی‌کند و بارها ... گاف های سریال کیمیا از نگاه تماشاگران - نقد فارسی www.naghdefarsi.com/iran.../15566-1394-07-26-09-25-57.html‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2015 ... گاف های سریال کیمیا از نگاه تماشاگران. ... استاکر تارکوفسکی بزرگ رو فیلم بهتر و منسجمتری میدونم. .... سوتی های بزرگ فیلم های ژاپنی و کره ای/ عکس · گزارشی از سریال تلویزیونی «کیمیا» با حضور بیش از 300 بازیگر + ... داستان و عکس های بازیگران و پشت صحنه سریال کیمیا شبکه دو www.amazing.ir/1394/05/21/photo-cast-alchemy-serial/‏ - ذخیره شده سریال کیمیا , بازیگران سریال کیمیا , عکس های سریال کیمیا , داستان سریال ... و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ ناپذیر درصدد نجات ... سوتی بزرگ سریال کیمیا +عکس - افلاک نیاز aflakniaz.ir/news/سوتی-بزرگ-سریال-کیمیا-عکس‏ - ذخیره شده سوتی بزرگ سریال کیمیا +عکس سریال کیمیا روایت سال های انقلاب است ولی گاف هایی دارد که از چشم مخاطبان دور نمی ماند. یکی از این گاف ها را بیننده های این سریال در ... آخرین سوتی جالب سریال کیمیا +عکس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/144785736012952‏ - ذخیره شده جام نیوز : آخرین سوتی جالب سریال کیمیا +عکس. ... پیوندهای جام نیوز , بزرگترین مرجع وب سایت های فارسی / وب سایت خودتان را اضافه. بروزترین نتایج زنده معتبرترین لیگ ... گاف بزرگ خیابانی در بازی پرسپولیس - استقلال اهواز · ماجرای حلقه های ... سوتی ها و گاف ها در سریال «کیمیا» vapasin.com/culture/details/.../سوتی-ها-و-گاف-ها-در-سریال-«کیمیا»‏ - ذخیره شده سوتی ها و گاف ها در سریال «کیمیا» ... نکاتی جالب درمورد زندگی خصوصی ستاره ها از زبان خودشان +عکس · سرگرمی های عجیب و ... سوتی بزرگ سریال آوای باران + عکس سایت 98هات - اس ام اس, عکس, جوک, جدید 98hot.com/‏ - ذخیره شده سوتی های بزرگ سریال کیمیا جدا از ماجرای سوتی های موجود در سریال، ریزبینی ... عکس واکنش مهراوه شریفی نیا به گاف سریال کیمیا عکس سلفی مهراوه شریفی نیا ... واکنش مهراوه شریفی نیا به سوتی های کیمیا (+عکس) | بویر نیوز - خبر boyernews.com/.../واکنش-مهراوه-شریفی-نیا-به-سوتی-های-کیمی/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا. ... واکنش مهراوه شریفی نیا به سوتی های کیمیا (+عکس) ... یک رویداد بزرگ بانکی برای توسعه جنوب کشور و کهگیلویه و بویراحمد؛ نقش دو مرد اقتصادی ... جام نیوز :: JamNews - آخرین سوتی جالب سریال کیمیا +عکس www.jamnews.ir/detail/News/599471‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2015 ... گاف بزرگ خیابانی در بازی پرسپولیس - استقلال اهواز ... پشت صحنه سریال تلویزیونی کیمیا آخرین سوتی جالب سریال کیمیا +عکس ... نیـوز، سریال کیمیا که از چندی است از شبکه دو پخش می شود دارای گاف های تاریخی بسیاری است ... واکنش شریفی نیا به سوتی های کیمیا عکس - پایگاه خبری لرسو loreso.ir/.../واکنش%20شریفی%20نیا%20به%20سوتی%20های%20کیمیا%2...‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... مهراوه شریفی نیا با انتشار پستی در اینستاگرام به حواشی اخیر سریال کیمیا واکنش نشان داد. عکس های پشت صحنه سریال کیمیا - آریا پیکس www.ariapix.net/1394/08/پشت-صحنه-کیمیا.html‏ - ذخیره شده مجموعه عکس های جدید و دیدنی از پشت صحنه سریال کیمیا سریال کیمیا که این شب ها از ... سریال کیمیا که این شب ها از شبکه دوم سیما پخش میگردد توانسته مورد استقبال مخاطبان ..... کلا دارن کش میدن درسته سوتی هاربطی به نویسنده نداره تاقسمت ۳۰ که هیچ ... فقط یه عیب بزرگ داره اون هم اینه که توی تبلیغ هاش همه فیلم رو نشون میده مثلا من ... داستان و عکس های سریال حدید کیمیا شبکه دو سیما - جدید www.campin.ir/story-and-photos-of-kimia-serial-new.html‏ - ذخیره شده حسن پورشیرازی,عکس جدید بازیگران سریال کیمیا + داستان و زمان پخش سریال کیمیا شبکه دو,سایت ... سوتی های جالب در سریال کیمیا و نظرات بینندگان سریال. سوتی تاریخی بزرگ در سریال کیمیا | کلیشه|عکس جدید , عکس ... www.kelishe.com/سوتی-تاریخی-بزرگ-در-سریال-کیمیا.html‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2015 ... سوتی تاریخی بزرگ در سریال کیمیا عکس های سوتی تاریخی بزرگ در سریال کیمیا سریال کیمیا ادامه مطلب لینک منبع | کلیشه|عکس جدید , عکس ... خط خطی های یه نوجوون مردادی mordadi7921.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه عکس دنیز چاکیر بازیگر نقش فرخنده سریال برگ ریزان ... سوتی های تاریخی و گاف بزرگ در سریال کیمیا شبکه دو از اردیبهشت ۵۷ به بعد به اندازه چند سال اتفاق رخ ... سوتی بزرگ و عجیب در سریال “پایتخت 4” - تالاب www.talab.ir/art/cinema/goofs-series-paytakht-4.html‏ - ذخیره شده 21 ژوئن 2015 ... گاف عجیب و جالب سریال کیمیا ... پخش سریال “پایتخت 4” به تازگی از تلویزیون آغاز شده است و .... سازه های فلزی عظیم و بزرگ سال 2015 + عکس. واکنش شریفی نیا به سوتی کیمیا عکس-زمان نیوز|خبرپو khabarpu.com/n.php?u=واکنش...نیا...سوتی-کیمیا-عکس...‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... واکنش شریفی نیا به سوتی کیمیا عکس-زمان نیوز|خبرپو, مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... مجله الکترونیکی/ چالش بزرگ شکاف دستمزدها در اتحادیه اروپا ... شکافتن بخیه های چانه صدراکوچولو ، وحشتناک تر از سوزاندن تن معاذکساسه ! .... به گزارش زمان مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا با انتشار پستی در ... سایت عشقولانه ها eshgohlaneha.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه سایت عشقولانه ها - سایت عاشقانه. ... سوتی های تاریخی و گاف بزرگ در سریال کیمیا شبکه دو از اردیبهشت ۵۷ به بعد به اندازه چند سال اتفاق رخ ... موضوعات مرتبط: عکس. سوتی عجیب سریال کیمیا+عکس - سایت سرگرمی آریاتاک www.ariatalk.com/سوتی-عجیب-سریال-کیمیاعکس.html‏ - ذخیره شده سوتی گاف سریال کیمیا+عکس یکی از این گاف ها را بیننده های این سریال در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. سوتی عجیب سریال کیمیا+عکس سریال کیمیا. سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی pceg.ir/‏ - ذخیره شده سقوط شهاب سنگ مردم یک روستا را ثروتمند کرد + عکس ..... شناسی فقط شامل افسردگی و مشاوره زناشویی نمی شود بلکه یک فضای بسیار بزرگ است و خیلی مسائل ... اگر سریال های تلویزیونی را هم نگاه کنید این ددیگاه را در آن می بینید. ...... سوپر‌ مدل · سوتی جدید · سوتی در سریال کیمیا · سوتی سریال های ایرانی · سورپرایز کردن · سیاس ... وبلاگی های یوز - نوشته های senator sm www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&auth...‏ - ذخیره شده دانلود فصل اول قسمت 7 سریال The Last Kingdom دانلود سریال تاریخی ( The Last ... سوتی تاریخی بزرگ در سریال کیمیا عکس های سوتی تاریخی بزرگ در سریال ... عکسهای سریال عقاب سرخ - تاپ ناز www.topnaz.com/serial-photographs-of-red-eagle/‏ - ذخیره شده - مشابه خلاصه سریال عقاب سرخ : در شهر مادرید نشستی با حضور قدرت های بزرگ روز فرانسه ... عکس امین حیایی در سریال آسمان من · سوتی های جالب سریال کیمیا · عکس های پشت ... سوتی وحشتناک صدا و سیما (از سوتی های دیگه خیلی بد تره)، کلیپ ... www.akairan.com/filme/tanz/a497334273102.html‏ - ذخیره شده کلیپ سوتی صدا و سیما,کلیپ سوتی های عمو پورنگ,کلیپ سوتی بهنوش بختیاری, کلیپ سوتی خنده دار,کلیپ سوتی های خنده دار,کلیپ سوتی ایرانی ... سوتی سریال کیمیا .... سوتی بزرگ عادل فردوسی پور و ریختن لیوان آب ... سوتی در عکس پونی. معرفی و عکس های سریال در حاشیه 2 مهران مدیری www.keder.ir/25009-معرفی-و-عکس-های-سریال-در-حاشیه-2-مهران-مد.html‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2015 ... خانه » صوتی و تصویری » معرفی و عکس های سریال در حاشیه ۲ مهران مدیری ... در اولین مرحله وارد لابی در ساختمان داخلی اردوگاه می شویم، گلدان های بزرگ و تابلوهایی که ..... واکنش مهراوه شریفی نیا به سوتی های سریال کیمیا ۱۶ آذر ۱۳۹۴. سوتی های زیاد سریال کیمیا www.gilfun.ir/tag/سوتی+های+زیاد+سریال+کیمیا‏ - ذخیره شده سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات ... بازیگران کودکی که پا به پای ما بزرگ شدند +تصاویر - جمهوریت www.jomhouriat.ir/.../بازیگران-کودکی-که-پا-به-پای-ما-بزرگ-شدند-تصاویر‏ - ذخیره شده - مشابه 14 ا کتبر 2013 ... چاپ بدون عکس ... بازیگرانی که پابه‌پای ما بزرگ شدند و برخی از آن‌ها هنوز بازیگری را ادامه داده و یا ... او در سریال امام علی (ع) بازی در نقش کودکی قطام را در تلویزیون تجربه کرد و در ..... واکنش مهراوه شریفی نیا به سوتی های کیمیا +عکس ... پایگاه فرهنگی تفریحی فارسی مد | دانلود مستند | فیلم و سریال www.farsimode.com/‏ - ذخیره شده - مشابه سایت فارسی مد در زمینه های دانلود فیلم و سریال, مستند, نرم افزار, کارتون, موزیک, کلیپ, مداحی, فال و طالع بینی, طنز, اس ام اس عکس و ... فعالیت می کند. ... دانلود نرم افزار تبدیل کننده فرمتهای تصویری و صوتی ... دانلود فیلم کیمیا و خاک با لینک مستقیم و کیفیت عال ...... دانلود سریال جایزه بزرگ ::. دانلود سریال طنز جایزه بزرگ با ... آخرین سوتی جالب سریال کیمیا +عکس | تمام خبرگزاری های ایران در سی ... seeisee.ir/fa/news/.../آخرین-سوتی-جالب-سریال-کیمیا-عکس/‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2015 ... پیوندهای جام نیوز , بزرگترین مرجع وب سایت های فارسی / وب سایت خودتان را اضافه ... گاف بزرگ خیابانی در بازی پرسپولیس - استقلال اهواز. سوتی سریال کیمیا با عکس | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 weblog24.com/list/سوتی-سریال-کیمیا-با-عکس.html‏ - ذخیره شده نتایج جستجوی عبارت سوتی سریال کیمیا با ع از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ... مهراوه شریفی‌نیا صحنه های جنگی «کیمیا» واقعی شده بود بانی فیلم آنلاین مهراوه .... سوتی بزرگ گاهی اوقات اعصاب ادمو خرد میکنه ،البته که من شخصا اگه بشه مطلبی رو ... فان و سرگرمی 321pekh.ir/‏ - ذخیره شده ... هایی خفن،زندگینامه بازیگران زن معروف ترکیه،سریال ترکیه ای وهندی،عکس روز ... جدیدترین عکس های نیلوفر بهبودی زیباترین دخترمدلینگ ایرانی + عکس عروسی ... به دندان بگیرد، اما جثه فیل مادر بزرگ تر از آن است که بتواند کاری از پیش ببرد. ..... برای ارسال و دریافت پیام ها، تصاویر، یادداشت های صوتی و پیام های ویدئویی، از ... سوتی ها و گاف ها در سریال «کیمیا» - تابناک | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/14562289‏ 17 ا کتبر 2015 ... این همه سوتی و گاف در سریال «کیمیا»! پاسخ بعضی پرسش های ... فولکس واگن از دستور هیتلر تا رسوایی بزرگ; تابناک - جمعه ۲۴ مهر ۹۴ کدام کشور دنیا ... عکس احمدی نژاد روی پیرهن زن نظامی صهیونستی+تصاویر · آزمون هوش هیجانی ... سوتی - عکس های خفن www.axekhafan.blogfa.com/tag/سوتی‏ - ذخیره شده - مشابه برچسب‌ها: عکس خنده دار, عکس فیسبوکی, عکس خفن, سوتی, سریال کیمیا. [ یکشنبه ۸ آذر۱۳۹۴ ] ... نظرات قبلی ]. بزرگ ترین سوتی(نوشیدنی انگور گاز دار با طعم هلو)! جدید ترین عکس های پشت صحنه سریال «کیمیا» | مجله اینترنتی ققنوس gognos.ir/جدید-ترین-عکس-های-پشت-صحنه-سریال-کیمیا/‏ - ذخیره شده واکنش مهراوه شریفی نیا به سوتی های کیمیا (+عکس) .... درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌ آید ... عکس جدید بازیگران سریال کیمیا با خلاصه داستان و زمان پخش و تکرار photokade.com/عکس-جدید-بازیگران-سریال-کیمیا/‏ - ذخیره شده 22 ا کتبر 2015 ... عکس نوشته فاز سنگین با متن · عکس نوشته های خاص عاشقانه و زیبا · عکس عاشقانه ... توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ ناپذیر ... عکس بازیگران سریال کیمیا : مهراوه شریفی نیا عکس جدید بازیگران سریال ... عکس بازیگران سریال کیمیا : آزیتا حاجیان (و دخترش ملیکا شریفی نیا) ... سوتی بزرگ مراسم اسکار 2015 دردسرساز شد! +عکس – جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/سوتی-بزرگ-مراسم-اسکار-2015-دردسرساز-شد-عکس/‏ - ذخیره شده 25 فوریه 2015 ... سوتی بزرگ مراسم اسکار ۲۰۱۵ دردسرساز شد! ... عکس های خنده دار از سوژه ها و سوتی های ایرانی گردآوری توسط گروه ... گاف جالب و بامزه تیراژ پایانی پایتخت ۴ در هر فیلم و سریالی ناخواسته سوتی ها و گاف هایی غیرمنتظره اتفاق می افتد که بعد از ... علی کریمی ، دعوت خندوانه را پذیرفت + عکس · گاف عجیب سریال کیمیا + ... سوتی در سریال کیمیا | جستجو | اسپیناد espinad.com/list/سوتی-در-سریال-کیمیا.html‏ - ذخیره شده عکس اولین جلسه فیلمبرداری دکتر مهدی سلطانی در سریال کیمیا ... عکس هایی بسیار بامزه و خنده دار از جدیدترین سوتی های وطنی ... سوتی بزرگ گاهی اوقات اعصاب ادمو خرد میکنه ،البته که من شخصا اگه بشه مطلبی رو بیان کرد میکنم حتی اگه بعدابهم ...


لینک منبع و پست :http://www.irangoft.ir/%d8%b3%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%da%a9%db%8c%d9%85%db%8c%d8%a7-%d8%b9%da%a9%d8%b3/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.