مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

با توجه به اینکه بسیاری از افراد اکانتشان هک شده است برآن شدیم تا آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز را برای شما در یک پست آماده کنیم تا با استفاده از آن اکانتتان را برگردانید و بتوانید دوباره بازی کنید. به خاطر اینکه زمان رسیدن به یک موفقیت نسبی در بازی بسیار بالاست بسیاری از افراد متاسفانه اقدام به یافتن راه هایی میکنند تا اکانت دیگران را صاحب شوند. پس بسیار مراقب باشید.

– اگر به اکانت بازی خود دسترسی ندارید و آن را Save نکرده اید و بازی پاک شده و از مرحله اول شروع شده  و یا جیمیلتون هک شده و به آن نیز دسترسی ندارید و یا دو اکانت مختلف کلش آف کلنز دارید و هر دو را هم لازم دارید ، پس :

ابتدا یک ایمیل جدید بسازید و سپس یک بازی جدید کلش آف کلنز هم نصب کنید سپس این بازی جدید کلش آف کلنز را روی جیمیلی که ساختید Save کنید.

به بازی کلش آف کلنز جدیدمان وارد می شویم و به قسمت Setting بازی مراجعه می کنیم ( عکس یک )

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

عکس۱

خوب حالا تصویری مشابه عکس ۲  را مشاهده می کنیم و از این قسمت گزینه Help and Support را که با علامت فلش مشخص کردیم را کلیک می کنیم.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

عکس ۲

حالا پنجره ای مشابه عکس ۳ برای شما باز می شود که راهنمای کلی بازی است که در صورت تسلط به زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند حالا بر روی شکل ذره بین (جستجو) که با فلش در عکس مشخص کرده ایم کلیک می کنید.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

عکس ۳

بعد از این کار شما می توانید صفحه باز شده را به سمت پایین اسکرول کنید و آخرین گزینه صفحه ،  دکمه CONTACT US قرار دارد که با فلش مشخص کرده ایم و می توانید روی آن کلیک نمایید ( عکس ۴ )

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

عکس ۴

حالا به قسمت مهم کار می رسیم (عکس ۵) ، در قسمت محل نوشتن متن در خواستی ، اطلاعات اکانت بازی Save نشده و یا هک شده خود را باید بدانیم که این اطلاعات شامل این موارد است ، که آنها را یکی یکی برایتان توضیح خواهیم داد :

۱- اسم دهکده گمشده (اکانت بازی) خود.

۲- نام کلن یی که در آن عضو بودید و همچنین در صورت یادآوری تگ کلن تان که در آن بوده اید.

۳- Level تاون هال دهکده گمشده خود.

۴- میزان XP دهکده گمشده خود.

۵- زمانی ( ماه / سال )  که بازی گمشده خود را ساختید.

۶- مدل کامل گوشی و یا تبلت خود.

۷- چه زمانی( ماه / سال ) متوجه شدید که بازیتان هک شده و یا آنرا از دست دادید.

۸- چه شهر و کشوری بازی گمشده خود را برای اولین بار ساختید.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

عکس ۵

توضیحات سوال ۱ : در این قسمت اسم اکانت بازی گمشده خود را باید به یاد بیاوریم و بنویسیم در عکس ۶ محل نام دهکده مشخص شده است که در عکس زیر  AHA نام دهکده است – نام دهکده در قسمت بالای صفحه بازی و سمت چپ نوشته شده است.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

عکس ۶

توضیحات سوال ۲ : نام کلن یی که در آن عضو بوده اید را می نویسید و تگ کلن را هم در صورت یادآوری بنویسید ، تگ کلن تان با علامت # آغاز می شود و شامل یک سری اعداد و حروف می باشد

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

نام کلن در عکس فوق IRAN است.

برای دیدن تگ کلن خودتان بر روی آیکون Clan در عکس بالا کلیک می کنید و در پنجره باز شده تگ کلن یی که عضو بودید مشخص می شود.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

تگ کلن

تگ کلن مزبور ۲YVCR9UG# می باشد که با علامت فلش مشخص شده است.

+ اگر شما عضو کلنی نبودید و یا از کلن اخراج (Kick) شده اید فقط کافی است بنویسید

I Have Never Been In Any Clan

+ اگر شما در کلنی بوده اید و اخراج نشده اید ، می توانید برای دیدن مشخصات اکانت گمشده خود با سرچ کردن تگ کلنتان با بازی جدیدی کلش آف کلنزی که نصب کرده اید ، اکانت خود را ببینید و اطلاعاتی از اکانت خودتان بدست آورید.

توضیحات سوال ۳ : لول (Level) تاون هال خود را در این قسمت می نویسید ، از روی تصویر زیر قادر خواهید بود لول تاون هال خود را تشخیص دهید.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

لول تاون هال

توضیحات سوال ۴ : میزان XP بازی خود را هم در قسمت بعد می نویسید ، عدد ایکس پی همان عددی است که در داخل ستاره آبی نوشته شده است که در عکس زیر مشخص شده است و ایکس پی دهکده من عدد ۹ می باشد و مال شما احتمالا عددی دیگری است !

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

میزان xp بازی

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

Experience & Level

دقت کنید که این دو عدد را با هم اشتباه نگیرید ، مقدار XP و لول بازی در تصویر بالا برای شما مشخص است و آنچه که برایمان مهم است عدد داخل ستاره آبی است که مقدار XP یا همان Experience است که مخفف آن XP است و به فارسی تجربه کسب شده نیز می گویند.

+ در صورتی که عضو کلنی بودید و این عدد را به خاطر نمی آورید میتوانید با مراجعه به کلن خود همانطور که در توضیحات قبل گفتیم اطلاعات بازی خود را ببیند و این عدد را پیدا نمایید .

توضیحات سوال ۵ : زمانی که بازی خود را ساختید باید به تاریخ میلادی ( ماه / سال ) بنویسید …

برای پیدا کردن تاریخ ساخت بازی کلش آف کلنز خودتان مطابق راهنمای زیر عمل کنید:

اینجا کلیک کنید: ” آموزش پیدا کردن تاریخ ساخت بازی ClashOfClans” برای سیستم عامل iOS و Android

توجه»

در صورتی که قادر نیستید که تاریخ ساخت بازی تان را از روش بالا پیدا کنید، این تاریخ را باید به صورت تقریبی هم که شده برای سوپرسل ارسال نمایید و چاره دیگری ندارید.

 

+ همچنین می توانید برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی از این سایت استفاده کنید(( اینجا کلیک کنید )) در این سایت به راحتی می توانید تاریخ مورد نظر خود را به میلادی محاسبه کنید.

+ برای نوشتن تقریبی تاریخ ساخت بازی گمشده تان می توانید از این جمله انگلیسی استفاده نمایید:

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

که به جای دو ماه / سال – دو اسم ماه تقریبی پشت سر هم را می گذاریم مثلا اگر حدس می زنیم که بازی بین فروردین تا اردیبهشت ۱۳۹۰ ساخته شده است می نویسیم :

I Think It Is Between April 2011 Or May 2011

توضیحات سوال ۶ : در این قسمت مدل کامل گوشی یا تبلت خود را می نویسید ، مدل گوشی یا تبلت را باید بصورت کامل بنویسید ، بطور مثال بنویسید Samsung Galaxy S5 و یا Apple iPhone 6 Plus   ذکر مارک و مدل گوشی ضروری است.

+ اگر از برنامه های شبیه ساز اندروید مثل بلواستکس برای بازی استفاده می کنید ،هیچگاه از آن نامی نبرید! چرا که شرکت سوپرسل (سازنده بازی کلش آف کلنز ) از این برنامه ها پشتیبانی نمی کند و دهکده شما را بر نمی گرداند و چه بسا که دهکده تان را برای همیشه بن ( قفل ) کند. برای این منظور اگر از برنامه بلو استکس استفاده می کنید به جای ذکر مدل موبایل بنویسید:  Samsung- GTI9500

توضیحات سوال ۷ : در این قسمت تاریخی که بازی تون هک شده را برایشان می نویسید ( اگر دقیق نمی دانید بطور تقریبی بنویسید ) – مثلا بنویسد  I Think Date My Game Hack و به جای Date تاریخ را به میلادی می نویسید. این تاریخ به آنها کمک میکند که فعالیتهای مشکوک را در آن تاریخ ببینند و بررسی بیشتر کنند این گزینه برای افرادی است که بازیشان هک شده است و افرادی که بازیشان به علت Save نبودن از دست داده اند احتیاجی به نوشتن این تاریخ ندارد.

توضیحات سوال ۸ : چه شهر و چه کشوری بازی خود را برای اولین بار ساختید ، برای تعیین شهر و کشور خیلی ها به مشکل می خورند .

اگر روز اول با ف ی ل ت ر ش ک ن اکانت خودتان را ساختید نباید بنویسید : ایران !

دقت کنید این سوال یکی از مهم ترین سوالهاست که خیلی ها در آن رد میشوند! اولا که باید بدانید سرور آن ف ی ل ت ر ش ک ن متعلق به کدام کشور بوده است ، که به همین خاطر باید دوباره به آن ف ی ل ت ر ش ک ن  وصل شوید و به آدرس های زیر که گذاشتیم مراجعه کنید و در این سایت ها شهر و کشور را می نویسد و همان را برای ساپورت بازی کلش آف کلنز بفرستید.

سایت  WhatIsMyIpAddress.com

سایت Ip2Location.com

در صورتی هم که بازی را با ف ی ل ت ر ش ک ن نساخته اید باز لازم است که به یکی از این دو سایت بالا مراجعه کنید و شهر و کشور دقیق ISP اینترنتی خود را پیدا نمایید و طبق همان محل شهر و کشور نشان داده شده ، آنرا برای ساپورت بازی ارسال نمایید چرا که بعضی از سرویس دهنده های اینترنتی شما در شهر شما – از شهر دیگری سرویس خود را تامین می کنند که با مراجعه به دو سایت بالا مشخص می شود.

خوب تمام شد ! در زیر هم  با توجه به توضیحات داده شده یک نمونه ایمیل درخواست برای بازیابی اکانت Save نشده و یا بازی هک شده به سوپرسل مطابق شکل زیر است را برایتان آماده کرده ایم ! که با الگو گرفتن از آن می توانید با اندک تغییراتی آنرا استفاده کنید.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

نمونه ایمیل درخواستی به سوپرسل – برای دیدن سایز بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

خوب حالا بعد از نوشتن ایمیل ، موقع ارسال آن است که از گزینه های سمت راست و بالای صفحه آنرا برای سوپرسل ارسال می کنیم ، شما می توانید عکس هم ضمیمه ایمیل تان کنید که در عکس ۷  گزینه های ارسال ایمیل و عکس مشخص شده است.

آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز

عکس ۷

بعد از ارسال ایمیل شما حداقل یک هفته باید صبر کنید تا پاسخ تان را بدهند .

ممکن است دوباره از شما سوالات دیگری از اکانت تان بپرسند ، از سوالاتی که بیشتر می پرسند درخواست رسید خرید جم است در صورتی که برای بازی جم خریده اید اولین رسید خریدتان را می خواهند ، برای پیدا کردن اولین رسید خرید جمتان  کسانی که خودشون با گیفت کارت خرید می کردن و گوگل هستند میتونن از wallet.google.com قسمت اول یعنی Transactions رسید های خرید رو ببینند. افرادی هم که اپل هستن توی قسمت اکانت در برنامه آیتونز کامپیوتر قسمت Purchase History میتوانند مشاهده کنند. در واقع اگر رسید داشته باشید مهر تایید می زنید روی حرفتان که شما صاحب بازی هستید .

اگر هم که برای بازی جم نخریده اید فقط کافی است بنویسید:

I Have Not Bought Any GEM Till Now

یا

I Have Not Purchased Any GEMs

بعد از ارسال درخواست تان ، سوپر سل به شما از طریق خود بازی اعلام می کند که بازی شما چند روز بن می شود تا صاحب اصلی اکانت مشخص شود و در صورتی که شما صاحب اکانت هستید با این شماره تیکت به ما ایمیل بزنید.

شماره تیکت در اصل همان شماره پرونده شماست که برایتان در سوپرسل تنظیم می شود و از روی این شماره ، شما شناسایی می شوید و  با این شماره می فهمند که موضوع مربوط به کدام اکانت بازیکنان است

متن ایمیلشان شبیه چیزی مثل این ممکن است باشد :

Account Banned While We Verify Ownership

 شماره تیکت If You Want To Request Ownership Pleasecome Back With Ticket Number 

شما هم باید از طریق جیمیلتان به ایمیل clashofclans.account@supercell.com تماس بگیرید ( یا هر ایمیلی که ممکنه خودشان گفته باشند ) و بنویسید

که صاحب این اکانت من هستم ، این هم شماره تیکت نامبرم است. از متن انگلیسی زیر برای پاسخ می توانید استفاده کنید :

به جای شماره تیکت عدد داده شده توسط سوپرسل را می نویسید و ایمیل را توسط جیمیلی که می خواهید بازی روی آن ذخیره شود ارسال می نمایید ، بعد از آن سوپر سل برای شما یک کد مخصوص می فرستد که باید آنرا در داخل بازی جدیدی که ساخته اید و Save هم کرده اید بزنید و خواهید دید که بازی قدیمی شما لود می شود و دهکده تان بر می گردد !

توجه داشته باشید هیچگاه اکانتتان را در اختیار دیگران به خصوص افراد نا آشنا و کسانی که نمیشناسید قرار ندهید و همیشه از سایت های معتبر خرید کنید.

نوشته آموزش برگرداندن اکانت هک شده کلش آف کلنز اولین بار در کلش آف کلنز | clash of clans پدیدار شد.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

آموزش بازیابی اکانت هک شده و از دست رفته - iranclash ایران کلش iranclash.com/آموزش-بازیابی-اکانت-هک-شده-و-از-دست-رفته/‏ - ذخیره شده با توجه به کامنتهای زیادی که در مورد هک شدن بازی کلش آف کلنز دوستان و یا هک شدن حساب جیمیل دریافت میکنیم تصمیم گرفتیم آموزش و در واقع راه حلی برای مشکل ... آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز - CoCHBE.IR s2.cochbe.ir/آموزش-برگرداندن-اکانت‏ - ذخیره شده آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز برای کاربرانی که مشکل پیدا کرده اند تهیه شده تا بتوانند مشکلات اکانت خود را به سادگی حل نمایند . چگونه اکانت هک شده کلش آو کلنز را بازگردانیم - نقشه کلش آو کلنز www.mapclashofclans.ir/آموزش.../چگونه-اکانت-هک-شده-کلش-آو-کلنز-را-بازگرد.html‏ - ذخیره شده بسیاری از افراد سوالاتی در مورد اکانت هک شده کلش آو کلنز پرسیده بودند و در پی راه ... برگرداندن اکان هک شده کلش اف کلنز, چگونگی بازگرداندن اکانت هک شده کلش آو ... برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز - پارس بازی www.parsbazi.ir/برگرداندن-اکانت-پاک-شده-کلش-اف-کلنز/‏ - ذخیره شده در ادامه مطلب با موضوع برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز با ما باشید … ... آموزش ذحیره دهکده در جیمیل رو در مقالات ما و یا نوار سمت راست صفحه مطالعه بفرمایید . ...... تو قوانین بازیتون خواندم که یک بار اسم نمیتونی تغیر بدهی، بازی من هک شده اسمم ... ریکاوری اکانت گم شده - کلش اف کلنز iraniankings.org/.../بازگردانی-بازی-پاک-شده-و-ذخیره-نشده-کلش-اف-کلنز--ریکاوری-اکانت-گم-شده.html‏ - ذخیره شده بازگردانی بازی پاک شده و ذخیره نشده کلش اف کلنز | ریکاوری اکانت گم شده ... این آموزش مخصوص افرادی هست که بازی خود را بر روی جیمیل ذخیره نکرده بودند. (افرادی که بازیشون هک شده در پست بعدی به صورت کامل توضیح میدیم که چکار باید بکنن). آموزش برقراری ارتباط با سوپرسل در ورژن جدید ! :: آموزش بازی کلش آف ... clash-of-clans-game.blog.ir/.../آموزش-برقراری-ارتباط-با-سوپرسل-در-ورژن-جدید‏ - ذخیره شده 18 مارس 2015 ... اینجا توضیح دادیم و این روش : + آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده! .... + آموزش رفع مشکل متصل نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل · ۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۰. احمد .... + ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ ! بخوانید ! آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز ! :: آموزش بازی ... clash-of-clans-game.blog.ir/.../آموزش-برگرداندن-بازی-Save-نشده-و-هک-شده-کلش-آف-کلنز‏ 9 مه 2015 ... با توجه به سوالات فراوان و مطالب پراکنده در سایت ها در مورد بازیابی اکانت کلش آف کلنز که Save نشده و یا اینکه جیمیلشون و بازی شان هک شده و ... آموزش بازگرداندن اکانت سیو نشده کلش اف کلنز - کلش یار www.clashyar.ir/آموزش-بازگرداندن-اکانت-سیو-نشده-کلش-اف-کلنز/‏ - ذخیره شده آموزش کلش اف کلنز،آموزش بازگرداندن اکانت حذف شده،بازگرداندن دهکده سیو نشده کلش اف کلنز،کلش اف کلنز بدون سینک گوگل پلی،ادامه دادن کلش اف کلنز سیو نشده ... خرید جم| » آموزش بازیابی اکانت هک شده در کلش اف کلنز buyalmas.ir/آموزش-بازیابی-اکانت-هک-شده-در-کلش-اف-کلن/‏ - ذخیره شده بعد از پرداخت به قسمت ثبت خرید بروید و موارد خواسته شده را کامل و صحیح برای ما ارسال نمایید.در صورت عدم ارسال ... خرید جم کلش اف کلنز ... آموزش بازی بوم بیچ. آموزش برگرداندن دهکده پاک شده در کلش آف کلنز clash of clans.آموزش ادامه giftha.com/blog/آموزش-برگرداندن-دهکده-پاک-شده-در-کلش-آف/‏ - مشابه 13 نوامبر 2014 ... آموزش برگرداندن دهکده پاک شده در کلش آف کلنز clash of clans. ... اکانت من هک شده و رمز جیمیل و غیره رو هم تغییر دادن من ایمیل دادم به سوپرسل هک شدم ... حل مشکل جیمیل و بازی هک شده کلش آف کلنز giftha.com/blog/حل-مشکل-جیمیل-و-بازی-هک-شده-کلش-آف-کلنز/‏ - مشابه 25 فوریه 2015 ... با توجه به کامنتهای زیادی که در مورد هک شدن بازی کلش آف کلنز دوستان و یا هک شدن ... من متن درخواستا برای بازگرداندن اکانتم برا سوپرسل فرستادم الان باید چیکار کنم ..... سعی کنید از طریق آموزش های سایت اکانت رو پس بگیرید. آموزش حذف کلش آف کلنز از اکانت گوگل - مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود www.rk7.ir/1394/09/07/post-951/‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... ... بازی حذف شده رو بدین … برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز - پارس بازی ... آموزش بازیابی اکانت هک شده و از دست رفته - iranclash ایران کلش ... آموزش تصویری بازگرداندن اکانت در بازی Clash Of Clans clashhelper.rzb.ir/post/31‏ - ذخیره شده - مشابه آموزش تصویری بازگرداندن اکانت در بازی Clash Of Clans همانطور که می دانیم بازی جذاب ... هک کلش اف کلن ... آموزش تصویری بازگرداندن اکانت در بازی Clash Of Clans · اآموزش طریقه تغییر اسم دهکده در بازی کلش آف کلنز clash of clans · عکس های ... در این هنگام بازی یکبار بصورت خودکار ریستارت شده وهنگام بالا آمدن میبینید که مراحل ... کلش آف کلنز | clash of clans آموزش هک کردن جیمیل و اکانت کلش ... clash-of-clans-tools.ir/tag/آموزش-هک-کردن-جیمیل-و-اکانت-کلش/‏ - ذخیره شده آرشیو تگhack clash of clans, آموزش save کردن اکانت کلش آف کلنز, آموزش بازگرداندن اکانت هک شده clash of clans, آموزش برگشت اکانت هک شده کلش آف کلنز, آموزش ... برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید :: آموزش بازی کلش ... iranimag.com/detail/1771873/article/7‏ - ذخیره شده قبلا آموزش برگرداندن بازی کلش آف کلنز که Save نبوده به شما آموزش داده شد ( در اینجا ) که در ورژن جدید این ... ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ. روش برگرداندن اکانت هک شده یا سیو نشده کلش آف کلنز - لرد دروید www.lorddroid.com/روش-برگرداندن-اکانت-هک-شده-یا-سیو-کلش/‏ - ذخیره شده 20 آگوست 2015 ... همانطور که می‌دانید، این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مبحث گوشی‌های آیفون و اندرویدی، اکانت کلش آف کلنز(Clash of Clans) کاربران است... بازیابی اکانت هک شده کلش اف کلنز - Ashiyane ashiyane.org/.../showthread.php?...اکانت-هک-شده-کلش-اف-کلنز‏ - ذخیره شده موضوع: بازیابی اکانت هک شده کلش اف کلنز ... سپس وارد اپ Google+ شوید و اطلاعات اکانت ساخته شده را درون آن وارد کنید. حال وارد بازی شوید و مرحله tutorial را ... اما اگر این کار را انجام نداده بوید از روش زیر اقدام نمائید. وارد بازی شوید. کلش آف کلنز clansofclash.ir/‏ - ذخیره شده آموزش بازی کلش آف کلنز, مرجع کلش اف کلنز, نقشه کلش آف کلنز, دانلود بازی کلش آف کلنز, ... جلوگیری از هک در کلش اف کلنز و قطع دسترسی هکر به اکانت هک شده. آموزش برگرداندن اکانت سیو نشده کلش اف کلنز | کلش آف کلنز clansofclash.ir/.../آموزش-برگرداندن-اکانت-سیو-نشده-کلش-اف-ک/‏ - ذخیره شده 8 ا کتبر 2015 ... آموزش برگرداندن بازی Save نشده کلش آف کلنز. برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز. برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب بروید. بسیاری از کسانی ... آموزش ریکاوری اکانت کلش اف کلنز | IranGG irangg.ir/1394/08/.../آموزش-برگرداندن-اکانت-هک-شده-و-از-دست-رف/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2015 ... آموزش برگرداندن اکانت هک شده و از دست رفته ... ۱-وارد قسمت تنظیمات کلش اف کلنز خود بروید که میتوانید با کلیک بروی آیکون چرخ دنده وارد شوید و ... آموزش تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز - برا تو barato.ir/change-email-game-clash-of-clans/‏ آموزش تصویری انتقال اکانت کلش اف کلنز به گوشی دیگر ... سلام مراحلی که واسه تغییر جیمیلم که هک شده رو انجام دادم بعدش پیغام اومد که تاریخ شروع اکانت و اسم ... برگرداندن اکانت هک شده ;کلش چطور و چگونه - سنجاب sanjab.cofeblog.ir/post/6791‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2015 ... آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز ! ... توضیحات سوال 1 : در این قسمت اسم اکانت بازی گمشده خود را باید به یاد بیاوریم و ...... it's ... کلش پلاس|مرجع آموزشی کلش آف کلنز - مطالب آموزش برگرداندن اکانت ... clashplus.ir/post/category/16‏ - ذخیره شده نقشه کلش اف کلنز.حذف بازی کلش آف کلنز از اکانت گوگل.هک بازی کلش آف کلنز. کلش آف کلنز.clash of clans.آموزش کلش آف کلنز.اموزش clash of clans.بروزترین ... کلش اف کلنز clash of clan - ایرانی irani.mizbanblog.com/post/1‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2015 ... ... clash of clan 1 . آموزش بازی کردن کلش اف کلنز با چند اکانت در اپل IOS - دانلود آهنگ نرم . ... برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز “کاملا عملی” | بای کلش ... smskhune.ir/list/برگرداندن+اکانت+هک+شده+کلش+چطور+چگونه.html آموزش کلش اف کلنز / نقشه های کلش اف کلنز clash-wars.ir/‏ - ذخیره شده آموزش برگرداندن اکانت کلش دزدیده شده. جولای 26, 2015 نکته ها ... برای پس گرفتن بازی کلش اف کلنز دزدیده شده دو راه وجود دارد که در آموزش موجود می باشد : ادامه مطلب. دانلود بازی هک شده clash of clans برای ios | کلش اف کلنز clashoc.ir/tag/دانلود-بازی-هک-شده-clash-of-clans-برای-ios/‏ - ذخیره شده ترفندها و اموزش های کلش اف کلنز ... خانه / بایگانی برچسب: دانلود بازی هک شده clash of clans برای ios ... دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز ( God of gem ). برگرداندن اکانت کلش اف کلنز بعد از هک شدن - بلاگ ریدر blogreader.ir/.../برگرداندن+اکانت+کلش+اف+کلنز+بعد+از+هک+شدن.html‏ - ذخیره شده آموزش بازیابی اکانت هک شده و از دست رفته در بازی کلش اف کلنز; با توجه به ... که در مورد هک شدن بازی کلش آف کلنز دوستان و یا هک شدن حساب جیمیل دریافت میکنیم . بازیابی اکانت هک شده کلش اف کلنز mobnet.4kia.ir/info/9764/بازیابی-اکانت-هک-شده-کلش-اف-کلنز/‏ - ذخیره شده بازیابی-بازیابی اکانت-بازیابی اکانت کلش اف کلنز-بازیابی اکانت سیو نشده کلش اف کلنز-کلش اف کلنز-کلش بازها-اموزش بازیابی اکانت کلش -اموزش ... آموزش بازگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز بدون سیو جیمیل artesh-sistan.loxblog.com/post/11‏ - ذخیره شده ارتش سیستان کلش اف کلنز - کلش اف کلنز. ... آموزش بازگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز بدون سیو جیمیل ... احتمال اضافه شدن تاون هال لول 11 [ 151 ] · آیا هک کلش اف کلنز واقعیت دارد ؟ ... بازگردانی اکانت پاک شده بازی کلش اف کلنز. به صورت ... آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز ! | فروشگاه کلش www.marketclash.ir/آموزش-برگرداندن-بازی-save-نشده-و-هک-شده-کلش/‏ - ذخیره شده 29 ا کتبر 2015 ... آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز ! ... اگر به اکانت بازی خود دسترسی ندارید و آن را Save نکرده اید و بازی پاک شده و از مرحله اول ... بازیابی اکانت کلش آف کلنز پاک شده | متنوع motanaveh.ir/tag/بازیابی-اکانت-کلش-آف-کلنز-پاک-شده/‏ - ذخیره شده 9 ا کتبر 2015 ... ... کلنز پاک شده. برگرداندن اکانت پاک شده کلش آف کلنز ... برای بازیابی اکانت های هک شده ، گم شده ، فراموش شده ، تخریب شده و … که امروزه بسیار ... نتلی - برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز “کاملا عملی” برگرداندن ... bnd1.iimg.ir/page-344275.html‏ - ذخیره شده ۷- چه زمانی( ماه / سال ) متوجه شدید که بازیتان هک شده و یا آنرا از دست دادید. ۸- چه شهر و کشوری ... آموزش بازگرداندن بازی کلش اف کلنز بدون سیو اکانت گوگل - عکس 9. بازگردانی اکانت هک شده در کلش اف کینگز | آموزش های سایت جمکده www.gemkadeh.com/.../بازگردانی-اکانت-هک-شده-در-کلش-اف-کینگز/‏ - ذخیره شده 13 ا کتبر 2015 ... درود بر دوستان ممکن است شما بازی خودتون رو به اکانت گوگل و فیسبوک جهت ... خانه » کلش اف کلنز » بازگردانی اکانت هک شده در کلش اف کینگز ... بازگرداندن اکانت هک شده کلش اف کلنز - ترفندخونـه www.tarfandkhooneh.ir/.../بازگرداندن+اکانت+هک+شده+کلش+اف+کلنز‏ - ذخیره شده اموزش بازگرداندن اکانت هک شده کلش او کلنز. بسیاری از افراد سوالاتی در مورد اکانت هک شده کلش آو کلنز پرسیده بودند و در پی راه حلی برای بازگردانی اکانتشان بودند ... بازگرداندن اکانت گم شده بازی کلش اف کلنز به راحترین صورت clashking.ir/.../بازگرداندن+اکانت+گم+شده+بازی+کلش+اف+کلنز+به+راحترین+صورت‏ - ذخیره شده بازگرداندن اکانت کلش آف کلنز ... با سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت پادشاه کلش امروز برای شما دوستان و عزیزان ... برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب بروید . آموزش بازیابی اکانت هک شده و از دست رفتهiranclash ایران کلش www.fastersearch.ir/stcdctmdtjrnmnsvdmnvcvndnsdcacyrctdef.html‏ آموزش بازیابی اکانت هک شده و از دست رفته | IRANCLASH ایران کلش ...آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز ! :: آموزش بازی ...بازیابی پسورد هک شده ... برگرداندن اکانت هک شده کلش اف کلنز | دانلود آهنگ شاد musicdownloadhappy.com/برگرداندن-اکانت-هک-شده-کلش-اف-کلنز/‏ - ذخیره شده 28 سپتامبر 2015 ... آموزش بازیابی اکانت هک شده و از دست رفته, برگرداندن اکانت هک شده کلش اف کلنز, آموزش برگرداندن بازی هک شده کلش آف کلنز, چگونه اکانت هک شده ... برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید ! :: آموزش بازی ... gonagoon.ir/tag/برگرداندن-اکانت-پاک-شده-کلش-اف-کلنز-در-و/‏ - ذخیره شده آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز ! :: آموزش بازی آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده! :: آموزش بازی برگرداندن اکانت پاک شده ... برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز www.fastcamp.ir/.../برگرداندن-اکانت-پاک-شده-کلش-اف-کلنز.html‏ - ذخیره شده 6 روز پیش ... آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز – CoCHBE.IR ... آموزش کلش اف کلنز،آموزش بازگرداندن اکانت حذف شده،بازگرداندن دهکده سیو ... ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ :: آموزش بازی کلش آف کلنز magifa.com/detail/1781273/article/4‏ - ذخیره شده اکانت کلشم پاک شده چه جوری برگردونمش - برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید ..... کلشه منو حک کردن و مثله خودم وارده کلشم میشن طرف رمزه ایمیلمم داره ... دانلود آموزش تصویری ساخت چند تا اکانت در clash of clans کلش اف کلنز downloadtitre.ir/دانلود-آموزش-تصویری-ساخت-چند-تا-اکانت-د/‏ - ذخیره شده برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید ! ... آموزش بازیابی اکانت هک شده در کلش اف کلنز سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه بعد از به جرات میتوان گفت که ... بازیابی پسورد اکانت جیمیل | بروز نوین beroznovin.ir/recovery-password-account-gmail/‏ - ذخیره شده توجه داشته باشید که برای بازیابی پسورد اکانت جی میل می بایست با آخرین آی پی ورودی اقدام به این کار نمایید ! ... من جیمیلم هک شده و شماره ی پشتیبانیشو عوض کردن . ... سلام من یک جیمیل داشتم که یک اکانت کلش آف کلنز روش بوده لول صد داده بودم ... جلوگیری از هک شدن در کلش اف کلنز www.iq9.ir/ssearch/6656/جلوگیری-از-هک-شدن-در-کلش-اف-کلنز/‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... جلوگیری از هک در کلش اف کلنز و قطع دسترسی هکر به اکانت هک شده روشهای جلوگیری از ... برای دیدن آموزش جلوگیری از هک شدن در کلش اف کلنز ادامه مطلب بروید ... برگرداندن+اکانت+کلش+اف+کلنز+بعد+از+هک+شدن.html – ذخیره شده بازی کلش آف کلنز » آموزش باز پس گرفتن اکانت از سوپرسل ... clashclans.ir/آموزش-باز-پس-گرفتن-اکانت-از-سوپرسل.../html‏ - ذخیره شده - مشابه 11 نوامبر 2014 ... سلام عزیزم از همین روش به سوپرسل نامه بدین و درخواست بازگرداندن ..... سلام اکانت من توسط یکی هک شده امکانش هست بازیمو پس بگیرم خواهش میکنم ... (آموزش برگرداندن اکانت پاک شده کلش آف کلنز) Clash Of Clans wisgoon.com/pin/4779292/‏ - ذخیره شده (آموزش برگرداندن اکانت پاک شده کلش آف کلنز) Clash Of Clans یک بازی ... ساخت سرور کلش اف کلنز بینهایت اول از همه باید بگم این هک نمیتونه باشه چرا که شما یک ... رمز های بازی کلش اف کلنز - دانلود رایگان جدید downloadnewfreec.com/tag/رمز-های-بازی-کلش-اف-کلنز/‏ - ذخیره شده آموزش ادامه آموزش تصویری انتقال اکانت کلش آف کلنز clash of clans از Android ... کد مخصوص برگرداندن دهکده را چگونه استفاده کنیم خرید و فروش اکانت بازی Clash Of ... گجت نیوز نسخه مود شده clash of clans6.322 بدون نیاز به روت هک جدید کلش آف ... آلپ گروه - آموزش اکانت هک شده کلش جیمیل + تصویری followme-bsky.alpgroup.ir/page-383616.html‏ - ذخیره شده چگونه اکانت هک شده کلش آو کلنز را بازگردانیم - نقشه کلش آو کلنز ... آموزش بازگرداندن بازی کلش اف کلنز بدون سیو اکانت گوگل clash of ... iraniankings.org/. چگونگی وصل شدن به اکانت افراد انتقال الماس در بازی کلش آف کلنز ... inewcontent.ir/tag/چگونگی-وصل-شدن-به-اکانت-افراد-انتقال-ال/‏ - ذخیره شده آموزش بازی کلش آف کلنز clash of clans Archives ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ ! :: آموزش بازی کلش آف کلنز آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف ... آموزش بازگرداندن بازی کلش اف کلنز سیو نشده • تاپ دانلود topsdownload.ir/.../آموزش-بازگرداندن-بازی-کلش-اف-کلنز-سیو-ن.html‏ - ذخیره شده 14 فوریه 2015 ... نشر توسط:رضا درابزارها و آموزش های کلش اف کلنز, تاپ دانلود, دانلود بازی اندروید ... بازی کلش من پاک شده چطور برگردونمش برگرداندن اکانت سیو نشده پاک شدن بازی کلش اف کلنز بدون ... دانلود Xmodgames ابزار هک و تقلب در بازی ها. هک کلش بویسله هک جیمیل در گوگل اکانت - آپارات www.aparat.com/.../هک_کلش_بویسله_هک_جیمیل_در_گوگل_اکانت‏ - ذخیره شده - مشابه 22 دسامبر 2014 ... برای هک کردن به ای دی لاینه mohammad۲۶۳۰رمز و جیمیل کلش خود را بدهید روی نسخه برفی آسونتر ... کلش آف کلنز هک شده. هک کلش. ۳۸ بازدید. ۴:۳۱ ...


لینک منبع و پست :http://clash-of-clans-tools.ir/2015/06/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%86-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%da%a9-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%b4-%d8%a2%d9%81-%da%a9%d9%84%d9%86/
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدعلی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 19:35

سلام . ببخشید نام موبایلی که بازی با ان اغاز کردیم بزاریم یا گوشی جدید ایا فرقی ندارد ؟

اسم هر گوشی ک باهاش بازی کردی، هم جدید هم قدیم هم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.