مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

پل بین کاربران و سایت های مورد نیاز اینترنت,آخرین اخبار ایران و جهان,سایت مرجع شما در اینترنت

آشنایی و ازدواج با همکار غلط یا درست؟

ezdevaj

بسیاری از ازدواج‌ها پیامد آشنایی دختر و پسر در محیط کاری است، در شرایطی بر حسب اصل مجاورت و همکاری زن و مرد به یکدیگر علاقمند شده و در نهایت تصمیم به ازدواج می‌گیرند

ستاره حمیدی؛ کارشناس ارشد روانشناسی

بسیاری از ازدواج‌ها پیامد آشنایی دختر و پسر در محیط کاری است، در شرایطی بر حسب اصل مجاورت و همکاری زن و مرد به یکدیگر علاقمند شده و در نهایت تصمیم به ازدواج می‌گیرند یکی از مزایای این روش این است که دو طرف بر اساس یک نقطه مشترک یا همان شغل‌شان به یکدیگر علاقمند می‌شوند و گاهی این آشنایی‌ها و به دلیل رفتارهای ناشیانه خدشه‌دار شده و سر انجامی نخواهد داشت و ممکن است دو طرف در صورت رعایت نکردن برخی اصول، شرایط نامساعدی را برای یکدیگر فراهم نمایند.

در صورت علاقمند شدن به یک همکار رعایت نکاتی برای جلوگیری از هرگونه سوتفاهم ضروری به نظر می‌رسد:

اولین قدم نشان دادن حسن نیت از ایجاد رابطه است منطقی است که بنا به دلایل متفاوت دختران و پسران به راحتی به ابراز علاقه دیگران امیدوار نشوند. گاهی احساسات زودگذر سبب آسیب وجهه شغلی و اجتماعی دو طرف می‌شود. اطمینان خاطر دادن به طرف مقابل و نشان دادن حسن نیت اساس شروع یک رابطه سالم است. بهتر است قبل از اطمینان از استمرار رابطه هیچ یک از همکاران دیگر از علاقمندی دو نفر به یکدیگر با خبر نشوند در این صورت ممکن است با سخنان و شایعات روند آشنایی دچار مشکل شود گاهی اطرافیان آگاهانه و ناآگاهانه با سخنان و شایعه پراکنی ممکن است به روابط صدمه بزنند.

قبل از هر چیز نیاز است دو نفر در مورد هم تحقیق کنند و از حسن نیت یکدیگر با خبر شوند بهترین راه برای تحقیق بررسی‌های محل زندگی است دوستان و رقیب‌های کاری منبع خوبی نیستند ممکن است رقیبان بر نقطه ضعف‌های شخص تاکید کنند یا دوستان صمیمی بر نقاط قوتش بهترین گزینه همکارهای نزدیکی که بسیار صمیمی نیستند می‌باشند در واقع آدم‌های خنثی بهترین منبع هستند. البته نباید فراموش کرد افرادی برای پرس و جو انتخاب شوند که سخنان و گفتگو‌ها را در میان بقیه همکاران فاش نسازند.

برای شکل گرفتن هر رابطه‌ای نیاز به آشنایی و شناخت بیشتر است پس از اطمینان از حسن نیت طرف مقابل باید دو طرف جلساتی جهت آشنایی بیشتر داشته باشند چهارچوب‌ها نباید فراموش شود ممکن است جواب یکی از دو طرف منفی باشد باید رابطه به گونه‌ای باشد که پس از بیان جواب منفی امکان ادامه همکاری وجود داشته باشد و دختر و پسر دچار ناراحتی در محل کار نشوند. متاسفانه برخی نیاموخته‌اند چگونه با حقایق کنار بیایند. در مرحله بعد باید در صورت عدم پذیرش درخواست شرایطی برای دادن جواب منفی فراهم شود طبیعتاً اگر فرد درخواست‌کننده در سمت بالاتری قرار داشته باشد شرایط پیچیده‌تر خواهد شد و زمانی شرایط دشوارتر می‌شود که دو طرف به قصد آشنایی بیرون رفته و صحبت کرده باشند نه گفتن در چنین روابطی باید با صراحت کامل انجام شود.

نباید برای جواب منفی دادن وجهه فرد را زیر سوال برد و یا تحقیر کرد و ضعف‌هایش را دلیل این جواب به شمار آورد. در این زمان باید ویژگی‌های مثبت فرد ذکر و گفته شود با وجود تمامی این خوبی‌ها، احساس می‌شود دو طرف نتوانند خواسته‌های یکدیگر را برآورند و دلایل به صورت واضح و شفاف ذکر گردد و تاکید شود از روزهای بعد تمایل بر این است که رابطه در حد همکار باقی بماند آنچه زنان و مردان در این مواقع باید بدان توجه فراوانی کنند این است که چنان که جواب منفی است از هر گونه دلسوزی پرهیز کنند.

عواقب دلسوزی

مسلماً پس از رد درخواست ازدواج طرف مقابل ناراحت شده و ممکن است رفتارهایی از خود بروز دهد که بدان وسیله ناراحتی خود را ابراز نماید به عنوان مثال ممکن است شخص شاهد رفتارهای گوشه‌گیرانه، غیبت از کار و بی‌قراری باشد متاسفانه در این مواقع اکثر افراد برای کاهش ناراحتی طرف مقابل سعی می‌کنند به نحوی از وی طلب بخشش کنند و در ذهن دچار احساس گناه می‌شوند در این حالت برای از بین بردن احساس گناه سعی می‌شود بیشتر جویای احوالش شوند و یا کارهایش را تسهیل کنند فارغ از اینکه این رفتار سبب دلگرمی مجدد طرف مقابل می‌شود و او را وارد بازی احساسی می‌کند.

هر چند که شاید فقط این رفتارها برای آرام کردن باشد ولی می‌توان از آن بر داشت‌های متفاوتی کرد برای جلوگیری از هر سوتفاهم بهتر است فرد گفتار و اعمالش را هماهنگ سازد و چنانچه محیط کاری آزارش می‌دهد سعی در جابه جایی و تغییر محل کاری خود داشته باشد.

از سوی دیگر ممکن است این علاقمندی به ازدواج منتهی شود در این صورت زوجین ویژگی‌های مثبتی در رابطه‌شان خواهند داشت به عنوان مثال از شرایط کاری هم باخبر بوده و به خوبی یکدیگر را درک می‌کنند و با توجه به این که رفتارهای اجتماعی شریک زندگی را دیده اعتماد و اطمینان بیشتری خواهد داشت در کنار تمامی مزایا باید مراقب بود که مسائل کاری وارد حریم خانه نشده و زندگی خصوصی را تحت تاثیر قرار ندهد. داخل نکردن مسائل عاطفی و کاری: متاسفانه برخی نیاموخته‌اند روابط کاری و عاطفی را از هم منفک کنند زوجین بسیاری هستند که حتی در محیط منزل همچنان کشمکش‌ها و مسائل کاری را مطرح و رابطه خصوصی خود را پر تنش می‌سازند.

مراقب خط قرمزهایتان باشید
پیش از آنکه در مورد پیشنهاد همکارتان فکر کنید و سنگ‌هایتان را با خودتان وا بکنید، در کافی شاپ و رستوران قرار نگذارید و یا وارد ارتباط صمیمانه‌ای نشوید. قبل از آنکه هر جوابی به این خواستگاری بدهید، مشابهت‌ها و تفاوت‌هایتان با این فرد را فهرست کنید و سعی کنید واقع‌گرایانه و بدون توجه به موقعیت کاری او در موردش تصمیم بگیرید. چراکه ممکن است شما زوج خوبی برای هم نباشید و حتی یک رابطه چند هفته‌ای، می‌تواند تاثیر ناخوشایندی را بر روابط کاری شما بگذارد.

از آنجایی که کار مشترک شما و موضوع خواستگاری می‌تواند بر آینده ارتباطی شما تاثیرات منفی بگذارد، بهتر است با مراقبت بیشتر و جدی‌تر ارتباط را جلو ببرید. برای آشنایی بیشتر برنامه‌ریزی کنید اما مراقب باشید دوران آشنایی و جلسات مربوط به آشنایی شما زیاد طولانی نشود و اگر این آشنایی طولانی شد، باید مطمئن شوید که هدف آقای همکار ازدواج است یا خیر. هر چند این اطمینان‌ها چندان هم قابل اتکا نیست چرا که اگر بناست رابطه‌ای به ازدواج بینجامد- آن هم در ارتباط با یک همکار- این موضوع نیازی به کش پیدا کردن بیش از حد ندارد. از طرف دیگر، واقعیت این است که کنترل رابطه در این شرایط و ایجاد محدودیت‌ها مسوولیت شماست، چراکه آقایان دلیل کمتری برای محدود شدن به ازدواج و کنترل این گونه روابط می‌بینند. پس مراقب خط قرمزهایتان باشید.

دعواهای کاری را فراموش کنید
مهم نیست او رئیس شماست یا همکاری در رده پایین‌تر؛ مهم این است که زندگی در کنار او و زیر یک سقف، شما را خوشبخت می‌کند یا خیر! حتی اگر در کارتان با هم جر و بحث‌ها یا رقابت‌هایی دارید، بهتر است بیشتر بررسی کنید و لازم نیست بلافاصله به او نه بگویید. آدم‌ها در محیط کار، همیشه تمامی شخصیت و ویژگی‌هایشان را بروز نمی‌دهند.

البته نمی‌توانیم قاعده مشت نمونه خروار است را نادیده بگیریم چرا که محیط کار یک محیط جدی و به هر حال نمونه‌ای از سبک زندگی فرد است. اما توجه داشته باشید که شاید او در نقش همسری، به مراتب بهتر و شاید هم بدتر از نقش کارمندی باشد. گذشته از این، شاید از چند ماه دیگر هم شرایط کاری یکی از شما تغییر کند و دیگر مناسبات کاری فعلی میانتان نباشد؛ پس باید مطمئن شوید که بدون همکاری هم به اندازه کافی مکمل هم هستید یا خیر.

بیرون از اداره عاشق باشید
اینکه جواب منفی دادن به خواستگاری یک همکار چقدر می‌تواند روی روابط کاری تاثیر بگذارد بستگی به شخصیت هر دوی شما و رتبه کاری تان دارد. احتمالا نه گفتن به خواستگاری مدیر، بیشتر از نه گفتن به پیشنهاد یک همکار هم رتبه بر روابط کاری شما تاثیر می‌گذارد. این موضوع وقتی پیچیده تر می‌شود که شما به قصد آشنایی بیرون از چهارچوب کاری با او وقت گذرانده باشید. اگر به هر دلیل پاسخ نه به او دادید و یا بعد از مدتی از او شنیدید که به درد زندگی هم نمی خورید، نسبت به هم کینه جو نشوید و نگذارید که ناراحتی‌ها دلیلی برای دعواهای کاری میان شما شود و شغل‌تان قربانی احساساتتان شود. اگر هم پاسخ شما مثبت بوده، به بهانه این عشق از انجام وظایف‌تان طفره نروید و یا در مقابل او آسان گیر نباشید. بگذارید همه چیز روال عادی خودش را طی کند. یادتان نرود حتی اگر شما با هم ازدواج کنید، قرار نیست مناسبات زناشویی‌تان را به کارتان وارد کنید.

گردآوری : میهن فال

نوشته آشنایی و ازدواج با همکار غلط یا درست؟ اولین بار در میهن فال | مرجع سرگرمی و فال و طالع بینی پدیدار شد.


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

آشنایی و ازدواج با همکار غلط یا درست؟ - میهن فال www.mihanfal.com/آشنایی-و-ازدواج-با-همکار-غلط-یا-درست؟.html‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... آشنایی و ازدواج با همکار غلط یا درست؟ بازدید : 23. ezdevaj. بسیاری از ازدواج‌ها پیامد آشنایی دختر و پسر در محیط کاری است، در شرایطی بر حسب اصل ... ازدواج با همکار غلط است؟ - میهن فال www.mihanfal.com/tag/ازدواج-با-همکار-غلط-است؟‏ - ذخیره شده آشنایی و ازدواج با همکار غلط یا درست؟ ... به ازدواج می‌گیرند یکی از مزایای این روش این است که دو طرف بر اساس یک نقطه مشترک یا همان شغل‌شان به یکدیگر علاقمند . بیست فان - آشنایی ازدواج با همکار غلط یا درست؟ 20fun.ir/tag/آشنایی+و+ازدواج+با+همکار+غلط+یا+درست؟.html‏ - ذخیره شده آشنایی ازدواج با همکار غلط یا درست؟ پرتال تفریحی بیست فان دانلود جدیدترین ها. بیست فان - آشنایی و ازدواج با همکار غلط یا درست؟ fun.20fun.ir/post-65418.html‏ - ذخیره شده آشنایی و ازدواج با همکار غلط یا درست؟ پرتال تفریحی بیست فان دانلود جدیدترین ها. داشتن دوست قبل از ازدواج، درست یا غلط ؟ - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../like-marriageright-wrong.html‏ - ذخیره شده - مشابه زناشوییدانستنیهای قبل از ازدواجداشتن دوست قبل از ازدواج، درست یا غلط ؟ ... نمی دهند و بدون آشنایی کافی و درنظر نگرفتن معیارهای درست، اقدام به برقراری این رابطه می ... بنابراین با کسانی دوست می شوند که کیفیت اخلاقی و رفتاری پایین تری دارند. ازدواج با همکار درست است یا خیر؟ - آکاایران www.akairan.com/marriage/chashmebaz1/201293161820.html‏ - ذخیره شده انتخاب همسر با چشمان باز,همکار,ازدواج اصلاً برایشان مهم,همکاران معمولی,محیط تصمیم بر خواستگاری,شغل ... و مرد ,پیش از ازدواج,قبل از ازدواج,ازدواجی آگاهانه,خواستگاری ازدواج با همکار، درست یا نادرست؟ ... که افراد پس از آشنایی با یکدیگر در این محیط تصمیم بر خواستگاری از یکدیگر و ازدواج با هم می گیرند. ..... انگیزه های غلط برای ازدواج. برقراری رابطه احساسی در محل کار؛ درست یا غلط؟ - Bartarinha.IR ... www.bartarinha.ir/.../برقراری-رابطه-احساسی-در-محل-کار-درست-یا-غلط‏ - ذخیره شده - مشابه 2 مه 2014 ... برقراری رابطه احساسی در محل کار صحیح است یا خیر؟ حرفه‌ای باشید مهم‌ترین نکته در ایجاد ارتباط برای آشنایی پیش از ازدواج با همکار این است که ... ازدواج با همکار - شمسه shamsehplus.ir/tag/ازدواج-با-همکار/‏ - ذخیره شده برقراری رابطه احساسی در محل کار؛ درست یا غلط؟ ... مهم‌ترین نکته در ایجاد ارتباط برای آشنایی پیش از ازدواج با همکار این است که بتوانید روابط کاری را کاملا از رابطه ... میگنا - داشتن دوست دختر یا پسر قبل از ازدواج، درست یا غلط ؟ www.migna.ir/vdcf.vdciw6d0cgiaw.html‏ - ذخیره شده - مشابه 25 ژانویه 2012 ... آشنایی با زبان دوم به بهبود سکته مغزی کمک می کند ... داشتن دوست دختر یا پسر قبل از ازدواج، درست یا غلط ؟ ... در صورتی که این کاملا غلط است. رابطه قبل از ازدواج برای شناخت بیشتر صحیح یا غلط...؟ :: ترنم مهر taranomemehr.ir/1392/04/04/رابطه-قبل-از-ازدواج‏ - ذخیره شده 25 ژوئن 2013 ... رابطه قبل از ازدواج برای شناخت بیشتر صحیح یا غلط. ... مردی که قبل از ازدواج با او ارتباط داشته ام ،حالا هم که ازدواج کرده ام با تلفن همراهم تماس می گیرد و هر چه می گویم تماس نگیر .... آیا ارتباط دختر و پسر قبل از ازدواج ، به قصد ازدواج اشکال دارد ؟ ...... بنظر ما این آَشنایی خوب است ولی بعد از خواستگاری و قبل از ازدواج . ازدواج با همکار،درست یا غلط؟ | اداری iedari.com/?p=1498‏ - ذخیره شده 1 ژوئن 2015 ... ۱ – وقتی همکار فرد، خواستگارش می شود بدین معناست که این دو نفر ماهها و یا حتی سالها در کنار هم بوده اند و با هم آشنا هستند. همین آشنایی باعث شناخت ... داشتن رابطه دوستی قبل از ازدواج درست یا غلط ؟ - تالار گفتگوی هم ... forum.hammihan.com/thread53815.html‏ - ذخیره شده - مشابه داشتن رابطه دوستی قبل از ازدواج درست یا غلط ؟ ... بروز نمی دهند و بدون آشنایی کافی و درنظر نگرفتن معیارهای درست، اقدام به برقراری این رابطه ... معروف دوست دختر و یا دوست پسرهای بیشتری داشته اند و قبل از ازدواج روابط متعددی با ... پسر مناسب برای ازدواج - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../1868-پسر-مناسب-برای-ازدواج‏ - ذخیره شده و احتمالاً می‌بینید که هر بار فرد جدیدی (یک دوست، معلم، همکار یا مربی) را می‌خواهید جذب ... واقعیت این است که برای ملاقات با پسر مناسب وقت درست و غلط وجود دارد. ... وقتی قصد دارید پسر ایدآل‌تان را پیدا کنید، این فرایند آشنایی را با لذت فوق‌العاده ... همسرداری و ازدواج - پارس ناز www.parsnaz.ir/news_cats_10.html‏ - ذخیره شده - مشابه همسرداری و ازدواج,طلاق,پرده بکارت,زندگی زناشویی,رابطه جنسی,شب زفاف, خواستگاری,دانستنی های ازدواج ... آشنایی با قسمت های لذت بخش بدن زن و مرد در روابط جنسی. ایسنا - بزرگتر بودن دختر در ازدواج؛ آری یا خیر؟ isna.ir/fa/news/.../بزرگتر-بودن-دختر-در-ازدواج-آری-یا-خیر‏ - ذخیره شده - مشابه 24 ژوئن 2012 ... یک روانپزشک در یزد گفت: ازدواج با دختر بزرگتر از بعد روانشناختی پسندیده ... وی یکی از دلایل ازدواج دختران با مردانی با سن یکسان و یا کمتر را کاسته شدن ... بدین معنا که تحصیلات را مانع ازدواج ندانیم، توقعات غلط را در مورد ازدواج حل .... اون هم من رو دوست داره و من با خانوادش هم آشنایی دارم. ... از نظر شرعی درست است یا نه؟ پزشک با پزشک ازدواج کند یا با غیر پزشک؟ - سلامت ایرانیان salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=83636&type=3‏ - ذخیره شده 21 جولای 2015 ... در این پرونده سعی شده، پزشکانی که با پزشک یا غیر پزشک ازدواج کرده‌اند، ..... درست یا غلط این نوع ازدواج اتفاقی است که در دوران گذشته رخ می داد و هر انحرافی از ... در منظومه‌ی برادر و خواهری خوب بوده باشد، طول دوره‌ی آشنایی کمتر از 6 ماه یا بیشتر ... برخی از پزشکان هم که در سنین بالا با همکاران و هم رشته‌هایی خود ازدواج ... سئوالات ارتباط دختر و پسر [بایگانی] - تالار گفتگوی همدردی:سایت ... www.hamdardi.net/sitemap/f-24.html‏ - ذخیره شده - مشابه آشنایی برای ازدواج یا راهی برای فراموشی رابطه سابق · نمیتونم دختر مورد علاقم رو (با همه رفتار های ... 14ساله من گرفتار روابط غلط شده مادرش خیلی داغونه ، واقعا نمیدونیم چیکارش کنیم . ... مشکلات ازدواج من و همکارم · کمکم کنین رابطه ام با خودم و خدا رو درست کنم. ... راهنماییم کنید چطور ارادم قوی کنم و با دوست پسر فوتبالیستم کات کنم؟ بهداشت روانی - آشنایی(گام اول قبل از ازدواج)قسمت اول mentalhealth89.blogfa.com/post/228‏ - ذخیره شده - مشابه یا به عبارت دیگر با کسی ازدواج کنید که مانند صمیمی ترین دوست شما باشد. ..... *به اجبار و قبل از آنکه درست باشد و آمادگی آن را داشته باشد تن به رابطه ی جنسی می دهند .... به خصوص خانم ها مستعد پذیرش این باور غلط در زمان اشنایی و ازدواج هستند. بازیگران ایرانی چطور عاشق شدند و ازدواج کردند؟ - تاپ ناز www.topnaz.com/بازیگران-ایرانی-چطور-عاشق-شدند-ازدواج/‏ - ذخیره شده - مشابه 11 دسامبر 2014 ... ازدواج بهاره رهنما و همسرش, نحوه آشنایی شقایق دهقان با همسرش, حمید گودرزی و ... اگرچه درباره درست یا غلط بودن این حس نظری نمی‌دهیم و به صرف احساسات فرد توجه می‌کنیم. ... تا مدت‌ها همکار بودیم و سر سریال پاورچین بود که قضیه جدی شد. معایب و مزایای ازدواج پزشکان با هم‌رشته‌ خود tabnakbato.ir/fa/.../معایب-و-مزایای-ازدواج-پزشکان-با-هم‌رشته‌-خود‏ - ذخیره شده 22 جولای 2015 ... در این پرونده سعی شده، پزشکانی که با پزشک یا غیر پزشک ازدواج کرده‌اند، ..... درست یا غلط این نوع ازدواج اتفاقی است که در دوران گذشته رخ می داد و هر انحرافی از ... در منظومه‌ی برادر و خواهری خوب بوده باشد، طول دوره‌ی آشنایی کمتر از 6 ماه یا بیشتر ... برخی از پزشکان هم که در سنین بالا با همکاران و هم رشته‌هایی خود ازدواج ... ازدواج عاقلانه در محیط مجازی - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و ... www.tabnak.ir/fa/news/59344/ازدواج-عاقلانه-در-محیط-مجازی‏ - ذخیره شده 12 آگوست 2009 ... 1- توجه به نام کاربری یا همان اصطلاح رایج در بین کاربران (id/ آی دی) اینکه کاربر .... اما من به عنوان دختر در این فضای مجازی کسی را یافته ام که من را با موضوعات دیگری آشنا می کند. خدا ... نظر من این است نمیدانم درست است یا غلط : ... با همسرم از طریق اینترنت آشنا شدم البته اشنایی ما به قصد ایجاد ازدواج و یا دوستی هم نبود چگونه یک مرد عاشق میشود و بدنبال آن به یک زن پیشنهاد ازدواج می دهد ... sepidehdam.persianblog.ir/post/22/‏ - ذخیره شده - مشابه 12 سپتامبر 2010 ... ... خیلی محترمانه بهم بیشنهاد ارتباط فراتر از محل کار به قصد آشنایی بیشتر داد. ... یکبار که نظرش را برای ازدواج سوال کردم گفت دوست دارد از نظر مادی به شرایط ... برای شما بنویسم و احتمالا شنیدن آنها از منی که درست یا غلط شهرتم به "حمایت ... اکثر مردان جذب زنی میشود که با او سه چیز بدست آورند : در درجه اول لذت ،دوم ... با مخالفت والدین در ازدواج، چه باید کرد؟ | شهر سوال www.soalcity.ir/node/363‏ - ذخیره شده - مشابه دقیقا همان طور که هر موافقتی با فرد انتخابی ما به معنای درست بودن نیت شخص موافق و ... به خاطر این که معمولا عمده مشکل سر راه انتخاب مورد مناسب برای ازدواج، عدم آشنایی با ... بعد از شنیدن دلایل شما، اگر باز هم پدر یا مادرتان، با شما مخالفت کنند معمولا ..... گفت دائیم اومد با مادرم درمورد دختر اون یکی دائیم باهاش حرف زد و مادرمم قبول کرد. محیط رابطه ممکن ازدواج مشکل همکاران برای آشنایی مشکل برخورید ... weblog24.com/.../محیط-رابطه-ممکن-ازدواج-مشکل-همکاران-برای-آشنایی-مشکل-برخورید-سلسله-مراتب-برای-ازدواج-رفتار-کنید.html‏ - ذخیره شده محیط رابطه ممکن ازدواج مشکل همکاران برای آشنایی مشکل برخورید سلسله مراتب برای ازدواج رفتار کنید. ... برقراری رابطه احساسی در محل کار؛ درست یا غلط؟ ... ازدواج موقت در بعضی از آثار قانونی با ازدواج دائم مشترک است در بعضی دیگر،آثار قانونی ... Sokoute del - داشتن دوست دختر یا پسر قبل از ازدواج، درست یا غلط؟ loveonlyyou.blogfa.com/.../داشتن-دوست-دختر-یا-پسر-قبل-از-ازدواج،-درست-یا-غلط-‏ - ذخیره شده - مشابه 14 مارس 2013 ... داشتن دوست دختر یا پسر قبل از ازدواج، درست یا غلط؟ ... چه بسا اگر پسری هم از روی صداقت با دختری دوست شود، معلوم نیست ایا ویژگی های اخلاقی ... بر فرض که این روابط و آشنایی ها زمینه ای برای ازدواج باشد، از کجا می توان یقین کرد ... ازدواج با خانواده ای سنتی؛ درست یا غلط؟ (لطفا نظر خود را بیان کنید) www.askdin.com/thread29642.html‏ - ذخیره شده با سلام ما شنبه شب رفتیم خواستگاری یک دختر 20 ساله که الهیات میخونه و تازه سال اولش تموم شده. خلاصه کلی ... ازدواج با خانواده ای سنتی؛ درست یا غلط؟ (لطفا نظر ..... دوست عزیز من آشنایی به مسائل شرعی ندارم که بگم شرع چی میگه پرسش و پاسخ - پیش از ازدواج! pishazezdevaj.blogfa.com/category/14‏ - ذخیره شده - مشابه با اینکه ب ایشون علاقه دارم ولی دختر منطقی ای هستم و 2 ،3 بار رابطه رو بهم زدم چون ایشون .... لازمه آشنایی نزدیکتری با شما داشته باشم تا هم مشورت خانواده ام به کمکم بیاد و هم اطلاعات ..... الان هم توی رابطه ای هستی که به درست یا غلط روی ازدواج اصرار داری. تجرد یا ازدواج - تجرد بعد از سی سالگی mojarad.persianblog.ir/tag/تجرد_یا_ازدواج‏ - ذخیره شده - مشابه آن یکی از غرورمان می گفت و دیگری از جدیت من اما به تفاووت هایم با آن همکار فکر می کردم. .... حالا با ملقمه ای روبرو شده بودم که نمی فهمیدم رفتار درست چیست. یک آشنایی مانند یک ناآشنا زنگ می زند و باید باهم حرف بزنیم. ..... این مرحله رسیده ام معلول خیلی چیزهاست از فرهنگ اشتباه و تربیت سخت گیرانه تا انگاره ها و پیش فرض های غلط . آشنایی جهت ازدواج - تالار روانشناسی و مشاوره همیاری hamyaryiran.ir/sitemap/f-53.html‏ - ذخیره شده - مشابه [بایگانی] رابطه قبل از ازدواج,مشاوره ازدواج,رابطه پیش از ازدواج. ... سرد شدن دختر به دلیل نداشتن هیجان در رابطه و تصمیم جدایی ... حس بلاتکلیفی من · اجبار کردن ... درست یا غلط؟ سردرگمی در ... میخام با فردی که ایدز و معتاد ازدواج کنم ولی ... خاستگاری یه ... مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب aftabnews.ir/vdcjaaevvuqeahz.fsfu.html‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2012 ... خانمی ۲۹ ساله، تهرانی، با یک بار سابقه‌ی ازدواج و طلاق و ۴ بار تجربه‌ی عقد موقت… ** * ... بعد از مدتی که از آشنایی ما گذشت، من خودم پیشنهاد دادم که محرم بشویم. ... مثلاً دختر باکره تا وقتی از سن ازدواج نگذشته، شرایطش با مطلقه یا بیوه متفاوت است. ...... اگر درست یا غلط بودن هر کار را با اخلاق عقل و انصاف بسنجیم لازم ... ریش و قیچی به دست جوانان نابلد! www.webgardha.com/10859/ریش-و-قیچی-به-دست-جوانان-نابلد‏ - ذخیره شده 1 ا کتبر 2015 ... می‌گرفت سر نهایت در می‌شد شروع خواستگاری دختر با اولیه توافقات مناسب ... درست یا غلط بودن این ملاک چندان مهم نیست بلکه سوال اصلی این‌جاست که آیا این ... آشنایی قبل از ازدواج مراحل جلسات مشاوره خانواده ریش و قیچی به دست جوانان ... بحث ازدواج دو همکار از دیدگاه روانشناسان ومردم عام [آرشیو] - سایت ... www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-110335.html‏ - ذخیره شده - مشابه کلا با ازدواج موافق نیستم چه همکار چه غیر همکار 1 .... متاسفانه امروزه شاهد هستیم که اکثر ازدواج ها بر مبنای احساسات ِ لحظه ای و یا معیارهای غلط اتفاق میفته، ما باید ... کاری هم بیشتر آشنایی دارند و میتوانند در صورت نیاز کمک حال همدیگر باشند ... درست است که از این نظر میتوانند به هم کمک کنند ولی ازدواج مسئله ساده ای ... من هم قبل از ازدواج با همسرم دوست بودم/ دوستی‌های دختر و پسر مانع از ... www.bultannews.com/.../من-هم-قبل-از-ازدواج-با-همسرم-دوست-بودم-دوستی‌های-دختر-و-پسر-مانع-از-ازدواج-نمی‌شود‏ - ذخیره شده - مشابه 10 سپتامبر 2014 ... به عنوان نمونه برخی باورهای غلط در خانواده‌ها مانند اینکه تا زمانی که خواهر بزرگتر ازدواج نکند دختر کوچکتر ... دختر باید با پسری که واقعا خواهان اوست، ازدواج کند. ..... اونایی که دوستی خیابانی را موجب آشنایی پسر دختر میدونن بگن .... ناشناس عزیز اگه اطلاعات درست حسابی یا عصاب نداری مجبور نیستی کامنت بزاری . داشنن دوست دختر یا دوست پسر قبل از ازدواج درست است یا غلط؟ mhjohar.blogfa.com/post/408‏ - ذخیره شده داشنن دوست دختر یا دوست پسر قبل از ازدواج درست است یا غلط؟ ... بروز نمی دهند و بدون آشنایی کافی و درنظر نگرفتن معیارهای درست، اقدام به برقراری این رابطه ... به عبارت بهتر، شما تصور کنید دختر و پسری تصمیم می گیرند که رابطه ای با هم برقرار ... عشق و شور زندگی - توصیه هایی قبل از ازدواج shoorezendeghi.blogfa.com/cat-1.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه هنگام خواستگاری فقط پدر و مادر و پسر با هم بروند ( یا جایگزین پدر و مادر با قیم ، پسران اینکار را در غیاب والدین انجام دهند. .... به علت روابط آزاد پسر و دختر، قبل از ازدواج حامله هستند. .... روابطی جهت آشنایی و شناخت با یکدیگر برقرار می کنند .... اگر عبارت را هم درست می‌دانستید و هم غلط (یعنی در مورد نظرتان مطمئن نبودید)، عدد ۴، اگر با ... دانستنی های ازدواج - دانلود برنامه اندروید androidir.ir/?p=655‏ - ذخیره شده برقراری رابطه احساسی در محل کار؛ درست یا غلط؟ عشق های مبتذل و ازدواج ... 7 هشدار درباره ازدواج با همکار; چرا پسران مجرد با زنان مطلقه ازدواج می کنند؟ آقای داماد چه کاره‌اند؟ دکتر فرهنگ – دوره ی ازدواج – معیارهای ازدواج | Ashnae - آشنایی www.ashnae.com/دکتر-فرهنگ-دوره-ی-ازدواج-معیارهای-ازد/‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... اﺯﺩﻭاﺝ ﻛﻦ ﺑﺎ ﻫﻤﺴﺮﻱ ﻛﻪ ﻟﺬﺕ و ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﺭا ﺳﻤﺖ اﻭ ﺑﺒﺮﺩ ﻧﻪ ﺗﺮﺣﻢ و ﺭﻗﺖ. ﻣﻌﻴﺎﺭ ششم: ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﺸﺴﺘﻦ. ﻋﺸﻖ ﺑﺮاﻱ ﺷﺮﻭﻉ ﺯﻧﺪﮔﻲ و اﺯﺩﻭاﺝ ﻻﺯم ﻧﻴﺴﺖ ﻭﻟﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺘﻦ و ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﺸﺴﺘﻦ در آغاز ﻣﻬﻤﻪ. اﮔﻪ ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ .... اﺯ ﺧﻮاﺳﺘﮕﺎﺭﻱ ﺗﺎ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺑﺮاﻱ ﺭﺩ ﻳﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﺑﺎﻳﺪ ﺣﺪاﻗﻞ 3 ﻣﺎﻩ ﺑﮕﺬﺭﻩ ﭼﻮﻥ ﻣﻲ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻛﻨﻴﻢ. اﮔﻪ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﺎﺕ اﻭﻝ ..... هی نگیم فرق می کنه ، ارزش ها هنوز همان هاست، درست و غلط ها هنوز هموناست. رازهایی در مورد مردان و زنان manandwoman.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه بنابراین مردها، اغلب احساسات طبیعی زن ها را به غلط ،ضعف نفس تلقی می کنند و .... از این طریق نوبت بعد که با همسر یا دوست دخترتان ملاقات داشتید راحت تر می ...... درست است که بیشتر دختران با رویای ازدواج با یک شاهزاده ی جذاب، لباس عروسی مجلل و ..... نیست که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد ... دوستی قبل از ازدواج برای شناخت جنس مخالف درست یا غلط؟ - زمان www.zamannews.ir/.../11260-دوست-قبل-از-ازدواج-برا-شناخت-جنس-مخالف-درست-غلط‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2015 ... دوستی قبل از ازدواج برای شناخت جنس مخالف درست یا غلط؟ ... و بدون آشنایی کافی و درنظر نگرفتن معیارهای درست، اقدام به برقراری این رابطه می کنند ... بنابراین با کسانی دوست می شوند که کیفیت اخلاقی و رفتاری پایین تری دارند. روانشناسی روابط زناشویی - ورود مجردها ممنوع ، فقط برای متاهلین hedva.blogfa.com/cat-9.aspx‏ - ذخیره شده هنگامی که تازه با فردی آشنا می شوید و در ابتدای نامزدی یا ازدواج قرار دارید، همه چیز ... ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی شما است که درست و غلط بودن آن می تواند سال های زیادی از ... دختر و پسر در دوران نامزدی برای کسب شناخت از هم باید ویژگی‌های شخصی خود را ... خیلی ها به عنوان شادترین روزهای آشنایی می شناسندش و برای بعضی ها هم پرتنش ... روانشناسی/ با چه افرادی درد دل نکنیم!؟ www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2286024‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... به طور کلی شادی های زندگی تان زیاد می شود و دوست دارید همه عالم و آدم بفهمند چقدر خوشحال هستید. ... دل شان می خواهند هنگام آشنایی با فردی جدید یا زندگی پس از ازدواج دیگران را هم ... درست است که هر روز همکارتان را می بینید اما روانشناسان توصیه مهمی ... فرزندان شان هنوز بچه هستند و نمی توانند درست را از غلط تشخیص دهند. روانشناسی خانواده www.khoshbakhti20.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه دختر و پسری که قبل از خواستگاری با هم ارتباط برقرار می کنند ، به دلیل علاقه ای که .... مشاور یا روانشناس بالینی ، با توجه به ویژگی های نقاشی و محتوای آن و نیز ..... وجود و بروز این رفتار در شما تا این سن ، یک نوع عادت غلط بوده و شما باید در جهت رفع .... می گویم که به کمال برس تا ازدواج مناسبی داشته باشی ، آیا این حرف من درست است؟ مرگ یک بار ، شیون یک بار - سایت دکتر شیری doctorshiri.com/fa/content/3235/مرگ-یک-بار-،-شیون-یک-بار/‏ - ذخیره شده - مشابه 3 دسامبر 2012 ... ببخشید با گوشی وارد شم یه سری اشتباه تایپی هست عذر میخوام بابت نگارش پر از غلط .... سلام آقای دکتر من یه دختر ٢٣ساله هستم حدود ٨ماه پیش با یه پسری که قبلا ..... درست تر اینست که دو نفر با شباهت زندگی گذشته شون با هم ازدواج کنند نه ..... خاطره هامم و سخت میتونم برای آشنایی یا به شخص جدید پا پیش بزارم… آیا آشنایی و دوستی قبل از ازدواج خوب است یا بد - تک فارس www.takfars.ir/آیا-آشنایی-و-دوستی-قبل-از-ازدواج-خوب-است/‏ - ذخیره شده - مشابه 6 سپتامبر 2013 ... عکس, آیا آشنایی و دوستی قبل از ازدواج خوب است یا بد ... امّا بنحوی در یک پروژه با هم همکار می‌شوند و یک ارتباط کاری و عاطفی با هم پیدا می‌کنند و به بهانه‌ی آن با هم رفت و آمد پیدا می‌کنند. .... باور های غلط آرایشی درباره کرم مرطوب کننده بازگشت به رابطه قبلی؛ درست یا غلط؟! - پرشین وی www.persianv.com/ravan/299262.php‏ - ذخیره شده 26 جولای 2015 ... طلاق گرفتن , ازدواج پس از طلاق , ازدواج با همسر سابق , ازدواج مجدد بعد از طلاق بازگشت به رابطه قبلی , درست یا غلط ازدواج با همسر سابق درست است یا غلط ,, بازگشت به رابطه قبلی؛ درست ... آشنایی با بیماری مخفیانه سلنا گومز .... مزاحمت های دوست پسر سابق برای عروس 16 ساله / آنها به زور از من فیلم و عکس تهیه کردند. انگیزه های غلط ازدواج | پارسی طب fa.parsiteb.com/انگیزه-های-غلط-ازدواج/‏ - ذخیره شده صفحه اصلی دانستنیهای جنسی و زناشویی انگیزه های غلط ازدواج .... یک آشنایی سریع ، هر چقدر هم که هیجان آور باشد، تنها یک صمیمیت ظاهری به بار ... -ازدواج با دختر یا پسری که هنوز دانشجو است و از ثبات اقتصادی، شغلی و فکری لازم برخوردار نمی باشد . آموزش مسائل زناشویی - ترمیم پرده ی بکارت یا هایمنوپلاستی amuzeshe-jensi.blogfa.com/category/3‏ - ذخیره شده - مشابه پاسخ به سوالات شما (ترمیم پرده بکارت یا هایمنوپلاستی) ... همانگونه که قبلا نیز گفته ام یک باور غلط در جوامع جهان سوم وجود دارد و آن اینکه وجود پرده ... از جمله برخی همکاران پزشک و یا ماما با اخذ پولهای گزاف از دختران ساده ای که بکارت خود را در اثر ... همچنین بسیاری از دختران جوان قبل از ازدواج نگرانی بسیاری در مورد سالم بودن یا نبودن پرده ... مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان – ازدواج moshavere.tribuneazad.ir/ezdevaj/‏ - ذخیره شده - مشابه طلاق یا زندگی؟ .... سلام دختری 24 ساله هستم یک ساله با پسری دوست هستم در مورد ازدواج دچار سردرگمی شدم ... شدم که در ابتدا خودشتان را مجرد معرفی کردند اما ذکر کردند که بعد از اشنایی اولیه نکتهمتن کامل .... از نظر عقلی انتخاب این فرد درست نیست ولی نمی دانم با موقعیت سنی من رد کردن این فرد درست است .... نمیدونم چی درسته چی غلط؟ ستاره ها چه جوری عاشق شدند؟ - پایگاه خبری تحلیلی خرداد khordadnews.ir/news/107593‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2014 ... اگرچه درباره درست یا غلط بودن این حس نظری نمی‌دهیم و به صرف احساسات فرد توجه می‌کنیم. ... طرفین دوستان و همکاران یکدیگر را به خوبی می‌شناسند. ... این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من مخالفت‌های اولیه خانواده همسرم شروع شد ... .: Porseman.org :. - نظرات کاربران - پرسمان porseman.org/comments.aspx?id=97‏ - ذخیره شده - مشابه به هر حال هر کسی ممکن است اختلاف نظرهایی با خانواده داشته باشد ولکن ازدواج توصیه دین و .... البته شیوه آشنایی مستقیم دختر و پسر نیز امروزه مطرح است که به نظر می رسد .... هرچند چنین مراکز مشاوره ای محدود هستند و یا کمتر با فرهنگ ملّی و بومی ما این گونه ..... پرسمان : مخاطب بزرگوار، بله درست است که زیبایی امری نسبی است و سلیقه ...


لینک منبع و پست :http://www.mihanfal.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ba%d9%84%d8%b7-%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%9f.html
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.